Mulla on oikeasti paineita

Anonyymi-ap

Olla sulle riittävän hyvä. Ei sitä helpota se että susta kilpailee muutkin miehet :/

37

779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkälainen on "riittävän hyvä"?

      • Anonyymi

        Paras


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­N­­­y­m­­­f­­o­­m­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#180404346

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Sä oot ainut jonka haluan! Mua ahdistaa ne muut miehet, jotka ahdistelee ja yrittää flirttaa. Ihanasti tulit suojelee mua pari kertaa siltä limanuljaska ukolta, arvostan ja sillon huomasin et taidat välittää oikeesti.

      • Anonyymi

        Sinä et vaan ole terve!


      • Anonyymi

        Ei ole aloituksessa sinusta kyse. Miksi tuut soopaa jauhamaan. Tee oma aloitus. Purkkaliisa


    • Anonyymi

      Taitaa nämä "muut kilpailevat miehet" olla sinun omaa mielikuvituksesi tuotetta. Sitä paitsi onko niillä merkitystä jos pitäisikin paikkaansa jos kukaan niistä ei häntä uskalla lähestyä. Yhtä epävarmoja hekin. Miksi et olisi riittävän hyvä?

    • Anonyymi

      Eikö sillä kenet haluat ole omaa tahtoa? Jos hän haluaa vaan sinut, niin eihän niillä muilla ole mitään väliä. Ethän nyt vain maalaile mitään täydellistä jumalaa / jumalatarta päässäsi, jolle et riittäisi? Kukaan ei ole sellainen.

    • Anonyymi

      Ja minä kun haluan vain sinut juuri sellaisena kuin olet :(

      • Anonyymi

        Mulla ihan sama

        Yritän petrata time after time

        Se on hidasta

        Saa taistella itsensä kanssa

        Ehkä paheiden määrä on vakio

        Ehkä riitän

        Ehkä


    • Anonyymi

      Tunne on varmasti ihan sama toisinkin päin.

    • Anonyymi

      Emmä tiiä tuunko sulle kaikkeen riittämään
      Jos sä lasket mut jonku sun funktioiden sisään
      Onko kaikest aina pakko saada selvää
      Eiks voitas olla vaan kaks toisillemme hellää ❤️

    • Anonyymi

      Kannattaa säästää paineet oikeussaliin. En kusisi päälle vaikka olisi tulessa

    • Anonyymi

      Käy käellä

    • Anonyymi

      Ei mua uskalla kukaan lähestyä😁 Et edes sinä.

      • Anonyymi

        Ei ole mun kirjoitus sitten tää😁👆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mun kirjoitus sitten tää😁👆

        No ei niin ku se on mun...


    • Anonyymi

      Muutkin miehet? Miten niin?

    • Anonyymi

      Vastaan kuin hänelle. Kiinnostaisi tutustua paremmin juuri sinuun, ei kiinnosta muut yrittäjät. Toki kun aikaa kuluu ja ymmärsin että ei sulla välttämättä enää kiinnostakaan, jossain vaiheessa on pakko yrittää mennä eteenpäin.

      • Anonyymi

        Kiinnostaa kuulla missä murrealueella puhutaan näin väärin? Ei sulla kiinnosta?


    • Anonyymi

      Aloitus ei ole terveen ihmisen kirjoittama.

      • Anonyymi

        Rakastat kyllä itseäsi

        Ja se on tietysti hyvä


    • Anonyymi

      Kyllä mäkin olisin ap:na huolissaan, jos joutuisi minua vastaan kilpailemaan. Eihän ap-paralla ole mitään mahkuja.

      • Anonyymi

        Niinpä, ei meillä tunneasioissa ujoilla ole mitään mahdollisuuksia ihanimpiin naisiin.

        Mieheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, ei meillä tunneasioissa ujoilla ole mitään mahdollisuuksia ihanimpiin naisiin.

        Mieheltä.

        Sait wa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sait wa

        En muuten saanut.


    • Anonyymi

      Siipeilijä on semmoinen

    • Anonyymi

      Liittyykö tää niihin pappa-aloituksiin?

