kyllä huomaa että suomalaiset ajaa paljo hiljempaa kuorma-autoillansa toisinku venäläiset paahtaa paljo kovempaa. kerranki 80 alueella venäläine rekka oli mun peräs melkei kiinni vaikka ajoin 160. ymmärrän että on kiire mennä purkaan taikka lastaamaan mutta sitä en tajua kuinka lujaa ne rekat oikeesti kulkee. kyllä joku ero on venäläisillä rekoilla nopeuden suhteen.
venäläiset kuorma-autot
7
315
Vastaukset
- Anonyymi
Kielikouluun.
joo itellä kävi eile melkei sama tilanne ku olin menos motarilla kotio ja venäläine kuorma-auto meni edellä. no koitin sitä sitte lähtee ohittaa ja eiköhän saanu kaasua painaa sen verran et mittari näytti 180. sitte taas ku lähtee ohittaan suomalaista kuljettajaa nii eipä tarvii ku olla vähintää 90 vauhtia nii ohi pääsee äkkiä. outo juttu mutta totta on vaikka itellä 4.9 litrane kone. taitaa venäläisillä rekoilla olla isommat vehkeet sisällä ku joskus kävin venäjällä niitten koneita kattomas, nii iso ero on kyllä suomalaisiin verrattuna.
joo siis ton mä uskon et venäläiset kuorma-autot on nopeempia. mut siis tuo 4.9 litrane kone kyllä luulis vähemmällä nopeudella pääsevän ohi. taikka sitte moottoris on jotai häikkää.
- Anonyymi
Turbo diesel on halpaa heti rajan tuolla puolen!🎅
tuo on kyllä täysin totta että ne ajaa miten haluaa ja suomalaisia sakotetaa. ei taida paljo poliiseja kiinnostaa miten venäläiset ajaa. on sitte niitäki ketkä ajaa sääntöjen mukaa.
- Anonyymi
Takavuosina venäläiset rekat olivat surkeita ja ajoivat yleisesti 60 km/h nopeudella, mielellään useampi letkassa jotta oli kaveri auttamassa kun auto hajosi. Nyt venäläisrekat ovat uusia ja tehokkaita, eikä nopeusrajoittajat ole käytössä. Silloin auto kulkee sen mitä teho, välitykset ja kuorma mahdollistaa (suomalaisrekoissa rajoitin katkaiseen menon noin 90 kilometriin tunnissa).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278