Polvinen haluaa lopettaa luontokuvaukset Kuhmossa

Anonyymi-ap

Mistä näitä persuja sikiää jotka puhuu aivan päättömiä. Kuhmossakin näitä toopeja valitettavasti riittää.

32

1201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäpä muuta voi odottaa yksinkertaiselta huijarilta?

    • Anonyymi

      Asiaahan se puhuu

      • Anonyymi

        Niin sinun mielestäsi mutta suurin osa kansalaisista on toista mieltä,,revi siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinun mielestäsi mutta suurin osa kansalaisista on toista mieltä,,revi siitä.

        Suurin osa minun kanssa samaa mieltä ja piste


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa minun kanssa samaa mieltä ja piste

        Entäs ne reilun 5.5 miljoonaa muuta kansalaista?????????????????????????
        Sinun ystäväpiiri on marginaalinen.


    • Anonyymi

      Kettunen puhuu päivän lehdessä persijen bensapopulismista, tämä petopopulismia.

    • Anonyymi

      Totta kirjoittaa. Metsissä on myös paljon ns. luutonta lihaa: Lihan palasia, koiranruokaa, kaloja mm. särkiä ja lahnoja. Eivät liene niitä ammattikuvaajien jätteitä, vaan lisänä niille omatoimisten metsästäjien jäljiltä. Viljan vienti rannoille tulisi myös kieltää lintujen ruokinnan varjolla. Sielläpä myös ne karhut asustaa ja sudet päivystää hirviä. Paikalliset asukkaat kantavat pelkovastuun. Huom! niitä kalastuksen tuotteitahan ei vissiin tarvitse edes ilmoittaa mihinkään. Jotain sääntöä näihin tulisi saada. Sudet on vähän liian usein seuralaisina marja- ja kalamatkoilla. Eivät tosiaan ole arkoja. Kulkevat muutaman metrin päässä samaan suuntaan ja makoilevat lähistöllä. Joten ihminen itse on kesyttänyt niistä haittaeläimiä.

      • Anonyymi

        Ei muuta kuin kaikki haaskat tarkastusten alle. Kuvaajien haaskat on itärajalla van näitä muita sitten ihan asutuksen tuntumassa ympäri maakuntaa. Miksi asiat muuttuisi jos vain kuvaushaaskat kiellettäisiin kun ne muut jää maastoon valvomati.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Totta kait haluaa lopettaa kun ei aikoinaan huolittu bisnekseen mukaan, nyt sitten jeesustelee asialla johon itsellä hirmuinen hinku vaan kun ei rahat riittäneet.

      • Anonyymi

        Nyt tuli paha


    • Anonyymi

      Miksei haaskaruokinnaksi lueta myös kalan perkeitä ja koiran nappuloita?

    • Anonyymi

      Haaskakuvaus kiellettävä ehdottomasti ja joka haaskan metsään vie se vankilaan sietäisi laittaa

      • Anonyymi

        Polvisen kuvaus kiellettävä ehdottomasti ja joka Polvisen metsään vie se vankilaan sietäisi laittaa.


    • Anonyymi

      Mitä tämä ruokinta mahtaa tehdä maaperälle ja ympäristölle? Imeytyy maaperään ja kulkeutuu vesistöihin? Kyllä tavantallaajan on laitettava biojätteet kompostiin tai ostettava keräyspalvelu - onneksi sillä muuten rotat valtaavat alaa.
      Nämä kaikki ruokintapaikat pitäisi laittaa julkiseen karttapalveluun ja viranomaisten tarkastettava laillisuus.

      • Anonyymi

        No niin pitäisi, näkisi kaikki miten paljon niitä on asutuksen tuntumassa metästäjillä ja "luontokuvaajilla".


    • Anonyymi

      Pölhöpersu pääsi äänestäjiä huijaamalla eduskunnan ilmaisten lihapatojen ääreen.

      • Anonyymi

        Joo ja häntä äänestäneet tunnistaa vituksesta punaisesta naamasta.


    • Anonyymi

      Eikö ne kansanedustajat tavallisesti ole alueensa yritystoiminnan puolestapuhujia? Tämä haluaa lopettaa yrityksiä. Mitä se kaupunki on asiasta sanonut?

      • Anonyymi

        Noinhan se pitäisi olla mutta tämä huijari ei päässyt aikoinaan mukaan siihen kuvaus bisnekseen kun ei ollut rahaa taskussa millä osallistua liiketoimintaan.
        Nyt sitten jeesustelee muka asian kanssa.
        Nyt kun lukee häntä puolustavien persujen kirjoituksia niin tunnen myötä häpeää heidän järjen juoksustaan.
        Varsinkaan kun ei voida myöntää edes vähän virhe valinnasta.
        Eikö tosiaan heidän joukoistaan olisi ollut nuorta, viisasta ehdokasta joka täyttäisi kansanedustajan mittapuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se pitäisi olla mutta tämä huijari ei päässyt aikoinaan mukaan siihen kuvaus bisnekseen kun ei ollut rahaa taskussa millä osallistua liiketoimintaan.
        Nyt sitten jeesustelee muka asian kanssa.
        Nyt kun lukee häntä puolustavien persujen kirjoituksia niin tunnen myötä häpeää heidän järjen juoksustaan.
        Varsinkaan kun ei voida myöntää edes vähän virhe valinnasta.
        Eikö tosiaan heidän joukoistaan olisi ollut nuorta, viisasta ehdokasta joka täyttäisi kansanedustajan mittapuun.

        Kyllä näin.
        Kun katsoo eduskunnassa olevia perus suomalaisten edustajia , joukossa viisaita nuoria edustavia kansalasia ja mitä täältä Kainuusta voi herran pieksut sentään.
        Eikö yhtään toista voitu valita?
        minua jopa hävettää puolestanne vaikka en puoluetta kannatakkaan.


    • Anonyymi

      Antaa perkele lopettaa ja samalla kaikki kitisijät samalla kertaa.. tai panna ees pakkotöihin

      • Anonyymi

        Ei riitä polovisen rahkeet lopettamaan ei tapahdu muuta kun naama rupejaa punottamaan kuten hänen äänestäjillään


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Muutama viikko sitten sano jotta kehittäkää matkailua sitten parin viikon päästä lopettamassa matkailuyrityksiä. Ottaako tästä kukaan mitään selvää? Tietäneekö itsekään mitä puhuu?

      Viestini Kainuulaisille on:
      Hallituksella, kuten itsellänikin on tavoitteena edistää matkailua ja elinkeinoelämää Kainuussa niin, että lennot sujuisivat markkinaehtoisesti.

      Nyt hallitus on tehnyt osansa ja kannustan elinkeinoelämää ja matkailua kehittämään toimintaa luottaen lentoliikenteen jatkumiseen.

      Markkinaehtoisuuden täyttyminen näyttää, onko lisäbudjeteille tarvetta tulevina vuosina lentoliikenteen osalta.

    • Anonyymi

      Jokainen vähänkin täysijärkinen, puoluekannasta riippumatta, haluaa lopettaa haaskaruokinnan

    • Anonyymi

      On teilläkin ongelmat

      • Anonyymi

        Sanoppa muuta minäkin oon samaa mieltä että kaikki persut suomesta voisi vaihtaa päikseen afrikkalaisiin insinööreihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoppa muuta minäkin oon samaa mieltä että kaikki persut suomesta voisi vaihtaa päikseen afrikkalaisiin insinööreihin.

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoppa muuta minäkin oon samaa mieltä että kaikki persut suomesta voisi vaihtaa päikseen afrikkalaisiin insinööreihin.

        Jos vaihettais niin naispuolisiin kävis mulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoppa muuta minäkin oon samaa mieltä että kaikki persut suomesta voisi vaihtaa päikseen afrikkalaisiin insinööreihin.

        Tuskin ne afrikkalaisetkaan sun mukaan känsäkourasta lähtee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vaihettais niin naispuolisiin kävis mulle

        ne on rotunaisia, sinä et niille kelpaa


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe