Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Krapula ja morkkis!

Anonyymi-ap

Krapulassa ja morkkis sunnuntaina. Näinkö pääsi taas jälleen käymään. Minä lähdin eilen ajoissa nukkumaan, että pääsen pojille vähän vinoilemaan. Tänään ollaan sitten suu mutrussa ja nenä ja posket valkoisena. . . Rahat meni. Morkkiksesta se paras krapula tulee... Rahat meni.

Niin, kuin poijat sanoin, että Kambodzassa säästää aika helposti kahdessa kuukaudessa tonnin ja se on oikeasti se Bangkokin meno ja paluu lento ja hotelli. Stadissa saattaa illassa mennä se 500.

Niin, se on se mitä elämältä haluaa ja sen kaiken ymmärtäminen. Se on se propaganda mikä on paha siellä Suomessa. Te, ette ymmärrä mitä tarkoitan ja tämä kaikki liittyy samaan asiaan. Vajaa on vajaa toki aivopesu on siellä myös taustalla.

Oman elämän hallinta ja kaikkien mahdollisuuksien ymmärtäminen. Jos sinä sen takia menet sinne baariin, että sinun pitää löytää joku suomalainen nainen. Mutta mikäli olet jo iäkkäämpi, niin sinun pitää ymmärtää myös kaikki mahdolliset ja mahdottomat asiat jo siinä iässä. Ei sellaista onnea varmasti ole olemassakaan mitä etsit.

Lähde liikkeelle siitä, että mikä sinulle on tärkeintä elämässä. Eli esitä itsellesi, että mitä sinä itse haluat. Esitä se kysymys itsellesi. Haluatko elää toisen ihmisen alaisuudessa vai määrätä omasta elämästä. Montako elinvuotta sinulla on aikaa ja katso miten ihmiset vanhenee ja sellainen tulee sinustakin.

Itse voin sanoa, että en minä missään Suomessa tahdo asua. Oli se sitten millainen nainen tahansa. Kyllä minä tykkään kesästä. Jokainen ihminen rapistuu ja sen minä olen nähnyt monesta naisestakin jopa täällä. Luonto ja elämä on kaunis. Kyllä ihmisen on hyvä olla siellä missä on elämää ja yksinäisyys ja kolhoosi ja kyttäys ja kylmyys ei edusta elämää eikä kauneutta.

Eniten minua häiritsee, että miksi jotkut elää valtiolle ja vihaavat mitä valtion johtaja milloinkin vihaa. Itse kristittynä se vain näkyy minun silmissäni ja kysymys vain kuuluu miksi... En ymmärrä miksi liimaat lippuja päähän ja miksi roikutat joitakin leijonan kuvia. Kerro, että mitä sinä haluat viestittää sillä.

Pelkäätkö sanoa itseäsi kristityksi ja pelkäät vai häpeät sanoa uskovasi Jeesukseen Kristukseen. Kuka sinulle nauraa. . . Sittenkö sille jätkälle sanotaan, että sinulla on syöpä ja vuosi elinaikaa ja sittenkö se on aika alkaa pläräämään Raamattua vai. Eihän sinun tarvitse mihinkään kirkkoon kuulua ja edelleenkään sinun ei tarvitse olla yhtään mitään. Ei sinun tarvitse olla suomalainen ja ei sinun tarvitse kuulua mihinkään kirkkoon tai lahkoon.

Kaikkien pelkojen voittaminen ja siitä se lähtee ja se on tasan tarkkaan vain sinun oma elämä. Näin voit muuttaa ulkomaille Thaimaahan tai Kambodzaan. Näin kykenet saavuttamaan myös tavoitteita. Krapula ja morkkis, kun itsekin tiedät, että se ei mennyt ihan putkeen ja jotain vikaa on elämässä.

26

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lyhyestä virsi kaunis:
      Vain noviisit saavat ja kärsivät krapulasta. Sama koskee morkkista.
      Petriä peesaten: Reeniä homppeli reeniä.

