Onko ylipainoisuus muotia nykyisin?

Anonyymi-ap

Miten, että onko ylipaino nykyisin muotia, kun sitä niin monet näyttävät suosivan?

62

1261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedä siitä, mutta kyllä siitä moni näyttää pitävän.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😍 ­­­N­­y­m­f­­­o­m­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Siitä on tullut uusi normaali.

      Yli 60 % suomalaisista on läskejä. Sen näkee kaduilla ja kaupoissa. Jopa iso osa koululaisista on kauheita läskejä eli vanhemmat vihaavat lapsiaan.

      • Anonyymi

        Toivottavasti kukaan jolla on painon kanssa ongelmia ei lue sinun nimittelyäsi toisista ihmisistä
        Moni nuori tyttö vihaa itseään kun ei voi sille lihavuudelleen mitään vaikka miten yrittää jos sitten saa lukea että on kauhea läski jonkun aikuisen kirjoittamana niin ei varmaan edistä asiaa mitenkään.
        Joten jätetään jokaisen paino ongelmat niille joilla niitä on eikä tuomita niin kovasti. Sillä tuomitseminen ei ole koskaan johtanut mihkään hyvään
        Katsele siellä kaupoissa muita jos nii kamalaa on kun joku on lihava . Itselläsi voi olla jokin defekti kehossasi myös mikä ei miellytä katsojaa , joten ollaan kukin sellaisia kun ollaan ja pidetään ainoastaan huolta itsestämme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti kukaan jolla on painon kanssa ongelmia ei lue sinun nimittelyäsi toisista ihmisistä
        Moni nuori tyttö vihaa itseään kun ei voi sille lihavuudelleen mitään vaikka miten yrittää jos sitten saa lukea että on kauhea läski jonkun aikuisen kirjoittamana niin ei varmaan edistä asiaa mitenkään.
        Joten jätetään jokaisen paino ongelmat niille joilla niitä on eikä tuomita niin kovasti. Sillä tuomitseminen ei ole koskaan johtanut mihkään hyvään
        Katsele siellä kaupoissa muita jos nii kamalaa on kun joku on lihava . Itselläsi voi olla jokin defekti kehossasi myös mikä ei miellytä katsojaa , joten ollaan kukin sellaisia kun ollaan ja pidetään ainoastaan huolta itsestämme

        Onko se ylipaino siis nykyisin muotia, kun sitä niin monet näyttävät suosivan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti kukaan jolla on painon kanssa ongelmia ei lue sinun nimittelyäsi toisista ihmisistä
        Moni nuori tyttö vihaa itseään kun ei voi sille lihavuudelleen mitään vaikka miten yrittää jos sitten saa lukea että on kauhea läski jonkun aikuisen kirjoittamana niin ei varmaan edistä asiaa mitenkään.
        Joten jätetään jokaisen paino ongelmat niille joilla niitä on eikä tuomita niin kovasti. Sillä tuomitseminen ei ole koskaan johtanut mihkään hyvään
        Katsele siellä kaupoissa muita jos nii kamalaa on kun joku on lihava . Itselläsi voi olla jokin defekti kehossasi myös mikä ei miellytä katsojaa , joten ollaan kukin sellaisia kun ollaan ja pidetään ainoastaan huolta itsestämme

        Haluaisitko olla mulle feederi tai voisinko mä olla sulle feederi ? Olisi kiva .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti kukaan jolla on painon kanssa ongelmia ei lue sinun nimittelyäsi toisista ihmisistä
        Moni nuori tyttö vihaa itseään kun ei voi sille lihavuudelleen mitään vaikka miten yrittää jos sitten saa lukea että on kauhea läski jonkun aikuisen kirjoittamana niin ei varmaan edistä asiaa mitenkään.
        Joten jätetään jokaisen paino ongelmat niille joilla niitä on eikä tuomita niin kovasti. Sillä tuomitseminen ei ole koskaan johtanut mihkään hyvään
        Katsele siellä kaupoissa muita jos nii kamalaa on kun joku on lihava . Itselläsi voi olla jokin defekti kehossasi myös mikä ei miellytä katsojaa , joten ollaan kukin sellaisia kun ollaan ja pidetään ainoastaan huolta itsestämme

        Täällä pohditaan paino-ongelmia ja painonhallintaa. Se ei ole nimittelyä!
        Liikapaino ei tule kalliiksi vain yhteiskunnalle monien sairauksien muodossa,
        vaan se saa monet inhoamaan itseään, mikä on minusta todella surullista!
        Mitä nämä liikalihavat ihmiset tekevät vapaa-aikoinaan?
        Harvemmat heistä elävät aktiivista elämää kiinnostavien harrastusten parissa.
        Harvemmat tulevat rakastetuksi liikakilojensa ansiosta.
        Useimmat kärsivät itsensä nähdessään ja kuullessaan nimityksiä.
        Onko liikalihavuus mahdotonta muuttaa terveeksi normaalipainoksi?
        Ei suinkaan! Niitä, jotka laihduttavat itsensä normaalipainoon on lukuisia.
        Moni on laihduttanut kymmeniä kiloja ja jopa puolet itsestään!
        Löytyy monenlaista apua kirjojen, videoiden, terapeuttien, sairaaloiden kautta.
        Itse olen laihduttanut ne kilot, jotka saivat minut häpeämään kehoani.
        Laihdutus merkitsee terveiden elämäntapojen hyväksymistä ja arvostamista.
        Kerralla ei voi syödä monta annosta terveellistäkään ruokaa.
        Ei niin sanottua roskaruokaa, mikä lihottaa, eikä käyttää sähköisiä välineitä liikkuessaan, kuten monet jo lapsesta asti kieltäytyvät kävelemästä!
        Tänään kaupassa takanani kassajonossa oli nuori nainen, joka hymyili minulle herttaisesti. Kun keräsin omat uuden sadon tarjous vihannekset, niin näin hänen ostoksensa: valtava määrä tölkitettyä limsaa, eikä mitään muuta!
        Minä olen hoikka ja hän oli tudella lihava kasvoista jalkoihin!
        Kävi sääliksi! Meni varmaan kotiin juomaan makeita lihotusjuomia ja katsomaan filmejä näin perjantai-illan viihteeksi.
        Jos häntä hymyilytti minun ostokseni, niin minua itketti hänen ostoksensa.
        Ei kukaan voi syödä ja istua vuorokauden ympäriinsä ja odottaa olevansa ihannepainossaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se ylipaino siis nykyisin muotia, kun sitä niin monet näyttävät suosivan?

