Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Otsikko olkoon tämä

Anonyymi-ap

Ihan silmissä kuihdun.

32

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat kuihtumisella? Lakastut vai riudut?

      - Yksin pimeässä kaipaan

      • Anonyymi

        En halua kommentoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua kommentoida.

        Et varmasti koska puhut toisen asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et varmasti koska puhut toisen asioista.

        Omista asioista puhun.


    • Anonyymi

      Minä voi sille mitään, en voi auttaa mitenkään. Pitäisi olla kokonaisen vuoden ajan täysin hiljaista ennen kuin sisin alkaa voida selsvästi paremmin.

      • Anonyymi

        Ja muutto tästä talosta pois. Naapurit häirinneet elämää niin kauan kuin olen tässä talossa asunut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja muutto tästä talosta pois. Naapurit häirinneet elämää niin kauan kuin olen tässä talossa asunut!

        Taas tätä naapureiden syyttelemistä. Oletko koskaan sanonut sille naapurille, että hänen läsnäolonsa häiritsee sinua?


      • Anonyymi

        Ei liity aloitus tuollaisiin asioihin eikä noihin naapuri höpinöihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity aloitus tuollaisiin asioihin eikä noihin naapuri höpinöihin.

        Juu. Ei kyllä varmasti kukaan naapuri kohta edes tervehdi, kun aina joku reuhaamassa ja syyttämässä. Olen miettinyt, että onkohan tuo jo trollausta. Palsta on kyllä omalta osaltani tehnyt tehtävänsä, vaikka onkin "vain palsta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Ei kyllä varmasti kukaan naapuri kohta edes tervehdi, kun aina joku reuhaamassa ja syyttämässä. Olen miettinyt, että onkohan tuo jo trollausta. Palsta on kyllä omalta osaltani tehnyt tehtävänsä, vaikka onkin "vain palsta".

        Teeppä oma aloitus ja hölise hölinäs sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teeppä oma aloitus ja hölise hölinäs sinne.

        Pahoitteluni. Poistun tästä ketjusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tätä naapureiden syyttelemistä. Oletko koskaan sanonut sille naapurille, että hänen läsnäolonsa häiritsee sinua?

        Minulla on tasan 1 normi naapuri. Hän ei pidä varmaan minua semmosena.
        Yritän asua niin että kunnioitan hänen asumisrauhaa.Aina olen tullut toimeen niiden naapureiden kanssa ketkä ei tahalleen häiritse minun perheeni elämää. Häiritsemisellä tarkoitan systemaattista, jatkuvaa kovien äänien tuottamista päivästä toiseen,se ei siis tarkoita jotain yksittäistä kovaa jytinää, kolinaa, pauketta tai bileitä.
        Moni ottaa huomioon myös ympäristön mölyt kuten arkiliikenteen, lähityömaat, viikonloppuhulinat ja tekee kovaääniset työt kodissaan yhtäaikaa tämän melun kanssa. Ikeä naapuri ajoittaa työskentely kuten ruohonleikkuut aina niille tunneille kun ympäristö hiljenee. Puhun tässä niistä ihmisistä joilla asuessaan on valinnan mahdollisuus luovia kotityönsä muut huomioon ottavasti(eläkeläiset, työttömät, yötyöläiset).
        Jotkut on niin ilkeitä naapureita että kimpassa vuoronperään bilettää tai tekee hommat jotta yhtään hiljasta ei ole. Yötyöläiset tarvii päivisin unta, pikkulapset ja vauvat, lemmikkieläimet tarvii päivällä rauhaa myös.
        Joissakin taloissa äänieristeet on surkeat joten normaalit ihmiset ottaa tämänkin huomioon asuessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Ei kyllä varmasti kukaan naapuri kohta edes tervehdi, kun aina joku reuhaamassa ja syyttämässä. Olen miettinyt, että onkohan tuo jo trollausta. Palsta on kyllä omalta osaltani tehnyt tehtävänsä, vaikka onkin "vain palsta".

        Harmittaa miksi ne normi naapurit yhtäkkiä lopettaa tervehtimisen ja taas ne häiriköt olisi mielellään tulossa joka päivä jopa kylään... Tasan ei käy onnenlahjat sanonta sopii hyvin.
        Kyllä sen näkee taloyhtiöissä että nämä päällepäsmärit itsekeskeiset hilluu pihoilla yötä päivää ja normaaleilla on muutakin elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja muutto tästä talosta pois. Naapurit häirinneet elämää niin kauan kuin olen tässä talossa asunut!

        En oo muuttamassa pois. Muutan sitten kun sinutkin normaali muuttaa pois ja tilalle tulee joku elämäntapa intiaani 24/7.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo muuttamassa pois. Muutan sitten kun sinutkin normaali muuttaa pois ja tilalle tulee joku elämäntapa intiaani 24/7.

        Korjaan ainutkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahoitteluni. Poistun tästä ketjusta.

        Älä poistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaa miksi ne normi naapurit yhtäkkiä lopettaa tervehtimisen ja taas ne häiriköt olisi mielellään tulossa joka päivä jopa kylään... Tasan ei käy onnenlahjat sanonta sopii hyvin.
        Kyllä sen näkee taloyhtiöissä että nämä päällepäsmärit itsekeskeiset hilluu pihoilla yötä päivää ja normaaleilla on muutakin elämää.

        ... Kuten työ ja kodin ulkopuoliset harrastukset.
        Onneksi keksittiin nämä älylaitteet ja pelimasinat,korvakuulokkeet, unettomat voi äänettömästi kuluttaa aikaansa.
        Valitettavasti on näitä älylaitteita vastaan olijoita jotka sitte harrastelee kotonaan tietenkin muuta unettomana, jotain ÄÄNTÄ tuottavaa tietenkin.


    • Anonyymi

      Mikä aiheutti kuihtumisen?

      • Anonyymi

        Varmaa terveydelliset syyt.


    • Anonyymi

      Kaikki kuihtuu aikanaan. Sitä voi yrittää kuitenkin hidastaa jos kyse ei ole mistään vakavammasta.

      • Anonyymi

        200kg on aika vakavaa. suosittelen kuihtumista!
        Kaurapuuro dieetti viikko/kk tehokas. Sykettä nostavaa liikuntaa vähintään 2,5h viikossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        200kg on aika vakavaa. suosittelen kuihtumista!
        Kaurapuuro dieetti viikko/kk tehokas. Sykettä nostavaa liikuntaa vähintään 2,5h viikossa.

        Tämä ohje on niille ketkä itse haluaa tehdä elämäntaparempan. Ei pakoteta, ei dissata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        200kg on aika vakavaa. suosittelen kuihtumista!
        Kaurapuuro dieetti viikko/kk tehokas. Sykettä nostavaa liikuntaa vähintään 2,5h viikossa.

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        200kg on aika vakavaa. suosittelen kuihtumista!
        Kaurapuuro dieetti viikko/kk tehokas. Sykettä nostavaa liikuntaa vähintään 2,5h viikossa.

        Jännä miten väännät päinvastaiseen suuntaan aloituksen. Naapuri kirjoittaja on vähäälyinen ja itseään täynnä kun tulee toisen aloituiseen kirjoittemaan omia ongelmiaan.


    • Anonyymi

      Silloin kun naiset alkaa mirkulla kiinnostaa kerp fit kuvauksiin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Parempi kuihtua terveydellisistä syitä kuin paisua.

    • Anonyymi

      Oi oi, toivottavasti joku kastelee sinua,

    • Anonyymi

      On niiiin mukavaa kun näitä samoja lausahduksia ja muita tupsahtaa täällä esille ku mitä juttelen. Tai lapset juttelee.

      • Anonyymi

        Juuri näin. 👍 terkuin Vinkuheinä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. 👍 terkuin Vinkuheinä 😂

        Vinkuheinä?? :)
        Tupsahtaa vielä hassuja joillekin eteen.
        Aikansa kutakin. Että rakkautta ja haleja vaan murusille ja muille <3


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe