Krapula ja morkkis!

Anonyymi-ap

Krapulassa ja morkkis sunnuntaina. Näinkö pääsi taas jälleen käymään. Minä lähdin eilen ajoissa nukkumaan, että pääsen pojille vähän vinoilemaan. Tänään ollaan sitten suu mutrussa ja nenä ja posket valkoisena. . . Rahat meni. Morkkiksesta se paras krapula tulee... Rahat meni.

Niin, kuin poijat sanoin, että Kambodzassa säästää aika helposti kahdessa kuukaudessa tonnin ja se on oikeasti se Bangkokin meno ja paluu lento ja hotelli. Stadissa saattaa illassa mennä se 500.

Niin, se on se mitä elämältä haluaa ja sen kaiken ymmärtäminen. Se on se propaganda mikä on paha siellä Suomessa. Te, ette ymmärrä mitä tarkoitan ja tämä kaikki liittyy samaan asiaan. Vajaa on vajaa toki aivopesu on siellä myös taustalla.

Oman elämän hallinta ja kaikkien mahdollisuuksien ymmärtäminen. Jos sinä sen takia menet sinne baariin, että sinun pitää löytää joku suomalainen nainen. Mutta mikäli olet jo iäkkäämpi, niin sinun pitää ymmärtää myös kaikki mahdolliset ja mahdottomat asiat jo siinä iässä. Ei sellaista onnea varmasti ole olemassakaan mitä etsit.

Lähde liikkeelle siitä, että mikä sinulle on tärkeintä elämässä. Eli esitä itsellesi, että mitä sinä itse haluat. Esitä se kysymys itsellesi. Haluatko elää toisen ihmisen alaisuudessa vai määrätä omasta elämästä. Montako elinvuotta sinulla on aikaa ja katso miten ihmiset vanhenee ja sellainen tulee sinustakin.

Itse voin sanoa, että en minä missään Suomessa tahdo asua. Oli se sitten millainen nainen tahansa. Kyllä minä tykkään kesästä. Jokainen ihminen rapistuu ja sen minä olen nähnyt monesta naisestakin jopa täällä. Luonto ja elämä on kaunis. Kyllä ihmisen on hyvä olla siellä missä on elämää ja yksinäisyys ja kolhoosi ja kyttäys ja kylmyys ei edusta elämää eikä kauneutta.

Eniten minua häiritsee, että miksi jotkut elää valtiolle ja vihaavat mitä valtion johtaja milloinkin vihaa. Itse kristittynä se vain näkyy minun silmissäni ja kysymys vain kuuluu miksi... En ymmärrä miksi liimaat lippuja päähän ja miksi roikutat joitakin leijonan kuvia. Kerro, että mitä sinä haluat viestittää sillä.

Pelkäätkö sanoa itseäsi kristityksi ja pelkäät vai häpeät sanoa uskovasi Jeesukseen Kristukseen. Kuka sinulle nauraa. . . Sittenkö sille jätkälle sanotaan, että sinulla on syöpä ja vuosi elinaikaa ja sittenkö se on aika alkaa pläräämään Raamattua vai. Eihän sinun tarvitse mihinkään kirkkoon kuulua ja edelleenkään sinun ei tarvitse olla yhtään mitään. Ei sinun tarvitse olla suomalainen ja ei sinun tarvitse kuulua mihinkään kirkkoon tai lahkoon.

Kaikkien pelkojen voittaminen ja siitä se lähtee ja se on tasan tarkkaan vain sinun oma elämä. Näin voit muuttaa ulkomaille Thaimaahan tai Kambodzaan. Näin kykenet saavuttamaan myös tavoitteita. Krapula ja morkkis, kun itsekin tiedät, että se ei mennyt ihan putkeen ja jotain vikaa on elämässä.

1

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
        6
        2473
      2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
        Ikävä
        116
        1658
      3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
        Suhteet
        36
        1396
      4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
        Maailman menoa
        162
        1236
      5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
        Ikävä
        143
        1199
      6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
        Sysmä
        52
        1135
      7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
        Maailman menoa
        106
        1082
      8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
        Ikävä
        57
        1071
      9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
        Kittilä
        116
        1026
      10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
        Ikävä
        46
        949
      Aihe