Siis paljonkomlaiyetanaa 20 e kontaktorin hinnaksi laskuun
Tietenkin työ 3 h plus 50 km
Paljonko veloitatte kontaktorin vaihdosta
10
337
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tulee sinun 15te aurinkovoimalaan niin silloin se olisi noin 1200e, kun sinulla tuntuu olevan nuo hinnat arvioitu aina vähän yläkanttiin.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18039171X
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Asialkiseen kysymykseen saatiin taas asilline vastaus vai
Miten meni niin kuin omasta mielestäsi
Hanki oma elämä - Anonyymi
taitaa noilla tiedoilla olla hinta jossain 200€ paikkeilla
- Anonyymi
Kuka muka ymmärtää aloituksesta mitään ?
- Anonyymi
Jotenkin huolestuin omasta ajatusmaailmasta kun ymmärsin tuon, pakosti oppii tuon änkyttävän kirjotusvammasen kun joka foorumille ja kanavalle kirjottelee ihan höpöhöpö juttuja tuolla samalla tyylillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin huolestuin omasta ajatusmaailmasta kun ymmärsin tuon, pakosti oppii tuon änkyttävän kirjotusvammasen kun joka foorumille ja kanavalle kirjottelee ihan höpöhöpö juttuja tuolla samalla tyylillä.
Ostapoa mulle uusi paeempi kome kun pikkubirheet noin ärsyttää täydellistä ilm.,inseinööriainesta
- Anonyymi
Ihan juuri niin paljon kuin asiakas suostuu maksamaan ja itse kehtaa pyytää.
- Anonyymi
Jos hupiukolla on 15000 varaa laittaa aurinkopaneeleihin, niin kyllä konusta voi 200 velottaa 🤷
- Anonyymi
Hupi ukko osaa kyllä vaihtaa itse kontaktorin
Näyttökokeet suoritettu ja söhöoppi 10 todettua na kahdesa eri tutkinnossa että silleen
Hupi ukko evp
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338536Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1581172Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17806Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42686
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637