Mitenkä vorsalaiset suhtautuu rokotuksiin tänä päivänä?Onko heränneitä vai harmaata massaa?
Osa kuulemma palvoo jo tekoälyä ja perustaa elämänfilosiansa tekoälyn vastausten mukaan, onko asiat näin heikoilla kantimilla vorsasa?
Kaveripiirissä metsästetään ja harrastetaan miehisiä hommia kuten viinanjuontia ja kortinpeluuta ja nussuttelua.
Toista on nämä baareissa notkuvat elämäntapatyöttömät betonikuutiosta jotka esittävät olevansa fiksua, mutta työura + oma kämppä kertoo totuuden.
Parta ajamatta, pipo päässä sisätiloissa esiinnytään kuin mitkäkin edisonit mutta meriitit puuttuvat.
Rokotetut vorsalaiset
6
324
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki rokotukset otettu, ite, isovanhemmat ja aikuiset lapset.
Meillä ja isovanhemmilla ei ole ollut mitään nuhaa, flunssaa tai influenssaa yli 30 vuoteen.
Taidetaan olla niin vahvoja että rokotteetkaan ei ole meitä sairaaksi tehneet.- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18040705R
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Yhtäkään koronarokotetta en ole ottanut. En ole sairastunut. En luota tekoälyyn. En notku kapakoissa. En nauti alkoholipitoisia juomia. En harrasta seksuaalisia suhteita. En käy töissä. En juo kahvia. Olen olemassa. Oleminen on parasta elämässä.
- Anonyymi
Mulla on tuttavia, jotka ovat sairastelleet rokotuksen jälkeen.Kaikilla melkein samat sairaudet. Ennen ei mitään.Meidän porukka ei ottanut ketään rokotetta eikä käytetty nenäsuojaa.Ollaan terveinä pysyneet. Koko homma ihmisten pelottelua
- Anonyymi
Minä otin 4 rokotusta muistaakseni. Kolme ekaa Forssassa ja viimeisen Helsingissä, olisiko 1v6kk sitten. Enpä ole sairastellut kulkutauteja. Napatyräleikkauksessa kävin alkuvuodesta Espoossa. Ikää on yli 60v.
- Anonyymi
sundellin ville kyselee tosissaan AI:lta vastauksia elämän suuriin kysymyksiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833892
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342803Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä972206Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?271710Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201697- 301584
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731453