Eli miten viestitte naiselle että olette hänestä kiinnostuneet?
Miehet, millaisia merkkejä lähetätte ihastuneena?
16
1411
Vastaukset
- Anonyymi
Kattelemalla häntä. Hymyäkin voi irrota humalassa ollessani. Muuten ilmeeni on neutraali esim. kadulla tai kaupassa.
- Anonyymi
Hymyilen vain kiinnostaville tapauksille, muut näkevät vain kivikasvot. Perus katselut myös kuten ylemmällä vastaajalla, koska eihän sellaista joka ei kiinnosta tuijoteta.
Jotain pientä jutustelua pyrin tekemään myös, jos tilanne sen sallii ja pyrin selvittämään mikä se suhde status on, koska jos eivät ole sinkkuja, niin eipä niille vaikuta huomiota antaa sen enempää kuin mitä hyviin käytöstapoihin kuuluu. - Anonyymi
So basically you just have to glance like a psycko if we believe ätmi🤔
- Anonyymi
Katseita, silmäiskuja, jne
- Anonyymi
Laitan huomiovalon roikkumaan korvasta.
- Anonyymi
Olen jo tehnyt vaikutuksen rakkaaseen naiseeni. Hän teki saman minulle. m>n
- Anonyymi
Lähetän märkiä pieruja ilmoille hänen lähellään.
- Anonyymi
Juoruilemalla
- Anonyymi
Ihanaa!!
- Anonyymi
Ei ne viesri kun odottavat että naiset lukevat ajatuksia js hakevat kotoa kantaakseen miehen kynnyksen yli.
- Anonyymi
Kiinnostaisi kyllä kuulla
- Anonyymi
Enpä enää ilmaise kiinnostusta.
- Anonyymi
Tämä aloitus on kyllä yyvä osoitus siihen millaisia miehiä täällä palstailee. Kun kysytään näinkin yksinkertaista kysymystä niin hiljaista on. Silti palsta on täynnä vinkuvia miehiä. Niitä jotka vinkuu vinkumisen ilosta mutta mitään eivät itse tee eikä osoita.
- Anonyymi
En ikinä puhu kenellekään naiselle johon olen ihastunut, toki se on niin harvinaista nykyään että ihastuisi keneenkään. Olen kokeillut nuorempana mutta pakithan ne tuli joka kerta. Kyllä kaikki suhteet ovat tulleet kun ei ole kiinnostanut mikään muu kuin seksi, kunnes on huomannut naisen olevankin todella mukava minua kohtaan ja ajatukset ym. tulevaisuuden suunnitelmat kohdanneet yksiin. Sitten voikin erota kun olen aidosti näyttänyt tunteeni ja pehmennyt, naista ei siinä kohtaa kiinnosta enää. Harmi että omassa elämässä mennyt aina noin. Mutjoo, mitä vähemmän kiinnostaa niin paremmin menee.
- Anonyymi
Irvailen euroviisuista 🙂😊
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134357
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641478Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731465Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993