Jätin Tusterin kauppaan

Anonyymi-ap

Kävin katsomassa uutta Tusteria ja samalla tietysti siemailin tuoretta kahvia ja nisuaja keksejä. Ei tullut kauppoja. Rahoituksen korot tapissa. Kuka näitä ostaa näillä hinnoilla.

40

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Polestarin saa prosentin korolla. Osta sellainen.

    • Anonyymi

      Nyt valehtelet niin notta korvat heiluu. Dacia kaupassa ei saa nisua saati kahvia. Korkeintaan pohjaan palanutta ruotsalaispaahtoista kahvia ja maitoa ei ole.

    • Anonyymi

      Tietenkin jätit auton ostamatta, koska olet PA. Miten olisi tonnin Corolla?

      • Anonyymi

        Sillä muuten pääseekin pidemmälle....


    • Anonyymi

      On se jo aika tullut joillekkin kun pitää näytellä auton ostajaa että saisi ilmaista pullaa ja kahvia,,, ties kuinka monessa liikkeesä päivittäin !

      • Anonyymi

        Jollain ihmisen pitää elää ja pullasta saa energiaa.
        Kiitos Kokoomus/Persut lahtari hallitus.


    • Anonyymi

      Jätin Tusterin kauppaan.....Ei varmaan ollut sulla muuta vaihtoehtoakaan tyhjätaskuna pyörähdellessä

      • Anonyymi

        Kävin pyörähtämässä Jopolla Tuster-kaupassa. Eipä tullut kauppoja. Sen sijaan pyöräilin kylille hakemaan keppanaa.


    • Anonyymi

      Rahaa on, sanoi eräs päämisterikin 😊

    • Anonyymi

      Dusterit (+ muut VWAG tekeleet) ja Toyotat jää kauppaan. Niin kuin kuuluukin.

      • Anonyymi

        Niin kuuluukin olla, jos tai kun rahat ja luotto on loppu. Mene metsään ja kerää sieniä ravinnoksi, saat halpaa energiaa, eikä se auto ole ehkä niin tärkeä asia.


    • Anonyymi

      Jouduin kärvistelemään kun toinen toistaan kiiltäviä Tustereita oli autokaupan rivissä. Onneksi sain tuoretta kahvia ja nisua. Se vähän lämmitti mieltä.

      • Anonyymi

        Ei siellä ole mitään Tusteria edes ollutkaan !!


    • Anonyymi

      Kyllä minä niin mieleni pahoitin. Toiset ajaa kiiltävillä, uuden karheilla Tustereilla. Minä joudun tyytymään tonnin pommiin, gorillaan. Mitä tästä opimme. Vastaus: emme mitään

    • Anonyymi

      Jokainen tällä palstalla ajaa 10v tai vanhemmalla autolla. Uuden auton omistajat ei toinen käsi housuissa suolikaksnelosessa lusmuile!

      • Anonyymi

        Jokainen tällä palstalla ajaa 10v tai vanhemmalla autolla............näin on !!!!!


    • Anonyymi

      Tänään taas teki mieli lähteä Dacia-kauppaan kun tuo kahvi on päässyt loppumaan kotoa. Mutta onkelmaksi koitui se että myyjät tunnistaa minut ja etten ole autoa ostamassa vaan olen ilmaisen kahvin perään. Olo on kuin PA. Onko tuttu tunne?

    • Anonyymi

      Mene Volvo kauppaan niin saat täytekakkua joka päivä. Eikä kukaan ihmettele että jätit Volvon kauppaan.

      • Anonyymi

        Meillä Volvot ja Dusterit ovat samassa kaupassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä Volvot ja Dusterit ovat samassa kaupassa.

        harmi


      • Anonyymi

        Mene Volvo kauppaan niin......Näinhän se menee !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        harmi

        Harmittaako se sinua siksi, että sinulla ei ole varaa kumpaankaan ? Koeta kestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaako se sinua siksi, että sinulla ei ole varaa kumpaankaan ? Koeta kestää.

        Kyllä minua nyt harmittaa harmittaa harmittaa. Ei ole varaa Tusteriin, uudenkarheaan. Tonnin gorillalla mennään etiäpäin mutkaista tietä näkymättömiin.


    • Anonyymi

      Kyllä minä nyt mieleheni pahoitin. Olin menossa ryystämään ilmaista kahvia. Myyjä ilmeisesti tiesi aikeeni ja sanoi jo kaupan tuulikaapissa että tänne ei tulla vain ryystämään kahvia ja syömään kaupan pullaa. Nolosti käännyin pois ja s marketista hain saludoa ja domino keksejä. Miten tässä näin pääsi käymään. Kommentteja.

      • Anonyymi

        Minä olen viimeiset 5 vuotta joka päivä ryystänyt kahvia volvo kaupassa.


    • Anonyymi

      Onko näin sunnuntaina mikään autokauppa auki, aamukahvi jäi juomatta?

      • Anonyymi

        Autoverkkokauppa on auki. Siellä kävin ryystämässä sumpit. Oli tosin automaattikahvia. Eikä nisusta ollut tietoakaan.


    • Anonyymi

      Suomalaiset ovat näköjään onnellista kansaa !!

    • Anonyymi

      Toistan teesini. Vw aagee on paras. Myy eniten autoja Suomessa. Ostakee vain aageen tuotteita, saatte sellaista teknologiaa kuten TSI, DSG. Näistä Terot ja Terryt näkevät märkiä unia.

      • Anonyymi

        Näistä Terot ja Terryt näkevät märkiä unia.............Virtsan karkailua vain !!


    • Anonyymi

      Jo on huonot ajat ,jos joutuu dusteriin rahoitusta ottaan .Käteisellä tollaset ostetaan .

    • Anonyymi

      Hehehehehe. Kyllähän Tusteriinkin pithää ottaa rahoitusta! Maksaa sen 25 k€

    • Anonyymi

      Jätin Tusterin kauppaan............Mulle se on vielä näkemätön kapistus !

    • Anonyymi

      On se kumma. Jossain päin autoa lukee DUSTER, mutta tällä palstalla auto
      yhtäkkiä on TUSTER!
      Mikä ero?
      Duster on olemassa, Tuster ei!
      En ole kieltämässä murteen puhumista, mutta kirjakieltä kai sentään voi edes yrittää oppia.
      Miten oppiminen tapahtuu?
      Lukemalla sanomalehtiä.

      • Anonyymi

        Hahahahahahaha. Hihihihih8ihi. Se on kuules Tuster täällä hämeessä. Ja sillä ei ajele hienompiväki. Muhahahahahss


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahahahahaha. Hihihihih8ihi. Se on kuules Tuster täällä hämeessä. Ja sillä ei ajele hienompiväki. Muhahahahahss

        Se on kuules Tuster täällä hämeessä.......Ei kai hämeestä löydy sellaisia aarniometsiä että siellä olis voinut kehittyä noin kouluttamatonta kansaa !!!


      • Anonyymi

        Lukemalla sanomalehtiä. *huutonaurua* KUKAAN, SIIS EI KUKAAN alle 50v tilaa sanomalehtiä saati osta niitä. Miksi maksaa mansikoita muutamasta sivusta uutisia kun kaiken saa netistä.


    • Anonyymi

      No ei tietenkään tullut kauppoja kun olet pa, etkä saanut edes osamaksurahoitusta hyväksytyksi.

      • Anonyymi

        Pyöräilin Jopolla Tuster kauppaan. Sinne jäi Tusterit pölyttymään, en kelpuuttanut itselleni avtoksi. Kyllähän Jopo, vähän ruosteisenakin, on parempi vaihtoehto. Kommentteja. Mietteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyöräilin Jopolla Tuster kauppaan. Sinne jäi Tusterit pölyttymään, en kelpuuttanut itselleni avtoksi. Kyllähän Jopo, vähän ruosteisenakin, on parempi vaihtoehto. Kommentteja. Mietteitä.

        Mä olen huomannut sen että parhaat Daciat ovat sellaisia jotka on jätetty pölyttymään kauppaan. Ser jätettähän tai siihen rinnastettavia ovat kaikki Daciat.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9789
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      402
      4226
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2936
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2845
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2614
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      212
      2613
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1823
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1667
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1610
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe