Thomas Schäfer soitti heinäkuussa konsernin sisäisiä hätäkelloja. Tuolloin hän totesi Volkswagenin ”katon olevan tulessa”.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/vw-pomo-povaa-vaikeita-vuosia-ja-kiristyvaa-kilpailua-kehitysvauhti-kiinassa-on-aivan-mieleton/423eec52-d0de-4daf-b836-63dbd6272f1d
Volkswahen-konsernin "katto on tulessa"
11
484
Vastaukset
- Anonyymi
Teron pöksyt on tulessa kun vw aagee myy kuin häkä sähköautoja. Mitäs tero tähän sanoo
- Anonyymi
Syyskuussa Volkswagen myi Suomessa kaikkia autoja vain 456 kappaletta. Pyäh. häh,häh, häääääääääääh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syyskuussa Volkswagen myi Suomessa kaikkia autoja vain 456 kappaletta. Pyäh. häh,häh, häääääääääääh!
Jos hieman tarkennat asiaa ja otat huomioon muutkin VW:n merkit, niin luku on huomattavasti suurempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhden kuukauden myyntien perusteella ei kannata kauheasti innostua.
VW AG alkaa olla edellä jo lähes 5000 euroa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhden kuukauden myyntien perusteella ei kannata kauheasti innostua.
VW AG alkaa olla edellä jo lähes 5000 euroa.Osoittaa kyllä minne suuntaan Volkswagen on menossa kun muilla lukemat lisääntyivät.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Miksikön ID.3 ja Cupra Born (ID:3 sisko) valmistust on keskeytetty?
Tai no, syyhän on kerrottu. Myynti ei vedä.- Anonyymi
Suomi, syyskuussa rekisteröitiin 456 ritsaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi, syyskuussa rekisteröitiin 456 ritsaa.
Miksi ID.3:lla ei saa vetää kärryä? Onko runko jotenkin heikko?
- Anonyymi
Kaikki niin sanotut, huom! niin sanotut asiantuntijat ovat huutaneet, että Toyota on menossa konkurssiin, mutta Volkswagenhan se näyttää olevan konkurssiin menossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391