        Älä viitsisi v*ttuilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä pohditaan paino-ongelmia ja painonhallintaa. Se ei ole nimittelyä!
        Liikapaino ei tule kalliiksi vain yhteiskunnalle monien sairauksien muodossa,
        vaan se saa monet inhoamaan itseään, mikä on minusta todella surullista!
        Mitä nämä liikalihavat ihmiset tekevät vapaa-aikoinaan?
        Harvemmat heistä elävät aktiivista elämää kiinnostavien harrastusten parissa.
        Harvemmat tulevat rakastetuksi liikakilojensa ansiosta.
        Useimmat kärsivät itsensä nähdessään ja kuullessaan nimityksiä.
        Onko liikalihavuus mahdotonta muuttaa terveeksi normaalipainoksi?
        Ei suinkaan! Niitä, jotka laihduttavat itsensä normaalipainoon on lukuisia.
        Moni on laihduttanut kymmeniä kiloja ja jopa puolet itsestään!
        Löytyy monenlaista apua kirjojen, videoiden, terapeuttien, sairaaloiden kautta.
        Itse olen laihduttanut ne kilot, jotka saivat minut häpeämään kehoani.
        Laihdutus merkitsee terveiden elämäntapojen hyväksymistä ja arvostamista.
        Kerralla ei voi syödä monta annosta terveellistäkään ruokaa.
        Ei niin sanottua roskaruokaa, mikä lihottaa, eikä käyttää sähköisiä välineitä liikkuessaan, kuten monet jo lapsesta asti kieltäytyvät kävelemästä!
        Tänään kaupassa takanani kassajonossa oli nuori nainen, joka hymyili minulle herttaisesti. Kun keräsin omat uuden sadon tarjous vihannekset, niin näin hänen ostoksensa: valtava määrä tölkitettyä limsaa, eikä mitään muuta!
        Minä olen hoikka ja hän oli tudella lihava kasvoista jalkoihin!
        Kävi sääliksi! Meni varmaan kotiin juomaan makeita lihotusjuomia ja katsomaan filmejä näin perjantai-illan viihteeksi.
        Jos häntä hymyilytti minun ostokseni, niin minua itketti hänen ostoksensa.
        Ei kukaan voi syödä ja istua vuorokauden ympäriinsä ja odottaa olevansa ihannepainossaan.

        No jos joku on pullea kooltaan niin miksi se on laivoilla ongelma. Lihavuuteenkin on monia eri syitä , niin että kaikki lihavuus ei suinkaan riipu elintavoista . Aineevaihdunnalliset sairaudet vaikuttaa monen elämään.

        Joten annetaan olla tuomitsematta ihmisiä kun ei oikein tiedetä heidän elämästään mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se ylipaino siis nykyisin muotia, kun sitä niin monet näyttävät suosivan?

        Onko vittuilu nykyään muotia, kun sinä siitä niin kovasti pidät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vittuilu nykyään muotia, kun sinä siitä niin kovasti pidät?

        Hän on huonolla itseluottamuksella varustautunut ihmin. Haukkuu läskiksi ihmisiä ihan kun se olisi jotenkin hänen oikeutensa .äjos olisi tasapainoinen sivistynyt ihminen niin ei tutisi edes tarvetta morkata muita ihmisiä. Mukin kantaa kilonsa itse , ja jokainen on ihan itse selvillä paino ongelmistaan ja siihen ei tarvita kenenkään toisen ihmisen mielipidettä, jos hän nyt ei edes haluaisi auttaa toista ihmistä, mutta kun ei halua, ainoastaan alentaa sanoilla että onko lihavuus muotia, tietää itsekin ettei se ole muotia, mutta suurempaa muotia on toisten ihmisten halveksiminen jota hän niin mielellään tekee .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on huonolla itseluottamuksella varustautunut ihmin. Haukkuu läskiksi ihmisiä ihan kun se olisi jotenkin hänen oikeutensa .äjos olisi tasapainoinen sivistynyt ihminen niin ei tutisi edes tarvetta morkata muita ihmisiä. Mukin kantaa kilonsa itse , ja jokainen on ihan itse selvillä paino ongelmistaan ja siihen ei tarvita kenenkään toisen ihmisen mielipidettä, jos hän nyt ei edes haluaisi auttaa toista ihmistä, mutta kun ei halua, ainoastaan alentaa sanoilla että onko lihavuus muotia, tietää itsekin ettei se ole muotia, mutta suurempaa muotia on toisten ihmisten halveksiminen jota hän niin mielellään tekee .

