Siis paljonkomlaiyetanaa 20 e kontaktorin hinnaksi laskuun
Tietenkin työ 3 h plus 50 km
Paljonko veloitatte kontaktorin vaihdosta
10
420
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tulee sinun 15te aurinkovoimalaan niin silloin se olisi noin 1200e, kun sinulla tuntuu olevan nuo hinnat arvioitu aina vähän yläkanttiin.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18039171X
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Asialkiseen kysymykseen saatiin taas asilline vastaus vai
Miten meni niin kuin omasta mielestäsi
Hanki oma elämä - Anonyymi
taitaa noilla tiedoilla olla hinta jossain 200€ paikkeilla
- Anonyymi
Kuka muka ymmärtää aloituksesta mitään ?
- Anonyymi
Jotenkin huolestuin omasta ajatusmaailmasta kun ymmärsin tuon, pakosti oppii tuon änkyttävän kirjotusvammasen kun joka foorumille ja kanavalle kirjottelee ihan höpöhöpö juttuja tuolla samalla tyylillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin huolestuin omasta ajatusmaailmasta kun ymmärsin tuon, pakosti oppii tuon änkyttävän kirjotusvammasen kun joka foorumille ja kanavalle kirjottelee ihan höpöhöpö juttuja tuolla samalla tyylillä.
Ostapoa mulle uusi paeempi kome kun pikkubirheet noin ärsyttää täydellistä ilm.,inseinööriainesta
- Anonyymi
Ihan juuri niin paljon kuin asiakas suostuu maksamaan ja itse kehtaa pyytää.
- Anonyymi
Jos hupiukolla on 15000 varaa laittaa aurinkopaneeleihin, niin kyllä konusta voi 200 velottaa 🤷
- Anonyymi
Hupi ukko osaa kyllä vaihtaa itse kontaktorin
Näyttökokeet suoritettu ja söhöoppi 10 todettua na kahdesa eri tutkinnossa että silleen
Hupi ukko evp
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523416Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512401- 1151204
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va9993Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48947- 46874
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 37726
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt198674