Ihastuminen meni liian pitkalle

Anonyymi-ap

Siitä on jo hetki ja tämä tapahtui alaikäisenä ja alle 15-vuotiaana.

Kerran ihastuin tyttöön ja aloitin niin sanotun "Secret admirer" pelin. Laitoin hänelle sosiaalisessa mediassa viestiä anonyymillä käyttäjällä. Siinä syödessäni lounasta muut äijät pöydän ympärillä kannustivat tähän. En halunnut olla nössö joten aloin laittelemaan viestit. Nämä viestit olivat mm, kehuja kuinka hän on kaunis ja kiva, miten hänellä menee jne jne. Silloinhan en miettinyt miten tyhmää ja ahdistavaa tämä oli uhrille. Hänen kaverit tulivat valittamaan minulle miten tyhmästi käyttäydyin ja miten "vitun ahdistava" olin. Pahinta oli, että tämä muija ja hänen kaverit olivat kaikki lesboja tai kuuluivat muuten vain sukupuoluivähemmistöön. Siihen kuulumiseen ei ole minusta mitään väärää, mutta vaikka olin tietoinen siitä olin jatkanut. Pyysin muijjjjan kavereilta ja häneltä itse anteeksi. Sain anteeksi. Pahimpia yksityiskohtia olivat lisäksi, että se ei ollut edes kunnonihastut mutta jatkoin sitä kuitenkin. Ja että minua syytettiin ahdistavista asioista mitä en tehnyt. Asioista mitkä olisivat olleet liian pitkälle menemistä jopa minulta.

En ole uskaltanut ja viittinyt puhua asiasta ja kun viime kesänä kerroin siitä jätkille lounaalla kesätyöpaikallani raksamaalla he vain nauroivat. Asiasta on jo kauan ja anteeksi ollaan pyydetty ja annettu mutta tunnen vieläkin syvää syyllisyyttä, katumusta ja se heikentää minun keskittymistä ja unen saamista sillen pysty kuin ajatella ja katua sitä. En halua alkaa "leikkimään itse uhria" sil tiedän kyl olevani se tekijä. Ehkä katumus on vain hyvä merkki siitä, etten tarkoittanut pahaa. Hyvähän oli aina tarkoitus. VAIKKEI siltä näyttäny tai ollu.

Mitä te ajattelette tästä? Elämässähän pitää pystyä ja jatkaa eteenpäin, eiks jeba?

2

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noobi moka.

• Anonyymi

Mitä pahaa tuossa edes oli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      191
      1330
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      51
      730
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      252
      622
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      597
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      574
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      570
    Aihe