Horina muistoateriasta harhaoppisten "julistusta".

Anonyymi-ap

Asettaessaan Ehtoollisen, Jeesus nimenomaan todisti,
- tämä on minun ruumiini
- ja tämä on minun vereni.

Mat. 26:26 Ja heidän syödessään Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi opetuslapsillensa ja sanoi: "Ottakaa ja syökää; tämä on minun ruumiini".
Mat. 26:27 Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä kaikki;
Mat. 26:28 sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.
________________________

Joh. 6:55 Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma.
Joh. 6:56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.

*) Joh. 6:52 Silloin juutalaiset riitelivät keskenään sanoen: "Kuinka tämä voi antaa lihansa meille syötäväksi?"

Joh. 6:. 6:53 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille:

***) - ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa,
- ei teillä ole elämää itsessänne.

Joh. 6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.

Millenialisteilla ei ole Jeesuksen verta, eikä Jeesuksen ruumista ravintona, ...

... he näet väittävät EHTOOLLISEN VAIN KUVAAVAN JEESUKSEN RUUMISTA JA VERA,

- ELI HEILLE EHTOOLLINEN ON VAIN KUVA, TODELLISEN KRISTUKSEN SIJAAN.

Kysymys kuuluukin, kenen vatsa täyttyisi keittiön seinille ripustetuista ruoan kuvista. Kuinka kauan ihminen eläisi, katselemalla kuvia herkullisista ruoista?

Näin käy, kun järjen päätelmät korvaavat Jumalan kirjoitetun sanan Raamatussa.

10

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voivoi Esau.

      • Anonyymi

        Vittu Esau oli ajalta ENNEN JEESUKSEN SYNTYMÄÄ tehkää nyt Jumalan tähden jo parannus


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😍 ­­N­y­­­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Niin usein kuin te siitä juotte tehkää se minun muistokseni . Mutta nämä ESAU JUTUT ON EDELLEEN VÄÄRÄÄ OPETUSTA Esau ja Ismail itään ovat Egyptin arabeja NÄMÄ JUUTALAISET JUTUT ei koske yhtäkään kristittyä maan päällä. Taivaassa.

      • Anonyymi

        Syntien anteeksi antamiseksi koskee jokaista jumppaa harrastava kristittyä jolla on kynsilakkaa myös.


      • Anonyymi

        Tataarit on ismaileja Wikipedia Suomen tataarit


    • Anonyymi

      Harhaoppien määrä on paisunut aivan valtavaksi viime vuosina. Itämaisten uskontojen harjoittaminen on levinnyt kun syöpä ev.lut. kirkon ateisti- jäsenistön, piispojen ja papiston piiriin.

    • Anonyymi

      1. Tim. 1:10 haureellisille, *) miehimyksille, ihmiskauppiaille, valhettelijoille, valapattoisille ja kaikelle muulle, mikä on tervettä oppia vastaan-
      2. Tim. 4:3 Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia

      *) Miehimys on miespuolinen homoseksuaalisissa suhteissa elävä henkilö.

    • Anonyymi

      Millenialistit horisevat suurista herätyksistä, - vaikka tiedetään, ettei herätyksiä tule lopun edellä, vaan elävä usko on erittäin harvinaista Kristuksen toisen tulemuksen aikoihin.

      uuk. 18:8 Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"

      Kristuksen valtakunta ei tule maan päälle, päinvastoin kun millenialistit ovat ilmestyskirjaa tulkinneet (1000 vuotinen valtakunta). Sen sijaan Kristuksen valtasuuruus ja hänen seurakuntansa on ollut nyt 2000 vuotta voimassa, kun evankeliumia on julistettu.

      Matt. 24:14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.

    • Anonyymi

      onko tämä sitä lestalaisuuden hölmöintä siipeä, vai löytyykö vielä joku paremmaksi panija niiden kolmenkymmenen haaran joukosta !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe