Rakkaus ja herpes

Anonyymi-ap

Tämän voi lukea varoitustarinana. Mutta tämä on myös rakkaustarina. Varoitan, että tämä tarina on pitkä.

Olin ehtinyt nelikymppiseksi asti koskaan rakastumatta. Olin aina ajatellut rakkauden olevan akkojen juttuja. Olin tietysti tuntenut himoa, poikuuskin mennyt jo 15-vuotiaana, mutta ei siihen rakkautta ollut koskaan liittynyt. Seksielämäni on aina ollut todella aktiivista ja riskejä olen ottanut. Sp-tautipolille päädyin ensimmäistä kertaa 23-vuotiaana tippurin takia. Sen jälkeen sainkin olla monta vuotta ihan rauhassa ja paneksia ympäriinsä ilman seurauksia. Kortsuja olen aina vihannut.

12 vuotta sitten sain sukuelinherpes -diagnoosin. Se muuttikin sitten kaiken. Alkujärkytyksen jälkeen valitsin kumppaneikseni naisia, joilla myös oli tuo parantumaton tauti. En rakastanut heitä, melkein kuin halveksin. Inhosin heitä kun heille tuli ne rakkulat. Ei se ehkä ole oikeudenmukaista, mutta niin tunsin.

Sitten 8 vuotta sitten tapasin naisen, jonka kanssa ajattelin voivani alkaa pitkäkestoisen suhteen. Hänellä ei ollut herpestä ja hän piti aina neuroottisen tarkasti huolta siitä, ettei saisi tartuntaa. En saanut koskaan paljaalla, en aina edes kortsun kanssa (silloin kun oli rakkuloita). Joskus hän myös vaati käytettäväksi "naisten kondomia", joka verhoaa koko pillun. Suuseksiä en saanut antaa koskaan. Minulle se oli iso menetys, koska minusta on ihanaa nuolla vittua. Rakastan sen makua ja sitä miltä klitoris tuntuu kielen alla.

Yritin sopeutua tähän pelkoseksiin ja seksin puutteeseen, mutta neljän vuoden jälkeen se suhde kaatui. En jaksanut enää ilman kunnon seksiä, suhteemme oli kuin sairaalassa olisi nussinut. Olin kyynistynyt, ajattelin etten enää koskaan aloita varsinaista suhdetta naisen kanssa, vaan tyydyn panohommiin. Mutta sitten kolme vuotta sitten, heinäkuun alussa tapahtui IHME.

Olin kavereiden kanssa ryyppäämässä paikallisessa pubissa. Siellä oli pieni naisporukka laulamassa karaokea. Ja naisporukan mukana oli Hän. Pitkät hiukset, lyhyt dooris, kaunis vartalo ja nätit runotytön kasvot, vain hyvin vähän meikkiä. Vähän ujon oloinen, ei laulanut karaokea. Tunsin heti vetoa, en osaa oikein itsekään selittää mikä siinä oli. Tuli vain sellainen olo, että tuolle pitää jutella. Kun hän oli baaritiskillä niin menin sinne minäkin ja aloitin jutut. Pidin siitä miten hän hymyili ja millainen katse hänellä oli silmissään. Jätin kaverit ryyppäämisen pariin ja kysyin naiselta haluaisiko hän jutella vaikka tuossa ulkopuolella, kun täällä on melua. Ja hän suostui!

Oli kaunis kesäyö, valoisaa vielä niin kuin keskikesän aikaan on. Vein hänet puistonpenkille ja juttelimme kaikesta maan ja taivaan välillä. Oli mieletön kemia, tunteiden sekamelska. Halusin ottaa hänet kainaloon, mutta myös repiä vaatteet hänen päältään ja maata hänet. Sanoin hänelle, että varo vaan etten raahaa häntä tuonne pusikkoon. Ja se ihana nainen vastasi hymyillen, että varo itse, etten minä raahaa sinne sinua! Tiesin kemian olevan molemminpuoiista.

Halusin suudella häntä, halusin maata hänen kanssaan. Aavistelin, että tässä saattaisi olla elämäni rakkaus, vaikken koskaan ole sellaiseen uskonut. Sanoin hänelle, että en ole tuntenut näin ennen. Ja että tämä tuntuu erikoiselta, melkein kuin kohtalolta. Hän myötäili lausumaani. En tahtonut olla epärehellinen, vaan kerroin hänelle että syy siihen etten suutele häntä jo on herpes. Että minulla on sukuelinherpes ja tällä hetkellä hiukan jotain pientä "meneillään" siellä alhaalla (tilanne oli se, että kullin juuressa oli pari pientä kuivuvaa rakkulaa ja terskassa jotain todella pientä lisäksi). Odotin, että hän olisi pompannut pystyyn siitä penkiltä ja juossut pois. Mutta hän katsoi minua silmiin kauniisti ja rauhallisesti. Selitin hänelle herpeksen luonnetta ja tarttuvuutta. Sanoin, ettei se aina tartu, mutta seksikertojen lisääntyessä todennäköisyys kasvaa. Sanoin myös, ettei täyttä varmuutta turvallisuudesta voi olla edes silloin, kun se on oireettomalla jaksolla.

Hän oli fiksu nainen, hän tiesi asiasta ja kuunteli. Otin häntä kädestä kiinni ja sanoin, että haluaisin nähdä hänet uudestaan ja olla hänen kanssaan. Katsoin häntä syvälle silmiin ja sanoin, että jos hän tulee ylihuomenna pubi x:ään kello 21, niin juotaisiin siellä yhdet ja sen jälkeen veisin hänet kotiini. Halusin antaa hänelle harkinta-aikaa, miettiä pari päivää ja tehdä päätös sydämellä JA järjellä. En soittelisi hänelle enkä suuttuisi, vaikka hän ei koskaan tulisikaan paikalle. Sen lupasin, vaikka tiesin että menettäisin jotain suunnattoman arvokasta jos hän ei saapuisi. Erosimme siinä sitten ja jäin odottamaan hänen päätöstään.

Kun saavuin pubiin, niin hän istui jo terassilla viinilasi kädessään. Tuntui kuin olisi saanut ruiskeena jotain onnea ja iloa, mieletön onnellisuuden hetki. Tilasin oluen ja menin hänen luokseen. Tunne oli sama kuin puistonpenkillä. Oli kuin emme tarvitsisi sanoja. Samaan aikaan nousi kihelmöivä tunne palleihin ja koko kroppaan - tulisiko hän siis luokseni, saisinko.......

(jatkuu...)

15

1660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      (jatkuu...)

      Meillä oli heti hyvä ja luonnollinen olla yhdessä. Jotain pientä ujoutta siinä oli hänen puoleltaan - ehkä se kun olin sanonut vieväni hänet kotiini illan päätteeksi. Hän sanoi itse olevansa terve, mutta nyt parin päivän aikana lukeneensa herpeksestä paljon ja yllättyneensä kuinka huonosti sitä pystyy estämään, kuinka se voi tulla vaikka kondomin kanssakin. Jännityin jo hieman - ajattelin sen merkitsevän pahaa. Mutta hän yllättikin minut sanomalla hiljaa, että jos edes kondomi ei sitä aina estä, niin eikö olisi parasta vain antaa asioiden tapahtua luonnollista tietä, harrastaa luonnollista seksiä ja antaa Kohtalon päättää...

      En osaa kuvailla miten tuo vaikutti minuun, tuntui kuin olisi ollut unessa. Antaisiko hän siis.... paljaalla... vaikka minulla on tämä sairaus? Pelkkä ajatuskin sai melkein ison miehen pökertymään onnesta ja epäuskosta. Ettäkö olisin kenties vain parin tunnin päässä siitä hetkestä, kun saisin tunkeutua naiseen, johon olin oikeasti Rakastunut - ja ilman kumia? Terveeseen naiseen... Nielaisin. Otin aimo siemauksen tuopista. Sanoin, etten koskaan haluaisi pakottaa häntä, mutta että seksiä rakastavana ihmisenä koen samoin, enkä halunnut mitään muoveja meidän väliimme. Ehkä se ei ollut herrasmiesmäistä, mutta sanoin tukahtuneella äänellä, että haluaisin viedä hänet kotiini mahdollisimman pian. Hän naurahti ja tyhjensi lasinsa. Minä tein samoin, vaikka se varmasti näyttikin huvittavalta kun koko tuoppi katoaa kerralla.

      Pubi X oli lähellä kotiani, vain vajaan kilometrin kävelymatkan päässä. Kävelimme käsi kädessä, vaihtaen muutamia sanoja. Ilmapiiri oli sähköistynyt välillämme. Samalla nautin tästä viattomasta kävelystä. hänen kätensä tunnusta omassa kädessäni, lämpimästä aurinkoisesta kesäillasta.

      Kun tulimme hissille niin minulla alkoi jo seistä niin, että kipeää teki. Otin hänen kasvonsa käsieni väliin ja suutelin oikein kunnolla. Painauduin häntä vasten hississä, että hän tunsi miten kova olin. Hän vaikutti vähän yllättyneeltä, mutta oli suudelmassa täysillä mukana.

      Vein hänet suoraan makuuhuoneeseen. Katsoin kaunista, vähän punehtunutta naista kukkamekossaan ja himo poltteli koko ruumistani. Laskin mekon olkaimet alas, alla olivat olkaimettomat rintsikat. Avasin nekin ja leikittelin paljastuneilla persikanvärisillä nänneillä. Hänellä oli ihanat rinnat, ehkä B-kuppi, kiinteät ja kauniit. Hän alkoi varovasti availla paitani nappeja, mutta teki sen niin hitaasti että päädyin itse riisumaan sen niin nopeasti kuin voin.

      Hän seisoi edessäni pitsialushousuissa. Johdatin hänet hellästi vuoteelle ja hänen käydessään makuulle riisuin myös tuon viimeisen vaatekappaleen. Sievä ajeltu pillu, häpyhuulet eivät tursuilleet viivan ulkopuolelle, vaan kaikki oli nätisti piilossa. Juuri niin kuin pidän.

      Oli kuin olisin menettänyt oman puhekykyni. Riisuin nopeasti kaikki muut vaatteeni ja heittäydyin hänen vierelleen. Vartalon keskikohdalla vaati kovasti huomiota 23 senttinen ympärileikkaamaton kullini. Vilkaisin kaveria vähän tsekatakseni sen tilanteen. Kullin juuressa oli todellakin jotain pientä, kuivamassa olevaa.. samoin terskassa jotain pientä. Mutta kultani oli sanonut, ettei se haittaa.. Kumarruin suutelemaan hänen rintojaan, imin nännejä ja kuulin hänen henkäisevän.

      Vapisevin sormin tutkailin hänen pilluaan. Levitin häpyhuulet, halusin katsoa sisään. Niin terve ja pinkki pillu, suloiset kosteat sisemmät häpyhuulet, raikas ihana naisen tuoksu. Tunnustelin hyvin pientä klitorista sormeni alla. Hän sävähti. Tiesin, että tulisin nauttimaan tämän pillun nuolemisesta, mutta juuri nyt minulla oli kiire saada yhtyä häneen, tehdä hänestä Minun Omani.

      Tyydyin siis hyväilemään sormin. Häpyhuulet tuntuivat kosteilta, liukkailta, kun liuutin sormeani niitä pitkin. Hän vaikersi hieman, tunsin nautinnon äänen. Työnsin kaksi sormea sisään ja hän kohotti lantiotaan tullen vastaan sormiani. Pillu tuntui niin tiukalta ja kuumalta, en kestäisi kauaa tätä kiusaamista. Eikä tuntunut hänkään kestävän, vaan vaikersi ja nosteli lantiotaan. Tiesin, että oli aika työntyä sisään.

      Asetuin hänen levitettyjen sääriensä väliin ja kysyin paksulla äänellä oliko hän varma... Hän katsoi minua silmiin, hymyili ja nyökkäsi. Otin kiinni kalustani ja ohjasin sen hänen häpyhuulilleen.

      Se tunne, se paljaan, terveen pillun tunne paljasta kulliani vasten! Se miten tuo kostea paikka hyväili hellästi kaluani, kutsuen sitä sisään. Terskan pää tuntui niin herkältä, oli kuin se olisi aistinut pillun koko olemuksellaan ja halusi sisään..

      Pyörittelin terskallani klitorista ympäri, annoin kullini liukua sisempien häpyhuulten välissä kunnes nautiskellen nostin sen taas klisulle. Kuulin voihkintaa hänen suustaan, hän sanoi vain ole kiltti, ole kiltti... Tiesin, ettei hän suoraan voinut pyytää minua panemaan, mutta ymmärsin hänen viestinsä. Kun olin pari kertaa antanut kyrvän liukua häpyhuulilla ja klisulla niin tein, mitä molemmat halusimme: tulin sisään.

      (jatkuu..)

      • Anonyymi

        (jatkuu..)

        Terskani oli hänen pillussaan. Hän kohotti lantiotaan, hän halusi enemmän. Mutta olin yhtäkkiä kuin jähmettynyt. Tiesin, että voisin muutamalla rajulla työnnöllä saattaa meidät molemmat orgasmiin, mutta halusinkin odottaa. Paljaan kyrvän tunne paljaassa pillussa näin monen vuoden jälkeen oli jotain niin uskomattoman nautinnollista. Pysähdyin siis, katsoin häntä silmiin - hänen silmänsä olivat nautinnosta sumeat, vähän kysyvät - miksi kiusasin...

        Aloitin työnnöt. Jokainen vetäisy tuntui niin hyvältä, niin hyvältä! En voinut olla urisematta nautinnosta, tunsin olevani räjähtämässä tähän paikkaan! En ollut kysynyt hänen ehkäisystään, mutta tuossa vaiheessa en enää välittänyt mistään muusta kuin ihanasta puristuksesta kyrpäni ympärillä, lämpimän kosteasta tiukkuudesta.

        Hän tuli vastaan joka työntöäni kohottaen lantiotaan. Olin aluksi varonut työntämästä koko matkaa, koska tunsin aiemmin sormissani hänen pillunsa eikä se tuntunut syvältä. Mutta hän kuiskasi haluavansa joka sentin.. Niin sitten tein työtä käskettyä ja upottauduin häneen palleja myöten. Hän valitti vähän, kun terskani löysi kohdunkaulan, mutta pian jo taas nosteli lantiotaan ja tuli vastaan ihanalla tavalla.

        Työntoni muuttuivat nopeammiksi ja brutaalimmiksi. Nypin hänen nännejään ja sitten - viimeinen kouristus hänen noustessaan kulliani vastaan, minun pitkään jatkuneen kiihottumiseni päättyminen siemensyöksyyn...

        Sykähtelevä. puristeleva pillu, kulli sykkimässä mälliä sisään.. Sykähteleminen jatkui, siemennestettä tuli... Karjaisin nautinnosta. Ja lopulta romahdin hänen päälleensä.

        Hengitimme molemmat aika kiihkeään tahtiin, hengästyneinä, tyydytettyinä. Jäin hänen sisäänsä, kumarruin suutelemaan häntä hellästi. Hän itki ja nauroi, huomasin kokemuksen olleen hänelle hyvinkin raju ja nautinnollinen.

        En halunnut lähteä siitä, en tahtonut ikinä ottaa kulliani pois hänestä. Mutta tiesin tämän olleen vain ensimmäinen kertamme.. Lisää tulisi, tulisi kaikkea mahdollista. Vedin kullini ulos ja levittelin hellästi siemennestettä ympäri hänen pillunsa. Huomasin hänen olevan vielä herkillä äskeisen orgasminsa jälkeen, klisua koskettaessa hän värähti.

        Tiesin rakastavani häntä. Sellaista himon ja rakkauden ja suojelunhalun yhdistelmää en ennen ollut kokenut. Sanoin sen hänelle. Hän kuiskasi rakastavansa myös.. Kaikkea minussa. Mietin miten rohkea hän oli, miten ehdoton tunteissaan. Antoi minun panna paljaalla, vaikka siinä oli elinikäisen sairauden riski. Mietin olisiko kukaan muu tehnyt tätä minun puolestani, minun nautintoni puolesta. Täytyin rakkaudella ja kiitollisuudella.

        Vietimme sen viikonlopun luonani. Panimme, nussimme, rakastelimme, hässimme. Hän laittoi terveyssiteen pikkuhousuihinsa, koska valui spermaani ja omia nesteitään. Tilasimme noutoruokaa kotiin. Suunnittelimme, että hän muuttaisi luokseni ensi viikolla.

        Haluaisin kertoa, että tällä tarinalla oli täysin onnellinen loppu, ettei tauti tarttunut naiseeni ja niin edelleen. Mutta valitettavasti en voi valehdella. Yhdeksän päivän kuluttua hän sai rakkulat pilluunsa. Ilmeisesti olin sittenkin ollut tartuttavassa vaiheessa rakastellessamme. Tai sitten oli vain huono lykky. Levitin häpyhuulet ja katsoin sinne. Rakkulat olivat märkiviä ja niitä oli sisemmissä häpyhuulissä ja klitoriksessakin. Ulospäin ei kuitenkaan nähnyt mitään, kaikki oli siellä sisällä.

        Ensimmäinen tartunta oli hänelle rankka. Hän itki kivusta. Hän sai kuumeen ja kaiken mitä pahimmillaan voi kuvitella herpeksen tuovan. Vein hänet lääkäriin ja lääkäri sanoi rakkuloita olevan myös hänen emättimessään ja kohdunkaulalla. Kyllä olin hiljaista poikaa, koska tiedän tuollaisen sisäisen tartunnan olevan hyvin kivulias naiselle. Kysyin häneltä katuuko hän, ja se ihana, ihana nainen sanoi EI. Kaikesta kivustaan huolimatta. Kaikesta nöyryytyksestä lääkärillä huolimatta. Nöyrä olin itsekin, nöyrä suuren rakkauden edessä.

        En tuntenut inhoa nähdessäni hänen rakkulansa, vaikka olin joskus nuorempana tuntenut inhoa nähdessäni satunnaisten seksikumppanieni taudin. Tunsin vain hellyyttä ja sääliä.

        Seksistä kieltäytyminen heti suhteen alussa, kun kiima on suurimmillaan, on tietysti hyvin vaikeaa. Ei kuitenkaan tullut kyseeseen yhtyä muutamaan viikkoon. Kun rakkulat olivat kuivamaan päin aloin myös varovasti tutkailla seksin mahdollisuutta, niin kiimassa olin. Hän antoi luvan, mutta ilmeisesti sisällä kosteassa olevat rakkulat eivät vielä olleet kuivuneet. Seksistä tuli hänelle sillä kerralla kivulias kokemus. Yritin hoitaa sen mahdollisimman nopeasti, herrasmies kun kuitenkin olen. Kivustaan huolimatta hän halusi tarjota minulle nautintoa ja vähin mitä voin tehdä oli toimia nopeasti.

        Meidän tarinalla siis oli onnellinen loppu siinä mielessä, että olemme nyt naimisissa. Hän saa rakkulat pari kolme kertaa vuodessa. Itselläni ne tulevat 1-2 kertaa vuoteen. Rakastan häntä. Ja tarinalle todistaa, että rakkaus oikeasti voittaa KAIKEN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        (jatkuu..)

        Terskani oli hänen pillussaan. Hän kohotti lantiotaan, hän halusi enemmän. Mutta olin yhtäkkiä kuin jähmettynyt. Tiesin, että voisin muutamalla rajulla työnnöllä saattaa meidät molemmat orgasmiin, mutta halusinkin odottaa. Paljaan kyrvän tunne paljaassa pillussa näin monen vuoden jälkeen oli jotain niin uskomattoman nautinnollista. Pysähdyin siis, katsoin häntä silmiin - hänen silmänsä olivat nautinnosta sumeat, vähän kysyvät - miksi kiusasin...

        Aloitin työnnöt. Jokainen vetäisy tuntui niin hyvältä, niin hyvältä! En voinut olla urisematta nautinnosta, tunsin olevani räjähtämässä tähän paikkaan! En ollut kysynyt hänen ehkäisystään, mutta tuossa vaiheessa en enää välittänyt mistään muusta kuin ihanasta puristuksesta kyrpäni ympärillä, lämpimän kosteasta tiukkuudesta.

        Hän tuli vastaan joka työntöäni kohottaen lantiotaan. Olin aluksi varonut työntämästä koko matkaa, koska tunsin aiemmin sormissani hänen pillunsa eikä se tuntunut syvältä. Mutta hän kuiskasi haluavansa joka sentin.. Niin sitten tein työtä käskettyä ja upottauduin häneen palleja myöten. Hän valitti vähän, kun terskani löysi kohdunkaulan, mutta pian jo taas nosteli lantiotaan ja tuli vastaan ihanalla tavalla.

        Työntoni muuttuivat nopeammiksi ja brutaalimmiksi. Nypin hänen nännejään ja sitten - viimeinen kouristus hänen noustessaan kulliani vastaan, minun pitkään jatkuneen kiihottumiseni päättyminen siemensyöksyyn...

        Sykähtelevä. puristeleva pillu, kulli sykkimässä mälliä sisään.. Sykähteleminen jatkui, siemennestettä tuli... Karjaisin nautinnosta. Ja lopulta romahdin hänen päälleensä.

        Hengitimme molemmat aika kiihkeään tahtiin, hengästyneinä, tyydytettyinä. Jäin hänen sisäänsä, kumarruin suutelemaan häntä hellästi. Hän itki ja nauroi, huomasin kokemuksen olleen hänelle hyvinkin raju ja nautinnollinen.

        En halunnut lähteä siitä, en tahtonut ikinä ottaa kulliani pois hänestä. Mutta tiesin tämän olleen vain ensimmäinen kertamme.. Lisää tulisi, tulisi kaikkea mahdollista. Vedin kullini ulos ja levittelin hellästi siemennestettä ympäri hänen pillunsa. Huomasin hänen olevan vielä herkillä äskeisen orgasminsa jälkeen, klisua koskettaessa hän värähti.

        Tiesin rakastavani häntä. Sellaista himon ja rakkauden ja suojelunhalun yhdistelmää en ennen ollut kokenut. Sanoin sen hänelle. Hän kuiskasi rakastavansa myös.. Kaikkea minussa. Mietin miten rohkea hän oli, miten ehdoton tunteissaan. Antoi minun panna paljaalla, vaikka siinä oli elinikäisen sairauden riski. Mietin olisiko kukaan muu tehnyt tätä minun puolestani, minun nautintoni puolesta. Täytyin rakkaudella ja kiitollisuudella.

        Vietimme sen viikonlopun luonani. Panimme, nussimme, rakastelimme, hässimme. Hän laittoi terveyssiteen pikkuhousuihinsa, koska valui spermaani ja omia nesteitään. Tilasimme noutoruokaa kotiin. Suunnittelimme, että hän muuttaisi luokseni ensi viikolla.

        Haluaisin kertoa, että tällä tarinalla oli täysin onnellinen loppu, ettei tauti tarttunut naiseeni ja niin edelleen. Mutta valitettavasti en voi valehdella. Yhdeksän päivän kuluttua hän sai rakkulat pilluunsa. Ilmeisesti olin sittenkin ollut tartuttavassa vaiheessa rakastellessamme. Tai sitten oli vain huono lykky. Levitin häpyhuulet ja katsoin sinne. Rakkulat olivat märkiviä ja niitä oli sisemmissä häpyhuulissä ja klitoriksessakin. Ulospäin ei kuitenkaan nähnyt mitään, kaikki oli siellä sisällä.

        Ensimmäinen tartunta oli hänelle rankka. Hän itki kivusta. Hän sai kuumeen ja kaiken mitä pahimmillaan voi kuvitella herpeksen tuovan. Vein hänet lääkäriin ja lääkäri sanoi rakkuloita olevan myös hänen emättimessään ja kohdunkaulalla. Kyllä olin hiljaista poikaa, koska tiedän tuollaisen sisäisen tartunnan olevan hyvin kivulias naiselle. Kysyin häneltä katuuko hän, ja se ihana, ihana nainen sanoi EI. Kaikesta kivustaan huolimatta. Kaikesta nöyryytyksestä lääkärillä huolimatta. Nöyrä olin itsekin, nöyrä suuren rakkauden edessä.

