Olin unessa maalla, lapsuudenkodissani. Oli kesäilta, laitoin ulko-ovea kiinni, oli jo yömyöhä.
Ovi vetäistiin auki - auki vetäisijä oli jo useita vuosia sitten kuollut äitini.
Ulkona olikin talvi - ei kylmä, mutta lunta melko paljon.
Heti kun ovi avautui, äiti sanoi, että katsopas mitä minä löysin.
Hangella muutaman metrin päässä ovesta käveli maailman söpöin kissanpentu minua kohti. Pennun takana tuli isompi kissa, joka tavallaan vaani pentua. Odotin, että pentu ehtii luokseni, ennen kuin kissa käy sen kimppuun. Sitten kuitenkin siihen hyppäsi joku muu eläin, aivan kuin pieni lisko, joka säikäytti pennun tiehensä.
Sitten soikin herätys...ja uni päättyi.
Kuollut äiti ja kissanpentu unessa
Anonyymi-ap
2
470
Vastaukset
- Anonyymi
Olet jäädyttänyt jonkun puolen itsestäsi. Kissanpentu voi tarkoittaa jotain naiseuteen liittyvää tai huolenpitoa. Jotenkin liittyy lapsuuteesi/nuoruuteesi, koska olet lapsuudenkodissa. Ehkä äitisi kautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203273- 162222
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3671920Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371874- 311517
- 271434
- 301420
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671172- 641039
- 541007