En enää halua

Anonyymi-ap

Nähdä sinua.
Sotket ajatukseni enkä saa sinuun yhteyttä joten parempi kun molemmat kuoppaamme kaikki tunteet ja haudataan jonnekin syvälle.

189

2842

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totuushan se on ettei meistä ikinä mitään tule. Et halua vain uskoa sitä
      Herätät minussa liikaa tunteita joita en halua ja yrität vaikuttaa tunteisiini enemmän kuin tarvitsee

• Anonyymi

Vaikka tunteita sinua kohtaan on valtavasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka tunteita sinua kohtaan on valtavasti

Vaikka kuin pitäis moraalistaan kiinni niin ei näin tehdä toisille jos oikeasti välittää

• Anonyymi

En yritä vaikuttaa mihinkään. Itse kehität näitä ihme kuvitelmia. Höpö höpö. Herätän sussa tunteita mutta ihan itse olet se joka tuntee. En manipuloi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka kuin pitäis moraalistaan kiinni niin ei näin tehdä toisille jos oikeasti välittää

Ai miten tehdä? En nyt ymmärrä tätä höpinää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En yritä vaikuttaa mihinkään. Itse kehität näitä ihme kuvitelmia. Höpö höpö. Herätän sussa tunteita mutta ihan itse olet se joka tuntee. En manipuloi.

Nämä aloituksesi on kaikki manipulointia ja teet sitä julkisesti puolen suomen kanssa. Olet itse tyhjän höpöttäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän ja kärsin että herätät tunteita ja se ei yhtään helpota että täällä osoitat jatkuvaa ikävöintiä ja välittämistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos oikeesti välittää niin ei jätetä toista tyhjän päälle niin ettei sanota miten asiat on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se olen minä joka kiusaa teitä palstalaisia.
        T. AMOR ENKKULI💘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai miten tehdä? En nyt ymmärrä tätä höpinää.

Et sä mitään muutakaan ymmärrä.
        Nuku tyhmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä aloituksesi on kaikki manipulointia ja teet sitä julkisesti puolen suomen kanssa. Olet itse tyhjän höpöttäjä.

Se on kyllä lukijassa vika siinä tapauksessa, jos ns msnipuloituu (?) trollaavan miehen viihteellisestä yksinpuhelusta. Onkohan retoriikkas vähän ylimitoitettua, älä käy rikkeröitymässä nääs näistä niin sillähän siitä pääsee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sä mitään muutakaan ymmärrä.
        Nuku tyhmä.

Näin on haastellut joku aamuvirkku viime keväänä trollimiehen kanssa. Jokohan piisais?🤭

• Anonyymi

En ole kenenkään sätkynukke. Tee sinä kuten haluat ja jätä muut rauhaan.

• Anonyymi

Nyt kaikki jotkatäällä kaipaa luulee tää olevan heille ja lopettaa. Tunnisteita kaivataan.

• Anonyymi

En mies kirjoittele sinulle tällaisia. Enkä halua haudata mitään ellet sinä sitä välttämättä toivo. sivusta

• Anonyymi

Harmi, kun en tunne ketään sivusta-nimistä naista. Damn!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi, kun en tunne ketään sivusta-nimistä naista. Damn!

Kannattaa sitten avata silmät ja alkaa tutustua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sen verran harvinaisen kuuloinen tuo nimi "sivusta", että tuskin tulee ihan heti vastaan missään.

• Anonyymi

uskon sen en minäkään mitään haudata halua ,haluan katsoa tän loppuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuon kyllä tartte.

• Anonyymi

Rakastan sinua

• Anonyymi

Voisitko erota vuokseni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko erota vuokseni

En usko että siihen ikinä pystyisin koska välitän niin paljon muista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä ovat vaikeita asioita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko erota vuokseni

Jos eroaisin jonkun vuoksi niin rakkaus tähän kenestä erotaan olisi jo loppunut.
        En eroa kuin itseni ja sen toisen vuoksi ja parhaaksi, jos edes eroan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos eroaisin jonkun vuoksi niin rakkaus tähän kenestä erotaan olisi jo loppunut.

Ei se menee niinkään. Eii ole loppunut myöskään omaan rakkaaseen.
        En ymmärrä miksi saat musta niin paljon tunteita esiin joita en haluais.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko erota vuokseni

Kyllä, koska ei ole enää mitään nykyisessä suhteessa. Ei ole ollut vuosiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko valehtelija mieheltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko erota vuokseni

En voi erota kenestäkään jos en tiedä olevani varattu.
        En myöskään tiedä kenen vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erota jonkun toisen vuoksi?
        Ystäväni erosi toisen vuoksi kun luuli että tämä olisi halunnut enemmän
        Katui tätä jälkeenpäin suunnattomasti. Toisesta paljastui epäluotettava puoli. Oli viesteillä rakkautta osoittanut mutta kaikkea muuta oli todellisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko erota vuokseni

Voisin erota. Aion muutenkin erota.

• Anonyymi

Niin mäki sua kuka nyt olet aina pitää rakastaa ja huolia toisia juups

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisko joku erota mun puolesta voisin vaikka korvata juups

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tranu-ukon höpinää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se menee niinkään. Eii ole loppunut myöskään omaan rakkaaseen.
        En ymmärrä miksi saat musta niin paljon tunteita esiin joita en haluais.

Se johtuu siitä että rakastat myös mua ja pystytkin olemaan avoin. Aito. Sitähän se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko erota vuokseni

Mikä pettämällä alkaa, se pettämällä loppuu. Välissä ikuinen epäilyksellinen ilmapiiri. Sen pituinen se stoori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihdat toyotasta ladaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se johtuu siitä että rakastat myös mua ja pystytkin olemaan avoin. Aito. Sitähän se.

Ehkä se niinkin on. Mutta kun todellisuus on jotain muuta. Niin haluat sen vain olevan.
        Ei ole kiva kohdata sen viimeisen katseen jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko valehtelija mieheltä

Koko aloitus kommentteineen on todellakin trollaavan miehen käsialaa, miten tajusitkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tranu-ukon höpinää!

Jep, aikamoinen show sillä ja parilla kiintiöhörhöllä völjyssä sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko erota vuokseni

No jos oikeasti??? Niin kyllä ehdottomasti voisin ja haluaisin myös, mutta siihen pitää löytyä ensin todisteet ja vankat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä pettämällä alkaa, se pettämällä loppuu. Välissä ikuinen epäilyksellinen ilmapiiri. Sen pituinen se stoori.

En usko siinä tapauksessa tuohon jos kaksi ihmistä oikeasti rakastuu ja rakastavat toisiansa. On voitu mennä naimisiin kuljettu jo eri teitä eikä tunne sitä rakkautta niin kuin joskus ja se ei välttämättä ollut sitä suurinta on ollut hienoja aikoja yhdessä on rakastettu. Sitten voi tulla se järisyttävä elämän suurin rakkaus eteen ja kaikki käsitykset meneekin uusiksi koko käsitys rakkaudesta. Niin se vaan on ilman, että haluaisi mitään pahaa tai surua kenellekään. Sitä suurta rakkautta ei ole koskaan kohdannut jos muuta väittää.
        ” I know something about love” kukas se niin lauloi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko siinä tapauksessa tuohon jos kaksi ihmistä oikeasti rakastuu ja rakastavat toisiansa. On voitu mennä naimisiin kuljettu jo eri teitä eikä tunne sitä rakkautta niin kuin joskus ja se ei välttämättä ollut sitä suurinta on ollut hienoja aikoja yhdessä on rakastettu. Sitten voi tulla se järisyttävä elämän suurin rakkaus eteen ja kaikki käsitykset meneekin uusiksi koko käsitys rakkaudesta. Niin se vaan on ilman, että haluaisi mitään pahaa tai surua kenellekään. Sitä suurta rakkautta ei ole koskaan kohdannut jos muuta väittää.
        ” I know something about love” kukas se niin lauloi?

Höpö höpö, samanlaista ”rakkautta”, eli alkuhuumaa se aina on alussa, vaan kun arki astuu kuvioihin mukaan, niin jotkut haihattelijat sitten heti kuvittelee että vaihtamalla paranee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauanko on yhteiselonne kestänyt?

• Anonyymi

Valitettavasti aloittaja sinulla ei ole valtaa saada toista ihmistä hautaamaan tunteitaan. Niitä on jos niitä on.

• Anonyymi

Teet ihan tahalleen tätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teet ihan tahalleen tätä.

Totesin vain miten asiat ovat. En minä tiedä kuka sinä olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totesin vain miten asiat ovat. En minä tiedä kuka sinä olet.

Kauanko jatkat tätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauanko jatkat tätä.

Koko aikuiselämän tämä tätä on ollut.
        Nyt ikämies 58, joten leikit leikitty. Sarvi ei leiki enää.

• Anonyymi

En mäkään haluaisi nähdä ketään kuka ei uskalla kohdatessa jutella mulle.

• Anonyymi

Voi ei. No onneksi hänen ei tarvitsekaan, riesaksi asti. ☺️

• Anonyymi

Mä tiedän mitä siinä tapahtuu, jos alkaisin juttelemaan.

• Anonyymi

Näin se menee.

• Anonyymi

Täällä sivusta seuraan epätoivoisenä tätä keskustelua ja mietin , toivottavasti ei ole minulle..

• Anonyymi

Niin minäkin. Pahinta tässä on, että se voisi olla häneltä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopettakaa haihattelu ja toisten puolisoiden jahtaaminen! Todella oksettavaa touhua🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopettakaa haihattelu ja toisten puolisoiden jahtaaminen! Todella oksettavaa touhua🤮

Missään aloituksessa ei sanottu, että kyse on varatuista, se tuli ihan sinun omasta päästäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin🤣

• Anonyymi

Kyl tonki sukkahousu ukon tuntee ja tietää koko kylä, aivosolut hällä vähänä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl tonki sukkahousu ukon tuntee ja tietää koko kylä, aivosolut hällä vähänä!

Jep näinhän se menee kokolailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin🤣

Tuskin sullakaan rakas lapsi on harmainta hajua kenelle milloinki vastaat ja tiiät ettei mitään voitettavaa ole😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missään aloituksessa ei sanottu, että kyse on varatuista, se tuli ihan sinun omasta päästäsi.

Kysyttiin että voisiko toinen erota hänen puolestaan, joten kyllä se aika varatulta vaikuttaa…

• Anonyymi

Et halua nähdä enää?
      Minä haluan.
      Voit haudata ja kuopata jos haluat.
      Minä en.
      Et saa yhteyttä? Miksi? Missä?

• Anonyymi

Sinähän se toiselle kuoppaa osaatkin kaivaa, olet kuopankaivamisen asiantuntija. Joka toiselle kuoppaa kaivaa, se itse siihen lankeaa.

• Anonyymi

Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei.

• Anonyymi

Joka toiselle kuoppaa kaivaa on ite!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka toiselle kuoppaa kaivaa on ite!

Kuoppa itselle helppo kaivaa jos syvä niin tikkaat mukaan ei tarvii siel kuopas kynsiä kuluttaa ylös tulos juups

• Anonyymi

Juups töissä hautuus maalla on oppia ja osaamista näis henkisissä hommis juups

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuoppa itselle helppo kaivaa jos syvä niin tikkaat mukaan ei tarvii siel kuopas kynsiä kuluttaa ylös tulos juups

Haluun Vattenfallin mainosmiehen. Panisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juups töissä hautuus maalla on oppia ja osaamista näis henkisissä hommis juups

Joo-o, eihän siinä kuha kaivaa vaa siellä töissä kuopan oikealle, nii ei hätiä

• Anonyymi

Se on se suunnaton pettymys ettet mitään halunnut. Että pelaat tätä peliäsi vaan.
      Ja jos oikea lukee niin älä kuvittele että uskon sinua jos muuta väität. Olet valintasi tehnyt ja minun tehtävä on päästä vain yli kaikesta

• Anonyymi

Vaikka toinen on joskus valinnan tehnyt , ei se silti ole mikään vankila. Jos hän ei siinä halua olla niin ei halua.
        Et voi toiselle ihmiselle sanoa että olet valintasi tehnyt.
        Nykyään todellakin voi erota jos tuntuu siltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka toinen on joskus valinnan tehnyt , ei se silti ole mikään vankila. Jos hän ei siinä halua olla niin ei halua.

Meillä nyt ei mitään suhdetta ollutkaan mutta hän ei minua halunnut ja olen siitä pettynyt ja pitää vaan yli päästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä nyt ei mitään suhdetta ollutkaan mutta hän ei minua halunnut ja olen siitä pettynyt ja pitää vaan yli päästä.

Ssnoiko ettei halua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko varma ettei halunnut sinua , sanoiko niin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyään erotaan aivan liian helposti kun ollaan niin saatanan kylmiä ja tunteettomia ja ennen kaikkea LAISKOJA tekemään mitään oman suhteensa eteen! Minäminäminä-kulttuuri oikein rehottaa eikä minkäälaisia arvoja löydy enää. Ollaan valmiita rikkomaan kaikki suhteet, niin omat kuin toistenkin vain siksi koska minäminä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyään erotaan aivan liian helposti kun ollaan niin saatanan kylmiä ja tunteettomia ja ennen kaikkea LAISKOJA tekemään mitään oman suhteensa eteen! Minäminäminä-kulttuuri oikein rehottaa eikä minkäälaisia arvoja löydy enää. Ollaan valmiita rikkomaan kaikki suhteet, niin omat kuin toistenkin vain siksi koska minäminä

Jaa.. no ehkä puhut vaan omasta kokemuksestasi.
        30v ollut sama kans. Mieti sitä.

• Anonyymi

Mulle kävi noin. Nyt oon vapaa ja teen, mitä milloinkin.
        Luulin, että ikävä, mut ei ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan...kaikki erotkaa. Uus kierros taas.
        Tää on uskomatonta. Mul on ollu pari-kolme miestä per viikko.. ihan kuin nuorena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset on ihan pilalla, siirry miehiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan...kaikki erotkaa. Uus kierros taas.
        Tää on uskomatonta. Mul on ollu pari-kolme miestä per viikko.. ihan kuin nuorena.

Ihan tosi trollaava mies, ketä sä sit niistä kolmesta niinku petit- se on tärkeä aina tärkeä osa tarinaa. Ajattele kommentteja kokonaisuutena ja lisää saattaa tulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa.. no ehkä puhut vaan omasta kokemuksestasi.
        30v ollut sama kans. Mieti sitä.

Jos sinä oletkin ollut 30v. saman kanssa, niin kaikki muut ei ole, joten kyllä vaan, ihmiset on nykyään itsekkäitä ja laiskoja parisuhteissaan

• Anonyymi

Kyllä nykyään jokaiseen saa halutessaan yhteyden, kun on somet ja numeropalvelut ja vähintään tuntee jonkun tutun, jolta kysyä numeroa.

• Anonyymi

Tämä ei pätisi omalla kohdalla. Molemmilla salaiset numerot, kumpikaan ei somessa (ainakaan omalla nimellä) eikä yhteisiä tuttuja.

• Anonyymi

Ei saa jos ei tiedä nimeä tai samannimisiä paljon tai jos on salainen numero. Kaikki ei ole somessa eikä kaikilla ole yhteisiä tuttuja.

• Anonyymi

Tottakai, saluunan ovet auki ja ahdistamaan tuttu nurkkaan nyt tähän se numero

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei saa jos ei tiedä nimeä tai samannimisiä paljon tai jos on salainen numero. Kaikki ei ole somessa eikä kaikilla ole yhteisiä tuttuja.

Kyllä yritteliäs vähintää yhdeksää lähestyy

• Anonyymi

Sinä teet kuten haluat minä mietin ketä haluan. 😃

• Anonyymi

Toivottavasti et minua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti et minua

Ahaa. No miten se on sulta pois jos miettisinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti et minua

No okei. Lopetan miesten miettimisen tähän ja nyt. Saat rauhan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa. No miten se on sulta pois jos miettisinkin.

Toivon vain ettei hän ajattele minua yhtään koska jätti minut todellisuudessa. Toivon että löytäis jonkun muun kuuman kissan itselleen jolla olis pienet tissit ja tiukka varustus.
        Hän tykkää niistä. En pysty kaikkea tarjoamaan. Ehkä tuo jälkimmäinen onnistuu ainakin se jollekin kelpaa. Onneksi sentään näin.

• Anonyymi

Minäkin mietin ketä haluan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon vain ettei hän ajattele minua yhtään koska jätti minut todellisuudessa. Toivon että löytäis jonkun muun kuuman kissan itselleen jolla olis pienet tissit ja tiukka varustus.
        Hän tykkää niistä. En pysty kaikkea tarjoamaan. Ehkä tuo jälkimmäinen onnistuu ainakin se jollekin kelpaa. Onneksi sentään näin.

Löydäthän sellaisen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti et minua

Sinä: touvottavastietminua

Ei sulla ole minkäänlaista uhkaa tai pelkoa. Ei sua kukaan metsästä. Lepää rauhassa.

• Anonyymi

Ymmärrän ihan hyvin tuon jos noin on ja olen vaikeuttanut vaikka töissä keskittymistä. Toimit kuten parhaaksi näet.
      Ei kaunaa tai katkeruutta.
      Nainen sivusta

• Anonyymi

En voi, koska rakastan sinua liikaa

• Anonyymi

Älä länkytä. Rakkaus. Pyhh.

• Anonyymi

Kyllä voisin

• Anonyymi

En ymmärrä näitä ihmisiä, jotka saattavat kuopata valmiin suhteensa romukoppaan hetken mielijohteesta. Eilen tykkäsin, nyt en sinusta enää välitä tyypit? Vetäytykää omiin koloihinne. Pois!

• Anonyymi

No eläpäs ymmärrä. Sen kun tuomitset ilman taustatietoja. Turha huonossa suhteessa on roikkua.

• Anonyymi

Niinpä, todella oksettavia ja tunneköyhiä luusereita! Luullaan että se alkuhuuma pysyy ikuisesti ja sitten kun se ei pysykään, niin hypätään uuteen sänkyyn ja kuvitellaan että se toinen olisi jotenkin parempi, vaikka se suurin ongelma löytyy sieltä omasta päästä!

• Anonyymi

Aloittaja kirjoittaa, ettei enää halua nähdä jotakin ihmistä. Samalla sanoo, ettei saa yhteyttä. Miten tuo pitäisi käsittää? Joku sotkee sen ajatukset, vaikkeivät ole yhteydessä. Eli?

• Anonyymi

Ja puhuu molempien tunteista. Jatko tuohon.

• Anonyymi

Niin yks sotkee kun on niin ihana olemassaan ain kun näkee mut siinä on karu puoli kun se ei halua mitään ja siksi se pitää unohtaa ja siihen ei yhteyttäkään saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin yks sotkee kun on niin ihana olemassaan ain kun näkee mut siinä on karu puoli kun se ei halua mitään ja siksi se pitää unohtaa ja siihen ei yhteyttäkään saa.

Saathan ehkä täältä siihen 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saathan ehkä täältä siihen 😉

Totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei saa yhteyttä.
        Oletko varma ettei mitään halua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei saa yhteyttä.
        Oletko varma ettei mitään halua?

Olen kun se niin on sanonut niin uskon sitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei saa yhteyttä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei saa yhteyttä?

Etkö se ylety? Pituus.

• Anonyymi

Pelko.

• Anonyymi

Keskity rakastamiseen ja suhteen parantamiseen äläkä pelkää turhaan.
      Itse tiedät, kuka on sydämessäsi. Naiselta miehelle.

• Anonyymi

M>M

• Anonyymi

Avutonta. Kyl menis himot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avutonta. Kyl menis himot.

Sä oot aloittanu aikaisin ränttäilys trolleille vai oletkos samoilla silmillä?

• Anonyymi

Ei se asia tuolla ulinalla muutu mihinkään. Näet jos näet.

• Anonyymi

Pelko.

• Anonyymi

Mikä ihmeen w@tun elämän pelko? Ei oo.

• Anonyymi

Potki sitä pelkoa perseelle ja jatka elämääsi kuin tahdot... Kukaan ei saa määrätä
      mitä haluat elämältäsi... Sen päätät vain sinä itse

• Anonyymi

Totta. Oma mieli on jykevin vankila mitä ihminen tietää.

• Anonyymi

Minä haluan nähdä!!! ☺️ haluan olla kanssasi!

• Anonyymi

Sano se hänelle IRL.

• Anonyymi

Haudatut tunteet ovat ansa johon ennen pitkää kompastuu😔

• Anonyymi

Höpö höpö. Ihminen ei ole mikään eläin joka ei pysty muuttamaan ajatustaan ja käyttäytymistään. Se on valinnoista ja arvoista kiinni miten toimii ”se kasvaa mitä ruokitaan”

• Anonyymi

Elävältä haudatuksi tuleminen ei tee hyvää, niille pitää jättää jotain millä pääsevät tarvittaessa ksivautumaan ylös.

• Anonyymi

Minä koin tulleeni elävältä haudatuksi kolmen vuoden ajan, kun en pystynyt edes töitä juurikaan tekemään. Mitä niin kauheaa en ole koskaan kokenut! Enkä ymmärrä vieläkään miksi kukaan ei silloin puuttunut siihen tilanteeseen. Kuin olisitte iso määrä ihmisiä todellakin halunneet minun vahingoittuvan!

• Anonyymi

Haluan ton Vattenfallin miehen.

• Anonyymi

Anteeksi täällä ja IRL.

• Anonyymi

Ymmärrän hyvin.
      Minulla on tunne että en läpäise mikä johtaa siihen että olen kipsissä ja hänellä että en välitä tai ole kiinnostunut , ulospääsyä ei ole.
      No Hard feelings?

• Anonyymi

💔❤️❤️

• Anonyymi

Kusella ja Paskalla sua muistan. Sori.

• Anonyymi

Tarkoitan sitä etten halua sinua. Olet niin paljon pahaa aiheuttanut elämääni. Käyttänyt hyväksi tunteitani.
      Miten kuvittelet että pystyisin ikinä sinua rakastamaan aidosti? En koskaan pysty siihen. En koskaan tällä mitä teit. Tuo sinun rakkauden tunnustus ei ole rakkautta. Se on jotain muuta jota et tiedä itsekään luultavasti.
      Olet pelkkä pettymys.

• Anonyymi

Kuka hahmoistasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka hahmoistasi?

Vautsie, ooks alkanu pilkkoon näitä miehen eri hahmoja- voin opettaa noviiseja

• Anonyymi

Valintasi tehnyt? Valintoja voi tehdä aina uudestaan ja uudestaan. Se että nyt tuntuu joltain, ei tarkoita sitä, että myöhemmin valinta olisi pois suljettu. Elämä on virta.

• Anonyymi

Ehkä tässä tapauksessa olisi hyvä lopettaa kokonaan, jotta varmasti olisi työrauha. Tuntuu siltä että pää voisi räjähtää palasiksi sillä sekunnilla, kun kuka tahansa töissä ns. kertoo jotain jostain henkilöstä. Töitä on pakko tehdä, muuten käy huonosti. Tilanne olisi täysin eri jos minkäänlaista projekektia ei olisi koskaan aloitettu! Asuisin yhä ensimmäisessä omassa asunnossa. Siellä tapahtui jotain sellaista, että kun istuin yksin yhteissaunassa, joku tuli avaimella pukuhuoneeseen ja laittoi pyyhkeen naulakkoon. ja meni pois. Kaikenlaista sellaista mikä todella säikäytti minut pois siitä talosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä tässä tapauksessa olisi hyvä lopettaa kokonaan, jotta varmasti olisi työrauha. Tuntuu siltä että pää voisi räjähtää palasiksi sillä sekunnilla, kun kuka tahansa töissä ns. kertoo jotain jostain henkilöstä. Töitä on pakko tehdä, muuten käy huonosti. Tilanne olisi täysin eri jos minkäänlaista projekektia ei olisi koskaan aloitettu! Asuisin yhä ensimmäisessä omassa asunnossa. Siellä tapahtui jotain sellaista, että kun istuin yksin yhteissaunassa, joku tuli avaimella pukuhuoneeseen ja laittoi pyyhkeen naulakkoon. ja meni pois. Kaikenlaista sellaista mikä todella säikäytti minut pois siitä talosta.

Työjaverit- ei munkaa juttu monesti, nii ymmärrän sua ätmi

• Anonyymi

On se niin vaikeeta olla normaalisti miksi täytyy tynteet olla jollain ei ole

• Anonyymi

Ihme ulinaa, jätä varattu rauhaan ja elä omaa elämääsi

• Anonyymi

Sä oot vähä ikäänku palannu alkujuurille valheidesi suhteen ja ratsastat sillä millä koet eniten vahinkoa olevan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot vähä ikäänku palannu alkujuurille valheidesi suhteen ja ratsastat sillä millä koet eniten vahinkoa olevan

Se vaan, että kun ymmärtääkseni tössäsi vähän nolosti rotvallin reunaan

• Anonyymi

Voin tarjota lapion. Samat omanikin tavoitteeni. En jaksa kaivata enää. Hautaan sydämeni syvälle💔⚰️

