Mutta minne katosi viritetyillä mopoilla ,Polvijärventietä " höyläävät " tyypit .
Tietenkin odottamaan,kun polliisit poistuu kylältä .
Tänäänkin eräs jantteri , painaa jatkuvasti Polvijärventietä ,lähes 80 km/h.
P.S: Nuorissa on tulevaisuus.
Eilen oli polliissia kylällä
Anonyymi-ap
9
1204
Vastaukset 9
- Anonyymi
Antaa poikien ajella siihen saakka kunnes sattuu jotain, siihenhän se loppuu jos ei muuten.
- Anonyymi
Vain 80 km/h? Oma moponi kulkee 120.
- Anonyymi
Minulla oli "mopo",joka kulki 320 km / h. Eikä ollut edes viritetty .
- Anonyymi
Pitäisikö sinun volvo"miehen* keksiä elämääsi jotain sisältöä
- Anonyymi
Varmaankin . Ostaa viritetty mopeti ja rassata kylällä aamu viiteen .
- Anonyymi
Kawasaki 1100 ZZR
- Anonyymi
Volvoja näyttää liikkuvan kylällä,melko paljon .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kawasaki 1100 ZZR
Eikös kyseinen "kawa" ole melkoinen tykki ? Huippu : 320 km/h Kiihtyvyys nollasta sataan 2,7 sekuntia .
- Anonyymi
Poliiseja Välitielle kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901663
- 861423
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..16955- 48929
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43831Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.124693Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607