Haluaa yhdyntää

Anonyymi-ap

kahdeksankymppinen etsii seksi seuraa

61

1708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mene fossiili vanhainkotiin mummoja kyttäämään

      • Anonyymi

        Mistä sinä onneton tiedät että tämä on kasikymppinen mies, voihan tämä olla kiimainen mummo joka haluaa nauttia seksistä-


      • Anonyymi

        Sielläkö sinullakin käy flaksi. 😅🤣 😅🤣


    • Anonyymi

      Vanhempi nainen kiinnostaa. Mies 57v. TAMPERE
      Kik svante66

      • Anonyymi

        Hyvä seura kiinnostaisi viriliä leski rouvaa.
        Käyn päivä tanseissa ja ulkoilen päivittäin miestä vielä kaipaisin vällyjen väliin. Tanseissa miehet ikäisiäni yleensä vanhempia itsestäni, kokemus sänkyssä tän takia laimeaa. N 72v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä seura kiinnostaisi viriliä leski rouvaa.
        Käyn päivä tanseissa ja ulkoilen päivittäin miestä vielä kaipaisin vällyjen väliin. Tanseissa miehet ikäisiäni yleensä vanhempia itsestäni, kokemus sänkyssä tän takia laimeaa. N 72v

        Missä päin vaikutat? Minä 50+ mies olisi kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Armas1966 kirjoitti:

        Missä päin vaikutat? Minä 50 mies olisi kiinnostunut.

        Keravalla asun omakoti talossa. T. Maire


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keravalla asun omakoti talossa. T. Maire

        Olisi kiva tavata. Muhun saa yhteyden vaikka treffien puolelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keravalla asun omakoti talossa. T. Maire

        Ymmärän hyvin sua, miksi nuorempi mies haussa. Ikäisesi miehet jaksa enää eikä seisonta kunnossa, vanhemmat naiset tykkää nauttii pitkästä panosta. M 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keravalla asun omakoti talossa. T. Maire

        Jos pelkkä seksi kelpaisi niin ihan läheltä löytyisi Mairelle pystyvä reilu 60ukm sänkyysi antamaan nautintoja ;) sinulle....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pelkkä seksi kelpaisi niin ihan läheltä löytyisi Mairelle pystyvä reilu 60ukm sänkyysi antamaan nautintoja ;) sinulle....

        Elämän kumppania tässä iässä enää etsi.
        Miestä kylläkin vielä haluis josta voisi nauttia, tietysti miehenkin täytyy tykätä olla kanssani.
        Molemmat jos tykkää toivois pidempää tuttavuutta, miehenkään tartteis selitellä tapaamista kun mieli tekis. Olen vielä normi mitoissa kun liikun paljon, rinnat isohkot ei enää pystyt mutta sistit sileät, ainaskin tanseissa saan humiota miehiltä. Mies voi olla tuhdimpikin kunhan siisti ja viina hallitse elämää, viinilasillinen kanssani sopii luo tunnemaa. Maire


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elämän kumppania tässä iässä enää etsi.
        Miestä kylläkin vielä haluis josta voisi nauttia, tietysti miehenkin täytyy tykätä olla kanssani.
        Molemmat jos tykkää toivois pidempää tuttavuutta, miehenkään tartteis selitellä tapaamista kun mieli tekis. Olen vielä normi mitoissa kun liikun paljon, rinnat isohkot ei enää pystyt mutta sistit sileät, ainaskin tanseissa saan humiota miehiltä. Mies voi olla tuhdimpikin kunhan siisti ja viina hallitse elämää, viinilasillinen kanssani sopii luo tunnemaa. Maire

        Mulle kävis liukkaatkin jos saat siihen kaverin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämän kumppania tässä iässä enää etsi.
        Miestä kylläkin vielä haluis josta voisi nauttia, tietysti miehenkin täytyy tykätä olla kanssani.
        Molemmat jos tykkää toivois pidempää tuttavuutta, miehenkään tartteis selitellä tapaamista kun mieli tekis. Olen vielä normi mitoissa kun liikun paljon, rinnat isohkot ei enää pystyt mutta sistit sileät, ainaskin tanseissa saan humiota miehiltä. Mies voi olla tuhdimpikin kunhan siisti ja viina hallitse elämää, viinilasillinen kanssani sopii luo tunnemaa. Maire