        Tietynlaiset syötävät ja elintavat ovat muotia ja ovat aiheuttaneet monille ongelmia, Karkit, öljyssä keitetyt perunat ja sokeriset juomat - kuka niitä tarvitsee?


    • Anonyymi

      On seurausta netin käytön lisääntymisestä eli istuskelusta. Myös mukavuudenhalu on kasvanut, liikutaan vaikkapa sähköpyörillä, ei lihasvoimin.
      Jatkuva kiire laittaa ahtamaan mitä tahansa nopeaa ja epäterveellistä naposteltavaa ja sitä on tyrkyllä kaikkialla.
      Ylipaino-ongelma alkaa olla maailmanlaajuinen.

      • Anonyymi

        Lhavuus on suomalaisten suurin ongelma,Painoa monilla lapsena jo liikaa,SEURAAMUKSIA nuoruusiän diabetes lisääntyy ja hoitamattomana lisää jalka silmä ongelmia, Painonousu lisää liikkumattomuutta, Seuraa kolestroli ja verenpaine taudit,rasvamaksaa. Lonkka ja polvivaivoja. Koronaan sairastuminen lisää pitkittyneitä oireita liikalihaville. KAIKKI NÄMÄ LISÄÄVÄT TYÖSSÄJAKSAMISEN ONGELMIA, sairauslomien lisääntymistä jotka tuovat työpaikoille ongelmia, lomasijaisten saanti vaikeaa, EN USKO että eläkkeelle jäävien pystyvän tekemään töitä näihin nostettujen eläkkeiden tasolle. PÄINVASTOIN TULEE VAIN HUONONTUMAAN TILANNE SAIRASTAVUUS LISÄÄNTYY TÄMÄN MUKAVUUDEN JA PIKARUOKAKULTTUURIN MYÖTÄ SEKÄ VELTTOILUN TAKIA.


    • Anonyymi

      Siten, ei ole.

    • Olen hieman pyöreässä kunnossa mutta olen aina haaveillut että mahani kasvaisi isoksi. pyöreäksi ja alkaisi roikkumaan painosta johtuen.

      Ihanaa olisi myös minulle kasvaisi lihavuudesta johtuvat miestissit, jotka hyllyisivät liikkuessa ja erottuisivat selkeästi paidan alta.

      Tuntuu ihanalta kun masu on pyöreä, pehmoinen ja lämmin kumpu. Nautin masun hyväilystä ja olisi vielä ihanampaa mikäli löytäisin naisen tyttöystäväksi joka tykkäisi hyväillä masua, pitäisi pulleista miehistä ja ei haittaisi vaikka mies pulskistuisi isommaksi.

      • Anonyymi

        Voihan asian noinkin nähdä, että nauttii ylipainoisuudesta.
        Paljon puhuttu, että ihmiset tulevat elämään pidempään, kun nykyinen lääketiede avittaa asiaa.
        Mutta on kuitenkin todettu, että ylipaino ja liikkumattomuus muuttavatkin trendin toiseen suuntaa ja elinikä tulee laskemaan.


      • Anonyymi

        Kuulostaa siltä, että tarviit ammattiauttajaa..


      • Anonyymi

        Sehän on ihanaa, jos nauttii lihavuudesta.
        Itse en kykenisi lihavuudesta nauttimaan.
        Naapurissa on mies, jolla painoa noin 150 kiloa ja kaatui jäisellä pihalla, niin piti olla neljä miestä, että saatiin äijä tolpilleen.
        Äijällä siis painoa niin paljon, ettei kykene yksin nousemaan maasta, jos kaatuu. No, kai sekin on sitten ihanaa.


    • Anonyymi

      Muotia?
      Mikä on ylipainoa? BMI vai onko se katsojan silmissä? Vai omissa?
      Oma terveys ja olo ratkaisee!
      Jos noiden lisäksi paino ei haittaa pahasti sosiaalisia suhteita niin miksi ajatella toisten aivoilla?

      • Anonyymi

        Sinä ilmeisesti nautit omasta ylipainoisuudestasi. Kummallista sellainen nykyajan kehopositiivisuus, jossa lihavuus on arvostettu asia.

        Omien läskien kanssa ei pitäisi oppia elämään, useimmat vain ilmeisesti yrittävät selviytyä. Parempi vaihtoehto olisi hankkiutua läskistä eroon, eikä hyväksyä läskejään. Jos keho on sielun temppeli, miksi sinne temppeliin pitää tunkea suuri määrä läskiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ilmeisesti nautit omasta ylipainoisuudestasi. Kummallista sellainen nykyajan kehopositiivisuus, jossa lihavuus on arvostettu asia.

        Omien läskien kanssa ei pitäisi oppia elämään, useimmat vain ilmeisesti yrittävät selviytyä. Parempi vaihtoehto olisi hankkiutua läskistä eroon, eikä hyväksyä läskejään. Jos keho on sielun temppeli, miksi sinne temppeliin pitää tunkea suuri määrä läskiä?

        Kehon koostumus eikä vain paino!
        Vuoden takaisen InBody analyysin tuloksia 79 vuotiselle vanhukselle.
        172cm / 79,9kg. Kauheaa!!!!
        Lihasmassa 38,6kg.
        Rasva 12,9%. Viitealue lienee 20% >.
        Viskerali = vatsaontelon epäterveellinen 57,1. Yleinen tavoite 100 tai alle. Ikäiseni viitemaksimi noin150.
        En osaa hävetä vaikka BMI onkin 27,0.
        Vuosia jatkunut painon väheneminen harmittaa. BMI on vuosia sitten ollut yli 30:n!

        Miksi hilseillä vaakanäytöstä tai BMI-lukemasta?!
        Eikö oma terveys ja olo johon kuuluu liikkuvuus jaota paino ei rajoita, ole tärkeimpiä. Kaikki muu on kuvittelua ja/tai toisten aivoilla ajattelemista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ilmeisesti nautit omasta ylipainoisuudestasi. Kummallista sellainen nykyajan kehopositiivisuus, jossa lihavuus on arvostettu asia.

        Omien läskien kanssa ei pitäisi oppia elämään, useimmat vain ilmeisesti yrittävät selviytyä. Parempi vaihtoehto olisi hankkiutua läskistä eroon, eikä hyväksyä läskejään. Jos keho on sielun temppeli, miksi sinne temppeliin pitää tunkea suuri määrä läskiä?

        Millä oikeudella alat opettamaan jotain toista ihmistä. Luulen että jokainen tietää ne asiat mitä toisteta ei mikään tule muuttumaan siksi että juuri sinä luulet olevasi jokin opettaja. Anna ihmisten olla kyllä jokainen joka kärsii liikalihavuudesta hoitelee juttunsa ihan itse, ei kukaa sinulta tule mitään pyytämään


    • Anonyymi

      "...ollaan kukin sellaisia kun ollaan ja pidetään ainoastaan huolta itsestämme."

      Millä tavoin lihava pitää huolta itsestään?

      Millä tavoin vanhempi on pitänyt huolta lihavista lapsistaan?

      Mitä terveydellistä tai ullkonäköetua lihavuus tuo tullessaan?

      Mitä etua lihavuudesta on yhteiskunnalle, siis meille kaikille?

      • Anonyymi

        Miten sinua voikin kuormittaa toisen lihavuus noin paljon! Ei ole sulla kaikki hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinua voikin kuormittaa toisen lihavuus noin paljon! Ei ole sulla kaikki hyvin.

        Mikä meni noin pahasti ihon alle? Oma lihavuutesi?

        Lue avaus. Onko oma ylipainosi muotiasia, kun sitä näyttäisit suosivan? Moni suosii ylipainoa, kerro omista tarpeistasi muotiasioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinua voikin kuormittaa toisen lihavuus noin paljon! Ei ole sulla kaikki hyvin.

        LIhavuus on suuri yhteiskunnallinen ongelma, josta kukaan ei vastaa yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LIhavuus on suuri yhteiskunnallinen ongelma, josta kukaan ei vastaa yksin.

        Menisit sinäkin töihin siitä räkyttämästä! Työn vieroksujat ovat suurin yhteiskunnallinen ongelma. Hoida asia kuntoon edes omalta osaltasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menisit sinäkin töihin siitä räkyttämästä! Työn vieroksujat ovat suurin yhteiskunnallinen ongelma. Hoida asia kuntoon edes omalta osaltasi!

        Voi, sinua raukkaa, joka vihaat työntekoa!
        Onko sinun rassun oltava töissä?
        Voi, Voi, Voi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menisit sinäkin töihin siitä räkyttämästä! Työn vieroksujat ovat suurin yhteiskunnallinen ongelma. Hoida asia kuntoon edes omalta osaltasi!

        Paljonko sinulla on ylipainoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko sinulla on ylipainoa?

        Hoida sinä vain omat ongelmasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoida sinä vain omat ongelmasi!

        Miten sua voikin ottaa yksinkertainen kysymys päähän noin paljon! Ei ole sulla kaikki hyvin.

        Pysy poissa saunasta, ellet kestä kuumuutta. Läski on uusinta muotia, vaikeaa ymmärtää vaan miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä meni noin pahasti ihon alle? Oma lihavuutesi?

        Lue avaus. Onko oma ylipainosi muotiasia, kun sitä näyttäisit suosivan? Moni suosii ylipainoa, kerro omista tarpeistasi muotiasioissa.

        Itse olen ihan vaan sutkoht normaali painoinen mutta ei minulla ole mitään sanottavaa miten toisten pitäisi olla laihduttaa tai lihottaa kullakin oma asia .
        Joten mielestäni on jätettävä kaiken mailman huomauttelut vento vieraille ihmisille. Jokainen huolehtii vaan iha omasta itsestään .


      • Anonyymi

        Tiedän perheitä joilla on ongelmia teini ikäisten painon nousussa janoavat tehneet kaiken heidän vuokseen . Käyttäneet lääkäreissä, fysiotrapeuteillan dietistillä , muuttaneet ruokailu tapoja , ja käyneet lenkillä lastensa kanssa . Mikään ei ole auttanut, lapset käy ostelemassa hamburilaisia , pizzoja, juovat limpsaa jne aiis miten pakotetaan ihminen toiseksi mitä hän on. Koska vanhemmat ovat todella tehneet kaikkensa .äluulen että jonain päivänä näillä lapsilla on itse halu kunnostaa kehoaan ja kun on halua niin saa tuloksiakin . Joten ei ilkeät kirjoitukset näihin ongelmiin auta, ihminen on sentään iha sama ihminen vaikka laihduttaisi 20 kiloa nopeassa tahdissa. Mielestäni avun anto on tärkeää, se kun puhua paskaa lihavista ihmisistä. Ja jos ei halua auttaa niin miksi kirjoittelee toisten ongelmista yleensäkään , vai saako siitä jotain itsehyväistä tyydytystä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinua voikin kuormittaa toisen lihavuus noin paljon! Ei ole sulla kaikki hyvin.

        Ihminen joka itse ei ole tasapainossa itsensä kanssa, tuppaa aina mollaamaan toisia ihmisiä. Tämäkin on tehnyt toisten ihmisten yksityis asioista itselleen ongelman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sua voikin ottaa yksinkertainen kysymys päähän noin paljon! Ei ole sulla kaikki hyvin.

        Pysy poissa saunasta, ellet kestä kuumuutta. Läski on uusinta muotia, vaikeaa ymmärtää vaan miksi.

        No ei kai ole tarkoitettukaan että sinun pitäisi ymmärtää jonkun toisen ihmisen asioita mitenkään. Kunhan pidät huolta omista asioistasi niin se riittää. Jos jollain on paino ongelmia niinhän hoitelevat ne asiat ilman sinun huoppaamistaai,


    • Anonyymi

      Nykyään on pulaa lääkäreistä ja hoitajista, niin olisi suotavaa, että jokainen auttaisi yhteiskuntaa pitämällä huolta tervellisistä tavoista. Moni nuori ei tiedosta virvoitus-juomien haitoista hampaille, joiden kunto vaikuttaa ulkonäköön ja jo kolmekymppisenä voi joutua maksamaan suuria summia hammaslääkärille.

      • Anonyymi

        Ihan niin älä juo virvoitusjuomia sun muita asioita, sillä sinulla on ongelma tiåoisten ihmisten painosta,
        Ei ole mitenkään Sinun asiasi huolehtia toisten painosta . Huolehdi vaan ihan omista asioistasi se kyllä pitäisi riittää.
        Itse olen enemmän laiha kun lihava ja joskus saatan juoda jonkun virvoitusjuoma pullollisen , ei ne minua ainakaan ole lihottaneet mitenkään.
        Annetaan vaan kaikkien olla siten kuten ovat. Ja oaras lopettaa nälviminen toisten ihmisten kehoista
        Aitten kun joku pyytää neuvoa niin silloin voi niitä antaa, ei siis pyytämättä Sinullakin on kaamea nenä, mutta lihava voi aina laihduttaa


    • Anonyymi

      Viime viikolla eräs läheiseni kaatui ja loukkasi, ei päässyt ylös. Ensiapuna tuli kolme nuorehkoa naista, eivät edes yrittäneet nostaa reilua 100 kiloa vaan odottettiin tunti että tuli palomiehet nostamaan pareille ja sitten vasta n. 2 tunnin päästä pääsi loukkaantunut ensiapuun, kerkee siinä ajassa tapahtumaan paljon, kuuset ja paskat housuihin esimerkiksi. Ylipainoiset eivät varmaan mieti sitä yhtään että jos tarvitsee sairaanhoitoa täytyy olla puolentusinaa nostamassa ja avun viivästyminen voi olla kohtalokasta.

    • Anonyymi

      En tiedä onko muotia, mutta onhan ylipaino jossain määrin hyväksyttävämpää nykyään. Se on ehkä ihan hyvä asia, toki se ei tarkoita että lihavuus itsessään olisi hyvä asia. Itsekin kyllä olen ihan rehellisesti sanottuna vähän ylipainoinen. Paino noin 82 kiloa, pituus 173 senttiä.

      n19

      • Anonyymi

        No eipä sulla ole hätäpäivää.
        Itse olen saman pituinen ja painan 20 kiloa enemmän.
        Muiden hyväksynnästä ei ole hyvä välittää, pääasia kun hyväksyy itse oman itsensä.
        Monissa asioissa monet ihmiset eivät hyväksy paljon mitään, mikä on toisella erilaista kuin itsellä.
        Se on valitettavaa, kun ei hyväksytä muita ihmisiä vaikka vain jonkin ulkoisen seikan takia.
        Yleensä toiseen ihmiseen tutustuminen kannattaa, ennen kuin alkaa arvostella yhtään ketään tai mitään. Eikä tietty tutustumisen jälkeenkään tarvitse arvostella, ainakaan pahalla tavalla.
        Ihmisyys on tärkeintä ihmisessä, ei se miltä näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä sulla ole hätäpäivää.
        Itse olen saman pituinen ja painan 20 kiloa enemmän.
        Muiden hyväksynnästä ei ole hyvä välittää, pääasia kun hyväksyy itse oman itsensä.
        Monissa asioissa monet ihmiset eivät hyväksy paljon mitään, mikä on toisella erilaista kuin itsellä.
        Se on valitettavaa, kun ei hyväksytä muita ihmisiä vaikka vain jonkin ulkoisen seikan takia.
        Yleensä toiseen ihmiseen tutustuminen kannattaa, ennen kuin alkaa arvostella yhtään ketään tai mitään. Eikä tietty tutustumisen jälkeenkään tarvitse arvostella, ainakaan pahalla tavalla.
        Ihmisyys on tärkeintä ihmisessä, ei se miltä näyttää.

