Niin vain yksi toisensa jälkeen persujen idoleista paljastuu venäjämielisiksi. Voiko se olla sattumaa?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/a855767b-9057-4ee0-a1b6-e22898e0a268
Persujen ihailema Elon Musk paljastui venäjämieliseksi!
18
351
Vastaukset
- Anonyymi
Miten asiaa kommentoi persutoimittaja I Polpot?
- Anonyymi
Missä persu - siellä venäjämielisyys ja diktaattoreiden ihailu.
- Anonyymi
Kaikesta niitä persuja syytetään, en ole tuotakaan ennen kuullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikesta niitä persuja syytetään, en ole tuotakaan ennen kuullut.
Demari=piraattivenakko.
- Anonyymi
Kaikkea toimintaa, joka ei suoraan pönkitä Ukrainaa tulkitaan venäjämielisyydeksi. Suhteellisuudentaju hoi!
Sattumalla ei ole mitään tekemistä , kyseisten asioiden suhteen. Missä järjen käyttö ja vastuullisuus=maalaisjärki, siellä on uhanalainen luonnonvara=TOLKUNHENKILÖ. Missä valhe rikollisuus ja unelmahöttö , siellä työtä vieroksuva tumma tai vieläkin tummempi tukijulli ,vihervasuri lipilaari demokratia , näistä "avuista" muodustuu ongelmalähiöt, Näiden luojat on niitä SUURIAymmärtäjiä, Jokainen voi tykönään miettiä, ymmärtääköhän nämä loppuviimeksi yhtikäs mitään.
- Anonyymi
Ainahan voit muuttaa unelmamaahasi itänaapurin diktatuuriin, jossa vankilat täynnä toisinajattelijoita. Venäjällähän eliitin kritisoiminen on suurin rikos.
- Anonyymi
Ihminen, joka kannattaa ryzzien hyökkäyssotaa Ukrainaan, ei voi olla tolkunhenkilö...
- Anonyymi
Persut ja Musk molemmat oikeistolaisia, joka yhdistää näitä.
Persukaaren tyypillinen edustaja Turpeinen,joka tuli esiin persukaaren ääri-ilmiönä. - Anonyymi
Ihan hirvittää, kun persut tekevät myyräntyötään...
- Anonyymi
Voi että, demarireppanaa hirvittää.
- Anonyymi
Putin puristelee Elon Muskia paalsseista.
- Anonyymi
Demareilla on vaikeaa, aina.
- Anonyymi
Ei ainoastaan demareilla ole vaikeaa. Persujen eriarvoisuutta lisäävän politiikan seuraukena on koko Suomen perikato. Silloin kaikilla on vaikeaa. Myös poliittisen täystuhon aiheuttaneilla persuilla.
- Anonyymi
Se joka ostaa tesla-autoja tukee bolseviikki-putiinilaisuutta!
- Anonyymi
ei käyttänyt sitä käsien hierojakuvaa ?
- Anonyymi
Stralink ei toimi edes Suomen itärajalla. Musk pelkää Suomen hyökkäävän Venäjälle?
https://www.tivi.fi/uutiset/toimiiko-starlink-itarajan-lahella-asia-testattiin-nain-kavi/5bc7c116-4a5d-445b-b115-27d51ac4da06
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483