Kiitos MetsaMan, KoneMan ja Simo. Te toitte Tuusniemen ja Kosulan maailmankartalle.
Tuskin Kosulaa tiesi aiemmin kukaan kauempana. Nyt videoita katsotaan ympäri maailmaa.
Suosio on ollut kovaa, sen todistaa jo kolmen suosituimman TV-esiintyjän joukkoon pääseminen ja YLEn tekemä oma ohjelmasarja.
Toki suosiolla on kääntöpuolensa; myös kadehtijoita riittää. Mutta niin se on kaikkien suosikkien kohdalla ollut. Julkkiksia elämässään epäonnistuneet kadehtii. Se on myös täällä Suomi24:n kirjoituksissa havaittavissa. Mutta ei välitetä heistä, jätetään omaan arvoonsa.
Ei muuta kuin lets party!
Tubettajat toivat Tuusniemen Maailmankartalle
9
618
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäin hyvä aloitus! Mukana ollaan kannustamassa kaikkia niitä jotka Ropottaa vaan!!
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18043588S
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ainakin se on nyt ainakin nähty mitä siellä Savon sydänmailla synkän näreikön keskellä ovat hyvien aikojen pullamössöpojat yli 50 vuotta puuhastelleet!
- Anonyymi
Kerralla nousi kunta kiitoon.
- Anonyymi
Isoa vaihetta päälle ja Savo entistä enemmän maailman kartalle!
- Anonyymi
Niin ja jäi mainitsematta nimikko oluet.
- Anonyymi
Kiroilemalla ja ihmisille vittu##lemalla Savo maailman kartalle.
Lapset jo sankari haudoilla riekkumassa ja rienaamassa samaan malliin.
Mitähän jännää metsäman keksii itsenäisyyspäivän paraatiin tänä vuonna niin hellulla, pirrellä ja tellulla on myös kivaa.
Pitävätkö porukalla konsertin, väliin vit#u#, seiväskankea ja lisvapiippiä - Anonyymi
Otetaanpas Luipakat!
- Anonyymi
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2139193
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265948- 1024848
- 584823
- 843929
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743463- 583437
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262916Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv522825- 432681