Eli miten viestitte naiselle että olette hänestä kiinnostuneet?
Miehet, millaisia merkkejä lähetätte ihastuneena?
16
1363
Vastaukset
- Anonyymi
Kattelemalla häntä. Hymyäkin voi irrota humalassa ollessani. Muuten ilmeeni on neutraali esim. kadulla tai kaupassa.
- Anonyymi
Hymyilen vain kiinnostaville tapauksille, muut näkevät vain kivikasvot. Perus katselut myös kuten ylemmällä vastaajalla, koska eihän sellaista joka ei kiinnosta tuijoteta.
Jotain pientä jutustelua pyrin tekemään myös, jos tilanne sen sallii ja pyrin selvittämään mikä se suhde status on, koska jos eivät ole sinkkuja, niin eipä niille vaikuta huomiota antaa sen enempää kuin mitä hyviin käytöstapoihin kuuluu. - Anonyymi
So basically you just have to glance like a psycko if we believe ätmi🤔
- Anonyymi
Katseita, silmäiskuja, jne
- Anonyymi
Laitan huomiovalon roikkumaan korvasta.
- Anonyymi
Olen jo tehnyt vaikutuksen rakkaaseen naiseeni. Hän teki saman minulle. m>n
- Anonyymi
Lähetän märkiä pieruja ilmoille hänen lähellään.
- Anonyymi
Juoruilemalla
- Anonyymi
Ihanaa!!
- Anonyymi
Ei ne viesri kun odottavat että naiset lukevat ajatuksia js hakevat kotoa kantaakseen miehen kynnyksen yli.
- Anonyymi
Kiinnostaisi kyllä kuulla
- Anonyymi
Enpä enää ilmaise kiinnostusta.
- Anonyymi
Tämä aloitus on kyllä yyvä osoitus siihen millaisia miehiä täällä palstailee. Kun kysytään näinkin yksinkertaista kysymystä niin hiljaista on. Silti palsta on täynnä vinkuvia miehiä. Niitä jotka vinkuu vinkumisen ilosta mutta mitään eivät itse tee eikä osoita.
- Anonyymi
En ikinä puhu kenellekään naiselle johon olen ihastunut, toki se on niin harvinaista nykyään että ihastuisi keneenkään. Olen kokeillut nuorempana mutta pakithan ne tuli joka kerta. Kyllä kaikki suhteet ovat tulleet kun ei ole kiinnostanut mikään muu kuin seksi, kunnes on huomannut naisen olevankin todella mukava minua kohtaan ja ajatukset ym. tulevaisuuden suunnitelmat kohdanneet yksiin. Sitten voikin erota kun olen aidosti näyttänyt tunteeni ja pehmennyt, naista ei siinä kohtaa kiinnosta enää. Harmi että omassa elämässä mennyt aina noin. Mutjoo, mitä vähemmän kiinnostaa niin paremmin menee.
- Anonyymi
Irvailen euroviisuista 🙂😊
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185