saksa kaatuu lähivuorokausina...
saksan sotaonni on kääntynyt
19
327
Vastaukset
Lopeta tuo narina? Oletko edes käynyt Sakassa, minä olen jo asunut siellä ja tuki Historiaa, Suomi olisi hävinnyt viime sodan, ellei Saksa olisi tullut apuun.
Olet naurettava.- Anonyymi
Naurettava kommentti.
- Anonyymi
Ei Saksa olisi sotinut Suomen rinnalla ellei hitler olisi saanut päähäs valloittaa neuvostoliittoa.
Suomea vastaan taisteli kolme suurvaltaa,Neuvostoliitto,Isobritannia ja yhdysvallat.Mutta pientä Suomea ne ei onnistnut valtaamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Saksa olisi sotinut Suomen rinnalla ellei hitler olisi saanut päähäs valloittaa neuvostoliittoa.
Suomea vastaan taisteli kolme suurvaltaa,Neuvostoliitto,Isobritannia ja yhdysvallat.Mutta pientä Suomea ne ei onnistnut valtaamaan.Jumala rankas. Nyt tulee loppu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala rankas. Nyt tulee loppu
No ei taida tulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
usa tuhotaan ja venäjä palauttaa maailmaan rauhan
Anonyymi kirjoitti:
Naurettava kommentti.
Kauanko Sinä asuit siinä maassa, vai oletko ylipäätään käynyt edes toisessa kaupungissa.
Toisaalta, vastuksestasi uupuu verbi?Anonyymi kirjoitti:
Suomea vastaan taisteli kolme suurvaltaa,Neuvostoliitto,Isobritannia ja yhdysvallat.Mutta pientä Suomea ne ei onnistnut valtaamaan.Saksa oli ainut ryhmä, joka soti Lapissa venäläisiä vastaan, jonne ei Suomen sotilaita riittänyt.
Osa Heistä menetti henkensä Suomen puolesta.
Ryhmää komensi everstit Rendulik.
Missä sinä näin maaperällämme; ,"Isobritannia ja yhdysvallat".
Jenkithän antoivat suurta aseapua maallemme.
Missä Britit osallistuivat taisteluihin?
Siinä olet oikeassa, että Saksan hyökkäys meni liilan syvälle Venäjälle, mutta käskyn antoi alun perin Himler, joka oli Hitlerin "aivot".
Korjaa, jos olen väärässä.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Kauanko Sinä asuit siinä maassa, vai oletko ylipäätään käynyt edes toisessa kaupungissa.
Toisaalta, vastuksestasi uupuu verbi?Kerro siitä, kun loisit Venäjällä.
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Saksa oli ainut ryhmä, joka soti Lapissa venäläisiä vastaan, jonne ei Suomen sotilaita riittänyt.
Siinä olet oikeassa, että Saksan hyökkäys meni liilan syvälle Venäjälle, mutta käskyn antoi alun perin Himler, joka oli Hitlerin "aivot".
Korjaa, jos olen väärässä.Hitlerin lääkäri syötti ja piikitti sille huumeiksi luokiteltavia aineita,Niin maniassa todellisuuden taju hämärty.Meni asia kun asia vähä överiksi.
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Saksa oli ainut ryhmä, joka soti Lapissa venäläisiä vastaan, jonne ei Suomen sotilaita riittänyt.
Korjaa, jos olen väärässä.Yhdysvallat tuki neukkuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä.
On se kummalista kun osa uskovaisistakin kuvitteelee että nato pelastaa Suomen tuholta. Anonyymi kirjoitti:
Hitlerin lääkäri syötti ja piikitti sille huumeiksi luokiteltavia aineita,Niin maniassa todellisuuden taju hämärty.Meni asia kun asia vähä överiksi.
Niin tekee nytkin koko Lääkärikunta lain sisällä, kautta maailman.
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Onhan niitä kaikenmaailman salaliittoteoriota olemassa millä keinoin saadaan politikoiden ajatusmaaailmaa muutettua.
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Psykiatrian puoskarointi on mennyt täysin överiksi.Vuosivuodelta paisuu pahemmaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Psykiatrian puoskarointi on mennyt täysin överiksi.Vuosivuodelta paisuu pahemmaksi.
Puhun Lääkärikunnasta. En puoskareistanne.
Anonyymi kirjoitti:
Onhan niitä kaikenmaailman salaliittoteoriota olemassa millä keinoin saadaan politikoiden ajatusmaaailmaa muutettua.
Kerro tarkemmin, olisi mielenkiintoista tietää.
- Anonyymi
Kiitä Merkeliä !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628