        Kiitos! Todella hyvin sanottu ☺️


      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Sinulla on sentään pituutta noin paljon, ei mitään hätää. Terveys on tärkeintä, ei mitkään puntarin lukemat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä sulla ole hätäpäivää.
        Itse olen saman pituinen ja painan 20 kiloa enemmän.
        Muiden hyväksynnästä ei ole hyvä välittää, pääasia kun hyväksyy itse oman itsensä.
        Monissa asioissa monet ihmiset eivät hyväksy paljon mitään, mikä on toisella erilaista kuin itsellä.
        Se on valitettavaa, kun ei hyväksytä muita ihmisiä vaikka vain jonkin ulkoisen seikan takia.
        Yleensä toiseen ihmiseen tutustuminen kannattaa, ennen kuin alkaa arvostella yhtään ketään tai mitään. Eikä tietty tutustumisen jälkeenkään tarvitse arvostella, ainakaan pahalla tavalla.
        Ihmisyys on tärkeintä ihmisessä, ei se miltä näyttää.

        Minulla oli ,i eräs ihana ystävätär jollamoli reilusti ylipainoa, nokkela sanoissaan oikein humoristinen ja älykäs nainen hän oli.
        En koskaan ajatellut hänen kilojaan sillä en olisi edes ajatellut että se olisi ollut minun asiani. Ystäväni tiesi omat paino ongelmansa Silti hönellä o,i maailman paras itsetunto ja itseluottamus . Työpaikalla oli aina tykätty henkilö. Ja jos ei joku tiennyt jotain niin kun kysyi häneltä niin sai aina vastauksen . Joten mielestäni ei kannata jauhaa toisten painosta kuåoska ne jauhamiset eivät auta yhtään ketään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Sinulla on sentään pituutta noin paljon, ei mitään hätää. Terveys on tärkeintä, ei mitkään puntarin lukemat.

        Minä en ole käynyt punnitsemassa itseäni ainakaan vuoteen. Miksi punnittaisiin jos voin jota muunkin hyvin.
        Toisinaan on farkun vyötärö kireä toisinaan väljä , niin että näin on aina ollut


    • Anonyymi

      Lääkärien mukaan hiukan pyöreä, aktiivi on terveempi kuin laiha, joka ei harjoita liikuntaa. Pääasia on, että syä ravintorikasta ja harjoittaa jotain liikuntamuotoa.

    • Anonyymi

      Yli paino saadaan hallintaan kun roskaruokapaikat laitetaan kiinni. Ihan älytöntä joka kadun kulmassa on roskaruokapaikka nykyajan uusavuttomat ei osaa laittaa ruokaa. Entistä enemmän on lihavia syöttöporsaita mamujen joukossa mainoksissakin lihavat mustat lyllertääm

    • Anonyymi

      suomalaisten suurin ongelma,Painoa monilla lapsena jo liikaa,nuoruusiän diabetes lisääntyy ja hoitamattomana lisää jalka silmä ongelmia, Painonousu lisää liikkumattomuutta, Seuraa kolestroli ja verenpaine taudit,rasvamaksaa. Lonkka ja polvivaivoja. Koronaan sairastuminen lisää pitkittyneitä oireita liikalihaville. KAIKKI NÄMÄ LISÄÄVÄT TYÖSSÄJAKSAMISEN ONGELMIA, sairauslomien lisääntymistä jotka tuovat työpaikoille ongelmia, lomasijaisten saanti vaikeaa, EN USKO että eläkkeelle jäävien pystyvän tekemään töitä näihin nostettujen eläkkeiden tasolle. PÄINVASTOIN TULEE VAIN HUONONTUMAAN TILANNE SAIRASTAVUUS LISÄÄNTYY TÄMÄN MUKAVUUDEN JA PIKARUOKAKULTTUURIN MYÖTÄ SEKÄ VELTTOILUN TAKIA.

    • Anonyymi

      Busseissa kuuluisi maksaa tuplamaksu,jos vie kaksi istumapaikkaa. Metrossakin,joissa on leveät penkit tekee vaikeuksia pysyä käytävän puolella istumassa, jos samalla penkillä hyvin syöneen rouvan kanssa.

      • Anonyymi

        Myös laihat naiset laittavat käsilaukkunsa metrossa sievästi vierelleen, puhumattakaan kaikenpainoisten miesten äijäasennoista. Olen ajatellut joskus kysyä onko teillä normaalia isommat pallit, kun on pakko istua noin haarat levällään.


    • Anonyymi

      Muistan kun työtoverini sanoi, että ei tarvitse välittää painosta, kun on olemassa lääkkeitä.
      Kaverilla oli diabetes, astma , verenpaine, kolesteroli ja valtava ylipaino. Lääkityksestä huolimatta elämä loppui ennen aikojaan .
      Ei se lääkityskään auta, jos elimistö on jatkuvassa shokissa.

    • Anonyymi

      Ylipaino on "uusi normaali" ja lihavuudesta yritetään tehdä "kaunista".
      Muistan kun termi "kehopositiivisuus" lanseerattiin reilu 20v. sitten Asuin silloin porukoiden kanssa jenkeissä ja olin lapsi/varhaisteini.
      Kehopositiivisuus tarkoitti alkujaan eri asiaa kuin nyt. Trendivaatemalleiksi alettiin valita eri tavoin vammautuneita henkilöitä tms. Esim. bikinimalli saattoi olla kaunotar, jolla toinen jalka oli metallinen jalkaproteesi tai nainen jolla oli geneettinen ihosairaus jossa ìho oli kirjava isoista tummista ja valkoisista läikistä tai yläosattomissa oleva täysin rinnaton nainen , jonka litteää rintaa halkoivat isot leikkausarvet. Benettonin kuuluisimman mallin iho oli täysin pisamien kirjoma. Nivea voidemainoksessa oli tuore, hiljattain synnytänyt äiti, joka siveli voidetta veltolle, ryppyiselle vatsanahkalleen.
      Eli kehopositiivisuus tarkoitti alunperin että kehossasi oli jotain "poikkeavaa" sairauden, tapaturman tai geenien ym. takia, mille et itse voinut mitään, mutta sinun ei tarvitse häpeillä ja piilotella itseäsi vaan olet kaunis, rohkea ja ainutlaatuinen ja opit arvostamaan "sota-arpiasi" .

      Nykyään plösöt on omineet täysin "kehopositiivisuuden" termin ja retoriikan itselleen.
      Kehopositiivisuuden sanoma: "kohtele kehoasi myötätunnolla ja rakastavasti, tule näkyväksi ja ota rohkeasti tilasi, ole ylpeä kehostasi, se kertoo ainutlaatuisen tarinan", tarkoittaa eri asiaa henkilöllä, jolla on avannepussi tai raajaproteesi, kuin itsensä kolminumeroisiin vaakalukemiin syöneellä hedonistilla.

      Ihminen ei voi valita, jos hän menettää raajansa tai syntyy ilman raajaa mutta ihminen voi valita jos hän porsastelee itsensä plösöksi. kehopositiivisuuden pääsanoma: rakasta ja arvosta kehoasi, on muuttunut: "syö kehosi sairaaksi jos siltä tuntuu, älä laihduta tai kuntoile".

      Jenkeissä on arvioitu, että yli 70% naisista on ylipainoisia joista 70% lihavia. Yli 70% sairaanhoidon resursseista menee lihavuudesta johtuvien sairauksien hoitoon, mikä on väärin heille, jotka pitävät itsensä kondiksessa ja joutuvat maksamaan ökykalliita sairausvakuutusmaksuja juuri näiden plösöjen takia. Epäilen, että sama suuntaus on Suomessa.

      • Anonyymi

        ”Yli 70% sairaanhoidon resursseista menee lihavuudesta johtuvien sairauksien hoitoon, mikä on väärin heille, jotka pitävät itsensä kondiksessa ja joutuvat maksamaan ökykalliita sairausvakuutusmaksuja juuri näiden plösöjen takia. ”

        Lihavuuslääkäri ja Terve paino -yhdistyksen perustaja Pertti Mustajoki on eri mieltä:

        ””Itse aiheutettu lihavuus” on täyttä puppua, lihavuustutkija Pertti Mustajoki sanoo – ”Elämme ympäristössä, joka lihottaa””

        https://seura.fi/terveys/termi-itse-aiheutettu-lihavuus-on-taytta-puppua-lihavuustutkija-pertti-mustajoki-sanoo-elamme-ymparistossa-joka-lihottaa/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Yli 70% sairaanhoidon resursseista menee lihavuudesta johtuvien sairauksien hoitoon, mikä on väärin heille, jotka pitävät itsensä kondiksessa ja joutuvat maksamaan ökykalliita sairausvakuutusmaksuja juuri näiden plösöjen takia. ”

        Lihavuuslääkäri ja Terve paino -yhdistyksen perustaja Pertti Mustajoki on eri mieltä:

        ””Itse aiheutettu lihavuus” on täyttä puppua, lihavuustutkija Pertti Mustajoki sanoo – ”Elämme ympäristössä, joka lihottaa””

        https://seura.fi/terveys/termi-itse-aiheutettu-lihavuus-on-taytta-puppua-lihavuustutkija-pertti-mustajoki-sanoo-elamme-ymparistossa-joka-lihottaa/

        Ei luoja! Ihminen on kyllä ihan itse vastuussa ruokavalinnoistaan!
        Ei kukaan pakoita siellä ruokakaupassa täyttään kärryjään roskamoskalla. Siellä löytyy ihan terveellistä perusruokaakin. Omaan kotikeittiöön voi järkätä itselleen sen "terveellisen ruokaympäristön".

        Muuten hyvä ja silmiäavaava artikkeli: eli lihavuuden aiheuttamien sairauksien hoitoon menee vuodessa 6 miljardia euroa.
        Suurin osa suomalaisista on ylipainoisia. 1,2 miljoonaa! suomalaista kantaa kehossaan liikapainoa yli 15kg!
        lihavuuden aiheuttamat sairaudet kääntävät bruttokansantuotteen miinukselle...!

        Ja kaikki tämä, koska aikuiset ihmiset on "suuria lapsia" jotka ei kykene oma-aloitteisesti tekemään järkeviä ruokavalintoja itselleen ja lapsilleen ja ottamaan vastuuta omasta terveydestään vaan siirtävät vastuun muille ja vaativat ilmeisesti holhousta siinäkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Yli 70% sairaanhoidon resursseista menee lihavuudesta johtuvien sairauksien hoitoon, mikä on väärin heille, jotka pitävät itsensä kondiksessa ja joutuvat maksamaan ökykalliita sairausvakuutusmaksuja juuri näiden plösöjen takia. ”

        Lihavuuslääkäri ja Terve paino -yhdistyksen perustaja Pertti Mustajoki on eri mieltä:

        ””Itse aiheutettu lihavuus” on täyttä puppua, lihavuustutkija Pertti Mustajoki sanoo – ”Elämme ympäristössä, joka lihottaa””

        https://seura.fi/terveys/termi-itse-aiheutettu-lihavuus-on-taytta-puppua-lihavuustutkija-pertti-mustajoki-sanoo-elamme-ymparistossa-joka-lihottaa/

        Lihominen ei kuitenkaan ole pakollista.
        Läskiläjät ovat vain niin vätyksiä, etteivät kykenen/osaa suhteuttaa läskiensä liiallisuutta ja siitä koituvia kustannuksia veronmaksajille.

        Läskiläjien kanssa ei voi viihtyä, jatkuvaa ähkimistä, puhkimista, hikoilua ja pahaa hajua hikoilun myötä.
        Eipä siinä mitään, nauttikoon läskiydestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihominen ei kuitenkaan ole pakollista.
        Läskiläjät ovat vain niin vätyksiä, etteivät kykenen/osaa suhteuttaa läskiensä liiallisuutta ja siitä koituvia kustannuksia veronmaksajille.

        Läskiläjien kanssa ei voi viihtyä, jatkuvaa ähkimistä, puhkimista, hikoilua ja pahaa hajua hikoilun myötä.
        Eipä siinä mitään, nauttikoon läskiydestään.

        Joo, eräs ystäväni on lihava ja on tukalaa kuunnella hänen puhettaan kun hän hengästyy ja puhisee.
        Toi hajukin on totta. Hän ei ylety pyyhkiin takapuolta veskissä vaan ruiskii bideellä jotain sinnepäin, yleensä seiniin.
        Sitten kosteissa läskipoimuissa muhii kaikki pöpöt. Hänen ympärillään leijuu aina jotenkin imelä hiivamainen haju yhdistettynä kakanhajuun.
        Ihmettelen miksi muuten ihan fiksu nuori ihminen on päästänyt itsensä tuollaiseksi. Eikö jo siinä vaiheessa ala pelästyä kun ei enää ylety takapuoltaan pyyhkiin?


    • Anonyymi

      Tänään kaupassa näkyi valtavia määriä läskiä ja läskejä. Varsinkin naisia.

      Ne kulkivat vaappumalla suunnasta toiseen ilman että polvia käytettiin ollenkaan. Muistuttivat ankkoja.

      • Anonyymi

        Pakkasvaatteet päälle niin ei erota sillitynnyristä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkasvaatteet päälle niin ei erota sillitynnyristä.

        Niitä nimitetään pers'jalkaisiksi perunaneniksi.

        Ne ovat kalpeita, lihavia ja harvahiuksisia jo rippikouluiässä, osa myöhäislihavista vasta löydettyään partnerin. Siinä vaiheessa elämä on jo ohi.

        Itsestä välitetään ja opetetaan välittämään saman verran kuin kierrätyspahvista. Sairas ajatus.


    • Anonyymi

      Nykyään hyllyviä pyllyjä, reidet kuin mankelituki, tmahat niinkuin viimeisillään raskaana..Miettikää lentokoneissa näitä 150 kgiloisia vieressäsi kun ei millään pysy omalla puolellaa vaan vievät viereiseltä tilan ,syödä, hengittäminen vaikeaa kun vieressä hikeä valuva ryhävalas. Kävelytiellä vaappuva lonkkavaivainen jonka ohi ei millään pääse koko kadun täyttyessä läski esteestä. Mieti kun tulee ensiavun tarve täytyy olla 6 raavasta miestä nostamassa ettei tule selkävammaa koko porukalle loppuiäksi. Mieti sairaalassa joku hento thaimaasta tullut neito pesemässä ryhävalaan poimuja kun ei edes jaksa yksin kääntää kyljelleen.
      Usein nämä alle keski.ikäiset vanhenetessaa vielä lihoavat kun liikuntaa ei ole eikä tule. SaIrastavuus lisääntyy läskin myötä, rasvamaksa,disbetes, munuaisvaivat,sydän ja verisuonitaudit ,porukka niin heikkoja pikaruokiin ja lipittävät cocista ja energiajuomia sekä kaljaa , EIvät välitä yhtään meneekö terveys ja ulkonäkö. ei mitkään vaatteet näytä hyvältä kun on perse pullistelee leggareissa ja roikkuvatsaa ei paita peitä. Siihen lisäksi tatuoinnit,lävistykset, tekoripset, töröhuulet , hoitamattomat risuparrat ja likaiset hiukset

    • Anonyymi

      Lihavat on lepposii, ei ne keksi kepposii.
      Läskiläjät tulee yhteikunnalle kalliiksi.

      • Anonyymi

        Läski ja läskiset ihmiset ovat yhteiskunnan erityisessä suojeluksessa.

        Yhteiskunta kannustaa lihavuuteen, eikä sillä ole esittää mitään ohjauskeinoja, vaikka kaikki tietävät, mistä läski tulee.

        Melkein 2/3 aikuista kansaa on ylipainoista, 1/4 todella lihavia. Kauppakeskuksissa ja kaduilla näkee jonkin verran käveleviä nuoria lihavia, jotka vaappuvat puolelta toisella, koska kävely on niin vaikeaa. Mutta osa kulkee jo keppien kanssa, rollaattorilla ja rullatuolilla! Keski-ikäiset lihavat eivät kykene enää kulkemaan lainkaan ilman apuvälineitä, eikä niin vankkaa polkupyörää ole tehty, että lihava sellaisella voisi turvallisesti pyöräillä.

        Oikein vanhoja lihavia ei näe, koska todella lihavan elinkaari jää lyhyeksi.

        Yhteiskunta ja Suomen kansa hoi - älä anna nuorisosi ENÄÄ lihoa muodottomaksi, vaappuvaksi ja pyöriväksi rasvapalloksi! Tee jotakin lapsesi hyväksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe