VANTAAN alakoulun oppilaiden vanhemmat saivat tällä viikolla Wilma-viestin, jossa heille kerrottiin koululaisten huonosta käytöksestä koulun järjestämällä retkellä, uutisoi Iltalehti.
Vanhemmille kerrottiin, miten koulun alkuviikosta järjestämä retki Vantaan Pyhän Laurin kirkolle sai ikävän käänteen, kun oppilaat käyttäytyivät epäkunnioittavasti ja pilkkaavasti.
Wilma-viestin mukaan osa oppilaista osoitti mieltään sankarihaudoilla hyppien ja sylkien niiden päälle.
Yksi äiti kertoo lehdessä, että hänen retkelle osallistunut tyttärensä kertoi myöhemmin kotona, että hyppimisen ja sylkemisen lisäksi lapset huutelivat kristinuskoa solvaavia asioita ja kiroilivat reippaasti.
Retkelle osallistui noin 70 lasta.
Maassa maan tavalla tai maasta pois
Anonyymi-ap
4
226
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo pakko tehdä mitään retkiä, koulussa pitäisi opettaa eikä reissata
- Anonyymi
Vanhempien kuuluu , jo lain mukaan, opettaa kersansa ihmisten tavoille.
Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhempien kuuluu , jo lain mukaan, opettaa kersansa ihmisten tavoille.
Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.Tätä tämä on vapaa kasvatus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä tämä on vapaa kasvatus
Vapaasti kasvatetut munaavat itsensä js häpäisevät vanhempansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117