Taas kuolema

Anonyymi-ap

Kuka nyt kuoli renkaiden vaihdossa ? Tais olla T .

7

1742

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riudu siihen kun et saa sitä koskaan kuulla.

• Anonyymi

Taas todiste darvinismin toiminnasta: Epäonnistuneet yksilöt karsiutuvat pois.
      Kyllä kaikkien pitäisi tietää, ettei pelkän tunkin varassa olevan auton alle pidä koskaan mennä. Ja muutenkin: Miksi renkaanvaihdossa pitää auton alle mennä?
      Minä olen (viime vuosikymmeninä) pääasiassa tunkin varassa oleviin autoihin vaihdellut renkaita 51 vuotta. Vähintään kahdesti vuodessa. Yksikään tunkki ei ole vielä pettänyt. Ja aina olen sen varan pitänyt, etten jää alle tai muuten loukkaannu, jos se kuitenkin pettäisi.
      Muissa alustatöissä aina pukki, pukit tai muu kiinteä tuki auton alle siltä varalta, että se tunkki kuitenkin pettäisi. Ja kokemuksesta: Minulla on myös sellainen halpa kiinalainen tms pikkutunkki, joita useilla eri nimillä myydään. Sen laskuventtiili vuotaa. Eli tunkki laskeutuu hiljaa ja huomaamatta... Ehkä tästä syystä Tukes kielsi yhden sellaisen merkin myynnin muutamia vuosia sitten. Vaan kun samaa kiinanpaskaa myydään monilla muillakin nimillä...
      CE = China Export.

• Anonyymi

sitä kun on säheltäjää joka junaan jopa veturiin asti.

• Anonyymi

Katelkaapa Rantapohjan kuolinilmoituksia, sieltä näkyy. Joku papparainen oli kuollut 7.10.

• Anonyymi

Olokaa nyt siinä uskossa että juuri näin on tapahtunut kuten lehdessä lukee. Voitte sitten päteä täällä kuinka ootta mestareita vaihtaa renkaita mutta siihenpä ne teidän kyvyt loppuukin.

• Anonyymi

Osataan vaihtaa renkaita mutta tyhjä leuan louskutus ei kuulu tapoihin

• Anonyymi

Kuka hukkui ? Mikä on ikä ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7150
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2510
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      102
      1947
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1517
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1069
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      949
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      853
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe