Ajoit Rouhialankadulla oravan hengiltä tänään.
Näin tapahtuman ja olisit voinut hiljentää. Ehkä sinulle ei merkitse yksi orava, joka on koko syksyn puurtanut talvivarastoja mitään.
Nuku yösi rauhahassa.
Kiitos tappaja
29
777
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäyksenä, että et hiljentänyt, mutta et myöskään pysähtynyt siirtämään ruumista. Toivottavasti omaisesi tekevät saman.
- Anonyymi
Laki kieltää liikenteen vaarantamisen oravaa väistämällä.
Olen lainkuuliainen kuski, joten pakko ajaa oravien yli. Ja kissojen.- Anonyymi
Tämä. Ajan myös persun yli jos sattuu olemaan väärässä paikassa väärään aikaan, tunaroimassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä. Ajan myös persun yli jos sattuu olemaan väärässä paikassa väärään aikaan, tunaroimassa.
Oikea älyn jättiläinen siellä taas...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti poliisi hakee sinut jo tänä yönä uudelleen koulutukseen ja ottaa kaikki ajoluvat pois.
Itse en väistele kaurista pienempiä elikoita. Väistely ja äkillinen jarruttelu aiheuttaa vain riskejä liikenteeseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti poliisi hakee sinut jo tänä yönä uudelleen koulutukseen ja ottaa kaikki ajoluvat pois.
Itse en väistele kaurista pienempiä elikoita. Väistely ja äkillinen jarruttelu aiheuttaa vain riskejä liikenteeseen.Semmonen kukkahattu sieltä kuka ei pientä huumoria kestä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistat persuoravan siitä etä se varastoi itse keräämiään herkkuja, jos orava syö muitten pesästä se on punikkiorava eikä sen päälle saa ajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en väistele kaurista pienempiä elikoita. Väistely ja äkillinen jarruttelu aiheuttaa vain riskejä liikenteeseen.Miten lie Kauniaisissa..siellä ajellaan lasten yli😤
- Anonyymi
Minua kiusataan sosiaalinen media ja julkaistaan kuvia ilmoita siitä Lahden poliisi.
- Anonyymi
Ilmoitin. Kuulema EVVK.
- Anonyymi
Orava tulee niin yllättäen eteen ettei sitä kerkiä väistää. Jos siinä tekkee äkkijarrutuksen niin takana tulija törmää persuksiin.
- Anonyymi
En ymmärrä lainkaan miksi kiittää asiasta
- Anonyymi
Kuka nyt orkku oravia väistää, jos vaihtoehtona on vaarantaa liikennettä.
- Anonyymi
Näitä kusipäitä riittää. Oravilla on nyt poikaset, ja väistön ohella voi myös jarruttaa. Yliajokommentoijat, miettikää että on viaton, elävä olento, tahdotteko ihan oikeasti tappaa sellaisen? Jos vastaus on kyllä, niin olen valmis samaan myös teidän sadistien kohdalla. Eikä ole kivaa.
- Anonyymi
Adoptoi ne oravat ja ota rintaruokintaan jos noin harmittelee. Voin tuoda pari rottaa lisäksi, samanlaisia turrikoita, niilläkin on poikaset.
- Anonyymi
Hei. Laki kieltää väistämistä pieniä elikoita. Silloin vaarantaa liikennettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Adoptoi ne oravat ja ota rintaruokintaan jos noin harmittelee. Voin tuoda pari rottaa lisäksi, samanlaisia turrikoita, niilläkin on poikaset.
Sinä juntti k-pää pidä sontaluukku kiinni.
- Anonyymi
Kun olen tätä touhua ja asenteita luontoakin kohtaan seurannut niin olen tullut vahvasti siihen tulokseen että on Ihmisiä ja "ihmisiä", ja jälkimmäisiä valitettavasti riittää. Ihminen yleensäkin luulee itsestään ihan liikoja nykyään tällä pallolla. Mutta niinhän sitä sanotaan että minkä taakseen jättää niin sen vielä edestään voi löytää tavalla tai toisella elämässään. Kiitos aloittaja että sinä välität myös muistakin elollisista kun vain meidän "niin hienosta, empaattisesta ja viisaasta" lajista täällä, hyvää syksyä sinulle.
- Anonyymi
Suurin osa kusipäitä, roskaavat, ammuskelevat eläimiä huvikseen, kivittävät siilejä ja linnunpoikasia, usuttavat koiransa luonnoneläimen kimppuun jne. Onneksi pieni osa ihmisistä on hyviä.
- Anonyymi
Minua kuvottaa semmoset kaaharit. Jotkut tekee ihan tarkoituksella, siis painaa kaasua ja kurvaa eläimen päälle. Usein näillä urhoilla on kiireinen tehtävä, siis takana huono päivä, karenssi, pizzat on pakko viedä nopeesti vaimolle ja kakaroille sekä oluet jäähtymään.
- Anonyymi
Kumpi kuoli Tiku vai Taku, ja mitä siihen sanoi Aku?
- Anonyymi
Tänäänkin oli sankariautoilija onnistunut harrastuksessaan.
Tenholankadulla, missä nopeus on pieni Maaherrankadulta tultaessa, oli sankarimme onnistunut toiveessaan. Aikuinen orava oli ajettu hengiltä.
Sitten on kiva saarnata punaviherkokouksissa luonnon moninaisuuden puolesta, Israelin-Gazan kauheuksista, Ukrainasta. Olethan niin hyvä ihminen, etkä voisi koskaan tehdä kenellekään pahaa.
Voisit kuitenkin toimittaa ensi kerralla oravaraukan/linnun/rusakon jne. ruumiin pois tieltä liiskaantumasta.- Anonyymi
Harmi ettei ollut kuollutta kissaa tiellä. Niitä toivon autojen alle jäävän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi ettei ollut kuollutta kissaa tiellä. Niitä toivon autojen alle jäävän.
Tyypillinen vanhapoika urheilee.
- Anonyymi
nAPS
- Anonyymi
Oravat ovat rottien kaltaisia tuholaisia jotka tunkeutuvat talojen rakenteisiin ja voivat aiheuttaa tuhansien eurojen vahingot. En koe mitään huonoa omaatuntoa jos ajan yli, siinä samassa menee myös lokin poikaset.
- Anonyymi
Kurren liha on mureeta, selviytyjät syövät noita viidakossa.💋
- Anonyymi
Neiti Pulkka on armeijan leivissä opetellut tappamaan!
Neiti Pulkka osasi myös herjaten kirota nuorta varusmiestä tuhoten hänen elämänsä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124730MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022461Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5761851- 91693
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1121563Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3988Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987