      • Anonyymi

        No mietippä tarkkaan ja katso aloitusaikaa. Taidat olla hieman yksinkertainen.


    • Anonyymi

      Koen että minulla on ihan kelpo itsetunto, olen ihan hyvännäköinen osittain, hauskakin ja kivaa seuraa. Silti, kovimpien ihastusten iskiessä koen älytöntä riittämättömyyden tunnetta, höpötän ja käyttäydyn kuin idiootti, kelaan mokiani ja olen 110% varma siitä että en kelpaa. Juuri sellainen on nyt olo yhden miehen kanssa.

      Että johtuisiko sinullakin AP fiilikset siitä että olet tosissasi kiinnostunut..? Jos ihastuksesi haluaa kanssasi olla tekemisissä, niin voit ainakin olla varma että hän haluaa olla tekemisissä juuri sinun kanssa, eikä kenen tahansa kanssa vain siksi että ei muuta ole, jos kerran ottajia on muitakin.

    • Anonyymi

      Tiedoksi naiselle: minä en kilpaile sinusta. Olen ymmärtänyt että ainoa tapa millä voin ikinä kelvata sinun ikiomaksi ja ainoaksi mieheksesi, on, jos sinä rakastat minua. Siihen ei kilpailut auta.

      • Anonyymi

        Jotta voi rakastua, täytyy ensin tutustua ja viettää aikaa yhdessä. Jotta siihen pisteeseen pääsee, täytyy ainakin lähestyä… ja ehkä kestää ajatus että joku muukin yrittää lähestyä. Tai sitten olla suoraan luovuttaja, jos ei minkäänlaista ajatusta ”kilpailusta” kestä. Itse tosin tulkitsisin sen kiinnostuksen tai terveen itsetunnon puutteeksi…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotta voi rakastua, täytyy ensin tutustua ja viettää aikaa yhdessä. Jotta siihen pisteeseen pääsee, täytyy ainakin lähestyä… ja ehkä kestää ajatus että joku muukin yrittää lähestyä. Tai sitten olla suoraan luovuttaja, jos ei minkäänlaista ajatusta ”kilpailusta” kestä. Itse tosin tulkitsisin sen kiinnostuksen tai terveen itsetunnon puutteeksi…

        Ehkä minulta puuttuu jälkimmäistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotta voi rakastua, täytyy ensin tutustua ja viettää aikaa yhdessä. Jotta siihen pisteeseen pääsee, täytyy ainakin lähestyä… ja ehkä kestää ajatus että joku muukin yrittää lähestyä. Tai sitten olla suoraan luovuttaja, jos ei minkäänlaista ajatusta ”kilpailusta” kestä. Itse tosin tulkitsisin sen kiinnostuksen tai terveen itsetunnon puutteeksi…

        Ja meinaat että parhaaseen suoritukseen perustunut valinta on se minkä varaan rakkaus rakentuu? Katso nyt tätä pettämisen ja eroamisen määrää maailmassa. Ihmisillä ei ole hajuakaan miten se kumppani löydetään joka pysyy vierellä ja jonka vierellä pysyy. Ja ihmiset jotka eroavat ja pettävät ovat juurikin niitä kilpureita. On pakko pettää jos on parempaa tarjolla, se on noiden ihmisten luonteenlaki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja meinaat että parhaaseen suoritukseen perustunut valinta on se minkä varaan rakkaus rakentuu? Katso nyt tätä pettämisen ja eroamisen määrää maailmassa. Ihmisillä ei ole hajuakaan miten se kumppani löydetään joka pysyy vierellä ja jonka vierellä pysyy. Ja ihmiset jotka eroavat ja pettävät ovat juurikin niitä kilpureita. On pakko pettää jos on parempaa tarjolla, se on noiden ihmisten luonteenlaki.

        Voi tsiisus kraist mitä minä taas luin..

        🙉🙊🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tsiisus kraist mitä minä taas luin..

        🙉🙊🙈

        Niin ja Sivusta oli tämä.


    • Anonyymi

      Olet vaan oma itsesi ja annat hänen tehdä ratkaisunsa

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe