Puhelimessa eilen

Anonyymi-ap

nainen kertoi toisista paikoista ja mainitsi sanan juna. Onko niin että siellä mihin ensiksi hain töihin olisi joku ikäiseni vastakkaisen sukupuolen edustaja esitettävänä minulle.

9

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos niin tahdot uskoa, niin usko. Minä kieltäydyn enää uskomaan johdatuksiin tai muutoinkaan "merkkeihin". Mitä siihen taasen tulee, että kohtaisit jonkun, niin ei nyt välttämätää tarvitse sillä perusteella hakeutua tiettyyn työpaikkaan. Jos uskot enteisiin, niin samalla voit myös uskoa siihen, että kohtaatte työpaikasta riippumatta.

    • Anonyymi

      Kun tuntuu aina siltä, että sitä kumppania minulle yritetään saada, mutta minä itse en sellaista halua. Hyvä että selvisi ettei sellaisesta todellakaan ollut kyse! Huh helpotti!

      • Anonyymi

        Itse päätät mihin uskoa, mutta kohtaat sinä kumppanin vaikket olisikaan samassa työpaikassa hänen kanssaan. Lähinnä se ettei tarvitse erikseen lukea ja nähdä merkkejä ja vielä vähämmän antaa kenenkään ohjailla valintojasi. Sillä, jos on tiedossa, että luotat johdatuksiin ja symkroniteettiin sekä annettuihin merkkeihin, on myös hyvin helppoa antaa harhauttavia ja valheellisia merkkejä kiusaamis tarkoituksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse päätät mihin uskoa, mutta kohtaat sinä kumppanin vaikket olisikaan samassa työpaikassa hänen kanssaan. Lähinnä se ettei tarvitse erikseen lukea ja nähdä merkkejä ja vielä vähämmän antaa kenenkään ohjailla valintojasi. Sillä, jos on tiedossa, että luotat johdatuksiin ja symkroniteettiin sekä annettuihin merkkeihin, on myös hyvin helppoa antaa harhauttavia ja valheellisia merkkejä kiusaamis tarkoituksessa.

        En minä lue merkkejä. mutta kun asia oli epäselvä siksi aloin miettiä mitä kaikella tarkoitettiin. Täällä on vain sanoja joita ei aina hahmota oikein ja siksi varmistin että olin käsittänyt koko tilanteen oikein. Se juuri on aiheuttanut paljon ahdistusta muissakin paikoissa, koska minun on vaikea hahmottaa mitä miilloinkin minulle kerrotaan, eli pyyhkii yli hilseen ja siksi se väsyttää todella paljon. Ihan kuin olisi maassa jonka kieltä ei ymmärrä. Ymmärtäisin ehkä paremmin, jos kerrontaa olisi ollut ja olisi yli puolet vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä lue merkkejä. mutta kun asia oli epäselvä siksi aloin miettiä mitä kaikella tarkoitettiin. Täällä on vain sanoja joita ei aina hahmota oikein ja siksi varmistin että olin käsittänyt koko tilanteen oikein. Se juuri on aiheuttanut paljon ahdistusta muissakin paikoissa, koska minun on vaikea hahmottaa mitä miilloinkin minulle kerrotaan, eli pyyhkii yli hilseen ja siksi se väsyttää todella paljon. Ihan kuin olisi maassa jonka kieltä ei ymmärrä. Ymmärtäisin ehkä paremmin, jos kerrontaa olisi ollut ja olisi yli puolet vähemmän.

        Tilanne on sillä tavalla huono etten siedä minkäänlaista kerrontaa enää missään. Eli ykköstoive on pysyvä hiljaisuus. Ehkä olisi parempi selvittää mahdollisimman nopeasti kasvotusten puhumalla mikä kaiken tarkoitus on, vaikka ehkä kaiken sen jo ymmärrän. Minun pitäisi lopettaa työnteko kokonaan, mutta miten sitten pärjäisin taloudellisesti? Se ahdistaa jo nyt, jos sitä esitystö olisi taas uudessa paikassa. Se repii minut rikki yhä uudestaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilanne on sillä tavalla huono etten siedä minkäänlaista kerrontaa enää missään. Eli ykköstoive on pysyvä hiljaisuus. Ehkä olisi parempi selvittää mahdollisimman nopeasti kasvotusten puhumalla mikä kaiken tarkoitus on, vaikka ehkä kaiken sen jo ymmärrän. Minun pitäisi lopettaa työnteko kokonaan, mutta miten sitten pärjäisin taloudellisesti? Se ahdistaa jo nyt, jos sitä esitystö olisi taas uudessa paikassa. Se repii minut rikki yhä uudestaan!

        Kuka on sitä mieltä, että sinun pitäisi lopettää töiden tekeminen kokonaan? En suosittele kenellekään työstä pois jättäytymistä, mutta sitä suosittelen ettet kuuntele keneltäkään merkkejä tai vihjeitä siitä mitä sinun tulisi tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on sitä mieltä, että sinun pitäisi lopettää töiden tekeminen kokonaan? En suosittele kenellekään työstä pois jättäytymistä, mutta sitä suosittelen ettet kuuntele keneltäkään merkkejä tai vihjeitä siitä mitä sinun tulisi tehdä.

        Kunpa se olisikin niin helppoa, mutta ihmiset eivät tunnu ymmärtävän sitä kuinka paljon ahdistusta ja stressiä se kaikki on aiheuttanut. Se rikkoo lisää niin kauan kuin se jatkuu!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on sitä mieltä, että sinun pitäisi lopettää töiden tekeminen kokonaan? En suosittele kenellekään työstä pois jättäytymistä, mutta sitä suosittelen ettet kuuntele keneltäkään merkkejä tai vihjeitä siitä mitä sinun tulisi tehdä.

        Minä itse olen sitä mieltä. Liian monta vuotta se on jatkunut, eikä se ole saanut mitään hyvää aikaan. Alan voida niin huonosti etten kohta pysty menemään töihin!


    • Anonyymi

      Luultavasti, varmaan parempi kun menet sinne minne junalla niin voit sanoa olevasi matkan jäljiltä kovin pölyinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1699
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1618
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      1185
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1144
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      8
      1030
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      991
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe