Vanha moottorisaha stihl 024av super kaasuttajan kalvot

Anonyymi-ap

Serkku sanoi 1 kaverilla olisi mutta pusseissa ei lue mihin sahoihin tulisi ,sanoi jos löytyy 50€ maksaisin sen kaveri tekee 4 vuoro työtä ensi viikon alussa sopisi ota kaasuttaja irti .Tuontitukussa on ms 240-260 sahan korjaus sarja muuten näytti hyvältä mun kaasuttimessa enempi reikiä on ,bensa letkuja panin tilaukseen se näkyy vuotavan muuten edelleen hyvä saha tyhjäkäyntiä ei ole .Kaasuttimen kalvoista vai kovettuneesta bensa letkustako johtuu ,yritin kaverilta kysellä ei tullut vastausta niin kumpi se on kalvot vai bensa letku????.🤔.No käyn kaverilla hyvä tekosyy ei ole kulunut 1kk vielä.

10

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siitä on sit hyvä jatkaa.

• Anonyymi

Mutta oliko hyvä syy aloituksen aiheeksi ?

• Anonyymi

Mitä siinä kysyttiin? En saanut selvää

• Anonyymi

Walbro kaasutin ja yksi yleinen kalvosarja noin 10€ made in usa, tulee postilaatikkoon suomalaisista liikkeistä jotka myy.

Kannattaa testata ettei neula vuoda, bensaletku ehjä, imupää bensaletkun päässä tankissa musta, silloin jo likainen ja osittain tukossa.

Imukurkku kuminen pitää olla ehjä eli se pitää katsoa, olen vaihtanut useisiin 024, 026, 260 uusia kurkkuja jotka halki! Se halkeaa jos sahoilla väännätetään kumeja vasten usein, venyy ja sitten halkea kuumassa. Myös tärinänvaimennuskumien kunto kannattaa tarkastaa. ( ei alkuperäiset kovettuu ja kovempia kuin stihlin omat) tuo tärinää lisää kun alkuperäisilla hyvät .

Stefat vuotavat kaikissa sahoissa joskus ja silloin saha saa ilmaa ja se näkyy miten saha toimii, nekin huomaa.

• Anonyymi

Mikä kaasutin siinä paikallaan? kaasuttimen kyljessä on malli?

"ryyppyläpän" toiminta kannata katsoa, sahat ei toimi se läppä on päällä osittain

• Anonyymi

Kaasuttimen tiiveys testataan että bensa putkeen pumpataan ilmaan esim 0,5 - 0,8bar ja se pitää pysyä pumpussa.

Kaasuttimen H ja L ruuvit kevyesti pohjaan kevyesti ja ja avaa tasan 1 kierroksen niin pitäisi pyöriä, siitä voi säätää kohdalleen. 024S super 44,3cm3 2,3kw on säädetty stihlillä uutena kiertämään lähelle 13 000rpm. Toimivassa sahassa joka ei saa ilmaa ja kaasutin toimii, pysyy säädetty max kierros.

Pidetään kaasu pohjassa sekuntteja laippa, ketju, oikealla kireydellä öljyn kanssa. Ottaa miettimättä siihen max kierrokseen ja kun laskee kaasun niin putoaa siihen alle 3000rpm tasaiseen joutokäyntiin ja ketju ei pyöri, saha pyörii samalla lailla kummallakin kyljellä kun kallistaa. Pyörii niin kauan kuin haluaa, jos ketju pyörii niin kierroksia liikaa tai kytkimen jouset huonot, rikki.

Kaikki muut asiat kuten ne sfefat ja kurkku ei saa vuotaa ne pitää olla kunnossa.

• Anonyymi

Muuten kävi sa ei tyhjäkäyntiä kalvot asennettu ja bensaletkuja tilattu monta 1 sopiva vain löytyi asentamatta vielä paikoilleen odottelen intoa tulevaksi nyt laitan sen kasaan aina tulee jotakin muuta tuulenkaatoja,jokunen latva paukahtanut poikki isoja mäntyjä a35cm halkaisijaltaan tästä aloitetaan uusi tarina.

• Anonyymi

Kuinka bensaletku laitetaan kiinni tankuraan.

• Anonyymi

Työnnetään paikalleen kunhan saadaan selville missä semmonen tankura sijaitsee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työnnetään paikalleen kunhan saadaan selville missä semmonen tankura sijaitsee.

Se on tiukka ja mahdoton työntää kumia kuin vanhaan mummoon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1519
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1315
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      208
      1281
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      230
      1265
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1080
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1029
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      989
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      943
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      913
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      828
    Aihe