Siitä on jo hetki ja tämä tapahtui alaikäisenä ja alle 15-vuotiaana.
Kerran ihastuin tyttöön ja aloitin niin sanotun "Secret admirer" pelin. Laitoin hänelle sosiaalisessa mediassa viestiä anonyymillä käyttäjällä. Siinä syödessäni lounasta muut äijät pöydän ympärillä kannustivat tähän. En halunnut olla nössö joten aloin laittelemaan viestit. Nämä viestit olivat mm, kehuja kuinka hän on kaunis ja kiva, miten hänellä menee jne jne. Silloinhan en miettinyt miten tyhmää ja ahdistavaa tämä oli uhrille. Hänen kaverit tulivat valittamaan minulle miten tyhmästi käyttäydyin ja miten "vitun ahdistava" olin. Pahinta oli, että tämä muija ja hänen kaverit olivat kaikki lesboja tai kuuluivat muuten vain sukupuoluivähemmistöön. Siihen kuulumiseen ei ole minusta mitään väärää, mutta vaikka olin tietoinen siitä olin jatkanut. Pyysin muijjjjan kavereilta ja häneltä itse anteeksi. Sain anteeksi. Pahimpia yksityiskohtia olivat lisäksi, että se ei ollut edes kunnonihastut mutta jatkoin sitä kuitenkin. Ja että minua syytettiin ahdistavista asioista mitä en tehnyt. Asioista mitkä olisivat olleet liian pitkälle menemistä jopa minulta.
En ole uskaltanut ja viittinyt puhua asiasta ja kun viime kesänä kerroin siitä jätkille lounaalla kesätyöpaikallani raksamaalla he vain nauroivat. Asiasta on jo kauan ja anteeksi ollaan pyydetty ja annettu mutta tunnen vieläkin syvää syyllisyyttä, katumusta ja se heikentää minun keskittymistä ja unen saamista sillen pysty kuin ajatella ja katua sitä. En halua alkaa "leikkimään itse uhria" sil tiedän kyl olevani se tekijä. Ehkä katumus on vain hyvä merkki siitä, etten tarkoittanut pahaa. Hyvähän oli aina tarkoitus. VAIKKEI siltä näyttäny tai ollu.
Mitä te ajattelette tästä? Elämässähän pitää pystyä ja jatkaa eteenpäin, eiks jeba?
Ihastuminen meni liian pitkalle
Anonyymi-ap
2
343
Vastaukset
- Anonyymi
Noobi moka.
- Anonyymi
Mitä pahaa tuossa edes oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1982528
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021967En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761527Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718