Lauantaina syödään

Anonyymi-ap

44

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aimoa ei näkyä. Yksin kuponkiruokalassa.

• Anonyymi

En ole mitenkään läheisriipuvainen meillä kummallakin on myös oma elämämme, se on muuten yksi pitkän avioliiton salaisuus.. osaan kyllä tilata ruokani...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole mitenkään läheisriipuvainen meillä kummallakin on myös oma elämämme, se on muuten yksi pitkän avioliiton salaisuus.. osaan kyllä tilata ruokani...

Noinko olet sen päätellyt että se on pitkän liiton salaisuus kun vaimo ei jaksa katsoa naamaasi eikä kuunnella paskapuheitasi?

Niinhän ne köyhätkin usein perustelee että he eivät tarvitse rahaa koska ovat vaatimaattomia ja taiteellisia luonteeltaan, joilla on muita arvoja.

Voidaan esittää asia niinkin että vaimosi kunnioittaa yksityisyyttäsi, -ei soita eikä tule käymään.

Jos et ole huomannut, niin vaimosi ei asu kanssasi saman katon alla, eikä asumusero ole pitkän liiton salaisuus. Vaimollasi on vielä mahdollisuus saada miestä tässä elämässä. Päästä jo irti. Hanksalmi on sinulle place to be.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teillä kummallakin on myös eri osoite.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinko olet sen päätellyt että se on pitkän liiton salaisuus kun vaimo ei jaksa katsoa naamaasi eikä kuunnella paskapuheitasi?

Niinhän ne köyhätkin usein perustelee että he eivät tarvitse rahaa koska ovat vaatimaattomia ja taiteellisia luonteeltaan, joilla on muita arvoja.

Voidaan esittää asia niinkin että vaimosi kunnioittaa yksityisyyttäsi, -ei soita eikä tule käymään.

Jos et ole huomannut, niin vaimosi ei asu kanssasi saman katon alla, eikä asumusero ole pitkän liiton salaisuus. Vaimollasi on vielä mahdollisuus saada miestä tässä elämässä. Päästä jo irti. Hanksalmi on sinulle place to be.

2010

Mistähän kertoo tarpeesi satuilla päivästä toiseen, olet melkoinen paskanpuhuja...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Ei kovin pitkää aikaa jaksanut kakkosexäsi katsella 🤡 Naamaasi. Miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kovin pitkää aikaa jaksanut kakkosexäsi katsella 🤡 Naamaasi. Miksi?

Kukan nyt kaljua, lääkkeillä mieskuntoaan hoitavaa, eunukkia viitsii katsella.

• Anonyymi

Näyttää olevan kuponkiruokalan 60 bahtin annos. Hirveää sotkua.

• Anonyymi

Tuollaistahan se ruoka thaimaassa pääosin on, näyttää olevan ankkaa, tai kanaa. todennäköisesti ankkaa, ihan normi syötävää, sopii lihaville ankassa ei ole paljon rasvaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaistahan se ruoka thaimaassa pääosin on, näyttää olevan ankkaa, tai kanaa. todennäköisesti ankkaa, ihan normi syötävää, sopii lihaville ankassa ei ole paljon rasvaa...

Joo ankkaa se on täällä myydään sitä paljon, hieman erimakuista kun kana, voimakkaampaa, tuo maksaa nelisen euroa, kana on hieman halvempaa 2,5 euroa.. annos, ihan vakio ruokaa tuollaista syön ainakin kerran viikossa, monikohan palstalla on edes maistanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ankkaa se on täällä myydään sitä paljon, hieman erimakuista kun kana, voimakkaampaa, tuo maksaa nelisen euroa, kana on hieman halvempaa 2,5 euroa.. annos, ihan vakio ruokaa tuollaista syön ainakin kerran viikossa, monikohan palstalla on edes maistanut.

