Olen ajatellut vaihtaa keittiön kaappien ja laatikoiden ovet mutta hinta hieman arveluttaa. Tietysti jostain keittiöliikkeestä niitä löytyy mutta taitaa hinnatkin olla aika suolaiset. Tietääkö joku saako ovia yms. esim. Bauhausista / Starkista yms. vähän edullisimmista liikkeistä mittatilauksena? Paljonko voi odottaa että vaikkapa 60cm x 80cm kaapinovi kirsikkapuun näköisenä maksaa?
Kaapin ovien hinnat
6
11695
Vastaukset
- sellainen
ongelma on että mittatilausovet maksavat usein enemmän kuin uudet kaapit ovet...
- peukku68
ovia saat edullisesti keittiönetistä, terrasta, ylijäämävarastolta jne mutta starkki myy ainakin jotain isompaa merkkiä, bauhausissa suppea valikoima.. etsi ns varastomyymälöitä niin niistä löytyy edullisia.
mittatilaus on kallista ja halpamyymälöistä niitä ei saa, mutta tarvitsetko todella erikoismittaiset? keittiön ikä?- Rankamara
Ihan upouusi asunto ja keittiön ovet siis myös. Ovatko ne yleensä vakiokokoisia? Ihan samankokoisia kuin nykyisetkin tarvitsen, ajattelin vain jotain hieman perusvalkoista tyylikkäämpää, kuten tumma puu tms. Paljonko sellaisista suunnilleen joutuisi pulittamaan?
- peukku68
Rankamara kirjoitti:
Ihan upouusi asunto ja keittiön ovet siis myös. Ovatko ne yleensä vakiokokoisia? Ihan samankokoisia kuin nykyisetkin tarvitsen, ajattelin vain jotain hieman perusvalkoista tyylikkäämpää, kuten tumma puu tms. Paljonko sellaisista suunnilleen joutuisi pulittamaan?
eti netistä jos et vaivaudu kauppaan.
esim ylijaama, keittionet... www:t ja fit
- Tyytyväinen ovien vaihtoon
Vaihdatin ovet ja laatikoiden sisäosat tulivat uudet ja työtasot allas.Nätti tuli.Pienellä remontilla uusi keittiö.Asennuksessa kului yksi päivä.Hintakaan ei ollut kuin noin 1500€ ja ovia oli 15kpl ja tasoja noin 3m.
Missä päin asut,tiedän tämän firman hyväksi mistä ostin.Toimii 05-alueella,mutta voi myös toimittaa keittiöitä kauemmaksikin.- Paolo
Mikä tämä kyseinen firma on? Minulla olisi myös samanlainen homma edessä ja etsin edullista vaihtoehtoa. Tasot ja ovet pitäisi vaihtaa. Toimittaakohan tämä ko. firma myös Kuopion alueelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243