Näe jonkun tuntemattoman FB-kavereita ja saadaan 100 kommentin ketju. Talk about first world problems 😅😅
Joku on hätääntynyt kun ei
19
208
Vastaukset
- Anonyymi
En ole hätääntynyt ja tunnen hänet ei ole tuntematon.
- Anonyymi
Kysyt täältä anonyymeilta?
- Anonyymi
The memory of our early ancestors long before the metusalem or live on forever, forever and ever goodbye
- Anonyymi
Don't you get Old Testament on me now
- Anonyymi
Joo koita nyt ihmeessä tehdä itestäs nyt numero sen miehen provon perusteella ai mutta sähän oot se mies itse ylpeänä ns saavutuksestaan ja niistäkin suurin osa itse kirjoittamiasi kommentteja. Heh tätä simppelien mielien mekkaa…
- Anonyymi
Kenelle puhut?
- Anonyymi
Aika sekavaa läppää en jaksanut lukea
- Anonyymi
Taidat olla kiusaaja kukaan muu ei saa tehdä kydymyksiä kuin sinä.
Tulet haukkumaan olet tehnyt sitä jo kauan. Milloin riittää? Haukut ja syyllistät sellaisilla teoilla mitä toinen ei ole edes tehnyt. On se mullakin raja mitä kestää jos olisit joku tuttuni en pystyisi antamaan enää anteeksi.- Anonyymi
Häh. Mähän vaan kommentoin tota aloitusta.., Musta vähän koomista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häh. Mähän vaan kommentoin tota aloitusta.., Musta vähän koomista
Kaikki sulle koomista on nauratko kuolemallekin ei taida olla mitään mille et nauraisi.
Nauratko kivuille? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki sulle koomista on nauratko kuolemallekin ei taida olla mitään mille et nauraisi.
Nauratko kivuille?No, kukaan ei vielä tietääkseni kuollut siihen ettei näe jonkun facekavereita? Ymmärrätkö termin first world problems? Jos et,, googleta vaikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, kukaan ei vielä tietääkseni kuollut siihen ettei näe jonkun facekavereita? Ymmärrätkö termin first world problems? Jos et,, googleta vaikka
Taidat tykätä asioiden vääntelystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat tykätä asioiden vääntelystä.
Ei tossa mun mielestä mitään vääntelyä, simppeli juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tossa mun mielestä mitään vääntelyä, simppeli juttu
Eo näytä olevan et osaa tehdä mitään muuta kuin nauraa eli naurat kaikille asioille. Jos ihmettelee joten ei tarkoita että haluaa nähdä joten kun teit oman aloituksen niin vääntelet tätä asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eo näytä olevan et osaa tehdä mitään muuta kuin nauraa eli naurat kaikille asioille. Jos ihmettelee joten ei tarkoita että haluaa nähdä joten kun teit oman aloituksen niin vääntelet tätä asiaa.
Nauran ihmisille jotka ottavat itsensä liian vakavasti niinkuin tuo ap joka huolissaan facekavereista 🤣🤣
- Anonyymi
Ongelmansa kullakin mutta ehkä ketju opetti sille kysyjälle syitä miks jotku ei pidä tietoja julkisena sillä ketjussa on asialla vastauksia ...
Jos ei tiedä asiaa kannattaa kysyä
Ja netti siitä hyvä kun niitä eri näkemyksiä sitte kans tulee .- Anonyymi
Se että kysyy jotain ei oikeuta ketään haukkumaan toista oli asiallisiakin vastauksia.
- Anonyymi
Ilkkumista ja trollausta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026