venäläiset kuorma-autot

Anonyymi-ap

kyllä huomaa että suomalaiset ajaa paljo hiljempaa kuorma-autoillansa toisinku venäläiset paahtaa paljo kovempaa. kerranki 80 alueella venäläine rekka oli mun peräs melkei kiinni vaikka ajoin 160. ymmärrän että on kiire mennä purkaan taikka lastaamaan mutta sitä en tajua kuinka lujaa ne rekat oikeesti kulkee. kyllä joku ero on venäläisillä rekoilla nopeuden suhteen.

6

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kielikouluun.

    • joo itellä kävi eile melkei sama tilanne ku olin menos motarilla kotio ja venäläine kuorma-auto meni edellä. no koitin sitä sitte lähtee ohittaa ja eiköhän saanu kaasua painaa sen verran et mittari näytti 180. sitte taas ku lähtee ohittaan suomalaista kuljettajaa nii eipä tarvii ku olla vähintää 90 vauhtia nii ohi pääsee äkkiä. outo juttu mutta totta on vaikka itellä 4.9 litrane kone. taitaa venäläisillä rekoilla olla isommat vehkeet sisällä ku joskus kävin venäjällä niitten koneita kattomas, nii iso ero on kyllä suomalaisiin verrattuna.

      • joo siis ton mä uskon et venäläiset kuorma-autot on nopeempia. mut siis tuo 4.9 litrane kone kyllä luulis vähemmällä nopeudella pääsevän ohi. taikka sitte moottoris on jotai häikkää.


    • Anonyymi

      Turbo diesel on halpaa heti rajan tuolla puolen!🎅

    • tuo on kyllä täysin totta että ne ajaa miten haluaa ja suomalaisia sakotetaa. ei taida paljo poliiseja kiinnostaa miten venäläiset ajaa. on sitte niitäki ketkä ajaa sääntöjen mukaa.

    • Anonyymi

      Takavuosina venäläiset rekat olivat surkeita ja ajoivat yleisesti 60 km/h nopeudella, mielellään useampi letkassa jotta oli kaveri auttamassa kun auto hajosi. Nyt venäläisrekat ovat uusia ja tehokkaita, eikä nopeusrajoittajat ole käytössä. Silloin auto kulkee sen mitä teho, välitykset ja kuorma mahdollistaa (suomalaisrekoissa rajoitin katkaiseen menon noin 90 kilometriin tunnissa).

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe