Asetti testin. Sun ei pitäny tykästyä A:han ja Aan ei suhun. M-mies halusi parittajan ja testaajan. Nössö ei tajunnu että tämmöset hoidetaan itse, ei esiliinojen kautta. Mitä aijot tehdä kun tää huijaus sulle paljastuu?
Tietoisku sulle A ja M mies tuntevat toisensa
56
1198
Vastaukset
- Anonyymi
Kellehhän meni mutta kysynkin että onko M ja A nimen etukijaimet? Jos on, en oo seurannut näitä juttuja.
- Anonyymi
Ei ole. M on kuudes kirjain ja A toinen kirjain. Sukunimistä.
- Anonyymi
On etunimiä!
T: aloittaja
M nainen tuli nyt vaan leikkiin mua kun taas on niin varma että hänelle aloitus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On etunimiä!
T: aloittaja
M nainen tuli nyt vaan leikkiin mua kun taas on niin varma että hänelle aloitus.Terveet ihmiset osaa elää, niinkuin tarkoitettu on.
Luuletko tosiaan, että normaalit ihmiset provoilee palstalla mm toisen nimillä tai edes alkukirjaimella?
Nämä pelit ovat leikkimieliselle ihmisille, jotka luulevat saavansa autuuden siitä, kuka parhaiten provoilee.
- Anonyymi
Tämä on selvästi jokin kauniit ja rohkeat versio, jota en tunne. Varmaan tähän liittyy jokin tarina, jonka vain asianosaiset tuntevat. Älkää pelatko ihmisten tunteilla on tarinan opetus.
- Anonyymi
Joo saa olla aika surullinen ihminen jos alkaa jonkun provoavan äijän kirjainleikkien avulla kehitellä jotain huuhaadraamaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo saa olla aika surullinen ihminen jos alkaa jonkun provoavan äijän kirjainleikkien avulla kehitellä jotain huuhaadraamaa
Ja jos alkaa hiljalleen kokea, että tämä vokaali tai konsonantti voisi liittyä ja lopulta kaikki, että mitenköhä
- Anonyymi
A kyllä ois kertonut mulle jos tuntisi M. Onhan me monta vuotta jo pussailtu.
- Anonyymi
Kerrankin oon iloinen, että oon mmies. Huh.
- Anonyymi
Mikä sai sut olettaan etten jo tiedä?
Oisko aika pähkäillä mikä himmailun ja jarruttelun taustalla vaikuttaa? - Anonyymi
Ihmejuttuja mielestäni.
Tiedän erään A:an mutta ei olla oltu tekemisissä /nähty edes moneen vuoteen. Enkä ole nyt ihastunut häneen.
Oltiin hänen kanssa vain ystävä tasolla.
M sydämessä yhä.- Anonyymi
Niin sinäkin minun jos olet myös ämmällä alkava nainen 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinäkin minun jos olet myös ämmällä alkava nainen 😘
Kyllä , olen. :)
- Anonyymi
Kerrankin oon iloinen, että oon mnainen :) jihuuuuu!!!
- Anonyymi
Mä en tajunnu tosta hölkäsen pöläystä tuntui joltain tylsältä matikkatehtävältä. Skippaan
- Anonyymi
En minäkään ymmärtänyt. Pääasia, että M mies tykkää M naisesta.
- Anonyymi
A haluaa pussata M mutta ei mies miehelle
- Anonyymi
Annet ja Anni ja Anna horotsut ei tähän kuulu. Vie Mikas ja markkus mukanas m-naisluuska
- Anonyymi
Ootte sekoja.
Eihän tosta ymmärrä mitään.
Onko A ja M miehiä?
Vai A nainen, ja kuka ihastui Aahan ja keneen A ihastui?
Mulla ei tuu mieleen kuin A nainen, M mies, ja ihan testaus mielessä juu. no mites testi hoitui?
Kaikkea hyvää! Kaikki aiemmat kanavat sulkeutuu maanantai aamulla.- Anonyymi
Kyllä Miehiä niin siinä aloituksessa lukee saatanan tyhmä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
34:05 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lueppa iha ite ajatuksella. A ja M mies. Voisi hyvin olla että Aino ja Mikko? Vai eikö muka?
Että kiitos kun haukut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂 voi elämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lueppa iha ite ajatuksella. A ja M mies. Voisi hyvin olla että Aino ja Mikko? Vai eikö muka?
Että kiitos kun haukut.🤣🤣🤣 voi toisen kerran elämä
- Anonyymi
Ei kiinnosta kumpikaan mies. Pysykööt kaukana.
- Anonyymi
Ei ollu M naiselle. Suksi sinäkin narsku siitä itsees ylentämästä
Et oo edes kenenkään kaivattu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollu M naiselle. Suksi sinäkin narsku siitä itsees ylentämästä
Et oo edes kenenkään kaivattuEikä ollut minulta M naiselta. Tietenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ollut minulta M naiselta. Tietenkään.
Juu aloitus oli A-mies, M-mies ja yksi nainen.
Etunimet alkavat noilla kirjaimilla. Eikä ole Anssi, Mika, Markku - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu aloitus oli A-mies, M-mies ja yksi nainen.
Etunimet alkavat noilla kirjaimilla. Eikä ole Anssi, Mika, MarkkuEn tarkoittanut aloitusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoittanut aloitusta.
😅😅
- Anonyymi
Tietoisku on totta, ja tiesin tämän jo ajat sitten 😄
Mitäs siihen sanot? 👀
Minä tiedän enemmän kuin kukaan voi koskaan ikinä tajuta mistään mitään. Ja menen tietojeni kanssa tuon puoleiseen.
Raihaa ha Rakkautta maailmaan!- Anonyymi
Siis
Rauhaa ja Rakkautta maailmaan! - Anonyymi
Ei ollut Maria kaipaavalle R miehelle
- Anonyymi
42:01
Juuri näin 😁
Ja pöljät kuvittelevat olevansa "kuskin paikalla" 🤭
Ja paskat,! Istuvat pelkääjän paikalla!😃
ps. esiliinat ja muut kaiken maailman essujen essut ovat ämmille suunniteltu 😅 hankkikaa vielä virkkuukoukku pitsin nypläystä varten 🤩😁🤭
pps. tiedän enemmän kuin laki sallii 😇
pppppsssss. olen vain äärettömän lojaali ihminen
- Anonyymi
Ei näitä jaksa lukea Erkkikään. Muistaako ap itsekään kenestä puhuu 😄😄😄
- Anonyymi
Mikä tän tilanne on? Vieläkö leikitte?
- Anonyymi
Ollaanko nyt tyytyväisiä tilanteeseen?
- Anonyymi
LÖYTY. OLLAAN RAKAS!T-NAINEN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LÖYTY. OLLAAN RAKAS!T-NAINEN
miten t nainen on tyytyväinen nyt aiheesta
- Anonyymi
Upppista keikkaa
- Anonyymi
No onneksi en kaipaa A tai M miestä minä. huh
- Anonyymi
Kaikki kaipaa Amiestä, Mies peesaa.
- Anonyymi
Hei aloittaja. Elät itse tosi harhaisessa maailmassa. Kannattaisi kirjoittaa näitä lähinnä omaan notepadiin.
- Anonyymi
Uppaillaan vielä ehkä jonkun kerran.
- Anonyymi
Täällä se tyhmyys oikein tiivistyy. Menkää kyttärit ja harhaiset ulos raittiuden ilmaan ja lopettakaa toisten idioottimainen vahtiminen .
Se ei teidän elämää paranna ei kuulu millään lailla.- Anonyymi
Iskuja päähän sössimiset. Ei väliä kuka löi, ketä löi. Ehkä suurinpiirtein näin. Saitko sinäkin iskun päähän. On aika lähteä. En halua heidän hämmentyvän. En minäkään halua hämmentyä.
Kun tietävät, ettet asu täällä enää. Mitä jos haluan. Mitä jos haluat mitä. Asua yhä täällä.
Taas. Lasketko v..ttu leikkiä. En, oletin viime vai toissä yönä tunteittesi pehmenneen tänne päin.
Viime yö osoitti ja juotit känniin. Yhden yön kyseenalaiselle charmillesi. Kuka soitti. Olen ylpeä siitä, älä unohda tuota. Mitä v.ttua kerron.
Miksi täytyy kertoo siis mitä.... Kun ovesta astut sisään. Luuletko, että ei tiedä jo. Missä v.ssa oot ollut koko yön? Hyvä on. Vedettiin perskännit. Päätettiin nukkua luonani ja herättyään oli Dean Martin kankkuset. Eikö niin, niin .... Ainolla on vapaapäivä ....Mikko, Anssi, Maria. Mene taksilla, tolppa on vastapäätä. Kerro, nukun nyt krapulaani pois. Käykö ..... käy.
- Anonyymi
Oisko joku aika kertoa tästä kuviosta ;)
- Anonyymi
Oisko jonkun aika opetella kirjoittamaan ihan selkosuomea?
- Anonyymi
Täähän onkin vanha aloitus. Vuodelta 2023.
- Anonyymi
JUHA NOSTI SEN. TÄÄL ON JOTAIN T-NAISELLE,JOKA LÖYTÄÄ SEN KOHTA.EI MEE KAUAA..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JUHA NOSTI SEN. TÄÄL ON JOTAIN T-NAISELLE,JOKA LÖYTÄÄ SEN KOHTA.EI MEE KAUAA..
Ei tämä avaa mitään uutta.
Kuten ei aiemminkaan.
T
- Anonyymi
Aloittajalle - Teillä on paska tiedustelupalvelu 🤣
🎯🧮🖨📞🔍🔎💡😁 - Anonyymi
Miksi luulet että olisi tykästynyt?
- Anonyymi
Sellasta sitten.
Ei kyllä tunnu ihastumiselle. - Anonyymi
No minua ei kiinnosta kumpikaan eikä myöskään J tai S tai K. Minua kiinnostaa ainoastaan P-PK mies.
- Anonyymi
Eiks se ollutkaan kpp?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis4377489Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse2186429Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai946176Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j2085662Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r384522Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi914378Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli44169Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s363673Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1163600Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan673588