Kenet haluaisit.
Tiedät sen. Elä elämääsi. Mä toivon todella sitä.
Sä saisit ihan
73
1715
Vastaukset
- Anonyymi
Ei lohduta :( :(
- Anonyymi
Mä ainakaan ketään saa en edes sua mieheltä😢😢
- Anonyymi
No miksi sitten joka kerta olet niin vaikea että saat minut katoamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko olla niin, että me molemmat olemme niin vaikeita, että helposti tunteet kuumenee ja tulee väärinkäsityksiä? Tämä naiselta miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko olla niin, että me molemmat olemme niin vaikeita, että helposti tunteet kuumenee ja tulee väärinkäsityksiä? Tämä naiselta miehelle.
Tämä feikkidialogisi on mies hyvin vaivaannuttavaa luettavaa😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm. Epäreilua. Minä saan haukkua minua ja tiedän puutteeni. Mutta tuo lyttyyn lyöminen ei auta.
Se on kyllä harhaluuloa.
- Anonyymi
En saa häntä joten valetta tuo.
- Anonyymi
Jos sinun mielestä saan kenet haluan niin haluan sinut.
- Anonyymi
Tässä paras vastaus. 💙 -sivusta
- Anonyymi
Tänään tajusin, etten voisi olla naimisissa heti tulisi ero.
- Anonyymi
En saanut häntä jonka haluaisin... Joten pötypuhetta.
- Anonyymi
Yhtä en saa, yksi jää aina puuttumaan, hän R-mies..
- Anonyymi
Niin hänkin saisi, kun on minun mielestäni niin ihana nainen. Käytännössä se ei ole niin helppoa.
Kai minustakin on kiinnostuneita, mutta olisin halunnut olla hänen. Aina ei voi voittaa. - Anonyymi
Totta on. Yritä sä pärjätä.
- Anonyymi
Niin saan.
Pärjäile edes jotenkin. - Anonyymi
Mitä tuollaisilla lausahduksilla on merkitystä kun haluaa vain sen yhden ja ainoan Miehen.
- Anonyymi
Mitä se vaikuttaa mun sydän on kuitenkin valintansa jo tehnyt.
- Anonyymi
Minä itse olen kiellettyjen listalla
En tiedä miksi se yksi täällä haluaa tehdä mulle näin ja irl ei mitään
Hän tietää että kärsin tästä kaikesta ja kuinka vaikeaa kaikki on- Anonyymi
Tietääkö? Oletko kertonut irl?
Mitä itse olet tehnyt irl:ssa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö? Oletko kertonut irl?
Mitä itse olet tehnyt irl:ssa?En ole kertonut irl yhtään mitään enkä lähesty ennenkuin hän korjaa omat sanansa mitä joskus kerran minulle sanoi. Joten pysyttelen hyvän matkan päässä siihen asti että tilanteeseen tulee muutos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kertonut irl yhtään mitään enkä lähesty ennenkuin hän korjaa omat sanansa mitä joskus kerran minulle sanoi. Joten pysyttelen hyvän matkan päässä siihen asti että tilanteeseen tulee muutos.
Kelaa provomies- tänäkin jumalan aamuna joku itsestään tärkeää tekevä tietää taas kaiken tästä syöttämästäsi narratiivista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kertonut irl yhtään mitään enkä lähesty ennenkuin hän korjaa omat sanansa mitä joskus kerran minulle sanoi. Joten pysyttelen hyvän matkan päässä siihen asti että tilanteeseen tulee muutos.
Mitähän lie mahtanut sanoa, kun noin jyrkkänä olet. Varmaankin jotain todella ilkeää tai ainakin loukkaavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos lymyilet jossain piilossa niin kuinka hän edes voisi mitään sanoa?
Mitä sanomisiaan hänen pitäisi korjata? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odottavan aika on pitkä.
- Anonyymi
Todistetututi näin ei ole. Sitä en tosin käsitä miksi yritettiin usuttaa yksiin jo naimisissa olevan kanssa.
- Anonyymi
Ehkä joku ennustajaeukko /selvänäkijä oli nähnyt sen ja antoi vaan vinkkiä.
Tai Joku oli tulkinnut väärin ja oli mustis heikkona hetkenä. - Anonyymi
Miten voidaan usuttaa kun luullakseni se on jokaisen omasta tahdosta kiinni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai Joku oli tulkinnut väärin ja oli mustis heikkona hetkenä.Tuo tulkinta itse kelläkin ainakin palstajutuissa on hakusessa, väärässä sellaisessa useimmiten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo tulkinta itse kelläkin ainakin palstajutuissa on hakusessa, väärässä sellaisessa useimmiten.
Ehkäpä nämä on jo huomanneet ettei osunut oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😮
No ei kyllä taas kukaan ymmärrä mitä sfäärejä sinä ymmärrystä vailla oleva yrität trollaavan miehen narratiivista kehitellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kyllä taas kukaan ymmärrä mitä sfäärejä sinä ymmärrystä vailla oleva yrität trollaavan miehen narratiivista kehitellä
Ihan keharin tasolla suoraan sanoen…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo justii niin. Ja sitten on vielä nää jotka ulkoistaa vastuun muualle. Joku paha viettelijätär sen teki. Minä en tehnyt mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo justii niin. Ja sitten on vielä nää jotka ulkoistaa vastuun muualle. Joku paha viettelijätär sen teki. Minä en tehnyt mitään.
"I didn't do it?" B. Simpson
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai Joku oli tulkinnut väärin ja oli mustis heikkona hetkenä.Eipä ehdki ehitellä mustasukkaisuuksia lyhyiden tuttavuuksien perusteella. Pidempi ja monimutkaisempi juttu ja useampaan kertaan toistunut. Ennemminkin pettymys toistuvaan tilanteeseen, kuin mustasukkaisuutta. Ehkä väärin tulkintaa, mutta toisaalta onhan olemassa vapaus väärinkäsityksen oikaisemiseen, jos niin tahtoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ehdki ehitellä mustasukkaisuuksia lyhyiden tuttavuuksien perusteella. Pidempi ja monimutkaisempi juttu ja useampaan kertaan toistunut. Ennemminkin pettymys toistuvaan tilanteeseen, kuin mustasukkaisuutta. Ehkä väärin tulkintaa, mutta toisaalta onhan olemassa vapaus väärinkäsityksen oikaisemiseen, jos niin tahtoo.
Kannattaisiko sitten selvittää asiaa?? Jossain vaiheessa se on myöhäistä. Ja aika pian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo tulkinta itse kelläkin ainakin palstajutuissa on hakusessa, väärässä sellaisessa useimmiten.
Ei se ensimmäinen kerta olisi, kun pettämällä ja petoksella alkaisi suhteen.
- Anonyymi
Enkä saa. Säkään et oo mun luona vaikka niin haluaisin sun olevan.
- Anonyymi
Olet vissiin sitä mieltä että mulla pitäisi olla joku koko ajan?
Olen kyllä enimmäkseen tämmöinen yksinäinen susi vaikka nainen olenkin.
Olen ollut yksin melkein jo toistakymmentä vuotta, enkä nyt todellakaan aloita suhdetta enää kenenkään uppo oudon kanssa.
Ainoastaan joku jonka tunnen ennestään olisi siihen toivottava. Samalla aaltopituudella kanssani toisin sanoen.
Muuten tulee yksinäinen vanhuus.
- nAinen- Anonyymi
En minä ainakaan oo tyrkyttänyt kelleen mitään. Minäkin oon yksin viihtynyt vuosia mutta nyt on ollut Amori nuolineen mun kimpussa, oikeastaan jo Maaliskuuta asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ainakaan oo tyrkyttänyt kelleen mitään. Minäkin oon yksin viihtynyt vuosia mutta nyt on ollut Amori nuolineen mun kimpussa, oikeastaan jo Maaliskuuta asti.
Ei vissiin kumminkaan tunneta..? Erästä täällä kaipaillut mutta joko hän ei ole tai ei vaan jaksa enää kiinnostaa..
Harmi kumminkin.
☀️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä päivä maaliskuussa oli käänteentekevä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmonen suoraryhtinen työmies näky silmään. Se tilanne vasta herätteli uinuvaa sydäntä.
Aikaa meni, arkea eläen ja tuli muutakin hyvää käytöstä mitä arvostan kaikissa ihmisissä.
Alku kesästä se sitte roihahti.,kiitos intensiivisen tervehdyksen muodossa.
Siitä sitten alkoi tämän 'tytön" riutuminen, omituisena käytöksenä, kartteleluna, pelkurina.Pelkuruus minulla oli sitä etten halunnut tuottaa häiriötä hänelle, koska hänkin eleli omaa rauhasta elämää.
Ajattelin purkaa anonyyminä tätä ihastusta netin keskustelupalstalla(tämä) missä en ollut aikaisemmin mitään kirjoittanut.,muutaman kerran silmäillyt vuosien saatossa ihan vain uteliaisuuttani koska en kaivannut ketään yli 10 - vuoteen.
Niimpä pistin sen 1" vitun viestin" ja täällä sitä nyt ollaan vieläki.
Jännitystä täältä ei oo puuttunut , kiitos kiusaajille ja trölleille.
Olin vielä tähän kesään asti Emmerdale fani, katsoin sitä nauttien ja rentoutuen (ainut ohjelma mitä enää seurasin "tv:ssä"..... Sitten se jäi tämän takia.
Eihän tämä (suomi24) nyt mikään huono idea ole, kuka lienet alkuperäisesti keksinyt.Minussa on pikkusen masokistin vikaa(saavuttamattoman rakkauden tuskaa) , joten täällä sai sitäkin nauttia.
Nyt eilen on tehty muussa elämässä suuri, tuskanen, lopullinen ratkaisu mikä ei liity ihmisiin ja käsittelen sitä tällä hetkellä, asia on niin painava, surullisen tuskainen etten tule palstaileen vähään aikaan.
Se on sitten, Moro, osta Poro! T. K nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
26.3.
- Anonyymi
Ystäväni. En ole kommentoinut tähän aloitukseen kuin tämän. Täällä sotketaan
ja trollataan raskaasti. Tuuleen huuhdon trollien kiusanteon m>n - Anonyymi
Olen joskus vuosia sitten käynyt täällä ihan muulla palstalla ja siellä ainakin oli ihan asiallista porukkaa, täällä vieläkin eräänä toisella palstalla fiksut viihtyy.
Täällä ikävä palstalla vasta Helmikuusta ollut aikani kuluksi ja ihmetellyt tätä kiusaamista.
☀️- Anonyymi
Helmikuusta? Ja kiusattu, mutta täällä yhä? Mikä palsta on, missä käyt ilman kiusaamista? Kerro tännekin.
- Anonyymi
Saman verran minäkin täällä ollut ja huomannut saman. Varsinkin yksi kirjain kun mainitaan hyökkää lauma kimppuun
- Anonyymi
Tosiaankin elämä on elettäväksi tarkoitettu mutta iman erästä ihastusta..
- Anonyymi
Tarkoitat mitä tällä?
Et aio enää sitoutua, en tarkoita naimisiin menoa vaan parisuhdetta.?
- Anonyymi
Paha se on olla elämättäkään jos ei jossain välissä kuole
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Naisen mielestä ikäeroa on liikaa ja liian eri elämäntilanteet, vaikka täysikäisiä molemmat ollaan. M-N
- Anonyymi
Trollausta
Monesti ongelma onkin siinä, ettei halua muita kuin sen jota ei saa. Sitten ne jotka saisi ei kelpaa.
Niin no, miksi pitäisikään kelvata sellainen, johon ei ole tunteita muodostunut? Eikä voi olla kuin yhteen kerrallaan ihastunut. Pitää edellisestä huurut haihtua, että voi ihastua uudelleen johonkin taas, ja sitä ei tiedä milloin niin käy, jos enää koskaan.
mustasusi kirjoitti:
Niin no, miksi pitäisikään kelvata sellainen, johon ei ole tunteita muodostunut? Eikä voi olla kuin yhteen kerrallaan ihastunut. Pitää edellisestä huurut haihtua, että voi ihastua uudelleen johonkin taas, ja sitä ei tiedä milloin niin käy, jos enää koskaan.
Tuohon vaan, ettei kukaan saa ketä vaan. Jos saisi, kaikilla olisi ne halutut kumppaninaan.
Huitale kirjoitti:
Tuohon vaan, ettei kukaan saa ketä vaan. Jos saisi, kaikilla olisi ne halutut kumppaninaan.
Niin kyllä. Niinhän se olisi. Minä vastasin tuohon kun totesit että ne ei kelpaa, joita saisi...
Huitale kirjoitti:
Ja mulla ei ole tuota ongelmaa, kun en edes halua enää ihastua kehenkään, edes vaikka olisin sinkku. Tuntuu kuihtuneen kaikenlainen tarve moiseen pois. Eikä mua edes haittaa mitenkään tämmöinen lopputulema.
Eri juttu sinulla ja muilla, jotka vielä kaipaa ihastumista jne.
- Anonyymi
Olipa järkky päivä töissä tänään 👩🍒
- Anonyymi
No jaa minullekin!
- Anonyymi
Niin mä oon aina saanut.
Ei uutta länsirintamalta. - Anonyymi
En ol koskaan tavannu sellaista joka saisi ihan kenet tahansa haluaa niitä olen tavannu monia jotka luulevat itsestään liikoja mu vaikka he itse luulevat saavansa kenet vain ni itse saattasin kysyä että monenko heistä olet joutunu raiskaamaan kun et muuten saanu vaikka luulit saavas toki on tyrkkyjä niin miehissä kun naisissakin mu niistä osaa yleensä fiksu ihminen pitää näppinsä erossa ja sormus sormessa on varmin tapa baarissa selvittää ne ketkä yrittää rikkoa toisten parisuhteita kun eivät olet itse onnistuneet kenties missään asiassa elämässään
- Anonyymi
Elämäni suuri paradoksi oli että nuorena aikuisena sain kenet halusin. Siihen hyvään tottuu. Yhtäkkiä tulee ikää, rapistuu, sairastuu,joutuu tyytyyn huonompaan, hyi pois se minusta,mieluummin olen yksin kuin 2 vaihtoehdon kanssa!
Tarkoitan irl elämää.
Ehkä niillä on helpompaa elää kellä on alusta asti vaikea saada haluamaansa tai ei sitä ikinä saa??
- Anonyymi
Hyvä on yritetään.
- Anonyymi
Elää elämää, ei "saada kenet vaan". Sinäkin saat. Kenet vain.
- Anonyymi
Minä ainakin juoksen heti karkuun kun joku näyttää kiinnostusta. Enkä edes tiedä onko se ongelma, jos en oikeasti haluakaan parisuhdetta? Ehkä oon oman elämäni yksinäinen kulkija.
N - Anonyymi
En saanut kenet vaan vaa lähes mitä vaan. Klamydian ja tippurin tässä vaiheessa.
- Anonyymi
En saa. Halusin vain yhtä en ikinä ole ketään muuta halunu.
- Anonyymi
Mieluummin elään sinkkuna, ku menen suhteeseen, jossa En sitä toista voi rakastaa ni paljon kuin häntä jota rakastin.
- Anonyymi
Mitä sitä turhaan suhteeseen kunhan vaan saa riittävästi harrastaa seksiä..
- Anonyymi
Tuliks tää hätäkeskukseen?
- Anonyymi
Melkein. Se on tuo viereinen ovi. Mee sinne.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa
Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä1882084Fatima Diarra Suomen pakolaiskiintiö nostettava moninkertaiseksi
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010021408.html Hallitus on laskemassa Suomen pakolaiskiintiön 500 pakolaiseen vuod1781334Onko tämä yksipuolista?
Haluaisin laittaa sulle viestiä, kysyä kuulumisia. Haluaisin tietää miten voit, onko kaikki hyvin. Kaipaan sua, en tiedä631088- 701083
Persu jakoi tekoälyn tekemiä deepfakekuvia mustamaalatakseen SPR:ää
Ei näe asiassa ongelmaa https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f06159991Hän, kaivattuni
varmaan luulee, että unohdin, jatkoin elämääni, päästin irti. Vaikka ajattelen häntä edelleen koko ajan. Näin se vaan me50865- 101815
Amnesty nillittää rajojen sulusta
Amnesty väittää, että missään ei ole näytetty toteen sitä, että noista itärajalta tulleista turvapaikanhakijoista olisi140805- 45800
Muistatko? Selviytyjät Teemu Roivainen on Saara Aallon ex-mies - Nyt kumpikin naisen kanssa - Kuvat!
Kääk-juoru! Teemu Roivainen ja Saara Aalto tapasivat lukiossa ja seurustelivat vuosia. Nyt kumpikin on vakiintuneessa pa9734