    • Anonyymi

      Tapsan teoriat kuulostaa venäläiseltä bisnekseltä. -Ryöstetään viinakauppa, myydään viinat ja ryypätään rahat.

      Tapsa siis menee ajoissa nukkumaan Kampotissa ja säästää kun jättää ryyppäämättä, mutta sitten niillä säästöillä unelmoi menevänsä ryyppäämään Bangkokiin. Tiedän vain yhden ihmisen maailmasta, jolla on yhtä mainio logiikka.

      Kampot on siis tässä teoriassa maailman paras paikka eläkeläiselle, - säästää.
      Siellä siis säästää, koska ei ole mitään tekemistä muuta kuin parturi.

      Tapsa kumoaa itse tuon teoriansa säästämisestä, koska ei ole vuosiin päässyt Kampotista minnekään kun ei ole se säästäminen onnistunut.

      Jos ulkomuistista heitän missä olen käynyt vuoden sisällä Nangrongista käsin, niin Bangkok pari kertaa, Suomessa kaksi kertaa, Chiang Maissa kaksi kertaa, Ko Changilla kaksi kertaa, kerran Pattayalla, Trat, Mae Hong Son, Helsinki, Lahti, Hirvensalmi, Buriram City jne...

      On nähty thailiigan futista, Moto GP, rata-autoilua, testattu prätkiä radalla, osallistuttu Ducatin kokoontumisajoon, Jyväskylän Suurajot jne nähty vuorijuoksut yms.

      Ja tiedätkös Tapsa mitä? -En ole säästänyt noihin yhteenkään eikä ole erikseen tarvinnut tiirailla saldoja. Busineksessa ollaan lennelty tyttärenkin kanssa eikä millään "valtion rahoilla" vaan ihan omilla rahoilla.

      2010

      PS: Joudut "Säästömies" korjaamaan hieman tuota teoriaasi, sillä se ei näytä toimivan.

      • Anonyymi

        Kerro tyttö aihe joka ei aiheuta oireilujasi?

        Entä miksi kirjoitat Tapsalle, jota pdät Numbana ja lääke-epätasapainosi aikaan jopa Senssuna?

        Oletko lainkaan huolissasi klooneistasi, kun "He" ovat vaiti?


      • Anonyymi

        Nyt sä et tajunnut edelleen kääääään. Minä olen asunut täällä jo 5 vuotta. Olut on halvempaa, kuin vesi. Minä olen varmasti jo käynyt monessa baarissa... Ja varmasti ryypännyt nyt riittävästi. Moni on jo mullan alla tai tuhkana ja toki on hyvä olla välillä juomatta. En minä täältä ole minnekään kolhoosiin muuttamassa tai tulemassa missä ei voi juoda kaljaa. Toki voin ottaa pari tai kolme... Mutta kohtuus pitää olla. Ei siinä mitään häviä ja tuhlaa jos ottaa pari kaljaa. Se maksaa saman minkä yksi sooda.

        Ymmärrän kyllä, että kolhoosissa hyvinvointi valtiossa olut maksaa vähän enemmän... Tuskin. Saat tuoppia 0,50 dollaria... Tölkki noin 60 senttiä, mutta sillä voi voittaa yhden tai useamman kaljan ja jopa AUTON.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sä et tajunnut edelleen kääääään. Minä olen asunut täällä jo 5 vuotta. Olut on halvempaa, kuin vesi. Minä olen varmasti jo käynyt monessa baarissa... Ja varmasti ryypännyt nyt riittävästi. Moni on jo mullan alla tai tuhkana ja toki on hyvä olla välillä juomatta. En minä täältä ole minnekään kolhoosiin muuttamassa tai tulemassa missä ei voi juoda kaljaa. Toki voin ottaa pari tai kolme... Mutta kohtuus pitää olla. Ei siinä mitään häviä ja tuhlaa jos ottaa pari kaljaa. Se maksaa saman minkä yksi sooda.