        Lähinnä haluaisin nauttia ja antaa nautintoja, en polta enkä juo viinaa, normi mitoissa enkä tuhti jaksan ja tykkään nauttia pidempiä esileikkejä, nuolla ja hieroa ensin, kulli seisoo hyvin isona kovana, tykkään panna paljaalla ja laueta sisään ja päälle. t. railu 60ukm. ps. voisin ensin viedä sinut vaikka autoajelulle ja juteltaisiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keravalla asun omakoti talossa. T. Maire

        Moi
        Kiinnostaako tavata 60 vuotiasta miestä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä seura kiinnostaisi viriliä leski rouvaa.
        Käyn päivä tanseissa ja ulkoilen päivittäin miestä vielä kaipaisin vällyjen väliin. Tanseissa miehet ikäisiäni yleensä vanhempia itsestäni, kokemus sänkyssä tän takia laimeaa. N 72v

        Täällä olis 40v mies keravalt joka tapaisi mielellään sut maire


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä haluaisin nauttia ja antaa nautintoja, en polta enkä juo viinaa, normi mitoissa enkä tuhti jaksan ja tykkään nauttia pidempiä esileikkejä, nuolla ja hieroa ensin, kulli seisoo hyvin isona kovana, tykkään panna paljaalla ja laueta sisään ja päälle. t. railu 60ukm. ps. voisin ensin viedä sinut vaikka autoajelulle ja juteltaisiin...

        Olen hämilläni miten kirjoitit juuri sinunlaisesta haaveillut🤗 pidät hellästi ja seisoo hyvin ihana.
        Muutamaa tavannut joilla seisonta ongelma jolloin mies häpee itseään myös kaikki muukin sammahtaa. Maire


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olis 40v mies keravalt joka tapaisi mielellään sut maire

        Sovitaan tapaaminen jos ikäero sua haittaa, olisin otettu ikäisestäsi miehestä. Maire


      • Anonyymi
        Armas1966 kirjoitti:

        Mulle kävis liukkaatkin jos saat siihen kaverin

        Koskaan ollut kahden kanssa yhtä aikaa, vaikeeta varmaan löytää saman henkisiä. Maire


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koskaan ollut kahden kanssa yhtä aikaa, vaikeeta varmaan löytää saman henkisiä. Maire

        Niin. Joskus päässyt kimppaan. Olleet spontaaneja tilanteita. Varmaan parempi niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hämilläni miten kirjoitit juuri sinunlaisesta haaveillut🤗 pidät hellästi ja seisoo hyvin ihana.
        Muutamaa tavannut joilla seisonta ongelma jolloin mies häpee itseään myös kaikki muukin sammahtaa. Maire

        Ihanaa kun tykkäsit ;) voitaisiin ensin nähdä jossain, käytäisiin vaikka ajelemassa autolla ja jos tuntuu siltä että haluat että nautitaan niin voisimme vaikka mennä luoksesi, lupaan että saat nauttia sormistani ja suustani ensin, tykkään nauttia pitkään ja haluan tuottaa sinulle hyvän olon orkkuja. Seisoo jo isona kovana kun unelmoin sinusta Maire. T. reilu 60ukm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa kun tykkäsit ;) voitaisiin ensin nähdä jossain, käytäisiin vaikka ajelemassa autolla ja jos tuntuu siltä että haluat että nautitaan niin voisimme vaikka mennä luoksesi, lupaan että saat nauttia sormistani ja suustani ensin, tykkään nauttia pitkään ja haluan tuottaa sinulle hyvän olon orkkuja. Seisoo jo isona kovana kun unelmoin sinusta Maire. T. reilu 60ukm.

        Kuulostaa olet tosi viriili, tiedän haluan siksi kirjoitan. Miten sun aikatalu päivittäin kun varattu olet joka hyvä tälläiseen tuttavuuteen sopii hyvin. Maire


      • Anonyymi
        Armas1966 kirjoitti:

        Niin. Joskus päässyt kimppaan. Olleet spontaaneja tilanteita. Varmaan parempi niin.

