Kaverit kiusaa

Anonyymi-ap

Mun kaverit välillä dissaa mun tapoja esim. Perjantaisin käyn aina koulun jälkeen ostamassa karkkia ja sanon kuulemma aina että ei ole rahaa vaikka yritän säästää ja toinen heistä sanoo aina että varmaan koska käytät sen niihin karkkeihin ja se ahdistaa ja toinen kaveri vielä myötää sen ja on toisen kaverin puolella eikä koskaan mun puolella ole kukaan.Mitä pitäisi tehdä?

4

628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysy siltä kaverilta suoraan, miksi se sanoo sillä tavalla, että sinulla ei muka ole rahaa ja ostat silti karkkia.
      Voit sanoa, ettei se tunnu sinusta yhtään kivalta.
      Kaverisi on varmaan kateellinen, kun ostat karkkia, jos hänellä itsellään ei ole rahaa.
      Oletko sanonut heille, että säästät rahaa ? Senkin voi sanoa, jos haluaa.

Voisitko käydä ostamassa karkkia vähän myöhemmin itseksesi, ettei ne kaverit ole mukana ? Silloin ei ainakaan kukaan sano mitään.
      Itse ehkä tekisin niin, jos minua alkaisi ahdistaa kaverien sanomiset.
      Kaverisi eivät taida ymmärtää, että kysymys saa sinut ahdistumaan.
      Toisaalta olisi hyvä olla välittämättä, mutta jos se tuntuu kiusaamiselta, niin olisi hyvä ottaa puheeksi.

• Anonyymi

Toivonen PRKL käynnistelet näitä ketjuja
      Toivonen-A-img: noku se on kivaa
      On kivaa esittää junnua netissä
      Junnuja kuunnellaa

Mää oon 12-vee äpärä Suomussalmelta. Mun tutti hukku matkalla Suovedelle. Löytyyköhän se. Karkkipussi karkkipu

• Anonyymi

Vedä lättyyn, niin lakkaa urputus!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2405
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1387
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      75
      1200
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1117
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      845
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      790
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      678
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      83
      672
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      25
      649
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      636
    Aihe