Ei vieläkään nelivetoista plugaria

Anonyymi-ap

Mikä volkkarin osaamisessa on vikana kun vieläkään ei uudessa Tiguan plugariss a ole nelivetoa. Ei se niin kovin vaikeaa pitäisi olla kun jopa surkealla Tojolla on sellainen ollut jo vuosia..

9

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi kauheaa, kuinka pärjäämme ilman sitä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Se on paljon parempi nelivetoinen kuin vajaavetoinen.

Sitäpaitti tuossa videossa ei ole plugari missä takamoottorin ohjaus on toisenlainen.
        Mitenkäs se vajaavetoinen Tiguan lähtee vastaavassa testissä?

• Anonyymi

Jos haluaa nelivetoisen plugari-volkkarin niin ota vaikka Touareq. Kyllä volkkari osaa. Ja volkkarissa on oikea nelivetoveto eikä tuollainen tojon pelleily-viriritys jolla jää kiinni joka paikkaan ja jolle kaikki nauraa.

TMn vertailussakin tojon viritys juuttui kiinni, ylikuumeni ja joutui jättämään testin kesken.

• Anonyymi

Eihän nelivedosta löydy tarvetta edes täällä Suomessa, puhumattakaan isoista markkinoista jossa ei ole lunta.

Olen ajanut etuvedolla lumialueella sivuteitä ja
      hiekkateitä melkein kaikki ajot. Täällä on myös päällystetyt tiet kuukausia kovettuneen lumen/jään peitossa.

Yksi paikka vähemmän joka voi vikaantua ja vähemmän valmistuksen kuluja.

• Anonyymi

Niin kun ei osaa niin ei tee.

Neliveto on oikein hyvä Suomessa. Jos ei olisi niin miksi melkein kaikki bemarit myydään nelivetoina Suomessa?

• Anonyymi

Huono perustelu.

• Anonyymi

"Niin kun ei osaa niin ei tee."

Jos tietäisi autoista edes vähän ei väittäisi tuollaista potaskaa. VW tekee neliveto-plugareita, esim Touaregista löytyy sellainen versio.

• Anonyymi

Myöskään uudessa CR-V PHEV:ssä ei ole nelivetoa, vaikka on esim. 'alennusvaihde' kuormien vetämiseen. Muutoinhan CR-V:ssä on oikea neliveto, eikä mitään pientä sauvasekoitinta toisella akselilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Halpa on lapsen henki

"POHJOIS-KARJALAN käräjäoikeus on antanut torstaina tuomionsa 4-vuotiaan lapsen kuolemaa koskevasta tapauksesta. Sebast
      Joensuu
      348
      6107
    2. Riikka Purra-leikkuulauta, hyvää huumoria vaiko räikeän mautonta pilkantekoa kansalaisia kohtaan?

"Riikka Purra vitsaili leikkaamisesta – puisessa leikkuulaudassa viesti" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010263746
      Perussuomalaiset
      238
      1634
    3. En olisi voinut kuvitella

Surullisempaa päätöstä kaikelle mitä meidän välillä ikinä oli kuin se, että päätit ghostata. Nyt tiedän miten helppoa su
      Ikävä
      145
      1371
    4. Kivaa karkauspäivää

Ystäville ja miksi ei ystävän oloisillekin. :)
      Ystävyys
      228
      1335
    5. Alexander Stubb presidenttipuheessaan: "Uuden maailmanjärjestyksen rakentamiseen menee aikaa"

"Uuden maailmanjärjestyksen rakentamiseen menee aikaa. Tulemme näkemään niin vallan alueellistumista kuin epäpyhiä liitt
      Maailman menoa
      117
      1083
    6. Käteismaksuihin lisättävä 10 % + 2 eur palvelumaksu

Alla muutama esimerkki, kuinka ostosten loppusummaan lisättävä palvelumaksu kannustaa siirtymään pois kalliista ja hitaa
      Maailman menoa
      244
      943
    7. Mä rakas niin

haluaisin nähdä sut kun olet mun mielessäni kaiken aikaa. Ja meillähän on sitä yhteistä menneisyyttäkin. Minun suojeluse
      Ikävä
      36
      857
    8. Mitä uskollisuus sinulle merkitsee?

Vai onko se uskollisuus sinulle tilanne kohtaista. Siis kun toinen pettää niin anteeksi antamatonta mutta kun itse petät
      Ikävä
      100
      826
    9. Elämässä harmittaa jos

Asioita jää sanomatta tai välit jäävät huonoiksi.
      Ikävä
      50
      806
    10. Olen päättänyt luovuttaa meidän suhteen

Aika on osoittanut, että et ole lähtenyt selvittämään asioita vaikka tarjosin siihen kuin tarjottimella mahdollisuuden.
      Ikävä
      25
      770
    Aihe