Vaikka tekisin jotain itelleni.
Ei sua kiinnostaisi
24
546
Vastaukset
- Anonyymi
Saisinko sitä koskaan tietää?
Noh noh. Ei nyt itseään pidä uhkailla. Itseään täytyy kuunnella ja kehittää.
- Anonyymi
Kyllä kiinnostaa älä tee mitään ikävää itsellesi.
- Anonyymi
Korkki kiinni.
- Anonyymi
Kelle sää luulet puhelevas täällä öisin, onko kaikki ihan okei…?
- Anonyymi
Ainakin mua kiinnostaisi, jos kyseessä olisi joku mun tuttu. Kiinnostaa tietysti tuntemattomankin siinä mielessä, että sanoisin, että älä edes ajattele sellaista.
- Anonyymi
Älä viitsi edes sanoa noin. Sinun pitää rauhoittua ja antaa toiselle tilaa.
- Anonyymi
Ei kiinnostakaan, ei todella.
- Anonyymi
Mee mies raiteille pötköttämään jos naiset ei ymmärrä hyvän päälle
- Anonyymi
99,9% maailman väestöstä toivoo sitä pahinta kohtaloa skidienvainojille. Todennettu, testattu, todistettu ja tuusbyyn vainoaja haluaa tämän ihan henkilökohtaisesti kokea kaikesta päätellen
- Anonyymi
Amen said the lord and it was so good
- Anonyymi
Heja Sverige ja ätmiä viedään
- Anonyymi
Kantapään kautta, tai ätmin tapauksessa ja provoistaan päätellen haluaa opin varmaan tulevan tuhkaluukkuun ja poikittain
- Anonyymi
9kk niin olen lapsen isä onneksi olkoon kun pilasit meidän jutun
- Anonyymi
Oot samalla isä ja pappa 😋
- Anonyymi
Mitäs menit panemaan?
Eikö nyt aikuinen mies tiedä miten niitä lapsia tehdään..
Idiootti!
- Anonyymi
Ei kiinnostaisi.
- Anonyymi
Buaahhh 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭
- Anonyymi
9kk olen isä saa töiden jälkeen olla vauvan vierellä ja naurattaa toista
- Anonyymi
Unelmasi on toteutunut, hiphei
- Anonyymi
Älä nyt tuollaisia puhu! Olet tärkeä.
- Anonyymi
No tee äläkä jankuta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2204450Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4443272Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142168Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141820Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51188Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691025- 741023
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24971- 75918
- 54916