Miehet, millaisia merkkejä lähetätte ihastuneena?

Anonyymi-ap

Eli miten viestitte naiselle että olette hänestä kiinnostuneet?

16

1417

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kattelemalla häntä. Hymyäkin voi irrota humalassa ollessani. Muuten ilmeeni on neutraali esim. kadulla tai kaupassa.

• Anonyymi

Hymyilen vain kiinnostaville tapauksille, muut näkevät vain kivikasvot. Perus katselut myös kuten ylemmällä vastaajalla, koska eihän sellaista joka ei kiinnosta tuijoteta.

Jotain pientä jutustelua pyrin tekemään myös, jos tilanne sen sallii ja pyrin selvittämään mikä se suhde status on, koska jos eivät ole sinkkuja, niin eipä niille vaikuta huomiota antaa sen enempää kuin mitä hyviin käytöstapoihin kuuluu.

• Anonyymi

So basically you just have to glance like a psycko if we believe ätmi🤔

• Anonyymi

Katseita, silmäiskuja, jne

• Anonyymi

Laitan huomiovalon roikkumaan korvasta.

• Anonyymi

Olen jo tehnyt vaikutuksen rakkaaseen naiseeni. Hän teki saman minulle. m>n

• Anonyymi

Lähetän märkiä pieruja ilmoille hänen lähellään.

• Anonyymi

Juoruilemalla

• Anonyymi

Ihanaa!!

• Anonyymi

Ei ne viesri kun odottavat että naiset lukevat ajatuksia js hakevat kotoa kantaakseen miehen kynnyksen yli.

• Anonyymi

Kiinnostaisi kyllä kuulla

• Anonyymi

Enpä enää ilmaise kiinnostusta.

• Anonyymi

Tämä aloitus on kyllä yyvä osoitus siihen millaisia miehiä täällä palstailee. Kun kysytään näinkin yksinkertaista kysymystä niin hiljaista on. Silti palsta on täynnä vinkuvia miehiä. Niitä jotka vinkuu vinkumisen ilosta mutta mitään eivät itse tee eikä osoita.

• Anonyymi

En ikinä puhu kenellekään naiselle johon olen ihastunut, toki se on niin harvinaista nykyään että ihastuisi keneenkään. Olen kokeillut nuorempana mutta pakithan ne tuli joka kerta. Kyllä kaikki suhteet ovat tulleet kun ei ole kiinnostanut mikään muu kuin seksi, kunnes on huomannut naisen olevankin todella mukava minua kohtaan ja ajatukset ym. tulevaisuuden suunnitelmat kohdanneet yksiin. Sitten voikin erota kun olen aidosti näyttänyt tunteeni ja pehmennyt, naista ei siinä kohtaa kiinnosta enää. Harmi että omassa elämässä mennyt aina noin. Mutjoo, mitä vähemmän kiinnostaa niin paremmin menee.

• Anonyymi

Irvailen euroviisuista 🙂😊

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4542
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2563
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      175
      1735
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      260
      1602
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1470
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1347
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1277
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1269
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1252
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35