Toinen tyttöilijä?

Anonyymi-ap

Löytyykö vanhemmalle top/cd miehelle kaveria toisesta cd tyttöilijästä? Itsellä fetissi erityisesti satiinisiin rintaliiveihin.

38

1863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen AP:)

    • Anonyymi

      Seuraa löytyisi sukkahousufetististä pohojanmaalta. Puuhataan työväentalolle muuten sukkahousudiskoa kaikille sukkahousukavereille. Muutkin vaatefetistit ja cd:t tervetulleita.

    • Anonyymi

      Satiini alusvaatteet ovat ihania.

      • Niin on..pukeudutko itse satiinisiin alusasuihin?


      • Anonyymi
        tyttöilijä-top-cd kirjoitti:

        Niin on..pukeudutko itse satiinisiin alusasuihin?

        Kyllä pukeudun. Satiiniset ja myös pitsi alusasut on melkein päivittäin käytösdä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pukeudun. Satiiniset ja myös pitsi alusasut on melkein päivittäin käytösdä.

        Toi on ihan parasta, kun voi pukeutua vaikka päivittäin. Itse pukeudun aika vaihtelevasti, fiiliksen mukaan.


    • Anonyymi

      voin alkaa sun femboy bottomiks

    • kyllä täällä on muitakin tyttöilijöitä mistä päin olet

      • Olen itse turun suunnalta. Entä sä?


      • tyttöilijä-top-cd kirjoitti:

        Olen itse turun suunnalta. Entä sä?

        lahdessa päin sipsuttelen korkokengissä


    • Anonyymi

      Himottaa ihan mielettömästi pukeutua sukkahousuihin. Erilaisiin sukkahousuihin, nylon, villa, puuvilla, latex jne. Myös kaikki sukkahousuihin muuten liittyvä kiihottaa. Haluaisin että minut otettaisiin sukkahousuissa. Onko tämä tyttöilyä ?

      • Eikai sitä mitään yhtä ja oikeaa tyttöilyä ole.. Jännä et voi jotku yksittäiset asut kiihottaa erityisesti. Niinku sua sukkahousut, mulla se on stayupit ja erityisesti satiini rintaliivit. Sitä ei pysty järjellä selittämään et miks.


      • Anonyymi

        Itsellä lyhyt hame ja toppi kun tapaan kiinnostuneita miehiä. Panetan asut päälläni oon hoikka jopa jaloistani naisellinen.


      • Anonyymi

        Täällä toinen, joka on hulluna sukkahousuihin. Kiinnostus heräsi jo nuorena poikana ja kehittyi alta aikayksikön suureksi himoksi. Melkein kaikenlaiset sukkikset kiihottaa, eri materiaalit nylonista neuleeseen, mattapintaiset ja kiiltävät, ohuet ja paksut, kopa tukisukkahousut, naisilla ja miehillä, varsinkin sukkismiehet kiinnostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä toinen, joka on hulluna sukkahousuihin. Kiinnostus heräsi jo nuorena poikana ja kehittyi alta aikayksikön suureksi himoksi. Melkein kaikenlaiset sukkikset kiihottaa, eri materiaalit nylonista neuleeseen, mattapintaiset ja kiiltävät, ohuet ja paksut, kopa tukisukkahousut, naisilla ja miehillä, varsinkin sukkismiehet kiinnostaa

        Tossa oli äskettäin jotain juttua jostain cd-bileistä, mut on vaan ilmeisesti pohjanmaalla. Ois kiva mennä jos tulee jotain lisätietoa ajankohdasta. Mulla nytkin sukkahousut jalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tossa oli äskettäin jotain juttua jostain cd-bileistä, mut on vaan ilmeisesti pohjanmaalla. Ois kiva mennä jos tulee jotain lisätietoa ajankohdasta. Mulla nytkin sukkahousut jalassa.

        Onko sukkahousuharrastajia enemmänkin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sukkahousuharrastajia enemmänkin ?

        No on ainakin yksi sukkisfriikki. Hieno harrastus


    • Anonyymi

      Meitähän rupee löytymään kun oikein kaivaa. Ja monta muutakin, lienevät hiljaisempia ? Mistä hankit/hankitte sukkahousut ? Onko viime aikoina jotain tiettyä uutta mallia mikä on lämmittänyt mieltä ?

      • Anonyymi

        Olisi mielenkiintoista tietää kuinka monta meitä sukkishörhöjä oikein on. Sellaista tilastoa saamme tuskin koskaan lukea. Ostan sukkahousuni tavarataloista, lähinnä Stockmann ja Sokos, myös Lindexistä ja Cubuksesta. Joskus Citymarketista tai Prismasta. Aikaisemmin tein heräteostoksia Lidlissä, mutta havaintoni on, että sen ketjun sukkistarjonta on ehtynyt


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisi mielenkiintoista tietää kuinka monta meitä sukkishörhöjä oikein on. Sellaista tilastoa saamme tuskin koskaan lukea. Ostan sukkahousuni tavarataloista, lähinnä Stockmann ja Sokos, myös Lindexistä ja Cubuksesta. Joskus Citymarketista tai Prismasta. Aikaisemmin tein heräteostoksia Lidlissä, mutta havaintoni on, että sen ketjun sukkistarjonta on ehtynyt

        ihan noista tavarataloista olen itse ostanut noita sukkahousuja


    • Anonyymi

      Mä en kehtaa ostaa sukkahousuja naamatusten kun siinä saa vähän kummia katseita, vaikka naiset voi ostaa miesten sukkia ja kalsareita ilman kulmien kohotusta. En myöskään ymmärrä niistä den luokituksista ja kokomerkinnöistä mitään. Haluaisin sellaiset läpikuultavat tummansuklaan ja mustan välillä olevat nailonit mutta onko ne sitten den 40 vai 60 ja mikä se oikea väri on. Olen n 180 pitkä 95 kg ja ihmettelen oikeaa kokoa. Mitä kokoa itse olet ja käytät ?

      • Anonyymi

        Kuinka monta kertaa olet saanut kummia katseita sukkahousuja ostaessa? Itse olen kymmenet kerrat sukkahousuja ostaessa kertonut, että ne tulee itselle. Kerran nuorehko kassa tyttö oli juuri sen näköinen, ettei voisi vähempää kiinnostaa, kelle tulee. Kerran vanhempi nais myyjä katseli nyrpistyneenä. Muuten olen saanut erittäin ystävällistä ja asiallista palvelua. Usein olen saanut hyvää kannustavaa ja humorististakin palautetta.


      • Anonyymi

        Ihan turhaa kannat huolta siitä, mitä myyjät ajattelevat kun ostat sukkahousuja. Luultavasti he viis veisaavat kuka niitä sukkatuotteita ostaa kunhan kauppa käy ja asiakkaat positiivisia. Elämäni aikana olen ostanut sellaiset 613 sukkisparia. Kun kerron, että ne ovat itselleni, saan aina asiallista palvelua. Elämme sittenkin aika sallivassa maailmassa.

        Sinun kokoiselle miehelle käy vielä naisten koko 44-48, muttei isomoi koko ole pahitteeksi. Stockmannilta löytyy haluamasi läpikuultavat tummanruskeat sukkikset. Vahvuus on 20, 30 ja 40 den eli ohuet ja puoilipeittävät. Muun muassa Wolfordilta, Kunertilta ja Falkelta löytyy coffee- ja espressonsävyssä. 15 den ovat kamalan ohuet ja hajoavat helposti, yli 40 denierin sukkikset taas ovat peittävät, eivät kuulla juurikaan läpi, mutta kestävät isältä
        pojalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan turhaa kannat huolta siitä, mitä myyjät ajattelevat kun ostat sukkahousuja. Luultavasti he viis veisaavat kuka niitä sukkatuotteita ostaa kunhan kauppa käy ja asiakkaat positiivisia. Elämäni aikana olen ostanut sellaiset 613 sukkisparia. Kun kerron, että ne ovat itselleni, saan aina asiallista palvelua. Elämme sittenkin aika sallivassa maailmassa.

        Sinun kokoiselle miehelle käy vielä naisten koko 44-48, muttei isomoi koko ole pahitteeksi. Stockmannilta löytyy haluamasi läpikuultavat tummanruskeat sukkikset. Vahvuus on 20, 30 ja 40 den eli ohuet ja puoilipeittävät. Muun muassa Wolfordilta, Kunertilta ja Falkelta löytyy coffee- ja espressonsävyssä. 15 den ovat kamalan ohuet ja hajoavat helposti, yli 40 denierin sukkikset taas ovat peittävät, eivät kuulla juurikaan läpi, mutta kestävät isältä
        pojalle

        On ollut aika kuumottava olo joskus cittarin jonossa kun on ostoksina ollut muutama alelaarista löytynyt sukkahousupakkaus ja lihapullapaketti. Ei se kassatyttö tietenkään tiedä kenen puolesta ostoksia teen vaikka harvemmin naiset lähettää miehet sukkahousuja ostamaan, mutta kassajonossa olevat muut asiakkaat kyllä katsovat pitkään hihnalle tulevia tavaroita, siltä ainakin tuntuu. Siksi olen käyttänyt nettitilauksia.


    • Anonyymi

      Kysymys sukkahousukavereille. Käytättekö sukkahousuja ihan julkisissa tiloissa ja tilanteissa joissa eteen tulee vaatteiden vaihto tai riisuutuminen, esim kuntosali, uimahalli, saunominen, lääkäriin meno, urheilutreenit jne.
      Onko keväällä esim sortsien kannsa sukkahousut ?
      Mitä muut ovat mieltä nähdessään. Katsotaanko pitkään tai kyselläänkö jotain ? Vai pidättekö sukkahousuja vain salassa.

      • Anonyymi

        Keväisin ja syksyisin puen caprimittaiset shortsit ja niiden alle tummansävyiset peittävät sukkahousut, mustat, harmaat, siniset, tummanruskeat. Uimahallin pukuhuoneessa ja lääkärin vastaanotolla sukkahousuni ovat olleet näytteillä niille, jotka ovat olleet lähettyvillä. Kukaan ei koskaan ole kommentoinut pukeutumistani. Tai yhden kerran kun törmäsin iloiseen, asuvalintaani positiivisesti reagoineeseen naiseen ruokakaupassa


    • Anonyymi

      Monta kertaa on tullut liikuttua shortseissa ja sukkahousuissa julkisissa paikoissa. Kaupoissa ja kadulla kävellessä harva kiinnittää mitään huomiota. Nekin jotka huomaa sukkahousut, lähes aina vain vilkaisee jalkoihin ja ehkä sen jälkeen naamaan. Muutaman hymyn olen saanut, ja yhden kerran vihellyksen perääni.

      Kerran on poliisi pysäyttänyt, kun olen ollut shortsit ja sukkahousut jalassa. Olin vieraassa kaupungissa, ja olin lähtenyt jostain valoista liian aikaisin liikkeelle. Antoi vahinkoni anteeksi, mutta sen verran kauan siinä auton vieressä seisoskeli, että varmaan huomasi sukkahousuni.

      Kerran menin verikokeeseen terveyskeskukseen. Aamulla oli reilusti pakkasta, joten laitoin farkkujen alle pelkät paksuhkot sukkahousut. Verikokeen oton yhteydessä selvisi, että oli merkattu myös EKG. No hetken päästä hoitaja sanoi, että nilkat ja yläkroppa paljaaksi. Totesin hoitajalle, etten tiennyt että oli EKG, ja minulla on sukkahousut jalassa, joten minun täytyy ottaa ne pois. Hän totesi siihen vaan, että OK. otin sukkahousut pois, ja laitoin farkut takaisin. EKG:n jälkeen pistin vaan sukkahousut taskuun, ja poistuin paikalta.

    • Anonyymi

      Nyt tekee niin mieli sukkahoususeksiä toisen miehen kanssa

    • Anonyymi

      Kiihotun ajatuksesta että olisin pakotettu riisuutumaan yleisön edessä ja farkkujen alta paljastuu sukkahousut kaiken kansan nähtäville.

      • Anonyymi

        Onpa kiihottava fantasia. Lähtökohta on, että et ole vapaaehtoisesti sukkahousuissa, vaan joku tai jotkut ovat pakottaneet sinut pukemaan ne vasten tahtoasi. Ehkä tylyt vanhemmat vaativat sinun käyttävän sukkiksia. Ja nyt seisot yleisön edessä pelkissä nyloneissa. Ihmiset huomaavat että etuksesi pullottaa, Kalusi on kovana, koska salaa nautit pukea tyttöjen ja naisten sukkiksia. Minkälaiset sukkahousut sinulla on ylläsi?


    • Anonyymi

      Punaiset puuvillaiset rib-neulokselliset sukkahousut. Vaaleansiniset ja auringonkeltaiset ovat pesussa

      • Anonyymi

        Hienot, suosikkivärini. Sellaiset vanhan ajan lasten sukkahousutko? Mistä sellaisia saa nykyään ostaa? Haluaisin itselleni siniset, punaiset ja ruskeat ribbisukkahousut


    • Anonyymi

      Tilaan ulkomaisista verkkokaupoista. Pinkkejä mulla on jonkin verran mutta ne ovat suurimmaksi osaksi nailonisia. Saumattomat ovat kanssa ihania 20-40 den

      • Anonyymi

        Pinkit sukkikset suloiset. Minulla on yhdet 50 denin Lindexistä. Beige on kyllä suosikkivärini ihan kaikissa materiaaleissa. Millä valmistajalla saumattomia sukkiksia?


    • Anonyymi

      En tiedä valmistajaa kun tilaan kiinasta nettikaupasta enkä osaa paikallisia merkkejä, mutta käsittääkseni eurooppalaiset ja suomalaisetkin merkit tekee. Nää on kyllä ihanat.

    Ketjusta on poistettu 218 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe