Komean tai kauniin?
Mikä tekee kaivatustasi
77
1849
Vastaukset
- Anonyymi
Iloinen ilme ja vastaa ulkonäöltään omaa ihannetta.
- Anonyymi
Jos pitää eritellä, niin vaaleus. Vaaleat hiukset ja siniset silmät, miehekkäät kasvot ja miehekäs kroppa ja pituus. Aivan unelma miespaketti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pitää eritellä, niin vaaleus. Vaaleat hiukset ja siniset silmät, miehekkäät kasvot ja miehekäs kroppa ja pituus. Aivan unelma miespaketti.
Juu ihan on mieskarkki huiskutukka narkki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ihan on mieskarkki huiskutukka narkki
Mieskarkki on, mutta tukka ihan miehen tukka ja kaukana narkista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieskarkki on, mutta tukka ihan miehen tukka ja kaukana narkista.
Kyllä me mieheksiluulijan silmäkarkit tiietääb.
Kiimassa himottelee kauppojen asiakkaita ja kollegojaan.
- Anonyymi
Mielikuvitus ja hämärä valaistus. No ei. Varmaan hyvät geenit ja söpö hymy.
- Anonyymi
Mies on fiksu, hyväntahtoinen ja lempeä ja se jo yksistään tekee hänestä komean. Kaunis katse, kutakuinkin täydellinen nenä ja ihanat huulet, joita tekisi mieli suudella (vaikka en ole mitään suutelijatyyppiä varsinaisesti).
- Anonyymi
Oispa hyvännäköinen
- Anonyymi
Sanos
- Anonyymi
Oispa kaliaa
- Anonyymi
Todelliset motiivit, sydän kaiken takana, mikä ei välttämättä niin suoraan avaudu. Kokonaisuus, kaikkinensa...
- Anonyymi
Solakka vartalo ja hyvänmalinen peppu hänellä, vanhemmalla naisella.
- Anonyymi
Siis hyvänmallinen...
- Anonyymi
Punastuu näitä lukiessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punastuu näitä lukiessa
Minulla lähinnä jäykistyy kun häntä ajattelen. Kunhan vaan asia etenisi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis hyvänmallinen...
Eräällä Knaisella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punastuu näitä lukiessa
Ei tarvitse yhtään nolostua, kehua aina voi ja pitää. On hän todella seksikäs ja tietää kiinnostukseni.
- Anonyymi
Olen nähnyt monia ihan mukiin meneviä naikkosia mutta jokanen kun avaa suunsa nalkuttaa ja käskee. Tossun alle painaa.
Tämä nainen on taasen sekä kaunis että kivan luonteinen.- Anonyymi
Kiva kirjoitus. Ei vain ole itselle kun muistutan cikaa. Kuultua…
- Anonyymi
Mm. Olemus, liikehtii/liikkuu seksikkäästi, miehelle
- Anonyymi
Entä "varustus" miehillä?
- Anonyymi
Nainen on mieleenpainuva, kaunis ja viisas. Harkitsee, mitä sanoo. Hymyilee vitseille eli on huumorintajuinen. m>n
- Anonyymi
Minkä niminen ? 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä niminen ? 🙂
Gildu eyradstötter.
- Anonyymi
H nainen hän on. m>n
- Anonyymi
Kaikki hänessä on kaunista ja komeaa, enkä tarkoita nyt pelkkää ulkonäköä. Voisi sanoa, että ihastuin hänen ulkonäköönsä ja rakastuin hänen sieluunsa.
- Anonyymi
Kauriin silmät , hymy , kokonaisuus
- Anonyymi
Lisään vielä , se tunne kun hän tuntuu jo ihan omalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä , se tunne kun hän tuntuu jo ihan omalta.
Kuinka lähelle olet päässyt?
- Anonyymi
Olemus kaikkinensa on kaunis, huulilla karehtiva pieni hymy.
https://youtu.be/5sjWUy3EWNQ
. - Anonyymi
Pienikokoinen siro ja seksikäs pienirintainen nainen... Aivan uskomattomalla pepulla.
Jos hänet vaimokseni saisin en koskaan päästäisi pois...- Anonyymi
Kuin monta sulla on pyörityksessä yhtä aikaa.
- Anonyymi
Rakkaus saa hänet näyttämään maailman komeimmalta ja kauneimmalta. Rakastan kaikkea hänessä.
- Anonyymi
Miehen hymy, joka saa minut sulamaan ja hänen katseensa, joka hieman jännittää, koska on arvoituksia ja pientä kujeilua täynnä.
- Anonyymi
Hänen luonne vaikka ulkonäkökin miellyttävä.
- Anonyymi
Hoikka ja hieno tyyli
- Anonyymi
Hänen sisäinen ja ulkoinen kauneus/komeus
Hän on täydellinen!❤️
- Anonyymi
Persoona ja luonne sekä se että on vaan yksinkertaisesti kaunein ja seksikkäin nainen maan päällä 😘
- Anonyymi
Punainen tukka, suuret silmät ja valloittava vasemmistolainen hymy.
- Anonyymi
Punainen tukka 🙄
Suomessa siis värjätty. 😂
On vihervasuri 😜 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punainen tukka 🙄
On vihervasuri 😜Ihan luonnollinen punapää on. Ei värjätty. Suuret ylähampaat hymyillessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punainen tukka 🙄
On vihervasuri 😜Miksi punaiset hiukset olisivat Suomessa värjätyt?
- Anonyymi
En tiedä onko niin, mutta haaveilen, että nainen on vaan sisältä puhdasta rakkautta minua kohtaan. Toiveajattelua. Mieheltä.
- Anonyymi
Charmi.
- Anonyymi
En tiedä. En mä ole ikinä ajatellut häntä komeana, vaan söpönä miehenä. Kaikkein eniten muutenkin pidän hänen luonteestaan.
- Anonyymi
Möllöttäisin naiselle monta minuuttia jos kertoisi että olen söpö mutta en komea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Möllöttäisin naiselle monta minuuttia jos kertoisi että olen söpö mutta en komea.
Jotkut ovat pallonaamoja ei voi sanoa komeaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se taas on sinun ongelmasi. Komeat miehet eivät mua kiinnosta, että jos kaipaa jonkun kehuvan komeaksi, niin etsiköön jonkun muun naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut ovat pallonaamoja ei voi sanoa komeaksi.
Mun kaivattuni ei ole myöskään pallonaama. Eikä tosiaan myöskään mikään komistus, luojan kiitos. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin tuletko sitten mielummin kutsutuksi kauniiksi, jos söpö ei kelpaa? Hän nimittäin on minun mielestäni kaunis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin tuletko sitten mielummin kutsutuksi kauniiksi, jos söpö ei kelpaa? Hän nimittäin on minun mielestäni kaunis.
Mieluummin olen söpö kuin kaunis. Nyt pitää kasvattaa partaa ettei pidetä kauniina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin olen söpö kuin kaunis. Nyt pitää kasvattaa partaa ettei pidetä kauniina.
Näin minäkin olen olettanut ja jättänyt miehet kutsumatta kauniiksi, vaikka eksänikin oli minun mielestäni todella kaunis. Mä katselin aika usein, kun hän nukkui, että miten ihminen voikin olla niin kaunis. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin ja kaivatullani on parta. Hän kuitenkin on hyvin kaunis ja söpö. 🙂
- Anonyymi
Hän ei ole kaunis eikä komea, mutta brutaalilla tavalla kiehtova. Ja hymy, minkä vilauttaa sulattaa kyllä jääkuningattaren. Sitten on vielä jotain, mikä vie mennessään - ei vain voi vastustaa. Onneksi siitä voi nauttia, vaikka hän kaukana ja tuskin enää kohtaammme💔
- Anonyymi
Sporttinen ja sopusuhtainen olemus, kauniit ja kirkkaat siniset silmät, rakkaus ja huolenpito minua kohtaan.
- Anonyymi
Kauniin hänestä tekee kokonaisuus kaikkine säröineen, joita saanut matkansa varrella. Siellä alla, sisällään, hänellä on se kauneus, joka näkyy ulospäin, kun osaa katsoa oikealla tavalla. Se hymy joskus, iso hymy, josta paistaa aito ilo ja onni. Ne silmät, jotka hymyilevät myös. Se soliseva puhe, mitä häneltä ei juuri johonkin tiettyyn hetkeen edes osaisi odottaa.
Ne pienet ja suuretkin asiat, joita hän tekee (lue: teki) hyvällä sydämellään toisten eteen, oli kyseessä ihminen tai eläin.
Se sisäinen kauneus kaikkineen, joka kaunistaa hänen jo muutenkin kauniita kasvojaan. Kun sanotaan, että kauneus on katsojan silmissä, niin voin puhtaasti sanoa hänen olevan minun silmissäni se miss Universumi. Yhäkin. Silloin tällöin on lähes pakko etsiä eräs kuva, missä hänellä on tuo iso hymy. Se hymy, jonka vuoksi menetin hänet......koska rakastin ja rakastan vieläkin. En halunnut, että se hymy poistuu häneltä. Jos hänellä on vieläkin isompi hymy sen toisen ihmisen kanssa, niin sehän tekee hänet vielä kauniimmaksi. Vaikka sitä kauneutta en enää pystykään näkemään, olen onnellinen siitä, että joku muu näkee ja etenkin hänen itsensä kannalta, että hän on onnellinen ja hymyilee isosti nyt toiselle. Se, että hän on onnellinen, on mulle iso asia.
Oli hän kaunis, vaikka hänellä oli matalampiakin jaksoja. Se satutettu pikkulintu, luonnonlapsi. 💔 Ja minä olisin kääntänyt vaikka maapallon akselinsa ympäri hänen vuokseen, että olisin saanut hänet jälleen hymyilemään.
Ihan pihalta taas- Anonyymi
Ok.Oletko nyt sitten kulissiliitossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.. Hyvin tärkeä tietää jos olet mun kaivatun kaivatun mies. Niin kuulit oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kulissiliitossa. En missään liitossa enkä parisuhteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kulissiliitossa. En missään liitossa enkä parisuhteessa.
Oletko liitossa?
https://m.youtube.com/watch?v=nnhseQMVaYY - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko liitossa?
https://m.youtube.com/watch?v=nnhseQMVaYYLuetun ymmärtäminen hoi. Tuossa lukee "en missään liitossa".
- Anonyymi
Mikä tekee kaivatustasi Komean tai kauniin?
Sanoisin että sellainen luontainen sisäinen tyhmyys. Tylsämielisyys. - Anonyymi
Mikä tekee kaivatustasi Komean tai kauniin????
Nooooo, totaaaaa, ulkoinen kaljuus ja sisäinen tyhjyys.- Anonyymi
Täähän on naapurin Masa. Ihan selvästi. Käyn sanoo sille, että sitä kaivataan täällä. Ootas iha hetki
- Anonyymi
Hänellä on paksut, lyhyet hiukset, komeat piirteet ja hän on hoikka. Hänellä on parrattomat kasvot, eikä tatuointeja tai lävistyksiä. Lempeät silmät ja hiukan kujeileva hymy.
- Anonyymi
Kauniit pitkät hiukset.
- Anonyymi
Hän on kyllä komea, mutta se on se hänen luonne ja karisma... Lämmin, rauhallinen, itsevarma ja herkän oloinen yhtäaikaa... En ole päässyt kovin lähelle. En tiedä onko hän todella sellainen vai onko kuvitelmani liian hyvää ollakseen totta. Mutta hänen sylistään oon haaveillu jo vuosia. On vaan vähän niinkuin kielletty minulta ja en tiedä olisiko kiinnostustakaan... Sen tiedän, että häntä kyllä ihailee muutkin naiset kuin minä.
- Anonyymi
Kannattais alkaa jutustelemaan miehelle jos uskallat. Ei me muuten tajuta että kiinnostusta on, jos ei huomata teidän tuijottelua sattumalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattais alkaa jutustelemaan miehelle jos uskallat. Ei me muuten tajuta että kiinnostusta on, jos ei huomata teidän tuijottelua sattumalta.
Mitä on kannattavuus? Keitä ovat "me"?
https://m.youtube.com/watch?v=DXmRiWZzvIY - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä on kannattavuus? Keitä ovat "me"?
https://m.youtube.com/watch?v=DXmRiWZzvIY"Me" eli suurinosa miehistä ja kannattavuus on riski mikä pitää ottaa, jos haluaa saada jotain hyvää.
- Anonyymi
Jumalattoman upeat lollot
- Anonyymi
Kyllä niillä yhden miehen kanveesiin lyö.
- Anonyymi
Niinkuin aito rakkaus olet kaukana tosiaan koko elämästä. Siksipä kyselet nåitä.
- Anonyymi
Varsinainen pallinaama ja paukapää.
Jästipäisen hankala luonne, joka tyyperryttää kuolettavalla tylsyydellään. - Anonyymi
Minulla Ei ole enää komeaa ei suhde päässy kunnolla alkuun kun huomasin, että mies teeskrnteli vain Rakastunutta leikki mun tunteilla ja pakko olla vielä samassa työpaikassa!
- Anonyymi
Kokonaisuus 🫶
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa
Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä1882084Fatima Diarra Suomen pakolaiskiintiö nostettava moninkertaiseksi
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010021408.html Hallitus on laskemassa Suomen pakolaiskiintiön 500 pakolaiseen vuod1781324- 701083
Onko tämä yksipuolista?
Haluaisin laittaa sulle viestiä, kysyä kuulumisia. Haluaisin tietää miten voit, onko kaikki hyvin. Kaipaan sua, en tiedä631078Persu jakoi tekoälyn tekemiä deepfakekuvia mustamaalatakseen SPR:ää
Ei näe asiassa ongelmaa https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f06157983Hän, kaivattuni
varmaan luulee, että unohdin, jatkoin elämääni, päästin irti. Vaikka ajattelen häntä edelleen koko ajan. Näin se vaan me50865- 101815
Amnesty nillittää rajojen sulusta
Amnesty väittää, että missään ei ole näytetty toteen sitä, että noista itärajalta tulleista turvapaikanhakijoista olisi140805- 45790
Muistatko? Selviytyjät Teemu Roivainen on Saara Aallon ex-mies - Nyt kumpikin naisen kanssa - Kuvat!
Kääk-juoru! Teemu Roivainen ja Saara Aalto tapasivat lukiossa ja seurustelivat vuosia. Nyt kumpikin on vakiintuneessa pa9734