Lieksan lehden ilmestymispäivät voi vähetyä

Anonyymi-ap

Lieksan lehden ilmestymispäivä voi vähentyä yhteen kertaan viikossa ja Ylä-karjala vuoden 2024 aikana. minulle riittää kerran viikossa. Lehdet on kalliita kantaa paperin keräykseen hyvin tulee luettua diginä uutisia säästöjä tulee

33

472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Homolehti työtön ei saa lukea kuntouttavassa kun apuohjaaja lukee sitä aamupaskalla sen jälkeen haisee rapulapaska lehdestä.

• Anonyymi

Työttömillä ei ole oikeus kuunnella radiota ja lukea lehtiä jos on aktivointitoimenpiteessä vaan on toteltava työnohjaajan käskyjä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työttömillä ei ole oikeus kuunnella radiota ja lukea lehtiä jos on aktivointitoimenpiteessä vaan on toteltava työnohjaajan käskyjä

Lehdet, radiot telkkari pitää kattaa perustoimeentuella työttömät tarvitse mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"aamupaskalla sen jälkeen haisee rapulapaska lehdestä..."
        Onpas teillä siellä kuntouttavassa varsin omaperäiset ja omituiset käytännöt.
        Sanot että lehti haisee. Käyttääkö tämä apuohjaaja sitä lehteä pyyhkimiseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"aamupaskalla sen jälkeen haisee rapulapaska lehdestä..."
        Onpas teillä siellä kuntouttavassa varsin omaperäiset ja omituiset käytännöt.
        Sanot että lehti haisee. Käyttääkö tämä apuohjaaja sitä lehteä pyyhkimiseen?

Rapulapaskanhaju tarttuu halpaan lehtipaperin huokosiin, ylijäämä muste ja värimuste imee 2-kerroin suolistokaasujen hajut tähän halpispaperiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rapulapaskanhaju tarttuu halpaan lehtipaperin huokosiin, ylijäämä muste ja värimuste imee 2-kerroin suolistokaasujen hajut tähän halpispaperiin.

Muutenkin kuntouttavassa haisee hirveä ulosteenkäry. Kaikki säästää aamupaskan vanhaan Alkon kiinteistöön. Vettä säästellen kuntoutuvat työttömät ruikkivat k-menukusta 4 tuntia putkeen.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

💋 ­­­N­­­y­­­m­f­­­o­m­­­a­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Nytkin on liian mittava lukupaketti, kun menee päivä aamusta iltaan lukiessa ja halpaan hintaan, kuten silloin luvattiin, kun viimeksi lehti uudistui.
      Loppuu lehden tilaus meiltä ainakin. Mutta ymmärtäähän tuon, kun lehti ei uskalla kaikkea ja kaikesta kirjoittaa ja muutenkaan, kun ei tapahdu koko pitäjässä mitään erikoista.

• Anonyymi

No lopetahan sinä se tilaus.
        Oikeasti se oli niin, että ilmestyminen loppui, kun et maksanut siitä? Noh, sattuuhan sitä.

Oikeastaan minä jo odottelinkin, että milloin tuo muuttuu yksipäiväiseksi. Lieksan väki ja yritykset vähenee, eikä uusia tilaajia tai ilmoittajia kaupunkiin tule. Onhan se nyt ihan selvää, ettei tommosesa käpykylässä riitä enää matskua.
        Aikaa seuraavaan siirtoon on sitten 10 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No lopetahan sinä se tilaus.
        Oikeasti se oli niin, että ilmestyminen loppui, kun et maksanut siitä? Noh, sattuuhan sitä.

Oikeastaan minä jo odottelinkin, että milloin tuo muuttuu yksipäiväiseksi. Lieksan väki ja yritykset vähenee, eikä uusia tilaajia tai ilmoittajia kaupunkiin tule. Onhan se nyt ihan selvää, ettei tommosesa käpykylässä riitä enää matskua.
        Aikaa seuraavaan siirtoon on sitten 10 vuotta.

Sinullakaan ei siis ole varaa muuhun kuin tummelipurkkiin ja vanhaan jallulehteen. Sillä pärjäät vielä sen 10 vuotta. Noh, sattuuhan sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinullakaan ei siis ole varaa muuhun kuin tummelipurkkiin ja vanhaan jallulehteen. Sillä pärjäät vielä sen 10 vuotta. Noh, sattuuhan sitä.

Katsoin Tummelipurkin kuvan äsken netistä ja Jalluakin joskus selannut, mutta se ei herättänyt ihmeempiä himoja. Kuvat olivat helvetin huonoja, muistaakseni.
        Tummelia on näköjään myös tuubissa. Jos joudutte kuljettamaan ainetta huomaamattomasti, niin tuubi saattaisi olla kätevämpi kuin purkintolho. Voisi kuvitella, että tuubi kulkee kivasti povitaskussa. Housujen etutaskussa se voisi synnyttää väärän mielikuvan.
        Itse en sitä käytä, mutta jollekin voi olla hyvinkin tarpeen.

• Anonyymi

Muhkea lukupaketin hinta 18 markkaa aikoinaan 1,50 markkaa. Sipuliteemakkarakin T-kauppayhtiöllä 1,95 kilo. Lapin Kulta 3 olut 4-05 markkaa pullo

• Anonyymi

Mä luen Jållulehteä, olen tyytyväinen. Joka päivä kuuma ja muhkea lukupaketti kirjastossa odottaa. Laminoituna!

• Anonyymi

Olet siis sillä tyydytetty.

• Anonyymi

Lieskan lippu vois tulla ilmaiseksi työttömille kuntoutujille olisi postipirkolla töitä. Ja jokapäivä pitää ilmestyä on paljon tarjouksia 2 kaupassa ja työpaikkailmoituksia. 9eurolla ostaa makkaraa ja k-menua

• Anonyymi

Jonninjoutava "Lieksan lehen" talo. Ulos vaan joka iikka oppii olemaan työtön kuntoutuja eikä ajella juppiautoilla/rätkillä. Canon kamerat ulosottoon. Loppuu ympyräkuvien ratkuttelu+haastattelut oletko jo hiihtäny yms. paskakysymykset.

• Anonyymi

Sarjakuvaa lehteen lieksan hölmäilystä, homoilusta,k-menun kittuusta reunatiellä,

• Anonyymi

Totta! Lieksan lehteen kuten joka lehteen tarvitaan edes yksi ajankohtainen, kantaaottava, humoristinen sarjakuva. Lieksasta löytyy varmasti piirtäjä.

• Anonyymi

Minä luen BMW:n korjauskäsikirjaa ja Tummelimainoksia, ne takaavat riittävän sivistyksen lieksan foorumilla.

• Anonyymi

Paikallislehdet kuten Karjalainen, niin siitä saa vanhaa tietoa, eli tämänpäivän tapahtumat on huomenna luettavissa. Reliaikaista tietoa saa netistä kokoajan.
        Lieksan liuskassa on vielä vanhempaa tietoa tarjolla.

• Anonyymi

Olen pyyhkinyt sottaisen ahnukseni lieksa lehdellä

• Anonyymi

Vahvaa osaamista 🏋️‍♂️

• Anonyymi

Ei haittais vaikka ei ilmestys sitä yhtäkään läpyskää

• Anonyymi

Mölsä lupasi muhkea lukupaketin kaksi kertaa ilmestymiseen siirtymisen vuoksi, lopetin tilauksen kokonaan kun valhe paljastui. En tilaa enää ikinä kyseistä valelehteä.

• Anonyymi

Nurmeksessa postikaan ei kulje kuin joka toinen arkipäivä, ei viiti lukea vanhoja lehtiä kalliilla hinnalla. Harmittaa vain mummot ja papat, kun ainoa tietolähde tulee milloin sattuu ja jotakin sisältöä elämään lehden lukeminenkin toisi. Suotta vain kulkea postilaatikolla, kun ei tiedä, olisko siellä lehteä ja talvikin on tulossa.

• Anonyymi

Radio auki aamulla ja radiosta kuuluu kaikki Pohjois-Karjalan uutiset. Lieksan Lehdessä on ilmestymispäivänä uutiset jo vanhoja ja ei niihin ole enää luottamistakaan (esim. susihysteria ja GFN).

• Anonyymi

Työtön kuntoutuva mummo ei lue LL koska posti ei kulje korpeen maksut tulee ajallaan.

• Anonyymi

Kuinka moneen kotitalouteen LL tulee Lieksan alueella? Tätä tietoa ei haluta paljastaa.
      Kaupunki maksaa kymmenien tuhansien tuet lehdelle ja pitää ilmoituslehtenään, mutta mitään todellista faktaa ei ole ilmoitusten tavoitettavuudesta.

• Anonyymi

4H kerholaiset yrittää osingolle lehden jakoon syrjäkylille, jotta iskä saisi uuden s-luokan mersun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

4H kerholaiset yrittää osingolle lehden jakoon syrjäkylille, jotta iskä saisi uuden s-luokan mersun

Työtön kuntoutuja voisi jakaa lehtiä ruosteisella polkupyörällä. Aamuisin ponppii ponilla reunatieltä urheilukadulle iloisena pupukorvat huurussa. Aamurapulapaskan jälkeen pakkaseen kitisevin pyöränketjuin. Mukana k-menu olutta 9 purkkia.

• Anonyymi

Kallis lehti sisältöönsä nähden. Lopetin tilauksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työtön kuntoutuja voisi jakaa lehtiä ruosteisella polkupyörällä. Aamuisin ponppii ponilla reunatieltä urheilukadulle iloisena pupukorvat huurussa. Aamurapulapaskan jälkeen pakkaseen kitisevin pyöränketjuin. Mukana k-menu olutta 9 purkkia.

Ei 9 euron höpelöistä ole lehtiä jakamaan, ei ponilla eikä laholla pyörällä. Kusevat ja paskovat lehtien sekaan kuitenkin, kun ovat päästään vialla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei 9 euron höpelöistä ole lehtiä jakamaan, ei ponilla eikä laholla pyörällä. Kusevat ja paskovat lehtien sekaan kuitenkin, kun ovat päästään vialla.

Työtön kuntoutuja on kovaa valuuttaa työmarkkinoilla juo k-menua ja puskee pakkasessa humalassa tuunia 👨‍🚒🤷‍♀️

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      57
      3669
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2626
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe