https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tanaan-saatat-nahda-hoitajalla-mustan-silman-hyvasta-syysta-ala-veda-meita-turpaan/8790060#gs.6fiko3
Hiuksista repimistä, päälle sylkemistä, uhkailua, vainoamista: Viihtyisitkö työpaikallasi, jos arkesi olisi tällaista? Tervetuloa hoito-alalle, joka aloitti maanantaina Nyrkkisääntö-kampanjan, jotta alalla arkea olevasta väkivallasta ja sen uhasta tulisi nykyistä näkyvämpää ja jotta siihen puututtaisiin valtiotasolta.
69 prosenttia Tehyn kyselyyn vastanneista hoitoalan työntekijöistä kertoi vuonna 2021 kokeneensa väkivaltaa tai sen uhkaa työssään. Kyselyyn vastanneista 39 prosentin mukaan väkivallasta esihenkilöille tai muuten eteenpäin kertominen ei johtanut minkäänlaisiin jatkotoimiin.
PS. Olis siitä hyvä saada erikoisosastolla myös kunnon palkan lisää...rovaniemelläkin
puhukaa lisää hoitajat
tanaan-saatat-nahda-hoitajalla-mustan-silman-hyvasta-syysta-ala-veda-meita-turpaan
11
155
Vastaukset
- Anonyymi
Ammattitaito puuttuu, jos ei osaa kohdata vaikeata asiakasta.
- Anonyymi
omaiset antaa sen toisen "mustansilmän"
- Anonyymi
haipro ei korjaa hampaita...
- Anonyymi
NO SEHÄ ON TAVALLISTA HERACAR VAIMO HHAHAHHA MUSTAT SILMÄT PIKA VIPPII..
- Anonyymi
nORMI HOMMAA K-MARKETISSA TYÖTEKIJÖIDEN KOHTELU vai mitä jolanki.
- Anonyymi
Miksi-tämä-aloittaja-ei-osaa-editoida-kopioimaansa-tekstiä-poistamalla-siitä-ylimääräiset-merkit?-Näyttää-niin-typerältä.
- Anonyymi
ainakin se saa Moktar gubtan hermostumaan
- Anonyymi
su akkas näyttää gyperältä kun makaa satojen mamujen kans . visvasta piluu jakaa
- Anonyymi
aiheellinen aloitus
- Anonyymi
sun lopetus olis aiheellinen .kaula poikki.
- Anonyymi
https://www.tivi.fi/uutiset/tv/0a3a17e5-3345-4e83-99d6-96def6c55579?ref=ampparit:2578&_gl=1*1499mcd*ampparit_ga*NDA5NzQ5NjY2LjE2MTUwNTI5MzU.*ampparit_ga_3L539PMN3X*MTY5NjQwMDk0OS4yMS4xLjE2OTY0MDA5NTIuMC4wLjA.
johtuuko elintavoista läskit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1762792- 1551839
Hyvä kuolema?
Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o1241608Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi2621469- 941220
- 801210
Oot nainen mitä ilmeisimmin INFJ-persoona
Käsittelet maailmaa hyvin uniikilla tavalla. Nyt mä sen vasta hokasin. Oot harvinainen timantti ja ehdin jo tituleerata591099- 291083
- 471041
- 841020