en vaan tee sitä ennen kuin olen varma, että sinäkin teet.
Älä sitten säikähdä kun sinuakin loukataan.
Minäkin osaan ilkeillä
55
643
Vastaukset
- Anonyymi
Lol
- Anonyymi
Älä lollottele siinä löllö. En ala loukata ihmistä ennen kuin olen varma että hänkin sitä tekee. Olen vtun hyvä vttuilija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä lollottele siinä löllö. En ala loukata ihmistä ennen kuin olen varma että hänkin sitä tekee. Olen vtun hyvä vttuilija.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Et sinä omassa hassussa mielikuvitusmaailmassa elävä teinihuuhkaja ns tunnista tuota miestrollia nolaat vaa ittes
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä omassa hassussa mielikuvitusmaailmassa elävä teinihuuhkaja ns tunnista tuota miestrollia nolaat vaa ittes
Eikä yhtään näy että katkerana otettu taas hapanta kämöllä poru kurkussa kostona sille ettei jotku muut noteeraa
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18034899B
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kuka ilkeilee?? En ainakaa minä. Enkä tiiä kuka sinä olet. 😪
- Anonyymi
Jos et ymmärrä milloin sinulle ilkeillään, miten osaisit sitä. Tuossa on jompikumpi nyt pielessä.
---Sosiaalis-emotionaalinen agnosia , joka tunnetaan myös nimellä emotionaalinen agnosia tai ekspressiivinen agnosia , on kyvyttömyys havaita kasvojen ilmeitä , kehon kieltä ja äänen intonaatiota. [1] Tätä häiriötä sairastava henkilö ei pysty ei-verbaalisesti havaitsemaan muiden tunteita sosiaalisissa tilanteissa, mikä rajoittaa normaalia sosiaalista vuorovaikutusta. Tila aiheuttaa toiminnallisen sokeuden hienovaraisille ei-verbaalisille sosiaalis-emotionaalisille vihjeille äänessä, eleissä ja ilmeissä. Ihmiset, joilla on tämä agnosian muotoheillä on vaikeuksia määrittää ja tunnistaa ulkoisten sosiaalisten tapahtumien motivoivaa ja emotionaalista merkitystä, ja he voivat vaikuttaa tunteettomilta tai agnostikkoisilta (epävarmuus tai yleinen päättämättömyys tietystä asiasta). Tämän agnosian oireet voivat vaihdella vaikutuksen aivojen alueen mukaan. Sosiaal-emotionaalista agnosiaa esiintyy usein henkilöillä, joilla on skitsofrenia ja autismi . Sitä on vaikea erottaa aleksitymiasta, ja sen on havaittu esiintyvän samanaikaisesti sen kanssa . [2] https://en.m.wikipedia.org/wiki/Social-emotional_agnosia- Anonyymi
En lue tuollaista alkua pidemmälle. Tiedän milloin minulle ilkeillään mutta en voi olla anonyymipalstalla varma oliko se hän vai sattuma.
- Anonyymi
En lue noita lainauksiasi. Olet sekopää kun tuollaisia jaat.
- Anonyymi
Tuosta
---Faux Pas -testi
Muokata
Faux Pas -testi mittaa, kuinka sosiaalisesti taitava ihminen on tietyissä tilanteissa. Tässä testissä faux pas katsotaan lausuntoa tai toimintaa, joka vahingossa loukkaa toista henkilöä. Testin aikana koehenkilölle tai potilaalle kerrotaan erilaisista sosiaalisista tilanteista ja myöhemmin kysytään, loukkaantuisiko joku tarinan henkilöistä tilanteessa. Henkilöllä, jolla on heikentynyt sosiaaliset taidot, on vaikeuksia havaita tarinoiden hahmojen tekemät faux pas. [ lainaus tarvitaan ] - Anonyymi
Palstalla Iahoaivo. Ilkeily tapahtuu tällä palstalla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En lue tuollaista alkua pidemmälle. Tiedän milloin minulle ilkeillään mutta en voi olla anonyymipalstalla varma oliko se hän vai sattuma.
Kuvaile hänet, niin ehkäpä näet, osuuko aloitus oikeaan osoitteeseen vai väärään. Silleen, että ettei nyt kuitenkaan koko kansalle selvitä kaikkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvaile hänet, niin ehkäpä näet, osuuko aloitus oikeaan osoitteeseen vai väärään. Silleen, että ettei nyt kuitenkaan koko kansalle selvitä kaikkea.
Olisin voinut kirjoittaa tuon sinne kohdalle, jos olisin halunnut paljastaa mistä on kyse. En halunnut ja siksi kirjoitin uuden aloituksen. Se oli tietoinen valinta. Eli en kuvaile. Jokainen voi itse miettiä onko niin tehnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta
---Faux Pas -testi
Muokata
Faux Pas -testi mittaa, kuinka sosiaalisesti taitava ihminen on tietyissä tilanteissa. Tässä testissä faux pas katsotaan lausuntoa tai toimintaa, joka vahingossa loukkaa toista henkilöä. Testin aikana koehenkilölle tai potilaalle kerrotaan erilaisista sosiaalisista tilanteista ja myöhemmin kysytään, loukkaantuisiko joku tarinan henkilöistä tilanteessa. Henkilöllä, jolla on heikentynyt sosiaaliset taidot, on vaikeuksia havaita tarinoiden hahmojen tekemät faux pas. [ lainaus tarvitaan ]En lue noita. Kyse ei ole kasvotusten ilkeilystä vaan palstasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta
---Faux Pas -testi
Muokata
Faux Pas -testi mittaa, kuinka sosiaalisesti taitava ihminen on tietyissä tilanteissa. Tässä testissä faux pas katsotaan lausuntoa tai toimintaa, joka vahingossa loukkaa toista henkilöä. Testin aikana koehenkilölle tai potilaalle kerrotaan erilaisista sosiaalisista tilanteista ja myöhemmin kysytään, loukkaantuisiko joku tarinan henkilöistä tilanteessa. Henkilöllä, jolla on heikentynyt sosiaaliset taidot, on vaikeuksia havaita tarinoiden hahmojen tekemät faux pas. [ lainaus tarvitaan ]Kukaan näistä palstapeikoista ei voi kyseenalaistaan sosiaalisia taitojani. Olin jo 15-vuotiaana sosiaalistesti lahjakkaampi kuin suurin osa tällä palstalla 50-vuotiaana. Aloitus viittaa PALSTALLA tapahtuvaan ilkeilyyn eli PALSTALLA tapahtuvaan tunnisteluun, ei sosiaalisuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin voinut kirjoittaa tuon sinne kohdalle, jos olisin halunnut paljastaa mistä on kyse. En halunnut ja siksi kirjoitin uuden aloituksen. Se oli tietoinen valinta. Eli en kuvaile. Jokainen voi itse miettiä onko niin tehnyt.
No mut jos sä ittekin sotket, että kuka kirjoittaa ja mitä etkä ole varma, onko juuri hän kirjoittanut jotain kökköö, niin eikse ois itteskin kannalta hyvä saada selville ja lisäksi sillä toisella ois ollu mahdollista sanoa, onko tehny niin? Mulla ei oo tapana kirjoittaa ilkeitä kuin vain pienesti niille, jotka tulee rähjäämään mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan näistä palstapeikoista ei voi kyseenalaistaan sosiaalisia taitojani. Olin jo 15-vuotiaana sosiaalistesti lahjakkaampi kuin suurin osa tällä palstalla 50-vuotiaana. Aloitus viittaa PALSTALLA tapahtuvaan ilkeilyyn eli PALSTALLA tapahtuvaan tunnisteluun, ei sosiaalisuuteen.
Höpö höpö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö.
Tuo on totta. En liioittele hirveästi tuossa. Olen sosiaalisesti taitava ihminen. Joku vaan ymmärsi aliotuksen ihan väärin, koska luki sen omista lähtökohdistaan. Tietysti näen naamasta, jos joku vttuilee. KYSE OLI PALSTALLA ILKEILYSTÄ TÄSSÄ ALOITUKSESSA. Siksi en voi olla varma onko se hän vai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mut jos sä ittekin sotket, että kuka kirjoittaa ja mitä etkä ole varma, onko juuri hän kirjoittanut jotain kökköö, niin eikse ois itteskin kannalta hyvä saada selville ja lisäksi sillä toisella ois ollu mahdollista sanoa, onko tehny niin? Mulla ei oo tapana kirjoittaa ilkeitä kuin vain pienesti niille, jotka tulee rähjäämään mulle.
Saan sen selville kyllä ajan kanssa. En halua hänen tietävän tämän olevan minulta, jos erehdyn. En laita tunnisteita usko jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan näistä palstapeikoista ei voi kyseenalaistaan sosiaalisia taitojani. Olin jo 15-vuotiaana sosiaalistesti lahjakkaampi kuin suurin osa tällä palstalla 50-vuotiaana. Aloitus viittaa PALSTALLA tapahtuvaan ilkeilyyn eli PALSTALLA tapahtuvaan tunnisteluun, ei sosiaalisuuteen.
No mutta kai sä nyt jonku kontaktin tähän potentiaalisen piinaajaas olet ulkomaailmassakin kehittänyt, josta päätellä miten suhtautuu sinuun edes suurinpiirtein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saan sen selville kyllä ajan kanssa. En halua hänen tietävän tämän olevan minulta, jos erehdyn. En laita tunnisteita usko jo.
Juuh, mä uskon. Nou hätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta kai sä nyt jonku kontaktin tähän potentiaalisen piinaajaas olet ulkomaailmassakin kehittänyt, josta päätellä miten suhtautuu sinuun edes suurinpiirtein.
Ettei nyt sentään kukaan ikinä kohtaamasi ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En lue noita. Kyse ei ole kasvotusten ilkeilystä vaan palstasta.
Ettäkö kasvotusten mielin kielin ja täällä äityisi piruilemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin meni tuokin. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Tuo oon minä. T. N 50v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta
---Faux Pas -testi
Muokata
Faux Pas -testi mittaa, kuinka sosiaalisesti taitava ihminen on tietyissä tilanteissa. Tässä testissä faux pas katsotaan lausuntoa tai toimintaa, joka vahingossa loukkaa toista henkilöä. Testin aikana koehenkilölle tai potilaalle kerrotaan erilaisista sosiaalisista tilanteista ja myöhemmin kysytään, loukkaantuisiko joku tarinan henkilöistä tilanteessa. Henkilöllä, jolla on heikentynyt sosiaaliset taidot, on vaikeuksia havaita tarinoiden hahmojen tekemät faux pas. [ lainaus tarvitaan ]Jep. Komppaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta. En liioittele hirveästi tuossa. Olen sosiaalisesti taitava ihminen. Joku vaan ymmärsi aliotuksen ihan väärin, koska luki sen omista lähtökohdistaan. Tietysti näen naamasta, jos joku vttuilee. KYSE OLI PALSTALLA ILKEILYSTÄ TÄSSÄ ALOITUKSESSA. Siksi en voi olla varma onko se hän vai ei.
Voi vittu, oon sosiaalisesti vajaa mutta muuten älykäs tietyissä asioissa esim. yhdistelemällä palikoita täällä netissä oikeaan elämään eikä se edes ole vaikeaa jos tunnisteet on suoraa kodin piilokamerasta temmattu. Kiusaaminen on täällä joillain ihan molempia.
IRL +NETTI=Vainoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulet olevasi älykäs. Oikea älykkö on ollut jo kauan perillä ettei vain netissä ole tätä kiusaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettäkö kasvotusten mielin kielin ja täällä äityisi piruilemaan.
Alkavat usein vältellä nämä ilkimykset, ettei pysty lukemaan kasvoiltaan ajatuksiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulet olevasi älykäs. Oikea älykkö on ollut jo kauan perillä ettei vain netissä ole tätä kiusaamista.
Lisään vielä, oikeasti älykkö joutuessaan kiusaamisen kohteeksi ei välitä höykäsen pölyä kiusaamisestaan kun hän tietää ettei elämää enään kauaa ole jäljellä.
Sinä joka luulet olevasi älykäs ymmärät mitä muuta se voi tarkoittaa, joten lopeta se pelaaminen kavereines. Kaikilla meillä on omaiset jotka kärsii siitä. Game over girldude.Miksi älykkö olet elämässäsi tässä tilanteessa missä olet? Niin, et sitten niinmykäs ollutkaan🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä, oikeasti älykkö joutuessaan kiusaamisen kohteeksi ei välitä höykäsen pölyä kiusaamisestaan kun hän tietää ettei elämää enään kauaa ole jäljellä.
Sinä joka luulet olevasi älykäs ymmärät mitä muuta se voi tarkoittaa, joten lopeta se pelaaminen kavereines. Kaikilla meillä on omaiset jotka kärsii siitä. Game over girldude.Miksi älykkö olet elämässäsi tässä tilanteessa missä olet? Niin, et sitten niinmykäs ollutkaan🤭En ole oikeasti ikinä lukenut mitään näin typerää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hyvää päivää mikä keskustelu taas sinulla yksisarvinen ätmin kanssa🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole oikeasti ikinä lukenut mitään näin typerää
No sekö sua ahdistaa tässä trollaavan miehen jutustelussa, että se viittaa esim sun propagandan menneen vähän penkin alle? Elämän tähtihetki on kokea itsensä vissiinkin onnistuneeksi kiusaajaksi. Ehkä jonkun viimeisen parin aivopestyn silmäily ei niin kiinnosta kohdetta ja ehkä se nauraa päin naamaa, kuka tietää. Itse esim olen todistanut viittä vaille itkun tihrustelua vastaavassa tilanteessa, että yhyy en saanutkaan katsottua huonommaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sekö sua ahdistaa tässä trollaavan miehen jutustelussa, että se viittaa esim sun propagandan menneen vähän penkin alle? Elämän tähtihetki on kokea itsensä vissiinkin onnistuneeksi kiusaajaksi. Ehkä jonkun viimeisen parin aivopestyn silmäily ei niin kiinnosta kohdetta ja ehkä se nauraa päin naamaa, kuka tietää. Itse esim olen todistanut viittä vaille itkun tihrustelua vastaavassa tilanteessa, että yhyy en saanutkaan katsottua huonommaksi
Aikuinen tätsykkä lähes poraamassa kun omassa päässä muodostettu hierarkia ei mennytkää niin, voi noita sisäiseen itsevihaansa käpertyneitä
- Anonyymi
Onko pilkkaajasi kovin fiksu jos ei saa tarkoitustaan läpi. Siis sinua tuntemaan itsesi loukatuksi. Etsi joku joka täyttää tämän tehtävän paremmin jos pilkka itsessään ei haittaa.
- Anonyymi
En jaksa tätä enää jauhaa. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa tätä enää jauhaa. Hyvää yötä.
Hyvää yötä.
- Anonyymi
Nämä joilla on päivät ja yöt aikaa kiusata ihmisiä laittasin työleirille.... mahtuis moneen junaan.
Harmi kun en ole päässyt diktaattoriksi.. olisin ollut oikeudenmukainen sellainen.
Tänäänkin työleirillä muokattaisiin pottumaata kuokan voimalla, just hän aikaan eikä mitään coretex vaatteita eikä kenkiä,puuvillaa se olla pitää.- Anonyymi
Ei ne diktaattoritkaan kattele mitään mekossa hilluvaa lapsiinsekaantujaa. Kokeile tuota diktaattorimeininkiä siellä kiven sisällä niin saat juuri sen vastauksen mitä ansaitset pedo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne diktaattoritkaan kattele mitään mekossa hilluvaa lapsiinsekaantujaa. Kokeile tuota diktaattorimeininkiä siellä kiven sisällä niin saat juuri sen vastauksen mitä ansaitset pedo
Hei trauma gye. Oletko väärillä jäljillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei trauma gye. Oletko väärillä jäljillä?
Ei se ole, tollompiki näkee että mies esittäänaiata ja on sellainen ihan oikia rikolline
- Anonyymi
Onko tuolllainen aloitus mielestäsi jotenkin rakentavaa?
En edes tiedä miksi joku tekee tuollaisen aloituksen ikävä-palstalle?
Ei kait nyt lähtökotaisesti ole tarkoitus ketään loukata.. - Anonyymi
En ilkeile sinulle, enkä muillekaan. Jos on joku ihminen, josta en ole muuttanut mieltäni, en mainitse häntä.
- Anonyymi
Ei kiva jos loukataan.
- Anonyymi
Toivottavasti tämä ei ole häneltä mieheltä. En ole kirjoittanut tänne ikävään mitään loukkaavaa.
Mutta nyt on surullinen olo, kun hän saattaa luulla niin, jos kirjoittelee tänne.
Nyt on luovutusolo. Minusta ei taida olla tähän.
Hyvää sunnuntaita hänelle. - Anonyymi
Muakin loukattu täällä.
- Anonyymi
Mitä sinä minusta luulet? Koskaan en ole ilkeillyt sinulle eikä semmoinen tulisi mieleenikään... Koskaan en rakastani loukkaisi ja minun silmissäni hän on maailman kaunein.
- Anonyymi
Voimaa ja valoa hei.
https://youtu.be/bti6Q975TvE?si=pxncRijtO45-VoOM - Anonyymi
Ei henkilökohtaista tänne.
- Anonyymi
Tää sitten nallelle, muut älkää vaivautuko
- Anonyymi
Lisää uhkailua
- Anonyymi
Mikä mua nyt loukkaisi kun isäksi 9kk jälkeen mikä sen mukavampaa
- Anonyymi
No en oo "säikähdellyt" 10 + vuoteen
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066