        Ymmärrän kyllä, että kolhoosissa hyvinvointi valtiossa olut maksaa vähän enemmän... Tuskin. Saat tuoppia 0,50 dollaria... Tölkki noin 60 senttiä, mutta sillä voi voittaa yhden tai useamman kaljan ja jopa AUTON.

        Ohoh ja wau! Kaljatölkillä voi voittaa auton tai lisää kaljaa kun säästää Kampotissa Jeesuksen kanssa.

        Säästömies on aina säästömies. Osaatko sanoa miksi kuvasi ovat netistä ja miksi et ole päässyt vieläkään sinne Pattayalle jonne olet säästänyt jo viisi vuotta?

        Luettelin muutaman paikan jossa olen käynyt noin vuoden sisällä säästämättä niihin senttiäkään, mutta en ole lukenut vielä toistaiseksi yhdestäkään paikasta jossa säästömies on Jeesuksen kanssa käynyt, jatkuvasta säästämisestä huolimatta.

        2010

        PS: Minä kannan leijonan merkkiä tatuoinnin muodossa mukanani kahdesta syystä. Olen isänmaallinen suomalainen ja leijona on Suomen vaakunassa. Toiseksi olen horoskoopiltani leijona. Sukututkimuksen mukaan on 75% todennäköisyys, että on viikinkiverta myös suonistossa.

        Sinä ja Saarisompa (jos ette ole sama) ette ole vielä edes puusta laskeutuneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohoh ja wau! Kaljatölkillä voi voittaa auton tai lisää kaljaa kun säästää Kampotissa Jeesuksen kanssa.

        Säästömies on aina säästömies. Osaatko sanoa miksi kuvasi ovat netistä ja miksi et ole päässyt vieläkään sinne Pattayalle jonne olet säästänyt jo viisi vuotta?

        Luettelin muutaman paikan jossa olen käynyt noin vuoden sisällä säästämättä niihin senttiäkään, mutta en ole lukenut vielä toistaiseksi yhdestäkään paikasta jossa säästömies on Jeesuksen kanssa käynyt, jatkuvasta säästämisestä huolimatta.

        2010

        PS: Minä kannan leijonan merkkiä tatuoinnin muodossa mukanani kahdesta syystä. Olen isänmaallinen suomalainen ja leijona on Suomen vaakunassa. Toiseksi olen horoskoopiltani leijona. Sukututkimuksen mukaan on 75% todennäköisyys, että on viikinkiverta myös suonistossa.

        Sinä ja Saarisompa (jos ette ole sama) ette ole vielä edes puusta laskeutuneita.

        Onhan sulla katutappelunöösi myös rauhaa ja rakkautta hippitatska ja naapurin rakistakin, sekä typerä piikkilankatöherrys.

        Miksi et tatskaa rintaasi korealaisia?

        Kovin on sulla laajat mielenkiinnot pattayan matkailupalstalla... Sanoin.... Julkaista haave tekemisiäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sulla katutappelunöösi myös rauhaa ja rakkautta hippitatska ja naapurin rakistakin, sekä typerä piikkilankatöherrys.

        Miksi et tatskaa rintaasi korealaisia?

        Kovin on sulla laajat mielenkiinnot pattayan matkailupalstalla... Sanoin.... Julkaista haave tekemisiäsi.

        Miksi vastaat Tapsan ja Jeesuksen puolesta? Esitin Tapsalle kysymyksiä, että miksi kuvansa ovat netistä ja miksi hän ei käy missään jos kerta on viisi vuotta jo säästänyt?

        Ihmetystä herättää myös se että miten Kampot on maailman paras paikka eläkeläiselle, jos ainoa tekeminen on säästää siellä että pääsisi sieltä pois muualle lomalle?

        Tuo on aivan identtistä järjenjuoksua Saarisiiran kanssa. Häpäisee koko kristinuskon kehuskelemalla uskovaisuudellaan samaan aikaan kun vittuilee samalla teemalla päivästä toiseen tuntemattomille.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohoh ja wau! Kaljatölkillä voi voittaa auton tai lisää kaljaa kun säästää Kampotissa Jeesuksen kanssa.