• Anonyymi

🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🤭🤭🤭🥒🥒🥒🥒🥒🥒🍆🍆🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🧑‍🤝‍🧑🧑‍🤝‍🧑🧑‍🤝‍🧑🧑‍🤝‍🧑🧑‍🤝‍🧑🧑‍🤝‍🧑🧑‍🤝‍🧑🧑‍🤝‍🧑🥕🥕🥕🥕🥕🥕🥕🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🍆🍆🍆🍆🍆🍆🫂🫂🫂🫂🌮🌮🫂👥️👥️👥️👥️👥️👥️👥️🫂👥️👥️👥️🗣🗣🗣🗣🖕🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕👨‍❤️‍👨👨‍❤️‍👨👨‍❤️‍👨👨‍❤️‍👨👨‍❤️‍👨👥️👥️👥️🍆🍆🍆🍆💛💛💛💛💛💛💛🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🤭🌽🌽🌽🌽🌽🌽🥒🌽🌽🌽🌽🌽😜🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭❤️❤️❤️❤️❤️❤️😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜👤👤👤👤👤👤👤👤👤👤👤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🤭🤭🤭🥒🥒🥒🥒🥒🥒🍆🍆🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🧑‍🤝‍🧑🧑‍🤝‍🧑🧑‍🤝‍🧑🧑‍🤝‍🧑🧑‍🤝‍🧑🧑‍🤝‍🧑🧑‍🤝‍🧑🧑‍🤝‍🧑🥕🥕🥕🥕🥕🥕🥕🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🥒🍆🍆🍆🍆🍆🍆🫂🫂🫂🫂🌮🌮🫂👥️👥️👥️👥️👥️👥️👥️🫂👥️👥️👥️🗣🗣🗣🗣🖕🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🗣🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕👨‍❤️‍👨👨‍❤️‍👨👨‍❤️‍👨👨‍❤️‍👨👨‍❤️‍👨👥️👥️👥️🍆🍆🍆🍆💛💛💛💛💛💛💛🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🤭🌽🌽🌽🌽🌽🌽🥒🌽🌽🌽🌽🌽😜🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭❤️❤️❤️❤️❤️❤️😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜👤👤👤👤👤👤👤👤👤👤👤

Ei kannata koskaan avata keskustelua munakoisolla

• Anonyymi

Tiedänhän minä, että sinä kaipaat paksua elintäni sisällesi, joka kesti ja kesti. Kyllä minäkin laipaan puristavaa, lämmintä ja kiihkeää....

• Anonyymi

Voi sinua pikku raukkaa.
        Isoa sulla on vain sanat.

• Anonyymi

Laipaa vaan. Outoa juttuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua pikku raukkaa.
        Isoa sulla on vain sanat.

”Joka kesti ja kesti” 🤭

• Anonyymi

Jos näet hänet, niin mikset uskalla kysyä ? Tutustut aluksi. Yhteys pitää olla.

• Anonyymi

Nöf nöf!

• Anonyymi

Pieni vipajava varvas.

• Anonyymi

Arvasin oikein. Sen näki ensisilmäyksellä.

• Anonyymi

Ruskeella silmällä näit.
        Ei muita kiinnosta.
        Pidä se turpas kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruskeella silmällä näit.
        Ei muita kiinnosta.
        Pidä se turpas kiinni.

Mullapa on kaksi ruskeaa silmää 👁️👁️

• Anonyymi

Minä haluan nähdä hänet ja oikoa väärinkäsitykset.
      Tämä naiselta miehelle.

• Anonyymi

Hieno asenne!

• Anonyymi

Jaskaa. Pyh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaskaa. Pyh.

No ei se sulta pois oo jos joku abstakti haluaa toimia näin. Joskus näitä varmaan omii omituiset törpöt joiden peräänkuuluttama ”väärinkäsitys” tarkoittaa sitä, että joku naikkonen tulee ja sanoo että tunteita on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei se sulta pois oo jos joku abstakti haluaa toimia näin. Joskus näitä varmaan omii omituiset törpöt joiden peräänkuuluttama ”väärinkäsitys” tarkoittaa sitä, että joku naikkonen tulee ja sanoo että tunteita on

Esim voisi kuvitella, että joissain tapauksissa oma käytös ei ihan stemmaa odotusten kanssa tai sitten se on joku egohomma

• Anonyymi

Tässä se taas nähtiin. Täällä ei asiat selviä. Ei se sinun kaveri ole täällä joka hetki vannottamassa sulle selvää asiaa. Sinä näyt asuvan täällä Ap ja tai ap. Eikö sulla ole parempaa tekemistä?

• Anonyymi

Kyllä ne selviää palstan ulkopuolella.

• Anonyymi

Siksi lähdin luterilaisuudesta aikaa sitten.

• Anonyymi

Kannattaisi varmaan puhua kohteen kanssa ennen kuin luovuttaa.

• Anonyymi

Mykän kanssa toivotonta. Ajanhukkaa yli viisi vuotta, suotta. Sitä kutsutaan elämän, ajan, varastamiseksi.
        Kiitti v@tusti.
        Naiselta.

• Anonyymi

Ei se puhunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mykän kanssa toivotonta. Ajanhukkaa yli viisi vuotta, suotta. Sitä kutsutaan elämän, ajan, varastamiseksi.
        Kiitti v@tusti.
        Naiselta.