        Lukenut moni mies haluisi päästä toisen jälkeen lempimään. Katsotaan jos tapaamme 60+ miehen kanssa ja hän tykkää olla kanssani jatkossakin, pääsisit tapaa heti hänen jälkeensä kun lähtee luotani. Oisihan se kiva kokemus itsellekkin tässä iässä. Maire


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa olet tosi viriili, tiedän haluan siksi kirjoitan. Miten sun aikatalu päivittäin kun varattu olet joka hyvä tälläiseen tuttavuuteen sopii hyvin. Maire

        Pääsen kyllä hyvin aamupäivä ja päivä sessiolle luoksesi salaa nauttimaan ihanista hetkistä kanssasi. t. reilu 60ukm.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lukenut moni mies haluisi päästä toisen jälkeen lempimään. Katsotaan jos tapaamme 60 miehen kanssa ja hän tykkää olla kanssani jatkossakin, pääsisit tapaa heti hänen jälkeensä kun lähtee luotani. Oisihan se kiva kokemus itsellekkin tässä iässä. Maire

        Jep, aina valmiina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa olet tosi viriili, tiedän haluan siksi kirjoitan. Miten sun aikatalu päivittäin kun varattu olet joka hyvä tälläiseen tuttavuuteen sopii hyvin. Maire

        Maire olet ollut jo fantasioissani ja olen kuvitellut sinusta kulli isona kovana sykkien, toivottavasti nähdään joskus. t. reilu 60ukm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä seura kiinnostaisi viriliä leski rouvaa.
        Käyn päivä tanseissa ja ulkoilen päivittäin miestä vielä kaipaisin vällyjen väliin. Tanseissa miehet ikäisiäni yleensä vanhempia itsestäni, kokemus sänkyssä tän takia laimeaa. N 72v

        Voiko sinuun ottaa yhteytt? 😊
        Olen 39vuotias, hyvätapainen itsestäni huolta pitävä, herrasmies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maire olet ollut jo fantasioissani ja olen kuvitellut sinusta kulli isona kovana sykkien, toivottavasti nähdään joskus. t. reilu 60ukm.

        Olet aivan höpsö😍
        Sovitellaanko ensiviikolle joku päivä, tiedän hyvän paikan kovalle ja sykkivälle jossa rauhassa saadaan jännitys poies. Maire


      • Anonyymi

        Sielläpä sitten olet. Missäs muualla voisit ollakkaan.


      • Anonyymi

        No vatipää olet ihan oikeassa paikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aivan höpsö😍
        Sovitellaanko ensiviikolle joku päivä, tiedän hyvän paikan kovalle ja sykkivälle jossa rauhassa saadaan jännitys poies. Maire

        Olet ihana Maire 😍 katsotaan sopiva aika meidän sessiolle ja nautitaan toisistamme täysillä..., t. Reilu 60ukm.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä seura kiinnostaisi viriliä leski rouvaa.
        Käyn päivä tanseissa ja ulkoilen päivittäin miestä vielä kaipaisin vällyjen väliin. Tanseissa miehet ikäisiäni yleensä vanhempia itsestäni, kokemus sänkyssä tän takia laimeaa. N 72v

        Hei Maire

        46 v mies Helsingistä olisi kiinnostunut.
        Jumaloin vanhempia naisia, ja osaan kohdella Teitä hienosti ja hienotunteisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitaan tapaaminen jos ikäero sua haittaa, olisin otettu ikäisestäsi miehestä. Maire

        Ei haittaa. En tänne kirjoittelisi jos se haittaisi. Varmaan poistetaan nopeasti mut voit laittaa sähköpostia meriittimies @ protonmail.com
        Keskustellaan siellä enemmän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aivan höpsö😍
        Sovitellaanko ensiviikolle joku päivä, tiedän hyvän paikan kovalle ja sykkivälle jossa rauhassa saadaan jännitys poies. Maire

        Kop, kop, kop, Maire rakas, avaatko minulle hakas ;) ensiviikolla. Sovitaanko joku paikka ja aika missä nähtäisiin ensin vaikka salaa.t. Reilu 60ukm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kop, kop, kop, Maire rakas, avaatko minulle hakas ;) ensiviikolla. Sovitaanko joku paikka ja aika missä nähtäisiin ensin vaikka salaa.t. Reilu 60ukm.

        Kop. Kop ,Höpö nassu, odotan avaat hakaset kun riisut tavatessa. Tulin juuri ystävätterini mökiltä joka laitettiin talvi unille. Salaa eikös jouduta tapaa jos tykkäämme jatkaa tapilua, toivon ainakin ettei jäis yhteen kertaan. Sovitaan päivä ja lähempänä missä tavataan, ennen kuin mennään kotiani kahville😍 Maire


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kop. Kop ,Höpö nassu, odotan avaat hakaset kun riisut tavatessa. Tulin juuri ystävätterini mökiltä joka laitettiin talvi unille. Salaa eikös jouduta tapaa jos tykkäämme jatkaa tapilua, toivon ainakin ettei jäis yhteen kertaan. Sovitaan päivä ja lähempänä missä tavataan, ennen kuin mennään kotiani kahville😍 Maire

        Olet ihana kun haluat toteuttaa nautintoja, kyllä minäkin haluaisin jatkaa tapaamisia jos tykätään ja nautitaan toisistamme, ja jos heti tavatessa tuntuu natsaavan niin mennään luoksesi "kahville" kermat saat kyllä minulta ihanuus. T. Reilu 60ukm. ps. sovitaan pian treffit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aivan höpsö😍
        Sovitellaanko ensiviikolle joku päivä, tiedän hyvän paikan kovalle ja sykkivälle jossa rauhassa saadaan jännitys poies. Maire

        Maire kulta joko olet ajatellut mikä päivä ja missä me treffattaisiin ;) haluisin niin kovasti jo tavata ja nauttia sun kanssa kaikesta kivasta. t. Reilu 60ukm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maire kulta joko olet ajatellut mikä päivä ja missä me treffattaisiin ;) haluisin niin kovasti jo tavata ja nauttia sun kanssa kaikesta kivasta. t. Reilu 60ukm.

        Tyylistä ajattelisin että tämä "maire" on oikeasti joku setä.
        Olen itse usein hakenut ja saanutkin seuraa vanhemmista rouvista. Jostain syystä usein jotkut äijätkin vastailee ilmoituksiini.
        Minä kun vain haluan vain vanhempaa tätiä.


    • Kumpaa sukupuolta olet

    • Anonyymi

      Olisitpa ollut täältä Turun liepeiltä. Olisi kiva löytää laisesi vanhempi nainen tapailukumppaniksi.
      Itse olen viriili 57v mies.

      • Anonyymi

        Kuopiossa kaipaisin myös vanhempaa puuttees olevaa naista jota kävisin panemassa ja tyhjentämässä siemenet vakoon. M 44v


      • Anonyymi

        Yllättynyt miten nuoremmat miehet kiinnostuneita ikäisestäni, mielellään menisin sänkyyn empimättä. Maire


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllättynyt miten nuoremmat miehet kiinnostuneita ikäisestäni, mielellään menisin sänkyyn empimättä. Maire

        Kerran päässyt ikäistäsi laivalla panee, muistelen vieläkin tätä rouvaa. T. 44v Kuopiosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran päässyt ikäistäsi laivalla panee, muistelen vieläkin tätä rouvaa. T. 44v Kuopiosta

        Kolmisen kymmentä vuotta takaperin tein kotimyyntii, tapasin leski rouvan kotoo jonka kans kemiat toimi. Tämä rouva alkoi laittelee viestejä milloin mistäkin asiasta. Viestit muuttu lopulta eroottis sävyiseksi, sovittin meen päivä kahveel. Rouva silloin 68v itte olin 24v nuori mies, tiedostin mitä tuleman pitää kahvittelu.
        Kukaan aiemmin antanut pesää siihen tapaan, miten nainen nautti kyrvästäni, fantasioin vieläkin usein nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllättynyt miten nuoremmat miehet kiinnostuneita ikäisestäni, mielellään menisin sänkyyn empimättä. Maire

        Kiimaisia miehii nyt useempi saat kyrpää kunnolla Maire. Kokeilet muutaman kans, valitset pystyvämmän vaki panijaksi. M 67


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiimaisia miehii nyt useempi saat kyrpää kunnolla Maire. Kokeilet muutaman kans, valitset pystyvämmän vaki panijaksi. M 67

        Olen pähkäillyt itsekseni samaa, mikä estää tapaamasta useempaa miestä. Ikäni kiihottaa näitä halukkaita, tiedän tykkäävät yhtyä kanssani kun itse nautin heistä. Nuorempien kanssa ehkäisy täytyy varmistaa, sellaista kanssani miehen tarvii miettiä voi laueta ilman huoletta. Maire


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pähkäillyt itsekseni samaa, mikä estää tapaamasta useempaa miestä. Ikäni kiihottaa näitä halukkaita, tiedän tykkäävät yhtyä kanssani kun itse nautin heistä. Nuorempien kanssa ehkäisy täytyy varmistaa, sellaista kanssani miehen tarvii miettiä voi laueta ilman huoletta. Maire

        Maire jos sulla kik sovellus niin sirlance100 niin saat yhteyden muhun.
        T 40v keravan kundi


    • Anonyymi

      Maire, kyllä monikin haluaa vanhempaa estotonta rouvaa.
      Minulla ainakin jo muna kovana pelkästä ajatuksesta.
      Myös minä olisin toteuttanut kaikki toiveesi hartaasti, ilman kiirettä. Takuuvarmalla seisokilla.
      Päiväkahvit sopisi minullekin.
      T. Herra 54

      • Anonyymi

        Täällä monta ihanaa miestä kirjoittaa voisin tarjota kahvit kaikille jostakin täytyis aloittaa kuten maajussille morsian ohjelmassa. Tulee jo uniin miten miehellä kovana kun tavataan.
        Kirjoitinkin ensiviikolla haluisin jonkun teistä tosi toimiin, ilman kiirettä haluan nauttia toivon samaa kumppanille. Kerroin käyn tansseissa lähtenyt vanhemman herran kanssa kotiani sillä silmällä, hellyyttä saanut mutta yhdyntä miehillä eregtion takia vaikeaa, sitä mitä eniten kaipaan. Maire


    • Mairen tapainen vanhempi nainen olisi tervetullut arkeani piristämään. Ei haittaa vaikka nainen olisi varattukin, kunhan pääsee mieheltään karkuun silloin tällöin.
      Tuolta treffien kautta minut löytää.

      • Anonyymi

        Varattut puuttees elävät naiset pelkkävät turhaan paljastumista, hyviä miehii jotka tyydyttäisivät kiiman luottamuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varattut puuttees elävät naiset pelkkävät turhaan paljastumista, hyviä miehii jotka tyydyttäisivät kiiman luottamuksella.

        Täälläkin fiksuja miehiä useempi valmiina...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varattut puuttees elävät naiset pelkkävät turhaan paljastumista, hyviä miehii jotka tyydyttäisivät kiiman luottamuksella.

        Sepä juuri. Moni varattu toivoo tai haaveilee vieraan miehen seurasta. Monella on kotona seksi jämähtänyt tai harventunut vaikka itse haluaisi. Vaan kun ei rohkeus riitä, pelätään paljastumista tai jotain muuta.
        Meidän miesten joukossa kun on tyyppiä moneen junaan.


      • Anonyymi
        Juho57 kirjoitti:

        Sepä juuri. Moni varattu toivoo tai haaveilee vieraan miehen seurasta. Monella on kotona seksi jämähtänyt tai harventunut vaikka itse haluaisi. Vaan kun ei rohkeus riitä, pelätään paljastumista tai jotain muuta.
        Meidän miesten joukossa kun on tyyppiä moneen junaan.

        Molemmin päin arkuutta turhan takia, rohkeesti yhtettä pääsee nauttii. Vakkarin kun löytää mikä upeempaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Molemmin päin arkuutta turhan takia, rohkeesti yhtettä pääsee nauttii. Vakkarin kun löytää mikä upeempaa.

        Naiset eivät uskalla juurikaan lähteä mukaan edes viestiä laittamaan.
        Miehet kuulemma laittavat hakuja ja viestejä mutta kun pitäisi tavata niin katoavat.


      • Anonyymi
        Juho57 kirjoitti:

        Naiset eivät uskalla juurikaan lähteä mukaan edes viestiä laittamaan.
        Miehet kuulemma laittavat hakuja ja viestejä mutta kun pitäisi tavata niin katoavat.

        Moni onkii yhteys tietoja kyllä turvallisinta sopii missä tapaa eka kertaa. Yhdynnän jälkeen jos molemmat tykänneet varmaan vaihtavat numerot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moni onkii yhteys tietoja kyllä turvallisinta sopii missä tapaa eka kertaa. Yhdynnän jälkeen jos molemmat tykänneet varmaan vaihtavat numerot.

        Kotiin en ketään ota ennenkuin olen kerran muualla tavannut. En ensitapaamisella toisen kotiin mene.
        Chatissa kun ei tiedä kenen kanssa on viestinyt. Aika usein joku mies vastailee ja väittää olevansa nainen 😂


      • Anonyymi
        Juho57 kirjoitti:

        Kotiin en ketään ota ennenkuin olen kerran muualla tavannut. En ensitapaamisella toisen kotiin mene.
        Chatissa kun ei tiedä kenen kanssa on viestinyt. Aika usein joku mies vastailee ja väittää olevansa nainen 😂

        Tälläiset just kalastelee puh ja sähkö osoitteita, heille ei käy tapaaminen julkisella paikalla ekaksi.


    • Anonyymi

      Rahalla saa panon

      • Anonyymi

        Mitä maksaa


    Ketjusta on poistettu 98 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1974
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      254
      1677
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      247
      1592
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1544
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1408
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      20
      1281
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1187
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1172
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      38
      1015
    Aihe