Nyt narahtivat.... ei tarvitse ihmetellä,mistä rahaa tulee... Esitutkinnan mukaan huumeista saatuja rahoja ohjattiin eri välikäsien kautta Venäjälle.
– Rahaa vietiin käteisenä muutamista sadoista euroista kymmeniintuhansiin euroihin kerrallaan. Rahaliikenteen järjestämiseen Venäjälle oli luotu oma toimintatapa, ja sitä toteuttivat pääosin eri henkilöt kuin huumausaineita levittäneet epäillyt, poliisin ja Tullin yhteisessä tiedotteessa kerrottiin. On uudet Autot, mönkijät, talot, veneet.. eikä töissä käydä. Onko ihme, jos huumeita myydään?
Koivuhaan venäläiset
Anonyymi-ap
5
323
Vastaukset
- Anonyymi
Putiins bitsch
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18042828o
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kyllä tässä keississä on ihan muut asialla kuin venäläiset.
Patoloogisessa vihassasi voisit ensin ottaa asioista selvää,ennen kuin kirjoittelet.
Täällä ryssiä kukaan rakasta mutta paskanjauhantaa ei suvaita. - Anonyymi
Patologinen... tänään valko-venäjä... huomenna iso-isä on suomalainen...Mistä raha tulee ?
- Anonyymi
Näin ei voi kyllä kertoa. Venäläiset on aina elännyt kun "pellossa". Ja niin nämäkin. Luulisi että kun savat suojapaikan, niin olisivat ihmisiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1536717
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263988- 453226
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323064- 512846
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262236- 412078
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711978Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511928- 291786