Pena uhkailee Isopomoa omilla sivuillaan

Anonyymi-ap

Taitaa tulla Penalle nyt lopullinen nöyryytys.

46

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on uhkaillu minuu jo ainakii 6 vuotta mut eihä siit on tekemää mittää ku sillo tutkittas häne omat viestit myös.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍑 ­­N­­­y­­m­­f­­o­­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Isopomo vaa uhkailee ja räksyttää

      • Anonyymi

        Mite sie vaikutat vähä hermostuneelta? Mistä tiedät ettei ois tehny jo?


    • Anonyymi

      Taitaa olla toisin päin

    • Anonyymi

      Mitenhaän palstan kirjottajille käy kun tulee tutkinta kirjotuksista?

      • Anonyymi

        Penalle ja porukoille käy varmaan aika ohraisesti. Olisi kannattanut hieman miettiä ennen kuin käy julkisesti maalittamaan ja julkaisemaan yksityisviestejä. Muille ei käy mitenkään, PenanPorukka on moneen kertaan kirjoitellut ettei Penaa ole edes olemassa ja koko asia on suurta huijausta.


      • Anonyymi

        Jos tutkinta tulee pitää toivoa ettei kukaan sairastu vakavasti eikä juttu mene vanhaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tutkinta tulee pitää toivoa ettei kukaan sairastu vakavasti eikä juttu mene vanhaksi.

        Isopomo osaa valehella poliisillekin. Tosin nythän nuo kaikki viestit on menny nettipoliisille jo heti kun ne on penalle lähetetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isopomo osaa valehella poliisillekin. Tosin nythän nuo kaikki viestit on menny nettipoliisille jo heti kun ne on penalle lähetetty.

        Onks Penalla kuumalinja nettipoliisille? Kertokaahan sitten kun Isopomo on raudoitettu ja putkassa


    • Anonyymi

      Miusta näyttää kun kattelin penan sivua että nyt on kyllä tullu kait se lopullinen kilaus, sen verran sekavia juttuja siellä on, tai sitten kiukuttaa kun ei ole päässyt voitolle jankutuksessa.

    • Anonyymi

      Pena tehkööt omilla sivuilla mitä tahtoo kunhan kestää täältä pois.Ja hyvin on saatu täällä hiljennettyä.Porukkakin "kirjautui" ulos 🤣

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Isopomo sai Penan hiljaiseksi. Viisas mies ei voi muuta sanoa 💪

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣


    • Johan se kirjoitti
      Pena.Luukkonen
      2023-10-02 22:16:24

      Voi voi ku imatran somekermal on taas paha olla. Ei voi ku nauraa näille kirjotuksille. Loppujen lopuks teil ei mittää tietoo miusta eikä miu elämästä. Teille voi syöttää vaik minkälaista pajunköyttä ja kaikli uppoo ja sit keksitte ite lissää. Mut nyt miulle taas riitti tää paskan jauhaminen toistaseks tääl palstal. Muistakaa stalkata miun facesivuja ettei vaa jutut hyydy.

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Johan se kirjotti? Puhut sie itestäs se? Oisko pitäny kirjottaa tuo anonyyminä? Vai kirjottaako joku (jotkut) muutkii tolla nimimerkilla? Vai pullonhenkikö se siellä taas puhui🤣


      • Anonyymi

        Tästä riittääkin kirjottelemista ja pohtimista varmaan taas seuraavat 8 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä riittääkin kirjottelemista ja pohtimista varmaan taas seuraavat 8 vuotta.

        Kyl Pena jaksaa seuraavat 8 vuotta ja vaa ikää riittää. Onha se jaksanu siitä tainion ryhmästäkii. Ei taia olla muuta elämää vanhuksella


    • Anonyymi

      pena siekö laitoit taas niitä feikkejä esiin nii millo sie laitat ne feikki profiilit esiin millä esiinnyt,

      • Anonyymi

        Tuskin kertoo vaimonsa nimeä.


    • Anonyymi

      penalle ei enää riitä että kopioi eri ryhmistä, nyt kopioidaan jo ihmisten omia sivuja, sairas on sairas

      • Anonyymi

        Eikös alottanu sinunkin sivuja kopioimaan sen jälkeen kun aloit kirjottelemaan samanlaisia juttuja hänen sivulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös alottanu sinunkin sivuja kopioimaan sen jälkeen kun aloit kirjottelemaan samanlaisia juttuja hänen sivulle.

        No ei ole ainakaan julkaisut mitään minun sivulta jos vaikka onkin kopioinut, varmasti julkaisisi jos tietäisi kenen sivut pitää julkaista,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole ainakaan julkaisut mitään minun sivulta jos vaikka onkin kopioinut, varmasti julkaisisi jos tietäisi kenen sivut pitää julkaista,

        Pena hurja kosto yritys menossa kun Isopomo pistä papan hiljaiseksi🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pena hurja kosto yritys menossa kun Isopomo pistä papan hiljaiseksi🤣

        Eiks pena ole estäny isopomon jo kauan aikaa sitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole ainakaan julkaisut mitään minun sivulta jos vaikka onkin kopioinut, varmasti julkaisisi jos tietäisi kenen sivut pitää julkaista,

        Sehän kopioi vaa Penderin listan porukan juttuja. Oletko listalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän kopioi vaa Penderin listan porukan juttuja. Oletko listalla?

        Olen mutta et arvaa kuka olen 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mutta et arvaa kuka olen 🤣

        Kaikilla listan ihmisillä on oma albumi missä on oman sivun kaappauksia.


    • Anonyymi

      Nyt Pena meni tempun tekemää, julkas listan.Vai olikohan muisto?

    • Anonyymi

      pena turhaa maalitat anjaa, lähtikö mopo käsistä

      • Anonyymi

        Tais osuu kun poistettiin. Aika läpinäkyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tais osuu kun poistettiin. Aika läpinäkyvää.

        Ai nyt on sitten Anja Penan ja opetuslapsien arvailun kohde. Voi olla oikein tai voi olla väärin 🤣


    • Anonyymi

      Siis KIUKUTTELUA.

    • Anonyymi

      Ja taas poistettiin. Joku ei näköjään kestä totuuksia.

      • Anonyymi

        Joo Pena ja porukka yrittää poistaa kaikki viestit missä jäävät kiinni valehtelusta.Noin varmaan käyny tuonkin viestin kanssa


    • Anonyymi

      Nyt ei pena varmaan ymmärtänyt mitä kirjoitti, sanoi Heikkiä ja Jussia lapsellisiksi miehiehiksi, onko viini sekoittanut pään noin pahasti että ei ymmärrä kuka käyttäytyy lapselisesti

      • Anonyymi

        Siellä lukee näin. Kovii miehii nuo Jussi ja Heikki 🙂 Olevinaa, mut ovat kyl aika lapsellisii.


    • Anonyymi

      Miehieksi??

      • Anonyymi

        Oli niin outo sana etten osannu sitä edes kirjoittaa oikein, se oli "miehiehiksi".


      • Anonyymi

        Kotkan murretta? Voi olla ettei se ole tuota itse kirjoittanut.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe