Suomessa saa vaan mömmöjä joilla menee pää entistä enemmän sekaisin.
Ulkomailla on uusia ja haitattomia hoitoja masennukseen, millaisia kokemuksia olette saaneet niistä?
Ulkomaille masennus hoitoon!!!
6
291
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tavalliset masennuslääkkeet mitenkään sekoita kenenkään päätä , alussahan aina on niin että kun aloittaa lääkityksen niin saattaa tuntea pari ensimmäistä viikkoa vieläkin pahemmalta. Silloin moni luulee ettei lääke sovi heille ja lopettavat kun voivat todella huonosti, mutta kun vaan jaksaa sen alkuvaiheen niin olo muuttuu normaaliksi ja masennus häipyy vähitellen .
Sehän kyllä selitetään jo tuote selostuksessa.
Eräskin tälläinen potilas tuli takaisin lääkäriin ettei muka lääke sovi hänelle. Mutta onneksi sain hänet vakuuttuneeksi siitä että alku saattaa olla hankala ja että kunhan jatkaa niin tulee paremmaksi . Hän kuunteli ihme kyllä ja tuli muutaman viikon päästä kiittämään että jaksettiin häntä kannustaa. Sanoi että olo on hyvä ja lääke ei aiheuta mitään haittoja . Joten kun tekee niin kuin lääkäri neuvoo niin masennus paranee
Ei ulkomailla ole sen kummempia masennus hoitoja , samat substanssit niidenkin lääkkeissä on.
Niin että kun ymmärtää miten lääke toimii niin ei kuvittele että lääke ei sovi.
Sitten on niinkin että masennus menee aikanaan ohitse myöskin ilman lääkkeitä mutta se saattaa olla pitkäaikainen odotus parempaan .- Anonyymi
Pitkäaikainen odotus kannattaa ettei tarvi kärsiä pysyvistä lääke haitoista.Seki riippuu mistä syystä masennus on tullut miten kauan saa odottaa.
- Anonyymi
"Ei tavalliset masennuslääkkeet mitenkään sekoita kenenkään päätä"
Kyllä ne minulla sekoittivat. Mutta minä olenkin vain yksittäistapaus, eikä pidä yleistää koskemaan kaikkia.
"..olo muuttuu normaaliksi ja masennus häipyy vähitellen"
Käytin SSRI-lääkettä peräti 20 vuotta, eikä oloni ollut sinä aikana normaali kertaakaan. Epäonnistuneita vieroitusyrityksiä oli useita.
Nyt, kun olen vihdoin päässyt kovan työn tuloksena lääkkeestä eroon, tunnen oloni normaaliksi. Edelleenkin puhun vain omasta kokemuksestani. Olemme kaikki yksilöitä. Mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle.
- Anonyymi
Maisemien vaihtaminen piristää aina, ei ne mömmöt.
- Anonyymi
Mikä masennus se taas olis jos ihminen parantais itsensä kuntoon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579