Mikä tekee kaivatustasi

Anonyymi-ap

Komean tai kauniin?

77

1849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Iloinen ilme ja vastaa ulkonäöltään omaa ihannetta.

• Anonyymi

Jos pitää eritellä, niin vaaleus. Vaaleat hiukset ja siniset silmät, miehekkäät kasvot ja miehekäs kroppa ja pituus. Aivan unelma miespaketti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos pitää eritellä, niin vaaleus. Vaaleat hiukset ja siniset silmät, miehekkäät kasvot ja miehekäs kroppa ja pituus. Aivan unelma miespaketti.

Juu ihan on mieskarkki huiskutukka narkki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ihan on mieskarkki huiskutukka narkki

Mieskarkki on, mutta tukka ihan miehen tukka ja kaukana narkista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieskarkki on, mutta tukka ihan miehen tukka ja kaukana narkista.

Kyllä me mieheksiluulijan silmäkarkit tiietääb.

Kiimassa himottelee kauppojen asiakkaita ja kollegojaan.

• Anonyymi

Mielikuvitus ja hämärä valaistus. No ei. Varmaan hyvät geenit ja söpö hymy.

• Anonyymi

Mies on fiksu, hyväntahtoinen ja lempeä ja se jo yksistään tekee hänestä komean. Kaunis katse, kutakuinkin täydellinen nenä ja ihanat huulet, joita tekisi mieli suudella (vaikka en ole mitään suutelijatyyppiä varsinaisesti).

• Anonyymi

Oispa hyvännäköinen

• Anonyymi

Sanos

• Anonyymi

Oispa kaliaa

• Anonyymi

Todelliset motiivit, sydän kaiken takana, mikä ei välttämättä niin suoraan avaudu. Kokonaisuus, kaikkinensa...

• Anonyymi

Solakka vartalo ja hyvänmalinen peppu hänellä, vanhemmalla naisella.

• Anonyymi

Siis hyvänmallinen...

• Anonyymi

Punastuu näitä lukiessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Punastuu näitä lukiessa

Minulla lähinnä jäykistyy kun häntä ajattelen. Kunhan vaan asia etenisi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis hyvänmallinen...

Eräällä Knaisella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Punastuu näitä lukiessa

Ei tarvitse yhtään nolostua, kehua aina voi ja pitää. On hän todella seksikäs ja tietää kiinnostukseni.

• Anonyymi

Olen nähnyt monia ihan mukiin meneviä naikkosia mutta jokanen kun avaa suunsa nalkuttaa ja käskee. Tossun alle painaa.

Tämä nainen on taasen sekä kaunis että kivan luonteinen.

• Anonyymi

Kiva kirjoitus. Ei vain ole itselle kun muistutan cikaa. Kuultua…

• Anonyymi

Mm. Olemus, liikehtii/liikkuu seksikkäästi, miehelle

• Anonyymi

Entä "varustus" miehillä?

• Anonyymi

Nainen on mieleenpainuva, kaunis ja viisas. Harkitsee, mitä sanoo. Hymyilee vitseille eli on huumorintajuinen. m>n

• Anonyymi

Minkä niminen ? 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä niminen ? 🙂

Gildu eyradstötter.

• Anonyymi

H nainen hän on. m>n

• Anonyymi

Kaikki hänessä on kaunista ja komeaa, enkä tarkoita nyt pelkkää ulkonäköä. Voisi sanoa, että ihastuin hänen ulkonäköönsä ja rakastuin hänen sieluunsa.

• Anonyymi

Kauriin silmät , hymy , kokonaisuus

• Anonyymi

Lisään vielä , se tunne kun hän tuntuu jo ihan omalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä , se tunne kun hän tuntuu jo ihan omalta.

Kuinka lähelle olet päässyt?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Pienikokoinen siro ja seksikäs pienirintainen nainen... Aivan uskomattomalla pepulla.
      Jos hänet vaimokseni saisin en koskaan päästäisi pois...

• Anonyymi

Kuin monta sulla on pyörityksessä yhtä aikaa.

• Anonyymi

Rakkaus saa hänet näyttämään maailman komeimmalta ja kauneimmalta. Rakastan kaikkea hänessä.

• Anonyymi

Miehen hymy, joka saa minut sulamaan ja hänen katseensa, joka hieman jännittää, koska on arvoituksia ja pientä kujeilua täynnä.

• Anonyymi

Hänen luonne vaikka ulkonäkökin miellyttävä.

• Anonyymi

Hoikka ja hieno tyyli

• Anonyymi

Hänen sisäinen ja ulkoinen kauneus/komeus

• Hän on täydellinen!❤️

• Anonyymi

Persoona ja luonne sekä se että on vaan yksinkertaisesti kaunein ja seksikkäin nainen maan päällä 😘

• Anonyymi

Punainen tukka, suuret silmät ja valloittava vasemmistolainen hymy.

• Anonyymi

Punainen tukka 🙄
        Suomessa siis värjätty. 😂
        On vihervasuri 😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Punainen tukka 🙄
        On vihervasuri 😜

Ihan luonnollinen punapää on. Ei värjätty. Suuret ylähampaat hymyillessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Punainen tukka 🙄
        On vihervasuri 😜

Miksi punaiset hiukset olisivat Suomessa värjätyt?

• Anonyymi

En tiedä onko niin, mutta haaveilen, että nainen on vaan sisältä puhdasta rakkautta minua kohtaan. Toiveajattelua. Mieheltä.

• Anonyymi

Charmi.

• Anonyymi

En tiedä. En mä ole ikinä ajatellut häntä komeana, vaan söpönä miehenä. Kaikkein eniten muutenkin pidän hänen luonteestaan.

• Anonyymi

Möllöttäisin naiselle monta minuuttia jos kertoisi että olen söpö mutta en komea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Möllöttäisin naiselle monta minuuttia jos kertoisi että olen söpö mutta en komea.

Jotkut ovat pallonaamoja ei voi sanoa komeaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se taas on sinun ongelmasi. Komeat miehet eivät mua kiinnosta, että jos kaipaa jonkun kehuvan komeaksi, niin etsiköön jonkun muun naisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut ovat pallonaamoja ei voi sanoa komeaksi.

Mun kaivattuni ei ole myöskään pallonaama. Eikä tosiaan myöskään mikään komistus, luojan kiitos. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin tuletko sitten mielummin kutsutuksi kauniiksi, jos söpö ei kelpaa? Hän nimittäin on minun mielestäni kaunis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin tuletko sitten mielummin kutsutuksi kauniiksi, jos söpö ei kelpaa? Hän nimittäin on minun mielestäni kaunis.

Mieluummin olen söpö kuin kaunis. Nyt pitää kasvattaa partaa ettei pidetä kauniina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieluummin olen söpö kuin kaunis. Nyt pitää kasvattaa partaa ettei pidetä kauniina.

Näin minäkin olen olettanut ja jättänyt miehet kutsumatta kauniiksi, vaikka eksänikin oli minun mielestäni todella kaunis. Mä katselin aika usein, kun hän nukkui, että miten ihminen voikin olla niin kaunis. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin ja kaivatullani on parta. Hän kuitenkin on hyvin kaunis ja söpö. 🙂

• Anonyymi

Hän ei ole kaunis eikä komea, mutta brutaalilla tavalla kiehtova. Ja hymy, minkä vilauttaa sulattaa kyllä jääkuningattaren. Sitten on vielä jotain, mikä vie mennessään - ei vain voi vastustaa. Onneksi siitä voi nauttia, vaikka hän kaukana ja tuskin enää kohtaammme💔

• Anonyymi

Sporttinen ja sopusuhtainen olemus, kauniit ja kirkkaat siniset silmät, rakkaus ja huolenpito minua kohtaan.

• Anonyymi

Kauniin hänestä tekee kokonaisuus kaikkine säröineen, joita saanut matkansa varrella. Siellä alla, sisällään, hänellä on se kauneus, joka näkyy ulospäin, kun osaa katsoa oikealla tavalla. Se hymy joskus, iso hymy, josta paistaa aito ilo ja onni. Ne silmät, jotka hymyilevät myös. Se soliseva puhe, mitä häneltä ei juuri johonkin tiettyyn hetkeen edes osaisi odottaa.

Ne pienet ja suuretkin asiat, joita hän tekee (lue: teki) hyvällä sydämellään toisten eteen, oli kyseessä ihminen tai eläin.

Se sisäinen kauneus kaikkineen, joka kaunistaa hänen jo muutenkin kauniita kasvojaan. Kun sanotaan, että kauneus on katsojan silmissä, niin voin puhtaasti sanoa hänen olevan minun silmissäni se miss Universumi. Yhäkin. Silloin tällöin on lähes pakko etsiä eräs kuva, missä hänellä on tuo iso hymy. Se hymy, jonka vuoksi menetin hänet......koska rakastin ja rakastan vieläkin. En halunnut, että se hymy poistuu häneltä. Jos hänellä on vieläkin isompi hymy sen toisen ihmisen kanssa, niin sehän tekee hänet vielä kauniimmaksi. Vaikka sitä kauneutta en enää pystykään näkemään, olen onnellinen siitä, että joku muu näkee ja etenkin hänen itsensä kannalta, että hän on onnellinen ja hymyilee isosti nyt toiselle. Se, että hän on onnellinen, on mulle iso asia.

Oli hän kaunis, vaikka hänellä oli matalampiakin jaksoja. Se satutettu pikkulintu, luonnonlapsi. 💔 Ja minä olisin kääntänyt vaikka maapallon akselinsa ympäri hänen vuokseen, että olisin saanut hänet jälleen hymyilemään.

Ihan pihalta taas

• Anonyymi

Ok.Oletko nyt sitten kulissiliitossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

.. Hyvin tärkeä tietää jos olet mun kaivatun kaivatun mies. Niin kuulit oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kulissiliitossa. En missään liitossa enkä parisuhteessa.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Mikä tekee kaivatustasi Komean tai kauniin?

Sanoisin että sellainen luontainen sisäinen tyhmyys. Tylsämielisyys.

• Anonyymi

Mikä tekee kaivatustasi Komean tai kauniin????

Nooooo, totaaaaa, ulkoinen kaljuus ja sisäinen tyhjyys.

• Anonyymi

Täähän on naapurin Masa. Ihan selvästi. Käyn sanoo sille, että sitä kaivataan täällä. Ootas iha hetki

• Anonyymi

Hänellä on paksut, lyhyet hiukset, komeat piirteet ja hän on hoikka. Hänellä on parrattomat kasvot, eikä tatuointeja tai lävistyksiä. Lempeät silmät ja hiukan kujeileva hymy.

• Anonyymi

Kauniit pitkät hiukset.

• Anonyymi

Hän on kyllä komea, mutta se on se hänen luonne ja karisma... Lämmin, rauhallinen, itsevarma ja herkän oloinen yhtäaikaa... En ole päässyt kovin lähelle. En tiedä onko hän todella sellainen vai onko kuvitelmani liian hyvää ollakseen totta. Mutta hänen sylistään oon haaveillu jo vuosia. On vaan vähän niinkuin kielletty minulta ja en tiedä olisiko kiinnostustakaan... Sen tiedän, että häntä kyllä ihailee muutkin naiset kuin minä.

• Anonyymi

Kannattais alkaa jutustelemaan miehelle jos uskallat. Ei me muuten tajuta että kiinnostusta on, jos ei huomata teidän tuijottelua sattumalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattais alkaa jutustelemaan miehelle jos uskallat. Ei me muuten tajuta että kiinnostusta on, jos ei huomata teidän tuijottelua sattumalta.

Mitä on kannattavuus? Keitä ovat "me"?

https://m.youtube.com/watch?v=DXmRiWZzvIY

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä on kannattavuus? Keitä ovat "me"?

https://m.youtube.com/watch?v=DXmRiWZzvIY

"Me" eli suurinosa miehistä ja kannattavuus on riski mikä pitää ottaa, jos haluaa saada jotain hyvää.

• Anonyymi

Jumalattoman upeat lollot

• Anonyymi

Kyllä niillä yhden miehen kanveesiin lyö.

• Anonyymi

Niinkuin aito rakkaus olet kaukana tosiaan koko elämästä. Siksipä kyselet nåitä.

• Anonyymi

Varsinainen pallinaama ja paukapää.
      Jästipäisen hankala luonne, joka tyyperryttää kuolettavalla tylsyydellään.

• Anonyymi

Minulla Ei ole enää komeaa ei suhde päässy kunnolla alkuun kun huomasin, että mies teeskrnteli vain Rakastunutta leikki mun tunteilla ja pakko olla vielä samassa työpaikassa!

• Anonyymi

Kokonaisuus 🫶

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa

Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä
      Maailman menoa
      188
      2084
    2. Fatima Diarra Suomen pakolaiskiintiö nostettava moninkertaiseksi

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010021408.html Hallitus on laskemassa Suomen pakolaiskiintiön 500 pakolaiseen vuod
      Maailman menoa
      178
      1324
    3. Mistä et pidä kaivattusi ulkonäössä

Tai luonteessa ?
      Ikävä
      70
      1083
    4. Onko tämä yksipuolista?

Haluaisin laittaa sulle viestiä, kysyä kuulumisia. Haluaisin tietää miten voit, onko kaikki hyvin. Kaipaan sua, en tiedä
      Ikävä
      63
      1078
    5. Persu jakoi tekoälyn tekemiä deepfakekuvia mustamaalatakseen SPR:ää

Ei näe asiassa ongelmaa https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f06
      Maailman menoa
      157
      983
    6. Hän, kaivattuni

varmaan luulee, että unohdin, jatkoin elämääni, päästin irti. Vaikka ajattelen häntä edelleen koko ajan. Näin se vaan me
      Ikävä
      50
      865
    7. Kaverini kaipaa

Sun kosketusta, kovasti...! :D
      Ikävä
      101
      815
    8. Amnesty nillittää rajojen sulusta

Amnesty väittää, että missään ei ole näytetty toteen sitä, että noista itärajalta tulleista turvapaikanhakijoista olisi
      Maailman menoa
      140
      805
    9. Onko kaivattusi

seksikäs? Miten on?
      Ikävä
      45
      790
    10. Muistatko? Selviytyjät Teemu Roivainen on Saara Aallon ex-mies - Nyt kumpikin naisen kanssa - Kuvat!

Kääk-juoru! Teemu Roivainen ja Saara Aalto tapasivat lukiossa ja seurustelivat vuosia. Nyt kumpikin on vakiintuneessa pa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      734
    Aihe