Mistä johtuu kauhea vapiseminen erityisesti stressaavissa tilanteissa/sosiaalisissa tilanteissa? Alkaa mennä hermot ja hävettää. Vaikka kuinka yritän itseäni rentouttaa niin koko keho tärisee niin ettei sitä voi olla kukaan huomaamatta. Lääkityksiä ei ole, kahvia en käytä.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Ei sinua voi auttaa muu kuin lääketiede, joten menehän lääkärin puheille.
- Anonyymi
Arvaukseni on, joku sos. tilanteiden pelko. Jutun juonihan on se, että mitä enemmän sitä yrittää rentoutua, niin sitä kusisemmaksihan se menee. Ihminen kun toimii jotenkin takaperin.
Toiset kokeilee pillereitä, mutta itse suosittelisin siedätyshoitoa. - Anonyymi
Siedätys on oikeastaan se paras vaihtoehto, ei lääkkeitäkään kannata syödä lopun elämän ajan.
Sosiaalisessa tilanteessa jos jännittää ja alkaa vapina, siinä keskittyy liikaa siihen vapinaan, joka oikeasti vain lisää sitä.
Mitä enemmän ajattelet vapinaa, sen enemmän vapiset. Ikävä ongelma. - Anonyymi
Meikäman-eläjällä vapina lisääntyy myös tajuttomien määrien käyttämisestä. Kiputiloissa en saa unta ilman särkylääkitystä.
Etenkin aamut ovat pahimmat. Onneksi korkea ikä armahtaa tutisevaa hoippujaa.
. keppikulkija. - Anonyymi
Usein se on niin kun ihminen on stressaantunut, se on autonoominen reaktio , ja tottakai se in kiusaava . Tiedän yhden potilaan joka aina istuessaan laittoi käden peppunsa alle niin sai poistettu siten vapisemisen . Mutta mene lääkäriin niin saat asiallista hoitoa ja lääkettä, niin pääset vaivasta eroon . Monella on sama juttu ollut vaivaan . Toisilla saattaa pää alata tärisemään ja sekin on saman tyylinen reaktio.ä.
Koska se on autonominen hermosto joka käynnistää tärinän etkä sinä itse niin saat lääkäriltä hyviä neuvoja asiaasi, ja samalla tutkitaan ettei ole jokin muu sairaus kyseessä . Siis älä odota vaan hae apua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398