Olen alkanut pysähtyämään reissullani viikottain Pudasjärven uudella ABC:llä. Lähes joka kerta rakennuksen oven edessä oleville invapaikoille pysäköi paikallinen kotikasvatusta vaille jäänyt menestyjä. Tyhjilläänhän paikat yleensä ovat, mutta hyviin käytöstapoihin kai kuuluu, että niille pysäköi ne, joilla on siihen perusteet.
Täällä ilmeisesti on nuorisolla kova tarve todistaa olevansa jotakin. Ja tämä varmasti on ainoa tapa.
Invapaikalle pysäköivät lippispää amikset
12
671
Vastaukset
- Anonyymi
No voi voi. Jos ei turistilla oo muuta murhetta niin kantsii ajella ohi ja mennä suoraan Ouluun tai Kuusamoon. Tai videokuvata kyseiset nuoret niinku täällä kyttäkaisut tekee.
- Anonyymi
Ajeleepi muualle jos niin häiritsee, eihän sinne pakko ole mennä jos otat tuomisesta nokkiin...
- Anonyymi
Ne on paikallisia aivoinvaliideja, jotka muuten terveinä pysäköi invapaikoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on paikallisia aivoinvaliideja, jotka muuten terveinä pysäköi invapaikoille.
Näkyy olevan pääasiassa samoja luisuttelijoita, jotka valvottaa ihmisiä yökaudet.
- Anonyymi
BMW, Ponssen lippis takaraivolla ja Dimexit antavat oikeuden pysäköidä minne tahansa.
- Anonyymi
Renkaat tyhjiks jos muu ei auta.
- Anonyymi
Omilleen kun muuttavat ajavat romunsa muiden paikalle ja lämmittävät autoaan muiden piikkiin.
- Anonyymi
Näin teen ja säästän mahottomia
- Anonyymi
Niillä on isot lippikset syvällä päässä. Jos ei korvat pysäyttäs niin mänis koko pää sinne lippikseen.
- Anonyymi
Olen aina ihmetellyt miksi puolen desin aivoille tarvitaan viiden litran lippis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt miksi puolen desin aivoille tarvitaan viiden litran lippis.
Jos nyt tarkkoja ollaan niin eihän lippikseen mahdu 5l... Olet itse hieman hupsu hihi:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492288- 262033
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271485Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161424- 1211361
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333863