Olin unessa maalla, lapsuudenkodissani. Oli kesäilta, laitoin ulko-ovea kiinni, oli jo yömyöhä.
Ovi vetäistiin auki - auki vetäisijä oli jo useita vuosia sitten kuollut äitini.
Ulkona olikin talvi - ei kylmä, mutta lunta melko paljon.
Heti kun ovi avautui, äiti sanoi, että katsopas mitä minä löysin.
Hangella muutaman metrin päässä ovesta käveli maailman söpöin kissanpentu minua kohti. Pennun takana tuli isompi kissa, joka tavallaan vaani pentua. Odotin, että pentu ehtii luokseni, ennen kuin kissa käy sen kimppuun. Sitten kuitenkin siihen hyppäsi joku muu eläin, aivan kuin pieni lisko, joka säikäytti pennun tiehensä.
Sitten soikin herätys...ja uni päättyi.
Kuollut äiti ja kissanpentu unessa
Anonyymi-ap
2
501
Vastaukset
- Anonyymi
Olet jäädyttänyt jonkun puolen itsestäsi. Kissanpentu voi tarkoittaa jotain naiseuteen liittyvää tai huolenpitoa. Jotenkin liittyy lapsuuteesi/nuoruuteesi, koska olet lapsuudenkodissa. Ehkä äitisi kautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2387141IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its1883842- 1711775
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)721605- 701134
- 1341112
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61027Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte128936Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy205914- 102863