Kannus täynnä alkoholisteja ja narkomaaneja. Ei ole minunkaan kiva pyörätuolisena mennä kaupungilla, kun kadut täynnä nistien spärdäreitä. Käytettyjä neuloja ja oloihin pääsee jo kirkon ohi rullailemalla, kun siellä ne pössyttelevät.,
Kannus täynnä narkkareita
23
2374
Vastaukset
- Anonyymi
UNohdin lisätä, että nuorisokin vain imee sähkösavukkeita. eikö tähän saada mitään stoppia???? Koulutkin pilalla pössytelystä????::::
- Anonyymi
Mikä on spärdäri? Miksi et ilmoita poliisille huomioistasi?
- Anonyymi
Spärdäri on kondomi. En voi ilmoittaa poliisille, koska pelkään, että nämä kyseuset henkilöt hyökkäisivät kimppuuni????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spärdäri on kondomi. En voi ilmoittaa poliisille, koska pelkään, että nämä kyseuset henkilöt hyökkäisivät kimppuuni????
Siis mitä vit joku tai jotku hyökkäis sun kimmpuun?? no miksi ihmeessä nyt niin? ja miten ne kondomit siihen liittyy? ei tätä tajua taas
- Anonyymi
Eikö Huumeratsia ollut torstaina Kannuksessa, siivottiin huumehörhöt, tulli ja poliisi. Aida pizzeria suljettu.
- Anonyymi
Ei tainneet kaikkia kuitenkaan VIELÄ saada kiinni, mutta kyllä varmaan vielä penkovat enemmän.
- Anonyymi
Miksköhän Aida on taas kiinni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksköhän Aida on taas kiinni?
Miksihän , mieti sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksihän , mieti sitä.
Pidätys?
- Anonyymi
Eikö Kannukseen enää edes yhtä mahdu?Täytyy varmaan mennä sitten Eskolaan..
- Anonyymi
Mee vain vielä kauemmas ja vie muut mennessäs.
- Anonyymi
Oliko se oikeasti huumeratsia, ku to.oli 8 poliisiautoa keskustan tuntumassa?
- Anonyymi
Kyllä ja lisää tulee!
- Anonyymi
Ei ollu ku koiratreenit kun Kannuksessa on koululla niiden koiria projekteina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollu ku koiratreenit kun Kannuksessa on koululla niiden koiria projekteina
Siis poliiseja eli paskalakkeja treenataan yhdessä koirien kanssa? ok
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii sitten kun juoksu kaljojen kanssa painelet lepikossa karkuun nii nämä koirat saa kätevästi pysäytettyä sinut. Ei tarvi ihmisten vaivautua tyhjän takia hippasille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, sää oot taas täällä takaisin ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, sää oot taas täällä takaisin ;)
Ai ai aiiii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ai aiiii
Tais osua ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais osua ;)
Ei itseasiassa osunut lähimaillekaan mutta sanotaan että noin 7/10 pistettä saat ja papukaija merkin
- Anonyymi
Kovasti tällä vielä narkkiksia. Ei minua haittaa.
- Anonyymi
Voi huh huh.. Kyllä Kannuksessa ei narkkeja ole, ja vaik oiski niin ei ne kenenkään päälle käy varsinkin jos kyse on jostain muutamasta pilvipäästä!Ei pilvessä jaksa käydä tappeleen tai ryöstään ihmisiä.. Viina päissään yleensä on tapahtunut kaikenlaista Kannuksessakin. Niin paska kylä ettei noi narkkaritkaan siellä viitti asua.. 😅✌🏼
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569