Jösses! Lidelistähän tuota saa sen minkä jaksaa kotiin kantaa. Ja sorsia kausittain, toki ei sellaseen hintaan että te takuueläkeläiset ostaisitte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jösses! Lidelistähän tuota saa sen minkä jaksaa kotiin kantaa. Ja sorsia kausittain, toki ei sellaseen hintaan että te takuueläkeläiset ostaisitte.

No mars mars lidliin ostamaan, kun varakas kerran olet, muista myös koffin halvin kalja,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mars mars lidliin ostamaan, kun varakas kerran olet, muista myös koffin halvin kalja,

Ei tarvii, kun pakastin on jo täynnä. Ei kait ankkaa nyt ihan joka päivä viitsi syödä. Oletko muuten koskaan kokonaista ankkaa uuniin laittanut? Etpä tietenkään, eihän yksinäinen pallomahainen holisti sitä saa syötyä, pitää olla seuraakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvii, kun pakastin on jo täynnä. Ei kait ankkaa nyt ihan joka päivä viitsi syödä. Oletko muuten koskaan kokonaista ankkaa uuniin laittanut? Etpä tietenkään, eihän yksinäinen pallomahainen holisti sitä saa syötyä, pitää olla seuraakin.

En ole mutta olen syönyt bangkokissa chinatownissa begingin ankkaa, se oli erittäin maukasta, eikä edes kovin kallista, taitaa saada jostain hesastakin, mutta hinta ei sovi lidl asiakkaalle,

• Anonyymi

Taitaa oikoluku korjalla omiaan, jos et ymmärtänyt Pekingin ankkaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole mutta olen syönyt bangkokissa chinatownissa begingin ankkaa, se oli erittäin maukasta, eikä edes kovin kallista, taitaa saada jostain hesastakin, mutta hinta ei sovi lidl asiakkaalle,

Ainakin Aleksis Kiven kadun Pekingistä aikoinaan, ATK-nöössipoikana. Siellä käytiin liki joka päivä, kun KOP:n ATK-osasto oli ihan vastapäätä. Eipä toi silloinkaan budjettia kaatanut, tänäpäivänä vielä vähemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin Aleksis Kiven kadun Pekingistä aikoinaan, ATK-nöössipoikana. Siellä käytiin liki joka päivä, kun KOP:n ATK-osasto oli ihan vastapäätä. Eipä toi silloinkaan budjettia kaatanut, tänäpäivänä vielä vähemmän.

Vai oikein atk-nöösipoikana, eiks pankit käyttäneet cobolia, itse aloitin decilla. vax vms:llä joskus 80 luvun puolivälissä tai lopussa,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa oikoluku korjalla omiaan, jos et ymmärtänyt Pekingin ankkaa...

Tiedätkö miten oikea Pekingin ankka syödään? Tarjoilija kantaa sen ankan sulle syötäväksi, sinä syöt sen parhaan palan, eli ne nahat, ja loppu kannetaan myytäväksi näihin köyhälistön ankka/riisimössöihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö miten oikea Pekingin ankka syödään? Tarjoilija kantaa sen ankan sulle syötäväksi, sinä syöt sen parhaan palan, eli ne nahat, ja loppu kannetaan myytäväksi näihin köyhälistön ankka/riisimössöihin.

No en tosiaankaan tiedä... kiitos kun kerroit, tuossa avauksen kuvassa on kyllä nahka mukana, näin kun kopi otettiin kattilasta, ja leikattiin paloiksi, jotka laitettiin tuohon toiselle lautaselle, minä vain ne yhdistin yhdelle lautaselle,

no atk-nöösi oliks se cobol...muistaakseni kop haki joskus otaniemen ilmoitustaululla osaajia, en osannut osasin fortranian, sekin kyllä katosi aikaa myöten, muuten tiedätkö että fortranin kehittäjä oli sitä mieltä että hän ei tiedä millainen on vuoden 2000 ohjelmointikieli, mutta sen nimi on fortran, ei ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai oikein atk-nöösipoikana, eiks pankit käyttäneet cobolia, itse aloitin decilla. vax vms:llä joskus 80 luvun puolivälissä tai lopussa,

Cobolin takia varmaan nöössipojaksi itseäni haukuinkin, suoraan ohjelmointikoulutuksesta pankkiin Cobolia vääntämään. Oli noi wanhat parrat pihalla, kun suurkoneympäristöstä joutuivat mikropuolelle Realia Cobolin kanssa opettelemaan, miten se tietokone aikusten oikeesti toimii.
        Johonkin näistä törmäsin parikymmentä vuotta myöhemmin, sen ison laman aikoihin, kun oli ATK-harjoittelijan tittelillä C-kieltä opettelemassa ;-) Eikä vieläkään osannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Cobolin takia varmaan nöössipojaksi itseäni haukuinkin, suoraan ohjelmointikoulutuksesta pankkiin Cobolia vääntämään. Oli noi wanhat parrat pihalla, kun suurkoneympäristöstä joutuivat mikropuolelle Realia Cobolin kanssa opettelemaan, miten se tietokone aikusten oikeesti toimii.
        Johonkin näistä törmäsin parikymmentä vuotta myöhemmin, sen ison laman aikoihin, kun oli ATK-harjoittelijan tittelillä C-kieltä opettelemassa ;-) Eikä vieläkään osannut.

En tunne cobolia, tein gradun kaukaalla, vax vms -- pdp 11 korversiossa, siis siirrettiin pdp11 pois vaxit tilalle, päätelaiteena vt100 kaikki dec laitteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tunne cobolia, tein gradun kaukaalla, vax vms -- pdp 11 korversiossa, siis siirrettiin pdp11 pois vaxit tilalle, päätelaiteena vt100 kaikki dec laitteita.

Niin, sinä sait ne tyhmät päätteet konffattua vaxeille? Ja joku muu teki sen isomman työn, kun konvertoi ne softat alustalta toiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en tosiaankaan tiedä... kiitos kun kerroit, tuossa avauksen kuvassa on kyllä nahka mukana, näin kun kopi otettiin kattilasta, ja leikattiin paloiksi, jotka laitettiin tuohon toiselle lautaselle, minä vain ne yhdistin yhdelle lautaselle,

no atk-nöösi oliks se cobol...muistaakseni kop haki joskus otaniemen ilmoitustaululla osaajia, en osannut osasin fortranian, sekin kyllä katosi aikaa myöten, muuten tiedätkö että fortranin kehittäjä oli sitä mieltä että hän ei tiedä millainen on vuoden 2000 ohjelmointikieli, mutta sen nimi on fortran, ei ollut.

Noh, jos Pekingin kana otetaan kattilasta, niin ollaan aika kaukana Pekingistä ;-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh, jos Pekingin kana otetaan kattilasta, niin ollaan aika kaukana Pekingistä ;-)

Ankan kanssa vielä kauempana!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälainen on rakkaan kana Bekingistä, onko 2010 reseptiä tarjolla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, sinä sait ne tyhmät päätteet konffattua vaxeille? Ja joku muu teki sen isomman työn, kun konvertoi ne softat alustalta toiselle.

En kun konvertoin sen softan meitä oli kuusi ukkoa, ohjasi paperikoneen märkäpäätä... asuin 9kk Lappeenrannan cumuluksessa, kotkasta maanantai aamuna Lappeenrantaan ja perjantaina illalla kotiin... Tunsitko muuten Roosin Mikkoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kun konvertoin sen softan meitä oli kuusi ukkoa, ohjasi paperikoneen märkäpäätä... asuin 9kk Lappeenrannan cumuluksessa, kotkasta maanantai aamuna Lappeenrantaan ja perjantaina illalla kotiin... Tunsitko muuten Roosin Mikkoa.

Mikolla oli kotkassa firma softline, olin töissä muutaman vuoden, tunsin Mikaelin varsin hyvin... kuten aikaisemmin sanoin olen aina ollut muualla töissä,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälainen on rakkaan kana Bekingistä, onko 2010 reseptiä tarjolla?

Noh, jos väkisin kerjäät ;-)

http://jannenmenut.blogspot.com/2011/01/pekingin-kanaa-jannen-tapaan.html

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikolla oli kotkassa firma softline, olin töissä muutaman vuoden, tunsin Mikaelin varsin hyvin... kuten aikaisemmin sanoin olen aina ollut muualla töissä,,

Tein Mikon kanssa neljä projektia, sitten pääsin decille töihin niittykumpuun, asuin silloin nuottaniemessä, tämä oli 80 luvun lopussa tai 90 luvun alussa, poikani syntyi naistenklinikalla vuonna 1990 olin silloin töissä saksan decilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä pysyttelin pääkaupunkiseudun osaajien parissa. Konsulttina siellä sun täällä, vasta viimiset vuodet (etätöinä) ennen eläkettä omalle talolle, nekin ministeriötason asiakkaalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä pysyttelin pääkaupunkiseudun osaajien parissa. Konsulttina siellä sun täällä, vasta viimiset vuodet (etätöinä) ennen eläkettä omalle talolle, nekin ministeriötason asiakkaalle.

Jep jep, minun siis pitäisi tuntea sinut, ainakin tunnen valtaosan ikäisistäni alan ammattilaisista, enkä usko että täällä palsta muita, minut tuntee varsin moni, koska olen pitänyt useita luentoja vaikkapa messukeskuksessa pääosin alan ammattilaisille, milloin mistäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep jep, minun siis pitäisi tuntea sinut, ainakin tunnen valtaosan ikäisistäni alan ammattilaisista, enkä usko että täällä palsta muita, minut tuntee varsin moni, koska olen pitänyt useita luentoja vaikkapa messukeskuksessa pääosin alan ammattilaisille, milloin mistäkin.

Kuvitteletko olevasi joku P. Järvinen, tai R. Linturi.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molempien kanssa ollut tekemisissä, toisen kanssa vähän enemmänkin ;-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita nyt Junni ja Haukilehto samaan jonoon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsittääkseni puheenaiheena on ollut ANKKA, mutta köyhälle rakkaalle soveliaampi tietysti on kuponkiruokalan KANA, jonka tarjoilupaikat rakkaalle tulee triptrapista.

Sinulle KAIKKI puheenaiheena on LIIAN VAIKEA YMMÄRTÄÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita nyt Junni ja Haukilehto samaan jonoon!

Ai niin, ja Setälä oli samaa seurakuntaa ;-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etteköhän te ole Phuketissa juurikin sen takia, ettei täällä tossut osanneet kuin Stockmannin herkkuosastolle. Ei tuo Lideli ole kaikessa ihan niin halpa kuin kuvittelette, mutta eipä ole Phukettikaan, ainakaan takuueläkkeellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en mutta tunnen kummatkin henkilökohtaisesti jo vuosien takaa... ovat kumpikin facessa.

• Anonyymi

Joo, ei ole halvinta. 40 bahtin annoksiakin on.

• Anonyymi

Lauantaina syödään aina muikkukukkoa.

• Anonyymi

Yksi muikkukukko syöty ja toista aloitellaan.

• Anonyymi

LelliLaiffin hukkapalasafga duunissa tehtaalla köyhänä?

• Anonyymi

"Lauantaina syödään"? Se on monikossa ilmaistu tuo syödään, mutta ketjusta käy ilmi että Pasanen oli syömässä yksinään. Vain kuninkaalliset käyttää itsestään "Me" -ilmaisua ja mikäli oikein olen ymmärtänyt, Pasanen ei ole kuninkaallinen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1082
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1026
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe