Miksi Sievin kirjasto menee perjantaina 16.00 kiinni? Olis hienoa kun ois pitempää auki, niin vois käydä kirjastossa kun muutenkin aikaa viettää kylällä perjantai iltaisin. Ois nuorille vaihtoehtoja.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Ois tosiaan kiva jos ois pidempään auki
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180356568
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kohta laitetaan varmaan kirjaston ovelle sulkulappu, kun on pakko karsia menoista. Kallis kirjastoauto liikennöi muutaman asiakkaan eduksi, kuten viittä kyläkouluakin pidetään auki muutaman perheen lapsille.
- Anonyymi
ensin laitetaan kirkon ovet kiinni
sitte terveysaseman ovet on lukossa
ja nyt ei päästetä kirjastoon
vittu mikä paikka - Anonyymi
Kunta säästää, kirjastoa ei ole varaa pitää lauantaina auki. Mitähän säästöjä siitä tulee?
- Anonyymi
Joo, perjantaina kirjasto voisi olla auki klo 20 asti.
Voi antaa kirjastolle palautetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546