Siitä on jo hetki ja tämä tapahtui alaikäisenä ja alle 15-vuotiaana.
Kerran ihastuin tyttöön ja aloitin niin sanotun "Secret admirer" pelin. Laitoin hänelle sosiaalisessa mediassa viestiä anonyymillä käyttäjällä. Siinä syödessäni lounasta muut äijät pöydän ympärillä kannustivat tähän. En halunnut olla nössö joten aloin laittelemaan viestit. Nämä viestit olivat mm, kehuja kuinka hän on kaunis ja kiva, miten hänellä menee jne jne. Silloinhan en miettinyt miten tyhmää ja ahdistavaa tämä oli uhrille. Hänen kaverit tulivat valittamaan minulle miten tyhmästi käyttäydyin ja miten "vitun ahdistava" olin. Pahinta oli, että tämä muija ja hänen kaverit olivat kaikki lesboja tai kuuluivat muuten vain sukupuoluivähemmistöön. Siihen kuulumiseen ei ole minusta mitään väärää, mutta vaikka olin tietoinen siitä olin jatkanut. Pyysin muijjjjan kavereilta ja häneltä itse anteeksi. Sain anteeksi. Pahimpia yksityiskohtia olivat lisäksi, että se ei ollut edes kunnonihastut mutta jatkoin sitä kuitenkin. Ja että minua syytettiin ahdistavista asioista mitä en tehnyt. Asioista mitkä olisivat olleet liian pitkälle menemistä jopa minulta.
En ole uskaltanut ja viittinyt puhua asiasta ja kun viime kesänä kerroin siitä jätkille lounaalla kesätyöpaikallani raksamaalla he vain nauroivat. Asiasta on jo kauan ja anteeksi ollaan pyydetty ja annettu mutta tunnen vieläkin syvää syyllisyyttä, katumusta ja se heikentää minun keskittymistä ja unen saamista sillen pysty kuin ajatella ja katua sitä. En halua alkaa "leikkimään itse uhria" sil tiedän kyl olevani se tekijä. Ehkä katumus on vain hyvä merkki siitä, etten tarkoittanut pahaa. Hyvähän oli aina tarkoitus. VAIKKEI siltä näyttäny tai ollu.
Mitä te ajattelette tästä? Elämässähän pitää pystyä ja jatkaa eteenpäin, eiks jeba?
Ihastuminen meni liian pitkalle
Anonyymi-ap
2
351
Vastaukset
- Anonyymi
Noobi moka.
- Anonyymi
Mitä pahaa tuossa edes oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3472969Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991275Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591225- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837