Horina muistoateriasta harhaoppisten "julistusta".

Anonyymi-ap

Asettaessaan Ehtoollisen, Jeesus nimenomaan todisti,
- tämä on minun ruumiini
- ja tämä on minun vereni.

Mat. 26:26 Ja heidän syödessään Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi opetuslapsillensa ja sanoi: "Ottakaa ja syökää; tämä on minun ruumiini".
Mat. 26:27 Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä kaikki;
Mat. 26:28 sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.

Joh. 6:55 Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma.
Joh. 6:56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.

*) Joh. 6:52 Silloin juutalaiset riitelivät keskenään sanoen: "Kuinka tämä voi antaa lihansa meille syötäväksi?"

Joh. 6:. 6:53 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille:

***) - ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa,
- ei teillä ole elämää itsessänne.

Joh. 6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.

Millenialisteilla ei ole Jeesuksen verta, eikä Jeesuksen ruumista ravintona, ...

... he näet väittävät EHTOOLLISEN VAIN KUVAAVAN JEESUKSEN RUUMISTA JA VERA,

- ELI HEILLE EHTOOLLINEN ON VAIN KUVA, TODELLISEN KRISTUKSEN SIJAAN.

Kysymys kuuluukin, kenen vatsa täyttyisi keittiön seinille ripustetuista ruoan kuvista. Kuinka kauan ihminen eläisi, katselemalla kuvia herkullisista ruoista?

Näin käy, kun järjen päätelmät korvaavat Jumalan kirjoitetun sanan Raamatussa.

10

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voivoi Esau.

• Anonyymi

Vittu Esau oli ajalta ENNEN JEESUKSEN SYNTYMÄÄ tehkää nyt Jumalan tähden jo parannus

• Anonyymi

Niin usein kuin te siitä juotte tehkää se minun muistokseni . Mutta nämä ESAU JUTUT ON EDELLEEN VÄÄRÄÄ OPETUSTA Esau ja Ismail itään ovat Egyptin arabeja NÄMÄ JUUTALAISET JUTUT ei koske yhtäkään kristittyä maan päällä. Taivaassa.

• Anonyymi

Syntien anteeksi antamiseksi koskee jokaista jumppaa harrastava kristittyä jolla on kynsilakkaa myös.

• Anonyymi

Tataarit on ismaileja Wikipedia Suomen tataarit

• Anonyymi

Harhaoppien määrä on paisunut aivan valtavaksi viime vuosina. Itämaisten uskontojen harjoittaminen on levinnyt kun syöpä ev.lut. kirkon ateisti- jäsenistön, piispojen ja papiston piiriin.

• Anonyymi

1. Tim. 1:10 haureellisille, *) miehimyksille, ihmiskauppiaille, valhettelijoille, valapattoisille ja kaikelle muulle, mikä on tervettä oppia vastaan-
      2. Tim. 4:3 Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia

*) Miehimys on miespuolinen homoseksuaalisissa suhteissa elävä henkilö.

• Anonyymi

Millenialistit horisevat suurista herätyksistä, - vaikka tiedetään, ettei herätyksiä tule lopun edellä, vaan elävä usko on erittäin harvinaista Kristuksen toisen tulemuksen aikoihin.

uuk. 18:8 Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"

Kristuksen valtakunta ei tule maan päälle, päinvastoin kun millenialistit ovat ilmestyskirjaa tulkinneet (1000 vuotinen valtakunta). Sen sijaan Kristuksen valtasuuruus ja hänen seurakuntansa on ollut nyt 2000 vuotta voimassa, kun evankeliumia on julistettu.

Matt. 24:14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.

• Anonyymi

onko tämä sitä lestalaisuuden hölmöintä siipeä, vai löytyykö vielä joku paremmaksi panija niiden kolmenkymmenen haaran joukosta !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2105
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      332
      1293
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1215
    4. Mitä tekisit jos näkisit täällä viestin joka on varmasti sulle

Olisit siitä 100% varma.
      Ikävä
      154
      1123
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      941
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      938
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      879
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      828
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      24
      814
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      779
    Aihe