Itse ainakin olen mieltynyt vanhempaan tuotantoon aivan eri lailla. "Enter" sekä "Dance-ep" ovat hienoja teoksia 90-luvulta, ei ehkä aivan toteutuksellisesti uusimman tasoa, mutta raskaat mieslaulut esim "the dance" biisissä hienoisine orähtelyineen sopii aivan loistavasti...
Ja sitten tähän vertailuun muihin bändeihin, ei sitä kannata liikaa tehdä...Nightwish yms on kuitenkin uudemman ajan musiikkia, jos aletaan vertaamaan, niin silloin pitäisi puhua bändeistä The gathering tai The 3rd and the mortal.. ainakin mun mielestä jälkimmäisen laulaja, kaunisääninen nainen Kari Rueslåtten teki enemmän vaikutusta kuin monet muut metallibändien naisäänet... Hänhän vaikutti vahvasti myös Norjan kansallisromattisia sävyjä saaneisiin black metal bändeihin ,ainakin Storm-projektin kautta... no joo, asia tietty hieman poikkeaa nyt raiteltaan... Hyvää musiikkia, sitä ei kiistäminen, vaikkakaan uusin levy ei juuri iskenytkään....
WT ja muut....
2
375
Vastaukset
>Nightwish yms on kuitenkin uudemman ajan musiikkia<
Voisitko tarkentaa kommenttiasi? WT ja NW ovat molemmat perustettu suunnilleen samaan aikaan.
>jos aletaan vertaamaan, niin silloin pitäisi puhua bändeistä The gathering tai The 3rd and the mortal<
Tais olla niin että NW lähti hakemaan vähän samaa tyyliä kun kyseisissä bändeissä.
En todellakaan halua mitään sotaa, mutta halusin vain selvityksen pariin pikku kohtaan.- sss
ehkä tässä li tarkoituksena sanoa uudemman ajan musiikilla se, että mihin aikaan bändit ovat tulleet pinnalle erilaiselle yleisölle...ei niinkään niille ketkä ovat seuranneet musiikin kehitystä bändien alkuajoilta lähtien... miellettiinhän jopa lehdistössä WT:n uusinta tulokkaaksi, joten...omaa kirjoitustyylin hölmöyttä siinä oli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231863
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001650Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511225Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491108Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797