        En tuntenut inhoa nähdessäni hänen rakkulansa, vaikka olin joskus nuorempana tuntenut inhoa nähdessäni satunnaisten seksikumppanieni taudin. Tunsin vain hellyyttä ja sääliä.

        Seksistä kieltäytyminen heti suhteen alussa, kun kiima on suurimmillaan, on tietysti hyvin vaikeaa. Ei kuitenkaan tullut kyseeseen yhtyä muutamaan viikkoon. Kun rakkulat olivat kuivamaan päin aloin myös varovasti tutkailla seksin mahdollisuutta, niin kiimassa olin. Hän antoi luvan, mutta ilmeisesti sisällä kosteassa olevat rakkulat eivät vielä olleet kuivuneet. Seksistä tuli hänelle sillä kerralla kivulias kokemus. Yritin hoitaa sen mahdollisimman nopeasti, herrasmies kun kuitenkin olen. Kivustaan huolimatta hän halusi tarjota minulle nautintoa ja vähin mitä voin tehdä oli toimia nopeasti.

        Meidän tarinalla siis oli onnellinen loppu siinä mielessä, että olemme nyt naimisissa. Hän saa rakkulat pari kolme kertaa vuodessa. Itselläni ne tulevat 1-2 kertaa vuoteen. Rakastan häntä. Ja tarinalle todistaa, että rakkaus oikeasti voittaa KAIKEN.

        Rakkaus on kai kuitenkin antautumista. Ei kai voi rakastaa jos pitää toista vastenmielisenä tai haluaa suojautua toiselta?

        Ainahan seksi on kuin noppaa heittäisi. Koskaan ei voi olla varma mitä tauteja tms. toisella voi olla. Yhdenillanjutuissa ei voi edes olla varma onko toinen väkivaltainen vai ei. Silti vietti vetää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus on kai kuitenkin antautumista. Ei kai voi rakastaa jos pitää toista vastenmielisenä tai haluaa suojautua toiselta?

        Ainahan seksi on kuin noppaa heittäisi. Koskaan ei voi olla varma mitä tauteja tms. toisella voi olla. Yhdenillanjutuissa ei voi edes olla varma onko toinen väkivaltainen vai ei. Silti vietti vetää.

        Spedellä taas sekottaa buaahaa taitaa olla korvies välissä herppestä buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        (jatkuu..)

        Terskani oli hänen pillussaan. Hän kohotti lantiotaan, hän halusi enemmän. Mutta olin yhtäkkiä kuin jähmettynyt. Tiesin, että voisin muutamalla rajulla työnnöllä saattaa meidät molemmat orgasmiin, mutta halusinkin odottaa. Paljaan kyrvän tunne paljaassa pillussa näin monen vuoden jälkeen oli jotain niin uskomattoman nautinnollista. Pysähdyin siis, katsoin häntä silmiin - hänen silmänsä olivat nautinnosta sumeat, vähän kysyvät - miksi kiusasin...

        Aloitin työnnöt. Jokainen vetäisy tuntui niin hyvältä, niin hyvältä! En voinut olla urisematta nautinnosta, tunsin olevani räjähtämässä tähän paikkaan! En ollut kysynyt hänen ehkäisystään, mutta tuossa vaiheessa en enää välittänyt mistään muusta kuin ihanasta puristuksesta kyrpäni ympärillä, lämpimän kosteasta tiukkuudesta.

        Hän tuli vastaan joka työntöäni kohottaen lantiotaan. Olin aluksi varonut työntämästä koko matkaa, koska tunsin aiemmin sormissani hänen pillunsa eikä se tuntunut syvältä. Mutta hän kuiskasi haluavansa joka sentin.. Niin sitten tein työtä käskettyä ja upottauduin häneen palleja myöten. Hän valitti vähän, kun terskani löysi kohdunkaulan, mutta pian jo taas nosteli lantiotaan ja tuli vastaan ihanalla tavalla.

        Työntoni muuttuivat nopeammiksi ja brutaalimmiksi. Nypin hänen nännejään ja sitten - viimeinen kouristus hänen noustessaan kulliani vastaan, minun pitkään jatkuneen kiihottumiseni päättyminen siemensyöksyyn...

        Sykähtelevä. puristeleva pillu, kulli sykkimässä mälliä sisään.. Sykähteleminen jatkui, siemennestettä tuli... Karjaisin nautinnosta. Ja lopulta romahdin hänen päälleensä.

        Hengitimme molemmat aika kiihkeään tahtiin, hengästyneinä, tyydytettyinä. Jäin hänen sisäänsä, kumarruin suutelemaan häntä hellästi. Hän itki ja nauroi, huomasin kokemuksen olleen hänelle hyvinkin raju ja nautinnollinen.

        En halunnut lähteä siitä, en tahtonut ikinä ottaa kulliani pois hänestä. Mutta tiesin tämän olleen vain ensimmäinen kertamme.. Lisää tulisi, tulisi kaikkea mahdollista. Vedin kullini ulos ja levittelin hellästi siemennestettä ympäri hänen pillunsa. Huomasin hänen olevan vielä herkillä äskeisen orgasminsa jälkeen, klisua koskettaessa hän värähti.

        Tiesin rakastavani häntä. Sellaista himon ja rakkauden ja suojelunhalun yhdistelmää en ennen ollut kokenut. Sanoin sen hänelle. Hän kuiskasi rakastavansa myös.. Kaikkea minussa. Mietin miten rohkea hän oli, miten ehdoton tunteissaan. Antoi minun panna paljaalla, vaikka siinä oli elinikäisen sairauden riski. Mietin olisiko kukaan muu tehnyt tätä minun puolestani, minun nautintoni puolesta. Täytyin rakkaudella ja kiitollisuudella.

        Vietimme sen viikonlopun luonani. Panimme, nussimme, rakastelimme, hässimme. Hän laittoi terveyssiteen pikkuhousuihinsa, koska valui spermaani ja omia nesteitään. Tilasimme noutoruokaa kotiin. Suunnittelimme, että hän muuttaisi luokseni ensi viikolla.

        Haluaisin kertoa, että tällä tarinalla oli täysin onnellinen loppu, ettei tauti tarttunut naiseeni ja niin edelleen. Mutta valitettavasti en voi valehdella. Yhdeksän päivän kuluttua hän sai rakkulat pilluunsa. Ilmeisesti olin sittenkin ollut tartuttavassa vaiheessa rakastellessamme. Tai sitten oli vain huono lykky. Levitin häpyhuulet ja katsoin sinne. Rakkulat olivat märkiviä ja niitä oli sisemmissä häpyhuulissä ja klitoriksessakin. Ulospäin ei kuitenkaan nähnyt mitään, kaikki oli siellä sisällä.

        Ensimmäinen tartunta oli hänelle rankka. Hän itki kivusta. Hän sai kuumeen ja kaiken mitä pahimmillaan voi kuvitella herpeksen tuovan. Vein hänet lääkäriin ja lääkäri sanoi rakkuloita olevan myös hänen emättimessään ja kohdunkaulalla. Kyllä olin hiljaista poikaa, koska tiedän tuollaisen sisäisen tartunnan olevan hyvin kivulias naiselle. Kysyin häneltä katuuko hän, ja se ihana, ihana nainen sanoi EI. Kaikesta kivustaan huolimatta. Kaikesta nöyryytyksestä lääkärillä huolimatta. Nöyrä olin itsekin, nöyrä suuren rakkauden edessä.

        En tuntenut inhoa nähdessäni hänen rakkulansa, vaikka olin joskus nuorempana tuntenut inhoa nähdessäni satunnaisten seksikumppanieni taudin. Tunsin vain hellyyttä ja sääliä.

        Seksistä kieltäytyminen heti suhteen alussa, kun kiima on suurimmillaan, on tietysti hyvin vaikeaa. Ei kuitenkaan tullut kyseeseen yhtyä muutamaan viikkoon. Kun rakkulat olivat kuivamaan päin aloin myös varovasti tutkailla seksin mahdollisuutta, niin kiimassa olin. Hän antoi luvan, mutta ilmeisesti sisällä kosteassa olevat rakkulat eivät vielä olleet kuivuneet. Seksistä tuli hänelle sillä kerralla kivulias kokemus. Yritin hoitaa sen mahdollisimman nopeasti, herrasmies kun kuitenkin olen. Kivustaan huolimatta hän halusi tarjota minulle nautintoa ja vähin mitä voin tehdä oli toimia nopeasti.

        Meidän tarinalla siis oli onnellinen loppu siinä mielessä, että olemme nyt naimisissa. Hän saa rakkulat pari kolme kertaa vuodessa. Itselläni ne tulevat 1-2 kertaa vuoteen. Rakastan häntä. Ja tarinalle todistaa, että rakkaus oikeasti voittaa KAIKEN.

        Varmasti kaunein lukemani tarina.

        Toinen uhraa epäröimättä terveytensäkin rakkaudelle.


    • Olen kyllä pahoillaan tuon tytön puolesta.
      Taas yhden ihmisen terveys tuossa tuhottiin tietoisesti ja noin ne sp- taudit jatkaa kiertokulkuaan populaatiossa..

      Tuo tyttö oli naiivi ja välinpitämätön omaa terveyttään kohtaan. Olisi löytynyt terveitäkin miehiä hänelle.
      Teidän suhde saattaa päättyä hyvinkin pian, kuten yli 50% avioliitoista päättyy, mutta herpeksestään ei pääse kukaan eroon. Se on ikuinen liitto.

      Itse olen jättänyt tutustumatta suhde mielessä kun olen tiennyt jonkun sairastavan huuliherpestä, vaikka olisinkin ollut kiinostunut.

      Elämässä on pysyttävä kovana selviytyäkseen kaikista sudenkuopista.

      Tsemppiä. Herpeshän usein pahenee ikääntyessä kun vastustuskyky alkaa heiketä.
      Herpes saattaa edistää myöskin dementoitumista kun se vaikuttaa aivoissakin.

      • Anonyymi

        Pitäiskö herpes ihmisen olla ilman mitään nautintoa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö herpes ihmisen olla ilman mitään nautintoa?

        Heillehän on olemassa omia vertaisryhmiään..Siinähän ei ole ongelmaa, jos sairaat panee keskenään. Sitten on aina olemassa masturbaatio.

        Mitä tulee tuollaisten tautien levittämiseen, niin mielestäni siitä pitäisi tuomita syylliset pysyvän vamman/haitan tuottamuksesta tuntuviin korvauksiin ja vuoden vankeusrangaistukseen, mikäli on jättänyt asiasta kertomatta partnerilleen.
        Aloittajan tarinassa oli sentään kerrottu asiasta partnerille.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Heillehän on olemassa omia vertaisryhmiään..Siinähän ei ole ongelmaa, jos sairaat panee keskenään. Sitten on aina olemassa masturbaatio.

        Mitä tulee tuollaisten tautien levittämiseen, niin mielestäni siitä pitäisi tuomita syylliset pysyvän vamman/haitan tuottamuksesta tuntuviin korvauksiin ja vuoden vankeusrangaistukseen, mikäli on jättänyt asiasta kertomatta partnerilleen.
        Aloittajan tarinassa oli sentään kerrottu asiasta partnerille.

        Jotkut vaan rakastaa syvemmin kuin toiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut vaan rakastaa syvemmin kuin toiset.

        HIV:n levitys on rikos, hepatiitista en ole varma. Herpes ei ole. Mitkä sp-taudit sitten pitäisi saattaa lain piiriin? Vaikea on esmes hpv, koska kantajat ei välttämättä edes tiedä kantavansa. Eikä kaikki sexitaudit edes oireile. Ihminen voi tahtomattaan taikka tietämättään tartuttaa toisen, koska ei tiedä taudista. Tässä on taas enemmän kuin musta ja valkoinen. Paljon harmaan sävyjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut vaan rakastaa syvemmin kuin toiset.

        Kyllähän tuossa oli päätetty ottaa tauti yhden illan tutustumisen jälkeen. Salamarakastuminen?
        Sitten saatu tauti ja fundeerattu, että lienee paras sitoutua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        HIV:n levitys on rikos, hepatiitista en ole varma. Herpes ei ole. Mitkä sp-taudit sitten pitäisi saattaa lain piiriin? Vaikea on esmes hpv, koska kantajat ei välttämättä edes tiedä kantavansa. Eikä kaikki sexitaudit edes oireile. Ihminen voi tahtomattaan taikka tietämättään tartuttaa toisen, koska ei tiedä taudista. Tässä on taas enemmän kuin musta ja valkoinen. Paljon harmaan sävyjä.

        Itseasiassa olen lukenut tapauksesta kun joku oli haastanut oikeuteen herpeksen tartuttajan.
        Tuo haastaja voitti tapauksen.

        - Voi haastaa oikeuteen, jos voi uskottavasti osoittaa toteen ja on valehdeltu.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Kyllähän tuossa oli päätetty ottaa tauti yhden illan tutustumisen jälkeen. Salamarakastuminen?
        Sitten saatu tauti ja fundeerattu, että lienee paras sitoutua.

        Tuskin päätetty ottaa tautia. Eikö se oikeasti ole herpeksen kanssa niin, ettei sitä välttämättä edes kumi torju? Joten jos sellaisen ihmisen kanssa alkaa hommiin, niin melkein on kai ihan se ja sama käyttääkö mitään vai ei, koska tauti voi tulla varotoimenpiteistä huolimatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin päätetty ottaa tautia. Eikö se oikeasti ole herpeksen kanssa niin, ettei sitä välttämättä edes kumi torju? Joten jos sellaisen ihmisen kanssa alkaa hommiin, niin melkein on kai ihan se ja sama käyttääkö mitään vai ei, koska tauti voi tulla varotoimenpiteistä huolimatta.

        Sillai se on vähän kaikkien tautien kanssa..
        Kokovartalokortsu voisi toimia..

        Tästä syystä itse etsin mieluummin tervettä partneria, sillä minua etoo ajatus, että seksipartneriin pitäisi suhtautua kuin tautiseen lähtökohtaisesti.


    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      🍑 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018035182bv

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16730
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2133
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe