Nähdä sinua.
Sotket ajatukseni enkä saa sinuun yhteyttä joten parempi kun molemmat kuoppaamme kaikki tunteet ja haudataan jonnekin syvälle.
En enää halua
189
2842
Vastaukset
- Anonyymi
Totuushan se on ettei meistä ikinä mitään tule. Et halua vain uskoa sitä
Herätät minussa liikaa tunteita joita en halua ja yrität vaikuttaa tunteisiini enemmän kuin tarvitsee- Anonyymi
Vaikka tunteita sinua kohtaan on valtavasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka tunteita sinua kohtaan on valtavasti
Vaikka kuin pitäis moraalistaan kiinni niin ei näin tehdä toisille jos oikeasti välittää
- Anonyymi
En yritä vaikuttaa mihinkään. Itse kehität näitä ihme kuvitelmia. Höpö höpö. Herätän sussa tunteita mutta ihan itse olet se joka tuntee. En manipuloi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka kuin pitäis moraalistaan kiinni niin ei näin tehdä toisille jos oikeasti välittää
Ai miten tehdä? En nyt ymmärrä tätä höpinää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En yritä vaikuttaa mihinkään. Itse kehität näitä ihme kuvitelmia. Höpö höpö. Herätän sussa tunteita mutta ihan itse olet se joka tuntee. En manipuloi.
Nämä aloituksesi on kaikki manipulointia ja teet sitä julkisesti puolen suomen kanssa. Olet itse tyhjän höpöttäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän ja kärsin että herätät tunteita ja se ei yhtään helpota että täällä osoitat jatkuvaa ikävöintiä ja välittämistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oikeesti välittää niin ei jätetä toista tyhjän päälle niin ettei sanota miten asiat on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olen minä joka kiusaa teitä palstalaisia.
T. AMOR ENKKULI💘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai miten tehdä? En nyt ymmärrä tätä höpinää.
Et sä mitään muutakaan ymmärrä.
Nuku tyhmä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä aloituksesi on kaikki manipulointia ja teet sitä julkisesti puolen suomen kanssa. Olet itse tyhjän höpöttäjä.
Se on kyllä lukijassa vika siinä tapauksessa, jos ns msnipuloituu (?) trollaavan miehen viihteellisestä yksinpuhelusta. Onkohan retoriikkas vähän ylimitoitettua, älä käy rikkeröitymässä nääs näistä niin sillähän siitä pääsee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sä mitään muutakaan ymmärrä.
Nuku tyhmä.Näin on haastellut joku aamuvirkku viime keväänä trollimiehen kanssa. Jokohan piisais?🤭
- Anonyymi
En ole kenenkään sätkynukke. Tee sinä kuten haluat ja jätä muut rauhaan.
- Anonyymi
Nyt kaikki jotkatäällä kaipaa luulee tää olevan heille ja lopettaa. Tunnisteita kaivataan.
- Anonyymi
En mies kirjoittele sinulle tällaisia. Enkä halua haudata mitään ellet sinä sitä välttämättä toivo. sivusta
- Anonyymi
Harmi, kun en tunne ketään sivusta-nimistä naista. Damn!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi, kun en tunne ketään sivusta-nimistä naista. Damn!
Kannattaa sitten avata silmät ja alkaa tutustua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sen verran harvinaisen kuuloinen tuo nimi "sivusta", että tuskin tulee ihan heti vastaan missään.
- Anonyymi
uskon sen en minäkään mitään haudata halua ,haluan katsoa tän loppuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuon kyllä tartte.
- Anonyymi
Rakastan sinua
- Anonyymi
Voisitko erota vuokseni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko erota vuokseni
En usko että siihen ikinä pystyisin koska välitän niin paljon muista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä ovat vaikeita asioita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko erota vuokseni
Jos eroaisin jonkun vuoksi niin rakkaus tähän kenestä erotaan olisi jo loppunut.
En eroa kuin itseni ja sen toisen vuoksi ja parhaaksi, jos edes eroan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos eroaisin jonkun vuoksi niin rakkaus tähän kenestä erotaan olisi jo loppunut.
En eroa kuin itseni ja sen toisen vuoksi ja parhaaksi, jos edes eroan.Ei se menee niinkään. Eii ole loppunut myöskään omaan rakkaaseen.
En ymmärrä miksi saat musta niin paljon tunteita esiin joita en haluais. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko erota vuokseni
Kyllä, koska ei ole enää mitään nykyisessä suhteessa. Ei ole ollut vuosiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko valehtelija mieheltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko erota vuokseni
En voi erota kenestäkään jos en tiedä olevani varattu.
En myöskään tiedä kenen vuoksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erota jonkun toisen vuoksi?
Ystäväni erosi toisen vuoksi kun luuli että tämä olisi halunnut enemmän
Katui tätä jälkeenpäin suunnattomasti. Toisesta paljastui epäluotettava puoli. Oli viesteillä rakkautta osoittanut mutta kaikkea muuta oli todellisuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko erota vuokseni
Voisin erota. Aion muutenkin erota.
- Anonyymi
Niin mäki sua kuka nyt olet aina pitää rakastaa ja huolia toisia juups
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisko joku erota mun puolesta voisin vaikka korvata juups
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En eroa kuin itseni ja sen toisen vuoksi ja parhaaksi, jos edes eroan.Tranu-ukon höpinää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se menee niinkään. Eii ole loppunut myöskään omaan rakkaaseen.
En ymmärrä miksi saat musta niin paljon tunteita esiin joita en haluais.Se johtuu siitä että rakastat myös mua ja pystytkin olemaan avoin. Aito. Sitähän se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko erota vuokseni
Mikä pettämällä alkaa, se pettämällä loppuu. Välissä ikuinen epäilyksellinen ilmapiiri. Sen pituinen se stoori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihdat toyotasta ladaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se johtuu siitä että rakastat myös mua ja pystytkin olemaan avoin. Aito. Sitähän se.
Ehkä se niinkin on. Mutta kun todellisuus on jotain muuta. Niin haluat sen vain olevan.
Ei ole kiva kohdata sen viimeisen katseen jälkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko valehtelija mieheltä
Koko aloitus kommentteineen on todellakin trollaavan miehen käsialaa, miten tajusitkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tranu-ukon höpinää!
Jep, aikamoinen show sillä ja parilla kiintiöhörhöllä völjyssä sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko erota vuokseni
No jos oikeasti??? Niin kyllä ehdottomasti voisin ja haluaisin myös, mutta siihen pitää löytyä ensin todisteet ja vankat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä pettämällä alkaa, se pettämällä loppuu. Välissä ikuinen epäilyksellinen ilmapiiri. Sen pituinen se stoori.
En usko siinä tapauksessa tuohon jos kaksi ihmistä oikeasti rakastuu ja rakastavat toisiansa. On voitu mennä naimisiin kuljettu jo eri teitä eikä tunne sitä rakkautta niin kuin joskus ja se ei välttämättä ollut sitä suurinta on ollut hienoja aikoja yhdessä on rakastettu. Sitten voi tulla se järisyttävä elämän suurin rakkaus eteen ja kaikki käsitykset meneekin uusiksi koko käsitys rakkaudesta. Niin se vaan on ilman, että haluaisi mitään pahaa tai surua kenellekään. Sitä suurta rakkautta ei ole koskaan kohdannut jos muuta väittää.
” I know something about love” kukas se niin lauloi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko siinä tapauksessa tuohon jos kaksi ihmistä oikeasti rakastuu ja rakastavat toisiansa. On voitu mennä naimisiin kuljettu jo eri teitä eikä tunne sitä rakkautta niin kuin joskus ja se ei välttämättä ollut sitä suurinta on ollut hienoja aikoja yhdessä on rakastettu. Sitten voi tulla se järisyttävä elämän suurin rakkaus eteen ja kaikki käsitykset meneekin uusiksi koko käsitys rakkaudesta. Niin se vaan on ilman, että haluaisi mitään pahaa tai surua kenellekään. Sitä suurta rakkautta ei ole koskaan kohdannut jos muuta väittää.
” I know something about love” kukas se niin lauloi?Höpö höpö, samanlaista ”rakkautta”, eli alkuhuumaa se aina on alussa, vaan kun arki astuu kuvioihin mukaan, niin jotkut haihattelijat sitten heti kuvittelee että vaihtamalla paranee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauanko on yhteiselonne kestänyt?
- Anonyymi
Valitettavasti aloittaja sinulla ei ole valtaa saada toista ihmistä hautaamaan tunteitaan. Niitä on jos niitä on.
- Anonyymi
Teet ihan tahalleen tätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teet ihan tahalleen tätä.
Totesin vain miten asiat ovat. En minä tiedä kuka sinä olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totesin vain miten asiat ovat. En minä tiedä kuka sinä olet.
Kauanko jatkat tätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauanko jatkat tätä.
Koko aikuiselämän tämä tätä on ollut.
Nyt ikämies 58, joten leikit leikitty. Sarvi ei leiki enää.
- Anonyymi
En mäkään haluaisi nähdä ketään kuka ei uskalla kohdatessa jutella mulle.
- Anonyymi
Voi ei. No onneksi hänen ei tarvitsekaan, riesaksi asti. ☺️
- Anonyymi
Mä tiedän mitä siinä tapahtuu, jos alkaisin juttelemaan.
- Anonyymi
Näin se menee.
- Anonyymi
Täällä sivusta seuraan epätoivoisenä tätä keskustelua ja mietin , toivottavasti ei ole minulle..
- Anonyymi
Niin minäkin. Pahinta tässä on, että se voisi olla häneltä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopettakaa haihattelu ja toisten puolisoiden jahtaaminen! Todella oksettavaa touhua🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopettakaa haihattelu ja toisten puolisoiden jahtaaminen! Todella oksettavaa touhua🤮
Missään aloituksessa ei sanottu, että kyse on varatuista, se tuli ihan sinun omasta päästäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin🤣
- Anonyymi
Kyl tonki sukkahousu ukon tuntee ja tietää koko kylä, aivosolut hällä vähänä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl tonki sukkahousu ukon tuntee ja tietää koko kylä, aivosolut hällä vähänä!
Jep näinhän se menee kokolailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin🤣
Tuskin sullakaan rakas lapsi on harmainta hajua kenelle milloinki vastaat ja tiiät ettei mitään voitettavaa ole😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missään aloituksessa ei sanottu, että kyse on varatuista, se tuli ihan sinun omasta päästäsi.
Kysyttiin että voisiko toinen erota hänen puolestaan, joten kyllä se aika varatulta vaikuttaa…
- Anonyymi
Et halua nähdä enää?
Minä haluan.
Voit haudata ja kuopata jos haluat.
Minä en.
Et saa yhteyttä? Miksi? Missä? - Anonyymi
Sinähän se toiselle kuoppaa osaatkin kaivaa, olet kuopankaivamisen asiantuntija. Joka toiselle kuoppaa kaivaa, se itse siihen lankeaa.
- Anonyymi
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei.
- Anonyymi
Joka toiselle kuoppaa kaivaa on ite!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka toiselle kuoppaa kaivaa on ite!
Kuoppa itselle helppo kaivaa jos syvä niin tikkaat mukaan ei tarvii siel kuopas kynsiä kuluttaa ylös tulos juups
- Anonyymi
Juups töissä hautuus maalla on oppia ja osaamista näis henkisissä hommis juups
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuoppa itselle helppo kaivaa jos syvä niin tikkaat mukaan ei tarvii siel kuopas kynsiä kuluttaa ylös tulos juups
Haluun Vattenfallin mainosmiehen. Panisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juups töissä hautuus maalla on oppia ja osaamista näis henkisissä hommis juups
Joo-o, eihän siinä kuha kaivaa vaa siellä töissä kuopan oikealle, nii ei hätiä
- Anonyymi
Se on se suunnaton pettymys ettet mitään halunnut. Että pelaat tätä peliäsi vaan.
Ja jos oikea lukee niin älä kuvittele että uskon sinua jos muuta väität. Olet valintasi tehnyt ja minun tehtävä on päästä vain yli kaikesta- Anonyymi
Vaikka toinen on joskus valinnan tehnyt , ei se silti ole mikään vankila. Jos hän ei siinä halua olla niin ei halua.
Et voi toiselle ihmiselle sanoa että olet valintasi tehnyt.
Nykyään todellakin voi erota jos tuntuu siltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka toinen on joskus valinnan tehnyt , ei se silti ole mikään vankila. Jos hän ei siinä halua olla niin ei halua.
Nykyään todellakin voi erota jos tuntuu siltä.Meillä nyt ei mitään suhdetta ollutkaan mutta hän ei minua halunnut ja olen siitä pettynyt ja pitää vaan yli päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä nyt ei mitään suhdetta ollutkaan mutta hän ei minua halunnut ja olen siitä pettynyt ja pitää vaan yli päästä.
Ssnoiko ettei halua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä nyt ei mitään suhdetta ollutkaan mutta hän ei minua halunnut ja olen siitä pettynyt ja pitää vaan yli päästä.
Oletko varma ettei halunnut sinua , sanoiko niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään todellakin voi erota jos tuntuu siltä.Nykyään erotaan aivan liian helposti kun ollaan niin saatanan kylmiä ja tunteettomia ja ennen kaikkea LAISKOJA tekemään mitään oman suhteensa eteen! Minäminäminä-kulttuuri oikein rehottaa eikä minkäälaisia arvoja löydy enää. Ollaan valmiita rikkomaan kaikki suhteet, niin omat kuin toistenkin vain siksi koska minäminä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään erotaan aivan liian helposti kun ollaan niin saatanan kylmiä ja tunteettomia ja ennen kaikkea LAISKOJA tekemään mitään oman suhteensa eteen! Minäminäminä-kulttuuri oikein rehottaa eikä minkäälaisia arvoja löydy enää. Ollaan valmiita rikkomaan kaikki suhteet, niin omat kuin toistenkin vain siksi koska minäminä
Jaa.. no ehkä puhut vaan omasta kokemuksestasi.
30v ollut sama kans. Mieti sitä. - Anonyymi
Mulle kävi noin. Nyt oon vapaa ja teen, mitä milloinkin.
Luulin, että ikävä, mut ei ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään todellakin voi erota jos tuntuu siltä.Nimenomaan...kaikki erotkaa. Uus kierros taas.
Tää on uskomatonta. Mul on ollu pari-kolme miestä per viikko.. ihan kuin nuorena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään erotaan aivan liian helposti kun ollaan niin saatanan kylmiä ja tunteettomia ja ennen kaikkea LAISKOJA tekemään mitään oman suhteensa eteen! Minäminäminä-kulttuuri oikein rehottaa eikä minkäälaisia arvoja löydy enää. Ollaan valmiita rikkomaan kaikki suhteet, niin omat kuin toistenkin vain siksi koska minäminä
Naiset on ihan pilalla, siirry miehiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan...kaikki erotkaa. Uus kierros taas.
Tää on uskomatonta. Mul on ollu pari-kolme miestä per viikko.. ihan kuin nuorena.Ihan tosi trollaava mies, ketä sä sit niistä kolmesta niinku petit- se on tärkeä aina tärkeä osa tarinaa. Ajattele kommentteja kokonaisuutena ja lisää saattaa tulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa.. no ehkä puhut vaan omasta kokemuksestasi.
30v ollut sama kans. Mieti sitä.Jos sinä oletkin ollut 30v. saman kanssa, niin kaikki muut ei ole, joten kyllä vaan, ihmiset on nykyään itsekkäitä ja laiskoja parisuhteissaan
- Anonyymi
Kyllä nykyään jokaiseen saa halutessaan yhteyden, kun on somet ja numeropalvelut ja vähintään tuntee jonkun tutun, jolta kysyä numeroa.
- Anonyymi
Tämä ei pätisi omalla kohdalla. Molemmilla salaiset numerot, kumpikaan ei somessa (ainakaan omalla nimellä) eikä yhteisiä tuttuja.
- Anonyymi
Ei saa jos ei tiedä nimeä tai samannimisiä paljon tai jos on salainen numero. Kaikki ei ole somessa eikä kaikilla ole yhteisiä tuttuja.
- Anonyymi
Tottakai, saluunan ovet auki ja ahdistamaan tuttu nurkkaan nyt tähän se numero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa jos ei tiedä nimeä tai samannimisiä paljon tai jos on salainen numero. Kaikki ei ole somessa eikä kaikilla ole yhteisiä tuttuja.
Kyllä yritteliäs vähintää yhdeksää lähestyy
- Anonyymi
Sinä teet kuten haluat minä mietin ketä haluan. 😃
- Anonyymi
Toivottavasti et minua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti et minua
Ahaa. No miten se on sulta pois jos miettisinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti et minua
No okei. Lopetan miesten miettimisen tähän ja nyt. Saat rauhan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa. No miten se on sulta pois jos miettisinkin.
Toivon vain ettei hän ajattele minua yhtään koska jätti minut todellisuudessa. Toivon että löytäis jonkun muun kuuman kissan itselleen jolla olis pienet tissit ja tiukka varustus.
Hän tykkää niistä. En pysty kaikkea tarjoamaan. Ehkä tuo jälkimmäinen onnistuu ainakin se jollekin kelpaa. Onneksi sentään näin. - Anonyymi
Minäkin mietin ketä haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon vain ettei hän ajattele minua yhtään koska jätti minut todellisuudessa. Toivon että löytäis jonkun muun kuuman kissan itselleen jolla olis pienet tissit ja tiukka varustus.
Hän tykkää niistä. En pysty kaikkea tarjoamaan. Ehkä tuo jälkimmäinen onnistuu ainakin se jollekin kelpaa. Onneksi sentään näin.Löydäthän sellaisen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti et minua
Sinä: touvottavastietminua
Ei sulla ole minkäänlaista uhkaa tai pelkoa. Ei sua kukaan metsästä. Lepää rauhassa.
- Anonyymi
Ymmärrän ihan hyvin tuon jos noin on ja olen vaikeuttanut vaikka töissä keskittymistä. Toimit kuten parhaaksi näet.
Ei kaunaa tai katkeruutta.
Nainen sivusta - Anonyymi
En voi, koska rakastan sinua liikaa
- Anonyymi
Älä länkytä. Rakkaus. Pyhh.
- Anonyymi
Kyllä voisin
- Anonyymi
En ymmärrä näitä ihmisiä, jotka saattavat kuopata valmiin suhteensa romukoppaan hetken mielijohteesta. Eilen tykkäsin, nyt en sinusta enää välitä tyypit? Vetäytykää omiin koloihinne. Pois!
- Anonyymi
No eläpäs ymmärrä. Sen kun tuomitset ilman taustatietoja. Turha huonossa suhteessa on roikkua.
- Anonyymi
Niinpä, todella oksettavia ja tunneköyhiä luusereita! Luullaan että se alkuhuuma pysyy ikuisesti ja sitten kun se ei pysykään, niin hypätään uuteen sänkyyn ja kuvitellaan että se toinen olisi jotenkin parempi, vaikka se suurin ongelma löytyy sieltä omasta päästä!
- Anonyymi
Aloittaja kirjoittaa, ettei enää halua nähdä jotakin ihmistä. Samalla sanoo, ettei saa yhteyttä. Miten tuo pitäisi käsittää? Joku sotkee sen ajatukset, vaikkeivät ole yhteydessä. Eli?
- Anonyymi
Ja puhuu molempien tunteista. Jatko tuohon.
- Anonyymi
Niin yks sotkee kun on niin ihana olemassaan ain kun näkee mut siinä on karu puoli kun se ei halua mitään ja siksi se pitää unohtaa ja siihen ei yhteyttäkään saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin yks sotkee kun on niin ihana olemassaan ain kun näkee mut siinä on karu puoli kun se ei halua mitään ja siksi se pitää unohtaa ja siihen ei yhteyttäkään saa.
Saathan ehkä täältä siihen 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saathan ehkä täältä siihen 😉
Totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei saa yhteyttä.
Oletko varma ettei mitään halua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei saa yhteyttä.
Oletko varma ettei mitään halua?Olen kun se niin on sanonut niin uskon sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei saa yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei saa yhteyttä?
Etkö se ylety? Pituus.
- Anonyymi
Pelko.
- Anonyymi
Keskity rakastamiseen ja suhteen parantamiseen äläkä pelkää turhaan.
Itse tiedät, kuka on sydämessäsi. Naiselta miehelle.- Anonyymi
M>M
- Anonyymi
Avutonta. Kyl menis himot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avutonta. Kyl menis himot.
Sä oot aloittanu aikaisin ränttäilys trolleille vai oletkos samoilla silmillä?
- Anonyymi
Ei se asia tuolla ulinalla muutu mihinkään. Näet jos näet.
- Anonyymi
Pelko.
- Anonyymi
Mikä ihmeen w@tun elämän pelko? Ei oo.
- Anonyymi
Potki sitä pelkoa perseelle ja jatka elämääsi kuin tahdot... Kukaan ei saa määrätä
mitä haluat elämältäsi... Sen päätät vain sinä itse- Anonyymi
Totta. Oma mieli on jykevin vankila mitä ihminen tietää.
- Anonyymi
Minä haluan nähdä!!! ☺️ haluan olla kanssasi!
- Anonyymi
Sano se hänelle IRL.
- Anonyymi
Haudatut tunteet ovat ansa johon ennen pitkää kompastuu😔
- Anonyymi
Höpö höpö. Ihminen ei ole mikään eläin joka ei pysty muuttamaan ajatustaan ja käyttäytymistään. Se on valinnoista ja arvoista kiinni miten toimii ”se kasvaa mitä ruokitaan”
- Anonyymi
Elävältä haudatuksi tuleminen ei tee hyvää, niille pitää jättää jotain millä pääsevät tarvittaessa ksivautumaan ylös.
- Anonyymi
Minä koin tulleeni elävältä haudatuksi kolmen vuoden ajan, kun en pystynyt edes töitä juurikaan tekemään. Mitä niin kauheaa en ole koskaan kokenut! Enkä ymmärrä vieläkään miksi kukaan ei silloin puuttunut siihen tilanteeseen. Kuin olisitte iso määrä ihmisiä todellakin halunneet minun vahingoittuvan!
- Anonyymi
Haluan ton Vattenfallin miehen.
- Anonyymi
Anteeksi täällä ja IRL.
- Anonyymi
Ymmärrän hyvin.
Minulla on tunne että en läpäise mikä johtaa siihen että olen kipsissä ja hänellä että en välitä tai ole kiinnostunut , ulospääsyä ei ole.
No Hard feelings?- Anonyymi
💔❤️❤️
- Anonyymi
Kusella ja Paskalla sua muistan. Sori.
- Anonyymi
Tarkoitan sitä etten halua sinua. Olet niin paljon pahaa aiheuttanut elämääni. Käyttänyt hyväksi tunteitani.
Miten kuvittelet että pystyisin ikinä sinua rakastamaan aidosti? En koskaan pysty siihen. En koskaan tällä mitä teit. Tuo sinun rakkauden tunnustus ei ole rakkautta. Se on jotain muuta jota et tiedä itsekään luultavasti.
Olet pelkkä pettymys.- Anonyymi
Kuka hahmoistasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka hahmoistasi?
Vautsie, ooks alkanu pilkkoon näitä miehen eri hahmoja- voin opettaa noviiseja
- Anonyymi
Valintasi tehnyt? Valintoja voi tehdä aina uudestaan ja uudestaan. Se että nyt tuntuu joltain, ei tarkoita sitä, että myöhemmin valinta olisi pois suljettu. Elämä on virta.
- Anonyymi
Ehkä tässä tapauksessa olisi hyvä lopettaa kokonaan, jotta varmasti olisi työrauha. Tuntuu siltä että pää voisi räjähtää palasiksi sillä sekunnilla, kun kuka tahansa töissä ns. kertoo jotain jostain henkilöstä. Töitä on pakko tehdä, muuten käy huonosti. Tilanne olisi täysin eri jos minkäänlaista projekektia ei olisi koskaan aloitettu! Asuisin yhä ensimmäisessä omassa asunnossa. Siellä tapahtui jotain sellaista, että kun istuin yksin yhteissaunassa, joku tuli avaimella pukuhuoneeseen ja laittoi pyyhkeen naulakkoon. ja meni pois. Kaikenlaista sellaista mikä todella säikäytti minut pois siitä talosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tässä tapauksessa olisi hyvä lopettaa kokonaan, jotta varmasti olisi työrauha. Tuntuu siltä että pää voisi räjähtää palasiksi sillä sekunnilla, kun kuka tahansa töissä ns. kertoo jotain jostain henkilöstä. Töitä on pakko tehdä, muuten käy huonosti. Tilanne olisi täysin eri jos minkäänlaista projekektia ei olisi koskaan aloitettu! Asuisin yhä ensimmäisessä omassa asunnossa. Siellä tapahtui jotain sellaista, että kun istuin yksin yhteissaunassa, joku tuli avaimella pukuhuoneeseen ja laittoi pyyhkeen naulakkoon. ja meni pois. Kaikenlaista sellaista mikä todella säikäytti minut pois siitä talosta.
Työjaverit- ei munkaa juttu monesti, nii ymmärrän sua ätmi
- Anonyymi
On se niin vaikeeta olla normaalisti miksi täytyy tynteet olla jollain ei ole
- Anonyymi
Ihme ulinaa, jätä varattu rauhaan ja elä omaa elämääsi
- Anonyymi
Sä oot vähä ikäänku palannu alkujuurille valheidesi suhteen ja ratsastat sillä millä koet eniten vahinkoa olevan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot vähä ikäänku palannu alkujuurille valheidesi suhteen ja ratsastat sillä millä koet eniten vahinkoa olevan
Se vaan, että kun ymmärtääkseni tössäsi vähän nolosti rotvallin reunaan
- Anonyymi
Voin tarjota lapion. Samat omanikin tavoitteeni. En jaksa kaivata enää. Hautaan sydämeni syvälle💔⚰️
- Anonyymi
🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🤭🤭🤭🥒🥒🥒🥒🥒🥒🍆🍆🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🧑🤝🧑🧑🤝🧑🧑🤝🧑🧑🤝🧑🧑🤝🧑🧑🤝🧑🧑🤝🧑🧑🤝🧑🥕🥕🥕🥕🥕🥕🥕🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🍆🍆🍆🍆🍆🍆🫂🫂🫂🫂🌮🌮🫂👥️👥️👥️👥️👥️👥️👥️🫂👥️👥️👥️🗣🗣🗣🗣🖕🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕👨❤️👨👨❤️👨👨❤️👨👨❤️👨👨❤️👨👥️👥️👥️🍆🍆🍆🍆💛💛💛💛💛💛💛🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🤭🌽🌽🌽🌽🌽🌽🥒🌽🌽🌽🌽🌽😜🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭❤️❤️❤️❤️❤️❤️😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜👤👤👤👤👤👤👤👤👤👤👤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🤭🤭🤭🥒🥒🥒🥒🥒🥒🍆🍆🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🧑🤝🧑🧑🤝🧑🧑🤝🧑🧑🤝🧑🧑🤝🧑🧑🤝🧑🧑🤝🧑🧑🤝🧑🥕🥕🥕🥕🥕🥕🥕🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🍆🍆🍆🍆🍆🍆🫂🫂🫂🫂🌮🌮🫂👥️👥️👥️👥️👥️👥️👥️🫂👥️👥️👥️🗣🗣🗣🗣🖕🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕👨❤️👨👨❤️👨👨❤️👨👨❤️👨👨❤️👨👥️👥️👥️🍆🍆🍆🍆💛💛💛💛💛💛💛🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🤭🌽🌽🌽🌽🌽🌽🥒🌽🌽🌽🌽🌽😜🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭❤️❤️❤️❤️❤️❤️😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜👤👤👤👤👤👤👤👤👤👤👤
Ei kannata koskaan avata keskustelua munakoisolla
- Anonyymi
Tiedänhän minä, että sinä kaipaat paksua elintäni sisällesi, joka kesti ja kesti. Kyllä minäkin laipaan puristavaa, lämmintä ja kiihkeää....
- Anonyymi
Voi sinua pikku raukkaa.
Isoa sulla on vain sanat. - Anonyymi
Laipaa vaan. Outoa juttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua pikku raukkaa.
Isoa sulla on vain sanat.”Joka kesti ja kesti” 🤭
- Anonyymi
Jos näet hänet, niin mikset uskalla kysyä ? Tutustut aluksi. Yhteys pitää olla.
- Anonyymi
Nöf nöf!
- Anonyymi
Pieni vipajava varvas.
- Anonyymi
Arvasin oikein. Sen näki ensisilmäyksellä.
- Anonyymi
Ruskeella silmällä näit.
Ei muita kiinnosta.
Pidä se turpas kiinni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruskeella silmällä näit.
Ei muita kiinnosta.
Pidä se turpas kiinni.Mullapa on kaksi ruskeaa silmää 👁️👁️
- Anonyymi
Minä haluan nähdä hänet ja oikoa väärinkäsitykset.
Tämä naiselta miehelle.- Anonyymi
Hieno asenne!
- Anonyymi
Jaskaa. Pyh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaskaa. Pyh.
No ei se sulta pois oo jos joku abstakti haluaa toimia näin. Joskus näitä varmaan omii omituiset törpöt joiden peräänkuuluttama ”väärinkäsitys” tarkoittaa sitä, että joku naikkonen tulee ja sanoo että tunteita on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se sulta pois oo jos joku abstakti haluaa toimia näin. Joskus näitä varmaan omii omituiset törpöt joiden peräänkuuluttama ”väärinkäsitys” tarkoittaa sitä, että joku naikkonen tulee ja sanoo että tunteita on
Esim voisi kuvitella, että joissain tapauksissa oma käytös ei ihan stemmaa odotusten kanssa tai sitten se on joku egohomma
- Anonyymi
Tässä se taas nähtiin. Täällä ei asiat selviä. Ei se sinun kaveri ole täällä joka hetki vannottamassa sulle selvää asiaa. Sinä näyt asuvan täällä Ap ja tai ap. Eikö sulla ole parempaa tekemistä?
- Anonyymi
Kyllä ne selviää palstan ulkopuolella.
- Anonyymi
Siksi lähdin luterilaisuudesta aikaa sitten.
- Anonyymi
Kannattaisi varmaan puhua kohteen kanssa ennen kuin luovuttaa.
- Anonyymi
Mykän kanssa toivotonta. Ajanhukkaa yli viisi vuotta, suotta. Sitä kutsutaan elämän, ajan, varastamiseksi.
Kiitti v@tusti.
Naiselta. - Anonyymi
Ei se puhunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mykän kanssa toivotonta. Ajanhukkaa yli viisi vuotta, suotta. Sitä kutsutaan elämän, ajan, varastamiseksi.
Kiitti v@tusti.
Naiselta.OuNou! Miten oot jaksanut noinkin kauaa? Voimia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitti v@tusti.
Naiselta.Jos et kohdakkain puhunut, se on surullista. Jos teit varman päätöksen, niin hän varmaan arvostaa sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitti v@tusti.
Naiselta.No just just naisena esiintyvä pelätin, eiköhän siinä ajassa joko opettele viittomia tai heitä helekattiin homma
- Anonyymi
Kaiken jälkeen. Kaikkeen olen tutustunut jälkeesi. Saat toisen herran kenen kanssa saat yritttää uudelleen. Se vain va atii hieman näyttelemistä.
- Anonyymi
Samalla voit kuopata itsesi sinne syvälle.
- Anonyymi
Sinulla aloittajamies nämä suhdanteet vaihtelee kovin😂
- Anonyymi
Asioilla ona järjestyksensä jotka ole demkratiaa lainkaan.
- Anonyymi
Etkö diggaa demokratiasta?
- Anonyymi
Selma
- Anonyymi
Alma.
- Anonyymi
Sä oot niin raskas ja obsessiivinen
- Anonyymi
Minäpä haluan nähdä hänet, joten manipulointisi ei ainakaan minun tunteita sotke.
- Anonyymi
Samoin ajatuksin täällä. En jaksa enää, olen ihan loppu. On aika nousta suosta uuteen kukoistukseen.
Miestä ajatellen sivusta - Anonyymi
Iha sama minkä näkönen, kuhan tekee miehen työn.
- Anonyymi
Tunne on molemmin puolinen.
- Anonyymi
Ehkä siihen pystyy itse kukanenkin.
Olen silti hämmentynyt kaikesta tapahtuneesta.
En tiedä miten me enää toisia kohtaamme. Kai se on sinulla avain kaikkeen. - Anonyymi
Molemminpuolinen on yhdyssana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä siihen pystyy itse kukanenkin.
Olen silti hämmentynyt kaikesta tapahtuneesta.
En tiedä miten me enää toisia kohtaamme. Kai se on sinulla avain kaikkeen.Ongelmat pitää ratkaista. Vaihtoehtoja on yleensä monia, ne pitää vain huomata.
Puhuminen auttaa ja elämä kantaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemminpuolinen on yhdyssana.
Spruits?
- Anonyymi
Minulla myös eräs erityinen mies hnkilö, jota kaihoisasti aaattelen. Oi eiii. Hän on niin tavallinen silti niin ihana.
- Anonyymi
Totta. Tottakai. Kai kyllä. https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/85452958-b5ce-4165-b04b-5b60cf61b2c0
Selvähån tämä. Näin aattelen myös omasssa on-off.suhteessani. Kaikki on haudattuna.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa
Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä1862019Fatima Diarra Suomen pakolaiskiintiö nostettava moninkertaiseksi
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010021408.html Hallitus on laskemassa Suomen pakolaiskiintiön 500 pakolaiseen vuod1771291Onko tämä yksipuolista?
Haluaisin laittaa sulle viestiä, kysyä kuulumisia. Haluaisin tietää miten voit, onko kaikki hyvin. Kaipaan sua, en tiedä621049- 691045
Persu jakoi tekoälyn tekemiä deepfakekuvia mustamaalatakseen SPR:ää
Ei näe asiassa ongelmaa https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f06151934Hän, kaivattuni
varmaan luulee, että unohdin, jatkoin elämääni, päästin irti. Vaikka ajattelen häntä edelleen koko ajan. Näin se vaan me50845- 101795
Amnesty nillittää rajojen sulusta
Amnesty väittää, että missään ei ole näytetty toteen sitä, että noista itärajalta tulleista turvapaikanhakijoista olisi139781- 45770
Muistatko? Selviytyjät Teemu Roivainen on Saara Aallon ex-mies - Nyt kumpikin naisen kanssa - Kuvat!
Kääk-juoru! Teemu Roivainen ja Saara Aalto tapasivat lukiossa ja seurustelivat vuosia. Nyt kumpikin on vakiintuneessa pa9718