Itse ainakin olen mieltynyt vanhempaan tuotantoon aivan eri lailla. "Enter" sekä "Dance-ep" ovat hienoja teoksia 90-luvulta, ei ehkä aivan toteutuksellisesti uusimman tasoa, mutta raskaat mieslaulut esim "the dance" biisissä hienoisine orähtelyineen sopii aivan loistavasti...
Ja sitten tähän vertailuun muihin bändeihin, ei sitä kannata liikaa tehdä...Nightwish yms on kuitenkin uudemman ajan musiikkia, jos aletaan vertaamaan, niin silloin pitäisi puhua bändeistä The gathering tai The 3rd and the mortal.. ainakin mun mielestä jälkimmäisen laulaja, kaunisääninen nainen Kari Rueslåtten teki enemmän vaikutusta kuin monet muut metallibändien naisäänet... Hänhän vaikutti vahvasti myös Norjan kansallisromattisia sävyjä saaneisiin black metal bändeihin ,ainakin Storm-projektin kautta... no joo, asia tietty hieman poikkeaa nyt raiteltaan... Hyvää musiikkia, sitä ei kiistäminen, vaikkakaan uusin levy ei juuri iskenytkään....
WT ja muut....
2
358
Vastaukset
>Nightwish yms on kuitenkin uudemman ajan musiikkia<
Voisitko tarkentaa kommenttiasi? WT ja NW ovat molemmat perustettu suunnilleen samaan aikaan.
>jos aletaan vertaamaan, niin silloin pitäisi puhua bändeistä The gathering tai The 3rd and the mortal<
Tais olla niin että NW lähti hakemaan vähän samaa tyyliä kun kyseisissä bändeissä.
En todellakaan halua mitään sotaa, mutta halusin vain selvityksen pariin pikku kohtaan.- sss
ehkä tässä li tarkoituksena sanoa uudemman ajan musiikilla se, että mihin aikaan bändit ovat tulleet pinnalle erilaiselle yleisölle...ei niinkään niille ketkä ovat seuranneet musiikin kehitystä bändien alkuajoilta lähtien... miellettiinhän jopa lehdistössä WT:n uusinta tulokkaaksi, joten...omaa kirjoitustyylin hölmöyttä siinä oli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004937298- 2272578
- 262561
- 1581864
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41135- 741133