OuNou! Miten oot jaksanut noinkin kauaa? Voimia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitti v@tusti.
        Naiselta.

Jos et kohdakkain puhunut, se on surullista. Jos teit varman päätöksen, niin hän varmaan arvostaa sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitti v@tusti.
        Naiselta.

No just just naisena esiintyvä pelätin, eiköhän siinä ajassa joko opettele viittomia tai heitä helekattiin homma

• Anonyymi

Kaiken jälkeen. Kaikkeen olen tutustunut jälkeesi. Saat toisen herran kenen kanssa saat yritttää uudelleen. Se vain va atii hieman näyttelemistä.

• Anonyymi

Samalla voit kuopata itsesi sinne syvälle.

• Anonyymi

Sinulla aloittajamies nämä suhdanteet vaihtelee kovin😂

• Anonyymi

Asioilla ona järjestyksensä jotka ole demkratiaa lainkaan.

• Anonyymi

Etkö diggaa demokratiasta?

• Anonyymi

Selma

• Anonyymi

Alma.

• Anonyymi

Sä oot niin raskas ja obsessiivinen

• Anonyymi

Minäpä haluan nähdä hänet, joten manipulointisi ei ainakaan minun tunteita sotke.

• Anonyymi

Samoin ajatuksin täällä. En jaksa enää, olen ihan loppu. On aika nousta suosta uuteen kukoistukseen.

Miestä ajatellen sivusta

• Anonyymi

Iha sama minkä näkönen, kuhan tekee miehen työn.

• Anonyymi

Tunne on molemmin puolinen.

• Anonyymi

Ehkä siihen pystyy itse kukanenkin.
        Olen silti hämmentynyt kaikesta tapahtuneesta.
        En tiedä miten me enää toisia kohtaamme. Kai se on sinulla avain kaikkeen.

• Anonyymi

Molemminpuolinen on yhdyssana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä siihen pystyy itse kukanenkin.
        Olen silti hämmentynyt kaikesta tapahtuneesta.
        En tiedä miten me enää toisia kohtaamme. Kai se on sinulla avain kaikkeen.

Ongelmat pitää ratkaista. Vaihtoehtoja on yleensä monia, ne pitää vain huomata.
        Puhuminen auttaa ja elämä kantaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molemminpuolinen on yhdyssana.

Spruits?

• Anonyymi

Minulla myös eräs erityinen mies hnkilö, jota kaihoisasti aaattelen. Oi eiii. Hän on niin tavallinen silti niin ihana.

• Anonyymi
    • Näin aattelen myös omasssa on-off.suhteessani. Kaikki on haudattuna.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa

Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä
      Maailman menoa
      186
      2019
    2. Fatima Diarra Suomen pakolaiskiintiö nostettava moninkertaiseksi

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010021408.html Hallitus on laskemassa Suomen pakolaiskiintiön 500 pakolaiseen vuod
      Maailman menoa
      177
      1291
    3. Onko tämä yksipuolista?

Haluaisin laittaa sulle viestiä, kysyä kuulumisia. Haluaisin tietää miten voit, onko kaikki hyvin. Kaipaan sua, en tiedä
      Ikävä
      62
      1049
    4. Mistä et pidä kaivattusi ulkonäössä

Tai luonteessa ?
      Ikävä
      69
      1045
    5. Persu jakoi tekoälyn tekemiä deepfakekuvia mustamaalatakseen SPR:ää

Ei näe asiassa ongelmaa https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f06
      Maailman menoa
      151
      934
    6. Hän, kaivattuni

varmaan luulee, että unohdin, jatkoin elämääni, päästin irti. Vaikka ajattelen häntä edelleen koko ajan. Näin se vaan me
      Ikävä
      50
      845
    7. Kaverini kaipaa

Sun kosketusta, kovasti...! :D
      Ikävä
      101
      795
    8. Amnesty nillittää rajojen sulusta

Amnesty väittää, että missään ei ole näytetty toteen sitä, että noista itärajalta tulleista turvapaikanhakijoista olisi
      Maailman menoa
      139
      781
    9. Onko kaivattusi

seksikäs? Miten on?
      Ikävä
      45
      770
    10. Muistatko? Selviytyjät Teemu Roivainen on Saara Aallon ex-mies - Nyt kumpikin naisen kanssa - Kuvat!

Kääk-juoru! Teemu Roivainen ja Saara Aalto tapasivat lukiossa ja seurustelivat vuosia. Nyt kumpikin on vakiintuneessa pa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      718
    Aihe