nainen kertoi toisista paikoista ja mainitsi sanan juna. Onko niin että siellä mihin ensiksi hain töihin olisi joku ikäiseni vastakkaisen sukupuolen edustaja esitettävänä minulle.
Puhelimessa eilen
9
200
Vastaukset
- Anonyymi
Jos niin tahdot uskoa, niin usko. Minä kieltäydyn enää uskomaan johdatuksiin tai muutoinkaan "merkkeihin". Mitä siihen taasen tulee, että kohtaisit jonkun, niin ei nyt välttämätää tarvitse sillä perusteella hakeutua tiettyyn työpaikkaan. Jos uskot enteisiin, niin samalla voit myös uskoa siihen, että kohtaatte työpaikasta riippumatta.
- Anonyymi
Kun tuntuu aina siltä, että sitä kumppania minulle yritetään saada, mutta minä itse en sellaista halua. Hyvä että selvisi ettei sellaisesta todellakaan ollut kyse! Huh helpotti!
- Anonyymi
Itse päätät mihin uskoa, mutta kohtaat sinä kumppanin vaikket olisikaan samassa työpaikassa hänen kanssaan. Lähinnä se ettei tarvitse erikseen lukea ja nähdä merkkejä ja vielä vähämmän antaa kenenkään ohjailla valintojasi. Sillä, jos on tiedossa, että luotat johdatuksiin ja symkroniteettiin sekä annettuihin merkkeihin, on myös hyvin helppoa antaa harhauttavia ja valheellisia merkkejä kiusaamis tarkoituksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse päätät mihin uskoa, mutta kohtaat sinä kumppanin vaikket olisikaan samassa työpaikassa hänen kanssaan. Lähinnä se ettei tarvitse erikseen lukea ja nähdä merkkejä ja vielä vähämmän antaa kenenkään ohjailla valintojasi. Sillä, jos on tiedossa, että luotat johdatuksiin ja symkroniteettiin sekä annettuihin merkkeihin, on myös hyvin helppoa antaa harhauttavia ja valheellisia merkkejä kiusaamis tarkoituksessa.
En minä lue merkkejä. mutta kun asia oli epäselvä siksi aloin miettiä mitä kaikella tarkoitettiin. Täällä on vain sanoja joita ei aina hahmota oikein ja siksi varmistin että olin käsittänyt koko tilanteen oikein. Se juuri on aiheuttanut paljon ahdistusta muissakin paikoissa, koska minun on vaikea hahmottaa mitä miilloinkin minulle kerrotaan, eli pyyhkii yli hilseen ja siksi se väsyttää todella paljon. Ihan kuin olisi maassa jonka kieltä ei ymmärrä. Ymmärtäisin ehkä paremmin, jos kerrontaa olisi ollut ja olisi yli puolet vähemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä lue merkkejä. mutta kun asia oli epäselvä siksi aloin miettiä mitä kaikella tarkoitettiin. Täällä on vain sanoja joita ei aina hahmota oikein ja siksi varmistin että olin käsittänyt koko tilanteen oikein. Se juuri on aiheuttanut paljon ahdistusta muissakin paikoissa, koska minun on vaikea hahmottaa mitä miilloinkin minulle kerrotaan, eli pyyhkii yli hilseen ja siksi se väsyttää todella paljon. Ihan kuin olisi maassa jonka kieltä ei ymmärrä. Ymmärtäisin ehkä paremmin, jos kerrontaa olisi ollut ja olisi yli puolet vähemmän.
Tilanne on sillä tavalla huono etten siedä minkäänlaista kerrontaa enää missään. Eli ykköstoive on pysyvä hiljaisuus. Ehkä olisi parempi selvittää mahdollisimman nopeasti kasvotusten puhumalla mikä kaiken tarkoitus on, vaikka ehkä kaiken sen jo ymmärrän. Minun pitäisi lopettaa työnteko kokonaan, mutta miten sitten pärjäisin taloudellisesti? Se ahdistaa jo nyt, jos sitä esitystö olisi taas uudessa paikassa. Se repii minut rikki yhä uudestaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilanne on sillä tavalla huono etten siedä minkäänlaista kerrontaa enää missään. Eli ykköstoive on pysyvä hiljaisuus. Ehkä olisi parempi selvittää mahdollisimman nopeasti kasvotusten puhumalla mikä kaiken tarkoitus on, vaikka ehkä kaiken sen jo ymmärrän. Minun pitäisi lopettaa työnteko kokonaan, mutta miten sitten pärjäisin taloudellisesti? Se ahdistaa jo nyt, jos sitä esitystö olisi taas uudessa paikassa. Se repii minut rikki yhä uudestaan!
Kuka on sitä mieltä, että sinun pitäisi lopettää töiden tekeminen kokonaan? En suosittele kenellekään työstä pois jättäytymistä, mutta sitä suosittelen ettet kuuntele keneltäkään merkkejä tai vihjeitä siitä mitä sinun tulisi tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on sitä mieltä, että sinun pitäisi lopettää töiden tekeminen kokonaan? En suosittele kenellekään työstä pois jättäytymistä, mutta sitä suosittelen ettet kuuntele keneltäkään merkkejä tai vihjeitä siitä mitä sinun tulisi tehdä.
Kunpa se olisikin niin helppoa, mutta ihmiset eivät tunnu ymmärtävän sitä kuinka paljon ahdistusta ja stressiä se kaikki on aiheuttanut. Se rikkoo lisää niin kauan kuin se jatkuu!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä itse olen sitä mieltä. Liian monta vuotta se on jatkunut, eikä se ole saanut mitään hyvää aikaan. Alan voida niin huonosti etten kohta pysty menemään töihin!
- Anonyymi
Luultavasti, varmaan parempi kun menet sinne minne junalla niin voit sanoa olevasi matkan jäljiltä kovin pölyinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä812820Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2961635Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461537- 871371
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4011349Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3961273Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381027Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21009Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329864Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254832