Hei!
Minulla on leivinuunin kans pieni ongelma. Vaikka uuniin olisi laitettu tuli jo 11.00 päivällä, niin esim. Jos laittaa ilta yhdeksältä pellin kiinni, ympäri taloa alkaa haista savu vaikka pesä on ollut musta jo 4-5tuntia. Eli häkää ei voi tulla. Silti se savu haisee, joten eipä huvita nukkuakkaan savun hajussa. Sitten joutuu jättämään pellin raolleen ja yön aikana on sitten menny lämmöt harakoille. Mikä voi olla vikana, ei oo muissa uuneissa haissut tuolla tavalla savu .
Savu haisee pellit kiinni, vaikka musta tulipesä
2
575
Vastaukset
- Anonyymi
Vika löytyi... piipun tiilestä oli lohkennut suuri pala ja piipun rappaus oli halunnut täysin. (Uuni lämmitetty 600 asteeseen, oli 37 pakkasta.) Lisäksi pellin välistä käy veto koko ajan. Eli käytännössä piipusta (jonne savukaasut menee yläpalotilan, poskikanavien ja hormiliitosten kautta) oli iso reikä huoneeseen, ja savukaasut pääsivät huonetilaan. Tästä raosta tuli Savun haju. Laitoin kuumaliimaa reikään tukoksi että haju ei pääse huoneeseen. Yst. Terv. Jorma nykänen, entinen metsänhoitoyhdistys Rokua-Paljakka mhy aluemarkkinointisihteeri (Josefi tiirolan lapsenlapsi.)
- Anonyymi
Sinulla ei ilma poistu asiallisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984