        Säästömies on aina säästömies. Osaatko sanoa miksi kuvasi ovat netistä ja miksi et ole päässyt vieläkään sinne Pattayalle jonne olet säästänyt jo viisi vuotta?

        Luettelin muutaman paikan jossa olen käynyt noin vuoden sisällä säästämättä niihin senttiäkään, mutta en ole lukenut vielä toistaiseksi yhdestäkään paikasta jossa säästömies on Jeesuksen kanssa käynyt, jatkuvasta säästämisestä huolimatta.

        2010

        PS: Minä kannan leijonan merkkiä tatuoinnin muodossa mukanani kahdesta syystä. Olen isänmaallinen suomalainen ja leijona on Suomen vaakunassa. Toiseksi olen horoskoopiltani leijona. Sukututkimuksen mukaan on 75% todennäköisyys, että on viikinkiverta myös suonistossa.

        Sinä ja Saarisompa (jos ette ole sama) ette ole vielä edes puusta laskeutuneita.

        Sinulla on "miehiä" on joka lähtöön, on säästömiestä ja ladamiestä, harmi vaan että sinusta itsestäsi ei mole miestä löytynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vastaat Tapsan ja Jeesuksen puolesta? Esitin Tapsalle kysymyksiä, että miksi kuvansa ovat netistä ja miksi hän ei käy missään jos kerta on viisi vuotta jo säästänyt?

        Ihmetystä herättää myös se että miten Kampot on maailman paras paikka eläkeläiselle, jos ainoa tekeminen on säästää siellä että pääsisi sieltä pois muualle lomalle?

        Tuo on aivan identtistä järjenjuoksua Saarisiiran kanssa. Häpäisee koko kristinuskon kehuskelemalla uskovaisuudellaan samaan aikaan kun vittuilee samalla teemalla päivästä toiseen tuntemattomille.

        2010

        Miksi vastaat...? No kuule siksi että asun kattilassa ja sun juttus on pelkkää omanapanarssuilua.

        Minä en ole osallitunut mihinkään jeesusteluun enkä ns. Tapsukan tarinoihin,

        Aha ... joo ja jep jep ...... tuntemattomille ..... sinä siis tunnet vi++uilusi kohteet.


    • Anonyymi

      Tuli kauhea morkkis kun söin vahingossa kaverin muikkukukon krapulaani.

      • Anonyymi

        Niin minullekin, kun eilen söin oikean (=naudanfileestä) itse tekemäni sveitsinleikkeen, ja nautiskelin sen kera pari lasia punaviiniä. Täällä Etelä-Savossa mökillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minullekin, kun eilen söin oikean (=naudanfileestä) itse tekemäni sveitsinleikkeen, ja nautiskelin sen kera pari lasia punaviiniä. Täällä Etelä-Savossa mökillä.

        Sveitsinleike tunnetaan myös nimellä cordon bleu ja perinteisesti siihen on käytetty vasikanlihaa. Meillä Suomessa tosin sveitsinleike valmistetaan yleisemmin possusta. Toisin kuin monet muut leikkeet, sveitsinleike ei saa mitään lisukkeita pinnalleen, vaan kyseessä on kinkulla ja emmentalilla täytetty leike. Mikäli sveitsinleike valmistetaan kokonaisesta ulkofileepalasta, kannattaa siitä leikata perhosleikkeet, joiden täyttäminen on helppoa. Toinen vaihtoehto on tehdä sveitsinleike joko ohuiksi nuijimistamme Maatiaispossun lehtipihveistä tai Maatiaispossun ohuen ohuesta fileestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sveitsinleike tunnetaan myös nimellä cordon bleu ja perinteisesti siihen on käytetty vasikanlihaa. Meillä Suomessa tosin sveitsinleike valmistetaan yleisemmin possusta. Toisin kuin monet muut leikkeet, sveitsinleike ei saa mitään lisukkeita pinnalleen, vaan kyseessä on kinkulla ja emmentalilla täytetty leike. Mikäli sveitsinleike valmistetaan kokonaisesta ulkofileepalasta, kannattaa siitä leikata perhosleikkeet, joiden täyttäminen on helppoa. Toinen vaihtoehto on tehdä sveitsinleike joko ohuiksi nuijimistamme Maatiaispossun lehtipihveistä tai Maatiaispossun ohuen ohuesta fileestä.

        Meillä Suomessa tehdään perinteisesti possusta, kun takuueläke ei riitä parempaan lihaan. Ylin kymmenen prosenttia ei sitä possusta tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sveitsinleike tunnetaan myös nimellä cordon bleu ja perinteisesti siihen on käytetty vasikanlihaa. Meillä Suomessa tosin sveitsinleike valmistetaan yleisemmin possusta. Toisin kuin monet muut leikkeet, sveitsinleike ei saa mitään lisukkeita pinnalleen, vaan kyseessä on kinkulla ja emmentalilla täytetty leike. Mikäli sveitsinleike valmistetaan kokonaisesta ulkofileepalasta, kannattaa siitä leikata perhosleikkeet, joiden täyttäminen on helppoa. Toinen vaihtoehto on tehdä sveitsinleike joko ohuiksi nuijimistamme Maatiaispossun lehtipihveistä tai Maatiaispossun ohuen ohuesta fileestä.

        Tämä ohje palstalla on kuin timantteja heitettäisi sioille. Aloittaja ei ymmärrä asiasta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ohje palstalla on kuin timantteja heitettäisi sioille. Aloittaja ei ymmärrä asiasta mitään.

        Ei, menee säästösuunnitelmat uusiksi, kun ei ihan parilla dollarilla saa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sveitsinleike tunnetaan myös nimellä cordon bleu ja perinteisesti siihen on käytetty vasikanlihaa. Meillä Suomessa tosin sveitsinleike valmistetaan yleisemmin possusta. Toisin kuin monet muut leikkeet, sveitsinleike ei saa mitään lisukkeita pinnalleen, vaan kyseessä on kinkulla ja emmentalilla täytetty leike. Mikäli sveitsinleike valmistetaan kokonaisesta ulkofileepalasta, kannattaa siitä leikata perhosleikkeet, joiden täyttäminen on helppoa. Toinen vaihtoehto on tehdä sveitsinleike joko ohuiksi nuijimistamme Maatiaispossun lehtipihveistä tai Maatiaispossun ohuen ohuesta fileestä.

        Original Sveitsinleike valmistetaan vasikansisäpaistista. Suomessa usein ohueksi nuijitusta porsaanlihasta. Valmistusohje:
        Mausta leikkeet kevyesti suolalla ja valkopippurilla. Aseta päälle muutama siivu savukinkkua ja emmentaljuustoa. Taita leike taskuksi.
        Riko kahden kananmunan rakenne haarukalla. Sekoita joukkoon kaksi ruokalusikallista kylmää vettä. Pyöräytä leikkeet ensin vehnäjauhoissa, sitten munissa ja viimeiseksi korppujauhoissa.
        Paista leikkeet pannulla öljyn ja voin seoksessa kauniin kullanruskeiksi, noin neljä minuttiia kummaltakin puolelta. Jos käytät porsaan lihaa, loppukypsennä leikkeet uunissa 180 asteessa noin kahdeksan minuuttia.
        Koristele leike lopuksi sitruunanlohkolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Original Sveitsinleike valmistetaan vasikansisäpaistista. Suomessa usein ohueksi nuijitusta porsaanlihasta. Valmistusohje:
        Mausta leikkeet kevyesti suolalla ja valkopippurilla. Aseta päälle muutama siivu savukinkkua ja emmentaljuustoa. Taita leike taskuksi.
        Riko kahden kananmunan rakenne haarukalla. Sekoita joukkoon kaksi ruokalusikallista kylmää vettä. Pyöräytä leikkeet ensin vehnäjauhoissa, sitten munissa ja viimeiseksi korppujauhoissa.
        Paista leikkeet pannulla öljyn ja voin seoksessa kauniin kullanruskeiksi, noin neljä minuttiia kummaltakin puolelta. Jos käytät porsaan lihaa, loppukypsennä leikkeet uunissa 180 asteessa noin kahdeksan minuuttia.
        Koristele leike lopuksi sitruunanlohkolla.

        Köyhät täällä edelleen mussuttaa että Suomessa usein porsaanlihasta. Vaan kun siitä ei oikeata sveitsinleikettä tule, ei vaikka lapsille kuinka yrittäisi selittää, että tämä on parasta mitä rahalla saa. Parempaa saa, kun käy koulunsa kunnolla loppuun.


    • Anonyymi

      [url=https://aijaa.com/lPTurJ][img]https://img.aijaa.com/m/00824/15188774.jpg[/img][/url]

      Autoja, rahaa ja uusia tölkkejä ... Laatikossa yleensä noin puolet voittoja keskimäärin... Voi olla alle tai päälle. Sama on Cambodia beer.

      Laatikko noin 11 euroa ...

      • Anonyymi

        Taas varastettu kuva netistä, eikö jesse kiellä tuollaisen?

        11 egee, johan kopan saa Saksasta tuohon hintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas varastettu kuva netistä, eikö jesse kiellä tuollaisen?

        11 egee, johan kopan saa Saksasta tuohon hintaan.

        Tapsa toteaa 9 vuoden päästä maksakirroosissa Hankasalmella että ei tullu autoa ei vaikka kuinka join halpaa kaljaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapsa toteaa 9 vuoden päästä maksakirroosissa Hankasalmella että ei tullu autoa ei vaikka kuinka join halpaa kaljaa...

        Eikä jeesuskaan tullut pelastamaan ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä jeesuskaan tullut pelastamaan ;-)

        ...mutta säästössä vuonna 2032 on 70 dollaria ja periaatteessa pääsee pattajalle lomalle 2047 jos säästötahti jatkuu ja Hanksalmen bussikyyti Seutulaan ei kallistu oleellisesti.


      • Anonyymi

        Siis tää kaveri kiskoo olutta jeesuksen kanssa, että saisi autoja, rahaa ja uusia tölkkejä?

        Voi olla puolet voittoja? Voi olla keskimäärin? Voi olla alle? Voi olla päälle?
        Voi olla noin 11€? Voi olla Cambodia beer?

        Säästää kuitenkin paljon, koska mitään ei häviä ja tuhlaa jos ottaa pari kaljaa.

        Nyt en kyllä ymmärrä, mitä hän haluaa viestittää tällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tää kaveri kiskoo olutta jeesuksen kanssa, että saisi autoja, rahaa ja uusia tölkkejä?

        Voi olla puolet voittoja? Voi olla keskimäärin? Voi olla alle? Voi olla päälle?
        Voi olla noin 11€? Voi olla Cambodia beer?

        Säästää kuitenkin paljon, koska mitään ei häviä ja tuhlaa jos ottaa pari kaljaa.

        Nyt en kyllä ymmärrä, mitä hän haluaa viestittää tällä?

        Et siis ymmärrä.
        Käänny äitisi puoleen, hän opastaa sinua.


    • Anonyymi

      Suomalaisia rikollisia viranomaisia vaikuttaa myös Thaimaassa.
      Siellä voi ostaa vaikka mitä, siellä kaikki ovat ostettavissa.
      Suomalaisia on Thaimaassa mukana likaisissa bisneksissä.

      • Anonyymi

        Ei ole. Niissä lähtee lakki fallelta joka ei kuulu isompiin jengeihin ja niissä ei suomalaisia ole.
        Joitakin on jotka hoitaa Suomen likaisia toimiaan Thaimaasta käsin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1337
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      69
      1216
    Aihe