Oon 13-vuotias nuori ja oon tällä hetkellä nuorisopsykiatrian osastolla. Saako hoitaja huutaa potilaalle, jos hän ei ole rikkonut mitään sääntöjä tai tehnyt mitään vakavaa. Selvennykseksi siis hoitaja oli tullut huutamaan mulle, koska en voinut luvata vanhemmilleni, etten yrittäisi im uudestaan ja koska en kertonut siitä, että minulla on siihen suunnitelma. Hän sanoi, että menetän kaikkien luottamuksen (lääkäreiden, hoitajien ja vanhempien) Lisäksi hän huusi siitä, etten ole edes 14 joten en voi tehdä tällaisia päätöksiä. Hän oli saanu mut itkemään, joten en kauheasti muista, mistä se on vielä huutanu. Lopuksi hän valitti siitä, etten katsonut tätä silmiin.
Ymmärrän , että hän oli perjaatteessa oikeassa, mutta huutaminen oli jo liikaa.
Eli siis onko tollanen hoitajan käytös ihan ok?
Osastohoito
Anonyymi-ap
4
271
Vastaukset
- Anonyymi
Voi lapsi kulta. valita potilasasiamiehelle tuosta.
- Anonyymi
Olisiko kuitenkin käynyt niin, että aloittaja täytti ensi kymmennen vuottaan 1950-luvulla?
.näin epäilöö x. - Anonyymi
Hoitaja huuti, huutiko lujaa? Miksi sinä hoitajaa huudatit? Sattuihan siihen varmaan.
- Anonyymi
Huutamista ei saa tapahtua.Se pahentaa tilannetta.
Huutaja on väärällä alalla.
Jotakin täytyy tehdä että se päättyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202963Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371824- 161762
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3431725- 311267
- 301260
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671132- 641009
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57941- 39884